چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه سفارش ترجمه واژگان و لغات تخصصی خود را ثبت کنم؟

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/19 ساعت 11:00:00 بازدید: 846 امتیاز 4 از 1 نظر

حالا که از جزئیات دقیق ترجمه تخصصی لغات توسط مترجمان حرفه‌ای هلدینگ ایران تایپیست آگاهی پیدا کردید، مطمئنا این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که روش ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات در ایران تایپیست به چه شکل است؟ مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد این است که به هنگام ثبت درخواست برای ترجمه تخصصی لغات در ایران تایپیست، امکان این وجود دارد که لغات مورد نظر خود را در فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف متنی، صوتی و یا تصویری برای این سایت معتبر ارسال کنید؛ به عبارتی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران به هنگام ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات در این سایت معتبر وجود ندارد.

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات، تنها از طریق سایت این هلدینگ معتبر می‌توان اقدام کرد. در ابتدا لازم است که یک پنل کاربری برای خود در سایت ایران تایپیست ایجاد کنید و مشخصات لازم را در حین ثبت نام وارد کنید؛ ایجاد پنل در این سایت کاملا رایگان بوده و به هیچ هزینه‌ای نیاز نیست. پس از ایجاد این حساب در سایت ایران تایپیست، از منوی قرار گرفته در سمت راست پنل کاربری خود بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کرده و وارد صفحه مخصوص ثبت سفارش ترجمه در این سایت می‌شوید. بعد از این که اطلاعات لازم را برای ثبت سفارش ترجمه وارد کردید، پروسه تعیین هزینه ترجمه توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست آغاز شده و فاکتور هزینه به شکل رایگان تهیه شده و برای شما ارسال می‌شود. پس از تنظیم و ارسال فاکتور برای شما، می‌توانید هزینه کلی ترجمه و یا تنها 60 درصد از کل هزینه تعیین شده را پرداخت کنید و مابقی را در ادامه کار بپردازید. در صورتی که حجم فایلی که برای ترجمه انتخاب کرده‌اید بیشتر از حد مشخص تعیین شده باشد، می‌توانید این فایل را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون واتساپ و یا تلگرام جهت ترجمه ارسال کنید.

چگونه سفارش ترجمه واژگان و لغات تخصصی خود را ثبت کنم؟ 

سفارش ترجمه تخصصی لغات

سوالات متداول

برای ثبت سفارش ترجمه لغات تخصصی، باید از طریق سایت ایران تایپیست عمل کنید.

در اولین گام باید یک پنل کاربری در سایت ایران تایپیست ایجاد کرده و سپس در منوی سمت راست، گزینه ثبت سفارش ترجمه را انتخاب کنید.

خیر، کاربران باید تنها 60 درصد از هزینه را برای شروع کار ترجمه بپردازند.

امکان ارسال فایل با فرمت متنی، صوتی و یا تصویری برای ثبت سفارش در این سایت معتبر وجود دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/19 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 846 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه تخصصی لغات ترجمه تخصصی لغت ترجمه تخصصی کلمات ترجمه تخصصی واژگان ترجمه تخصصی واژه ها

دیدگاه کاربران

رضا صادق زاده | 1400-8-6 ساعت 10:22:39 امتیاز :

مثل دفعات قبل ترجمتون حرف نداشت. مرسی از اینکه گروه توپی دارین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :