چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کسب درآمد از طریق ترجمه فارسی به انگلیسی در اهواز

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 11:50:41 بازدید: 631 امتیاز 4 از 1 نظر

یکی از مهم ترین ویژگی های ترجمه فارسی به انگلیسی در اهواز را می توان کسب درآمد از این شیوه دانست. اما چطور می توانیم از این شیوه برای کسب درآمد استفاده کنیم؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در نظر داشته باشید که کار ترجمه برای ایران تایپیست به صورت دورکاری امکان پذیر است و در صورتی که تخصصی در ترجمه فارسی به انگلیسی یا بالعکس داشته باشید می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که تمامی فرآیند ثبت نام و همچنین شروع به کسب درآمد از طریق ترجمه فارسی به انگلیسی در اهواز نیاز به تست های آنلاینی دارد که از سوی ایران تایپیست ارائه می شود و شما باید در این تست ها موفقیت داشته باشید. همکاری با ایران تایپیست در خصوص ترجمه به صورت غیر حضوری اگرچه بیشتر به عنوان شغل دوم شناخته می شود ولی می تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

ترجمه یکی از نیازهای امروز کشور به شمار می رود و تمامی کسانی که فن ترجمه را بلد باشند می توانند با ایران تایپیست در این خصوص در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسند. ایران تایپیست به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگترین مراکز ترجمه در کشور به شمار می رود که تمامی خدمات خود را به صورت حرفه ای ارائه داده و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که افراد متخصص در خصوص ترجمه تخصصی می توانند بیشتر فعالیت داشته باشند و کسب درآمد بیشتری داشته باشند. همچنین ایران تایپیست به مدرک زبان خاصی برای ارائه این کار نیازی نداشته و شما به صرف قبولی در تست ها می توانید فعالیت خود را آغاز کرده و با ما در ارتباط باشید. این کار باعث می شود تا بسیاری از افرادی که نیاز به کار دوم دارند و یا می خواهند دورکاری انجام دهند از آن استفاده داشته باشند.

کسب درآمد از طریق ترجمه فارسی به انگلیسی در اهواز

ارائه خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی در اهواز


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدرخواست های استخدام اعزام مترجم به محلتایپ برای مترجم ها

سوالات متداول

ایران تایپیست حقوق خود را به صورت پروژه ای و بر اساس عملکرد، توان و سرعت شما در نظر می گیرد و شما می توانید با انجام پروژه های مختلف انتظار حقوقی بالاتر از حد معمول را داشته باشید.

بله. شما می توانید به صورت مترجم دورکار با ما در ارتباط باشید و با شرکت در تست ها، به صورت دورکاری همکاری خود را آغاز کنید.

خیر. ایران تایپیست آزمونهای خاصی از شما خواهد گرفت و در صورتی که شما موفق به پاس شدن در این تست ها  و آزمونها را داشته باشید، همکاری ما آغاز می شود.

تسویه حساب به صورت هفتگی انجام خواهد شد و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در امور استخدام و کارگزینی در ارتباط باشید.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 11:50:41 تعداد بازدید: 631 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مترجم فارسی به انگلیسی در اهواز دریافت ترجمه فارسی به انگلیسی در اهواز ترجمه در منزل به انگلیسی در اهواز درآمدزایی ترجمه به انگلیسی اهواز برگردان متن فارسی به انگلیسی در اهواز

دیدگاه کاربران

مهرناز جوادیان | 1400-9-2 ساعت 11:51:35 امتیاز :

از اینکه تو این چندماه باهاتون همکاری میکنم خیلی راضیم. انشالله ادامه دار باشه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :