جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی لغات

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 839 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی لغات در حوزه‌های مختلف با توجه به مهارت ترجمه و همچنین میزان تخصصی بودن این لغات، نیاز به مهارتی بالا دارد و لازم است توسط مترجمان متخصص انجام شود. سایت ایران تایپیست خدمات گسترده‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهد.

ایران تایپیست ترجمه تخصصی لغات چه زبان‌هایی را پشتیبانی می‌کند؟

ترجمه تخصصی لغات یکی از مهم‌ترین موارد ترجمه است که به مهارت و تخصصی بالا نیاز دارد؛ با توجه به این که بسیاری از کاربران برای ترجمه تخصصی متونی که سرشار از این کلمات تخصصی درخواست می‌دهند، اهمیت ترجمه لغات نیز دو چندان می‌شود. برای مثال متون و مقالات دانشگاهی که موضوعاتی مختلف دارند، دارای تعداد بسیار زیادی لغات و اصطلاحات تخصصی هستند که برای ترجمه آن‌ها به مهارت و دانش کافی در زمینه ترجمه تخصصی نیاز است. ترجمه تخصصی لغات موجود در متن‌های مختلف با موضوعات متنوع، از جمله خدمات مهم هلدینگ سایت ایران تایپیست در زمینه ترجمه تخصصی است. ترجمه تخصصی لغات موجود در متن‌های تخصصی توسط مترجمان ایران تایپیست، به شکل دقیق و کاملا با کیفیت انجام می‌شود.

از آن جا که هر یک از این متن‌ها موضوعاتی مختلف دارند، ترجمه تخصصی لغات آن‌ها لازم است توسط مترجمانی انجام شود که تخصص و مهارت آن‌ها ترجمه این لغات است؛ برای مثال مطمئنا لغات تخصصی متون اقتصادی، متفاوت از لغات موجود در متن‌های مربوط به رشته‌های پزشکی است و هر یک از این لغات در نوع خود بسیار پرکاربرد هستند؛ لذا مهم‌ترین اصل در ترجمه تخصصی لغات این متن‌ها، دقت بالا در ترجمه و تخصص در حوزه موضوعات دربردارنده‌ی این لغات و اصطلاحات است. موضوع مهم دیگر در رابطه با ترجمه تخصصی لغات، زبان ترجمه است. تیم مترجمان سایت ایران تایپیست ترجمه متون تخصصی و لغات و اصطلاحات تخصصی موجود در این متن‌ها را به 32 زبان زنده دنیا انجام می‌دهند. شما می‌توانید برای ترجمه لغات تخصصی مورد نظر خود به زبان‌های انگلیسی، فارسی، چینی، ترکی، روسی، فرانسوی، عربی و... در این هلدینگ معتبر و بزرگ سفارش ثبت کنید. ترجمه تخصصی لغات مورد نظر شما به زبان‌های مختلف به مترجمانی واگذار می‌شود که بر زبان تعیین شده توسط شما و همچنین موضوع تخصصی مورد نظر مسلط هستند و تسلط و تخصص کافی کار ترجمه را انجام می‌دهند.

ترجمه تخصصی لغات

ترجمه تخصصی لغات به زبان‌های مختلف

 

آیا امکان ترجمه تخصصی لغت به صورت آنلاین وجود دارد؟

ترجمه تخصصی لغات، با توجه به این که لغات و اصطلاحات مورد نظر در ارتباط با چه موضوعاتی هستند، ممکن است در مواقعی سخت و پیچیده باشند و افراد توانایی و مهارت لازم را برای ترجمه این لغات نداشته باشند. بدیهی است که ترجمه تخصصی لغات رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، تنها توسط افرادی امکان پذیر است که توانایی و تخصص آن‌ها در زمینه ترجمه و همچنین علوم پزشکی بالا بوده و می‌توانند کار ترجمه این لغات را به شکل کاملا تخصصی و دقیق انجام دهند. از آنجایی که بسیاری از افراد مهارت لازم را برای ترجمه تخصصی لغات ندارند، دنبال ساده اما مطمئن‌ترین راه برای انجام کار ترجمه این لغات هستند.

علاوه بر آن پروسه‌ی زمانی ترجمه تخصصی لغات مختلف ممکن است طولانی شود و افراد زمان لازم را برای انجام کار ترجمه نداشته باشند. یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای ترجمه تخصصی لغات که علاوه بر کیفیت بسیار بالای ترجمه، کار ترجمه بسیار سریع و در فاصله زمانی کوتاهی انجام می‌شود، ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات به شکل آنلاین در سایت ایران تایپیست است؛ همانطور که پیش‌تر اشاره شد در این هلدینگ‌ معتبر و بزرگ، ترجمه تخصصی اصطلاحات و لغات مرتبط با موضوعات مختلف به دست مترجمانی انجام می‌شود که مهارت و توانایی آن‌ها در رابطه با همین موضوعات است و به همین دلیل کیفیت ترجمه لغات تخصصی توسط تیم ترجمه این سایت، تضمین شده خواهد بود. علاوه بر کیفیت بالای ترجمه لغات تخصصی در این سایت، سرعت انجام کار ترجمه در این سایت نیز بسیار بالا است که این نشان دهنده‌ی حرفه‌ای بودن گروه‌ مترجمان این سایت معتبر است. در واقع انجام شدن سفارش‌های ترجمه تخصصی توسط مترجمانی که دارای دانش و تخصص لازم در حوزه‌های مختلف هستند، سرعت و کیفیت کار ترجمه را بسیار بالا می‌برد که در ایران تایپیست دقیقا با چنین موردی مواجه خواهید بود. هزینه بسیار مناسب ثبت سفارش ترجمه در این سایت، امتیاز مهم دیگر برای کاربرانی است که تصمیم دارند برای ثبت سفارش ترجمه آنلاین در این سایت اقدام کنند.

ترجمه تخصصی لغات

ترجمه تخصصی لغات آنلاین

 

آیا محدودیتی در تعداد لغات برای ترجمه تخصصی وجود دارد؟

موضوع مهم دیگری که وجود دارد، وجود محدودیت‌ها در ترجمه تخصصی لغات است. نگرانی بسیاری از کاربران این است که برای ترجمه تخصصی لغات مورد نظر خود، تنها می‌توانند دامنه محدودی از لغات را انتخاب کنند و اجازه ثبت سفارش برای ترجمه تخصصی لغات به جز یک تعداد محدود را نخواهند داشت. شاید در بعضی موارد این گونه باشد و سفارش ترجمه تخصصی لغات توسط بعضی مترجمان، تنها برای تعداد محدودی از لغات انجام شود. اما باید گفت که ترجمه تخصصی لغات به تعداد نامحدود، یکی از نکاتی است که ایران تایپیست را به نسبت دیگر سایت‌های ترجمه تخصصی متمایز می‌سازد. در این سایت معتبر کاربران می‌توانند برای ترجمه تخصصی اصطلاحات و لغات مرتبط با موضوعات مختلف، سفارش ثبت کنند و از کیفیت بالای ترجمه و انجام شدن کار ترجمه این لغات به شکل تخصصی توسط مترجمان این سایت معتبر، اطمینان داشته باشند. به عنوان مثال اکثر متونی که برای ترجمه انتخاب می‌شوند، دارای تعداد لغاتی محدود هستند که ترجمه آن‌ها در زمانی سریع انجام می‌شود که علت اصلی آن، مهارت و تخصص بالای مترجمان و همچنین همین محدود بودن تعداد کلمات است.

اما در همه موارد این چنین نیست و این امکان وجود دارد که افراد متونی با تعداد کلمات و لغات تخصصی بسیار زیاد را برای ترجمه انتخاب کنند؛ متن‌هایی چون کتب تخصصی و همچنین نشریه‌ها و مجلاتی که موضوعاتی مختلف دارند. سفارش ترجمه لغات تخصصی موجود در کتاب‌های مختلف با موضوعات گوناگون، به شکل کاملا دقیق و تخصصی توسط تیم ترجمه سایت ایران تایپیست انجام می‌شود. شما می‌توانید سفارش ترجمه تخصصی هر تعداد لغاتی که مد نظر دارید را در این سایت معتبر ثبت کنید و دقت بفرمائید که حداقل سفارش شما 250 کلمه باشد؛ هزینه ترجمه تخصصی این لغات و کلمات با توجه به تعداد آن‌ها متغیر خواهد بود. با توجه به میزان تخصصی بودن این لغات و همچنین تعداد آن‌ها، کار ترجمه آن‌ها توسط یک تیم حرفه‌ای انجام می‌شود و به همین دلیل فاصله زمانی ترجمه این لغات بسیار کوتاه خواهد بود.

ترجمه تخصصی لغات

عدم محدودیت در تعداد لغات

 

آیا تعرفه ترجمه تخصصی لغات در رشته‌های مختلف با هم فرقی دارد؟

موضوعات مختلفی در هزینه ترجمه تخصصی لغات تاثیر می‌گذارند و نمی‌توان تعیین تعرفه ترجمه را تنها به یک عامل ربط داد؛ برای مثال تعداد کلمات و لغاتی که برای ترجمه تخصصی لغات انتخاب می‌شوند، یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده تعرفه ترجمه هستند؛ اما عوامل دیگری نیز دخیل هستند. یکی از عوامل مهمی که باعث می‌شوند تا تعرفه متفاوتی برای ترجمه تخصصی لغات در نظر گرفته شود، حوزه‌ی تخصصی مرتبط با این لغات است. مطمئنا ترجمه تخصصی لغات رشته‌ی مهندسی برق نسبت به رشته‌ی ادبیات، به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد و مترجمان برای انجام کار ترجمه این لغات به شکل دقیق و با کیفیت بالا، باید تخصص بالایی در حوزه این رشته داشته باشند تا بتوانند کیفیت ترجمه این لغات را تضمین کنند.

به همین دلیل منصفانه است که هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی لغات مرتبط با رشته‌های تخصصی همچون رشته‌های مختلف پزشکی و یا رشته‌هایی دیگر مثل مهندسی برق یا مکانیک دریافت می‌شود، به نسبت رشته‌های دیگر که کمتر تخصصی هستند بیشتر شود. بنابراین هنگام ثبت سفارش ترجمه لغات تخصصی در سایت ایران تایپیست، باید به حوزه‌ی تخصصی مرتبط با این لغات نیز توجه داشته باشید. در واقع باید در نظر بگیرید که در این سایت معتبر برای ترجمه لغات تخصصی با موضوعات مختلف، مترجمانی متخصص و مسلط انتخاب می‌شوند که دانش و مهارت آن‌ها در رابطه با موضوع این لغات بوده و یا دارای تجربه کافی در زمینه ترجمه چنین لغاتی بوده و می‌توانند کار ترجمه را با کیفیت بالا و به شکل دقیق انجام دهند. به همین دلیل هزینه ترجمه لغات مرتبط با موضوعات مختلف توسط چنین مترجمانی، با توجه به مهارت و تخصص بالایی که دارند و همچنین با توجه به موضوعات مورد نظر متفاوت خواهد بود. به طور خلاصه می‌توان گفت که با توجه به تعداد لغات، زبان ترجمه، زمان ترجمه و حوزه تخصصی مورد نظر متغیر است.

ترجمه تخصصی لغات

تعرفه ترجمه تخصصی لغات در رشته‌های مختلف

 

چگونه سفارش ترجمه واژگان و لغات تخصصی خود را ثبت کنم؟

حالا که از جزئیات دقیق ترجمه تخصصی لغات توسط مترجمان حرفه‌ای هلدینگ ایران تایپیست آگاهی پیدا کردید، مطمئنا این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که روش ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات در ایران تایپیست به چه شکل است؟ مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد این است که به هنگام ثبت درخواست برای ترجمه تخصصی لغات در ایران تایپیست، امکان این وجود دارد که لغات مورد نظر خود را در فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف متنی، صوتی و یا تصویری برای این سایت معتبر ارسال کنید؛ به عبارتی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران به هنگام ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات در این سایت معتبر وجود ندارد.

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی لغات، تنها از طریق سایت این هلدینگ معتبر می‌توان اقدام کرد. در ابتدا لازم است که یک پنل کاربری برای خود در سایت ایران تایپیست ایجاد کنید و مشخصات لازم را در حین ثبت نام وارد کنید؛ ایجاد پنل در این سایت کاملا رایگان بوده و به هیچ هزینه‌ای نیاز نیست. پس از ایجاد این حساب در سایت ایران تایپیست، از منوی قرار گرفته در سمت راست پنل کاربری خود بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کرده و وارد صفحه مخصوص ثبت سفارش ترجمه در این سایت می‌شوید. بعد از این که اطلاعات لازم را برای ثبت سفارش ترجمه وارد کردید، پروسه تعیین هزینه ترجمه توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست آغاز شده و فاکتور هزینه به شکل رایگان تهیه شده و برای شما ارسال می‌شود. پس از تنظیم و ارسال فاکتور برای شما، می‌توانید هزینه کلی ترجمه و یا تنها 60 درصد از کل هزینه تعیین شده را پرداخت کنید و مابقی را در ادامه کار بپردازید. در صورتی که حجم فایلی که برای ترجمه انتخاب کرده‌اید بیشتر از حد مشخص تعیین شده باشد، می‌توانید این فایل را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون واتساپ و یا تلگرام جهت ترجمه ارسال کنید.

ترجمه تخصصی لغات

سفارش ترجمه تخصصی لغات

سوالات متداول

به بیش از 32 زبان زنده ی دنیا شامل انگلیسی، روسی، فرانسوی، عربی و... .

تیم مترجمان سایت ایران تایپیست ترجمه متون تخصصی و لغات و اصطلاحات موجود در این متن‌ها به صورت آنلاین پذیرش میکنند.

محدودیتی در حداکثر تعداد لغات برای ترجمه تخصصی وجود ندارد اما سفارش حداقل باید شامل 250 کلمه باشد.

هزینه ترجمه بر حسب تعداد لغات، زبان ترجمه، زمان ترجمه و حوزه تخصصی مورد نظر متغیر است.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 839 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مرکز ترجمه تخصصی لغات ترجمه تخصصی لغات آنلاین ترجمه تخصصی لغات ارزان ترجمه تخصصی لغات فوری سفارش ترجمه تخصصی لغات

دیدگاه کاربران

فاطمه علی نژاد | 1400-8-8 ساعت 09:35:11 امتیاز :

مهارتتون تو ترجمه چندین بار واسم اثبات شده. باریکلا

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :