دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونگی محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست

نویسنده: بهرام حسینی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/12/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 860 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای انواع و اقسام زبان ها به ویرایش فنی یا ویرایش علمی مربوط می شود که هریک از آنها دارای تفاوت های کارکردی و عملیاتی هستند.  هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای انواع و اقسام های زبان های مختلف، به اندازه هزینه ی ترجمه به صورت واحد، اهمیت دارد؛ چرا که ویراستاری، تکمیل کننده ی کار ترجمه و بهبود دهنده آن است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری ترجمه مقالات انگلیسی

هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای انواع و اقسام زبان ها اعم از زبان انگلیسی به ویرایش فنی یا ویرایش علمی مربوط می شود که هریک از آنها دارای تفاوت های کارکردی و عملیاتی هستند. در ویرایش فنی تمرکز بر روی ویرایش و ادیت مقاله یا مطلب مورد نظر بر اساس غلط های تایپی، درج صحیح علائم سجاوندی و تنظیم فاصله ها یا نیم فاصله ها یا تغییر فونت و سایز بندی متن بر اساس قالب مورد نظر شما مشتری گرامی است.

برای انجام ویرایش فنی و محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه مقالات شما باید در ایران تایپیست ثبت نام کرده و ثبت سفارش انجام دهید. از سویی دیگر هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای ویرایش علمی نیز بر اساس معیار های علمی مخصوص هر رشته یا زمینه ی خاص و با نرخ جداگانه محاسبه می شود. در این نوع ویراستاری برخلاف ویراستاری فنی محتوا از نظر معنا و مفهوم مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت وجود اشکال مفهومی یا مغایر با اصول و قواعد مربوط به هر رشته مورد تصحیح و تغییر واقع می شود. به همین دلیل، ویراستاری بعد از انجام ترجمه یا نگارش یک مطلب از اهمیت بالایی برخوردار است. در ایران تایپیست هزینه ویراستاری ترجمه مقالات با نرخ پایین و به صرفه برای مشتریان عزیز انجام می شود تا به این واسطه در صورتی که مشکلی در پرداخت دارید، به واسطه پرداخت قسطی در بازه های زمانی خاص به موقع پرداخت هزینه داشت باشید، مشمول پرداخت گزاف و بسیار گران قیمت نشوید و از سویی دیگر بتوانید با خیال آسوده پس از پرداخت هزینه ویراستاری ترجمه مقالات آن را برون سپاری نمایید.

این معضل بسیاری از افراد در رابطه با سپردن متن و جستار های ترجمه شده به ویراستاران است تا آن را به طور دقیق و کیفی مورد بررسی فنی و علمی قرار دهند. اما ما در ایران تایپیست این معضل را برای شما حل کرده ایم.

چگونگی محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست

 هزینه ویراستاری ترجمه مقالات

هزینه ویراستاری ترجمه چگونه محاسبه میشود؟

برای محاسبه هر هزینه ای نظیر ترجمه و ویراستاری به اتکا به نرخ ترجمه های مختلفی نیاز است تا به شما این امکان را دهد تا قبل از ثبت سفارش ترجمه برای تخمین هزینه تصمیم گیری خود را نهایی نمایید. در صورتی که ابهام یا پرسشی از اینجانب برای شما پیش آید می توانید آن را با ما مطرح نمایید.

هزینه ویراستاری ترجمه مقالات در بخش هزینه و زمان ترجمه درج شده است. شما می توانید با مراجعه به این بخش از ریز هزینه های مربوط به هزینه ویراستاری آگاه شوید. به عنوان مثال در بخش هزینه ویرایش فنی کلیه جزئیات مربوط به این نوع ویرایش داخل جدول به تفکیک درج شده است. در برخی موارد مشتریان درخواست ویرایش فنی کامل را ثبت می کنند که نرخ و هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای ویرایش فنی کامل با ویرایش های جزئی مانند توجه به علائم سجاوندی یا علامت گذاری هایی نظیر نقطه، ویرگول، علامت سوال و غیره متفاوت محاسبه می شود.

نگاه جزئی و محاسبه مجزا در این حالت به مشتریان این امکان را می دهد تا به جای ثبت سفارش برای ویرایش فنی کامل یا ویرایش علمی کامل برای یکی از این موارد که در زیر مجموعه ویراستاری جای می گیرد، یک سفارش ثبت نمایند و ملزم به پرداخت مضاعف نباشند. هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای ویرایش های فنی و جزئی براساس تعداد صفحات محاسبه می شود و برعکس ترجمه، کلمه ای نیست. چرا که در این حالت، ما تنها با کلمات و برگرداندن آنها یا جملات (به تنهایی) سر و کار نداریم و باید هزینه کار را در هر صفحه در نظر بگیریم. با این همه، هزینه ویراستاری ترجمه مقالات بسته به نوع و جزئیات، بسیار ارزان است. به عنوان مثال هزینه ویراستاری ترجمه مقالات برای ویرایش فنی کامل و جامع طبق تعرفه سال 1400 برای هر صفحه 1000 تومان می باشد.

چگونگی محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست

ویراستاری ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری ترجمه با مناسبترین تعرفه ها در ایران تایپیست

بسیاری از مشتریان همواره به دنبال کمترین هزینه ها هستند. هزینه ویراستاری ترجمه مقالات مانند بسیاری از خدماتی که قابلیت برون سپاری دارند، هزینه بر هستند و کاملا نیاز به اختصاص کیفیت کلیدی بالایی دارند. در سایت ایران تایپیست با علم به این موضوع ما تلاش کرده ایم تا هزینه ویراستاری ترجمه مقالات را پایین بیاوریم. شما به آسانی می توانید هزینه ویراستاری ترجمه مقالات را در ایران تایپیست با سایت ها و مجموعه های مشابه مقایسه کنید و به نتایج جالبی دست یابید.

یکی از این نتایج این است که به طور شگفت انگیزی متوجه خواهید شد که ما برای کاهش هزینه ویراستاری ترجمه مقالات از اِلمان هایی که به افزایش هزینه ها منجر می شوند، زدوده ایم و تلاش کرده ایم معیار های اصلی را برای محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه مقالات در نظر بگیریم. به عنوان مثال هزینه تایپ مجدد ترجمه برای ویرایش یا در کل هزینه تایپ در ایران تایپیست جایی ندارد. این مسئله به طرز ویژه ای بر روی هزینه نهایی ویراستاری تاثیر گذار است. به در مثالی دیگر می توانیم به این نکته اشاره کنیم که ما به جای ارائه ویرایش فنی و علمی یکجا، به صورت جزئی این خدمات را (در قالب خود) به شما ارائه می نماییم.

به همین روی، اگر شما مشتری عزیز به یک ویرایش سر بسته و سریع فقط از نظر فنی یا فقط از نظر علمی و تنها برای بخش های خاصی از مقاله یا متن مورد نظرتان داشته باشید، ما با سرعت و دقت مثال زدنی بدون دریافت هزینه ویراستاری ترجمه مقالات مضاعف و غیر لازم این کار را برای شما انجام می دهیم. به همین جهت است که نتیجه نهایی که به عنوان هزینه ویراستاری ترجمه مقالات در فاکتور شما درج می شود جذاب و خارق العاده به نظر خواهد رسید. فقط کافی است اولین سفارش خود را ثبت کنید و برون سپاری ویرایش متن تان را به ما بسپارید.

چگونگی محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست

بهترین تعرفه ویراستاری

هزینه ویراستاری ترجمه های با حجم بالا

به طور معمول اگر سفارش حجیمی داشته باشید که قصد ثبت سفارش برای آن را داشته باشید با معضلات متعددی نظیر افزایش هزینه، پرداخت یکجای هزینه کل سفارش، نیاز به زمان بیشتر برای تحویل سفارش و غیره مواجه خواهید شد. این در حالی است که ما در ایران تایپیست که همواره به فکر رضایت و ارتقا و بهبود شرایط مشتریان گرامی هستیم این حالت را به فرصت ویژه تبدیل کرده ایم. بنابراین نگرانی های خود را از این بابت کنار بگذارید و به راحتی در ایران تایپیست ثبت سفارش ویراستاری انجام دهید. اما این مزایا شامل چه مواردی هستند؟

وقتی ثبت سفارش کرده و هزینه ویراستاری ترجمه مقالات را پرداخت میکنید با لیستی از مزایای ویژه برای سفارشات حجیم رو به رو می شوید. اولا اینکه کار شما در وهله اول با یک نمونه کار رایگان کوتاه از مقاله یا متن مورد نظر توسط یک ویراستار انجام خواهد شد تا در صورت حاصل شدن رضایت شما مشتری گرامی، کار با ویراستار مورد نظر تا انتها پیگیری شود.

دوم اینکه، امکان دریافت تخفیف حجمی برای سفارش هایی که حجم بالایی دارند، به مشتریان این امکان را می دهد تا در مقابل افزایش حجم صفحات مقاله ی خود با بالاترین درصد تخفیف هزینه ویراستاری متون ترجمه شده را پرداخت کنند. سوما اینکه سفارشات حجیمی که نیاز به تحویل سریع داشته باشند، به موقع و فوری در موعد تعیین شده تحویل داده می شود. از این رو، شما تنها کافیست در زمان ثبت سفارش و پرداخت هزینه ویراستاری ترجمه مقالات زمان مورد نظر خود را برای دریافت مقاله یا متن ِمورد نظرتان اعلام کنید تا با محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه مقالات به صورت فوری، فاکتور برای شما ارسال شود. این موارد تنها موارد انگشت شما و محدودی بودند که شما مشتریان گرامی را برای برون سپاری متن خود جهت ویراستاری، ترغیب می کنند.

چگونگی محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست

ویراستاری ترجمه

پرداخت هزینه ویراستاری در چند مرحله

در ایران تایپیست راهکار های متعددی اندیشیده شده است تا رضایت حداکثری مشتریان حاصل شود. کسب رضایت اکثریت مشتریان به روابط پویا بین شما و ایران تایپیست منجر می شود و تجربه ی جدیدی از برون سپاری پروژه های حساس و نیازمند کیفیت بالا را فراهم خواهد کرد. ما به این امر واقف هستیم و به شما پیشنهاد می دهیم تا برای همکاری با ایران تایپیست نگرانی از بابت دشواری های پرداخت هزینه ویراستاری ترجمه مقالات و یا افزایش هزینه نداشته باشید.

یکی از جمله این راه کارهای ویژه برای کسب رضایت مشتریان این است که شما می توانید به طور نرمال ( و بدون در نظر گرفتن اینکه سفارش تان حجیم یا غیر حجیم است) هزینه ویراستاری ترجمه مقالات را در دو مرحله پرداخت نمایید. در واقع بخشی از هزینه به صورت پیش پرداخت از شما دریافت می شود و بخش دیگر آن در پایان سفارش و قبل از تحویل نهایی پروژه توسط شما مشتری گرامی پرداخت می شود. این موضوع به شما کمک می کند که ابتدا ملزم به پرداخت کلِ هزینه ویراستاری ترجمه مقالات در ابتدای کار نباشید و بخشی از آن را بعدا پرداخت نمایید و متحمل پرداخت یکجا نباشید (این مسئله برای سفارش های بسیار حجیم یک مزیت محسوب می شود که قابل چشم پوشی نیست).

دوم اینکه این روش پرداخت هزینه ویراستاری ترجمه مقالات به شما این اطمینان را (در مرتبه اول و نخست ثبت سفارش در ایران تایپیست) به شما می دهد که پروژه ی ویراستاری تان پیگیری خواهد شد. با وجود نماد های اعتماد الکترونیکی بازهم بسیاری از مشتریان وجود دارند که از پرداخت یکجا هزینه ویراستاری مقالات هراس دارند و به برون سپاری امور ترجمه و ویرایش آن اعتماد کافی را ندارند. ما این بستر را برای شما در ایران تایپیست فراهم می کنیم تا دیدگاه خود را نسبت به این مسئله به شکلی مثبت و تاثیر گذاری تغییر دهید.

چگونگی محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست

روش پرداخت هزینه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است
 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویرایش علمیهزینه ویرایش فنیهزینه ویرایش گرامری مقالهویراستاری

سوالات متداول

بله، در صورتی که سفارش حجیمی ثبت کنید، مشمول دریافت تخفیف حجمی خواهید شد.

شما می توانید به بخش هزینه و زمان تحویل، و هزینه صفحه آرایی و ویراستاری مراجعه کنید

شما با چند کلیک ساده در کمتر از ده دقیقه می توانید پروسه ثبت سفارش خود را انجام دهید.

خیر شما ملزم نیستید که در لحظه صدور فاکتور اقدام به پرداخت نمایید.


نویسنده: بهرام حسینی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/12/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 860 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه ویراستاری ترجمه تعرفه ویراستاری ترجمه قیمت ویراستاری ترجمه نرخ ویراستاری ترجمه برآورد قیمت ویراستاری ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :