شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه تحلیل آماری پرسش‌نامه را انجام دهیم؟

نویسنده: افشین نادری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/5/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 1184 امتیاز 5 از 1 نظر

تحلیل آماری پرسش‌نامه، یک پروسه‌ی حساس و مهم در زمینه‌ی جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در روند تحقیق و پژوهش آماری می‌باشد. در این روش، سوالاتی که طراحی می‌شود، از جامعه‌ی آماری کوچک یا بزرگ و گسترده‌ای پرسیده می‌شود. این مدل از تحلیل آماری، در میان رشته‌های مختلفی، بخصوص جامعه‌شناسی و روانشناسی، شهرت بسیاری دارد. پژوهشگرانی که از این روش استفاده می‌کنند؛ داده‌های جمع‌آوری شده را در فضای نرم‌افزارهای آماری، تبدیل به اعداد قابل محاسبه می‌کنند. نتایج این محاسبات، در واقع تعیین کننده‌ی نتیجه‌ی تحلیل آماری پرسش‌نامه است. در گذشته پژوهشگران برای جمع‌آوری داده‌ها و طبقه‌بندی آن‌ها، مدت‌ها وقت گذاشته و زحمت می‌کشیدند. این شاخه از تحلیل آماری، تقریبا یکی از آن تحلیل‌های آماری وقت‌گیر و خسته‌کننده بود؛ بخصوص اگر نتایج با انتظارات آمارشناس مغایرت داشت و می‌بایست در چندین مرحله انجام می‌شد.

منتهی پیشرفت تکنولوژی و بخصوص ترقی وب جهان‌گستر موجب شد که آمارشناسان بهتر جامعه‌ی آماری مدنظر خود را شناسایی کرده و از طریق آن، پرسش‌نامه‌های خود را به مرحله‌ی ثمر و نتیجه برسانند. ایران تایپیست، با بکارگیری آخرین پیشرفت‌های این زمینه، از تخصصی‌ترین نرم‌افزارهای آماری در جهت پیش‌ راندن پروژه‌ی کاربران خود بهره می‌جوید. از آن‌جایی‌که بسیاری از دانشجویان آمار، از جامعه آماری غیر مستدل و غیر استانداردی برای جمع‌آوری داده‌های خود استفاده می‌کنند؛ ایران تایپیست به عنوان سکویی‌ست که شما را مستقیم، به جامعه‌ی آماری مدنظرتان می‌رسانند. این تنها وجهه‌ی خدمات گسترده‌ی ایران تایپیست در این زمینه نیست؛ بلکه شما می‌توانید با درصد خطای نزدیک به صفر، به نتیجه‌ی آماری حاصل از تحلیل آماری پرسش‌نامه‌ی خود برسید. ایران تایپیست، کاملا به تمامی نرم‌افزارهای مورد نیاز شما برای انجام روند تحلیل آماری پرسش‌نامه مجهز است. به همین دلیل است که می‌توانید بدون نگرانی، پژوهش آماری خود را به دستان توانای آمار شناس‌ها این مجموعه بسپارید و با آرامش خیال، بر روی جنبه‌های دیگر تحقیق خود تمرکز کنید. ایران تایپیست این‌جاست تا انتظارات آماری شما را محقق نماید.

چگونه تحلیل آماری پرسش‌نامه را انجام دهیم؟

مراکز تحلیل آماری پرسش‌نامه

سوالات متداول

تحلیل آماری پرسش‌نامه، یکی از آن دست زمینه‌های تحلیلی آمار است؛ که شما با برنامه‌ریزی و ترتیب دادن پرسش‌نامه و ارائه‌ی آن به جامعه‌ی آماری مدنظر خود، نتایجی را کسب نموده؛ سپس با تبدیل این نتایج به اعداد قابل محاسبه، به نتایج نهایی می‌رسید.

مرکز آماری ایران تایپیست، مجهز به تیمی متشکل از متخصصان آمارشناس در زمینه‌ی تحلیل آماری پرسش‌نامه است؛ که می‌توانید روی آن حساب کنید. 

زمینه‌ی تحقیقی خود و پژوهش خود را با متخصصان ایران تایپیست در میان بگذارید؛ با کمک مشاوران و آمارشناسان خبره در زمینه‌ی تحقیقی شما، پرسش‌نامه طراحی شده و تا مرحله‌ی ثمر آن، زیر نظر ایران تایپیست و شما خواهد بود.

البته. شما در تمامی مراحل مربوط به تحلیل آماری پرسش‌نامه نظارت کامل خواهید داشت و پروسه‌ی انجام آن توسط متخصص آمارشناس، زیر نظر شما خواهد بود.


نویسنده: افشین نادری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/5/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1184 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری پرسش‌نامه علمی مرکز تحلیل آماری پرسش‌نامه آنالیز آماری پرسش‌نامه تحلیل نتایج آماری پرسش‌نامه تحلیل آماری پرسش‌نامه برای مقاله

دیدگاه کاربران

سوسن عبدی | 1400-7-21 ساعت 09:33:02 امتیاز :

تو تحلیل آماریمون کلی به مشکل خوردیم که خداروشکر شما برامون خیلی ساده رفع کردین. خداقوت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :