پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چرا صفحه آرایی برای مجله کودک اهمیت زیادی دارد؟

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 13:35:43 بازدید: 485 امتیاز 0 از 0 نظر

برای پاسخ به سوالِ اهمیت صفحه آرایی مجله کودک، باید بدانیم که چرا به صفحه آرایی مجله برای کودکان نیاز داریم؟ کوتاه بودن داستان ها، مطالب و موضوعاتی که داخل مجلات کودکان مطرح می شود، همیشه مجال را برای صفحه آرایی باز می کند. همچنین کار و زمان بیشتری می طلبد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شخص صفحه آرا، یا گرافیست و یا طراح مورد نظر باید در مورد هنر های تجسمی و ترکیب بندی در صفحه آرایی مجله کودک اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد. نمی توان تنها از چند تصویر ِنقاشی شده، چند رنگ به هم مرتبط و جایگذاری یک متن در وسط آنها، انتخاب یک فونت و یک مدل پاراگراف بندی نتیجه گرفت که کار صفحه آرایی مجله کودک به پایان رسیده است.

ما به صفحه آرایی مجله کودک نیاز داریم تا محتوا را به شکلی موثر به او منتقل کنیم. با توجه به گروه سنی کودکانی که از این مجله استفاده می کنند، صفحه آرایی می تواند با اهداف گوناگونی صورت گیرد. در ایران تایپیست ما بر این موضوع واقف هستیم و همواره در تلاشیم تناسب ِبین اهمیت تصاویر و صفحه آرایی مجله کودک را در کنار محتوا و متنی که داخل آن درج می شود، یکسان در نظر بگیریم؛ به طوری که نه فقط عناصر بصری در آن مجله بولد و مهم تر از متن به نظر برسند و نه از میزان توجه به محتوای مجله کاسته شود.

تمرکز بر روی این موضوع باعث شده است تا کیفیت صفحه آرایی مجله کودک در ایران تایپیست روز به روز ارتقا یابد. برای درک بهتر شما می توانید نمونه کارهای مختلف ما را در این زمینه که برای کلیه ی مجله های فعال در زمینه ی کودکان و نوجوانان انتشار می یابد و مورد استقبال عموم قرار می گیرد، مشاهده نمایید. با توجه به نکات عنوان شده، کاملا بدیهی است که اهمیت صفحه آرایی مجله کودک حتی بیشتر از مجلات بزرگسالان نیازمند کنترل کیفی بوده و زمانبر است.

چرا صفحه آرایی برای مجله کودک اهمیت زیادی دارد؟

صفحه آرایی مجله

دلیل اهمیت بالای صفحه آرایی مجله کودک برای کودکان سنین مختلف

سن و جنس کودک روی صفحه آرایی مجله کودک، موثر هستند. گرافیست یا طراحی که صفحه آرایی این مجلات را بر عهده می گیرد؛ به خوبی از اهمیت این موضوع، مطلع است. چون معمولا در مجلاتی که برای سن کودک و نوجوان نوشته می شود؛ از مطالب کمتری استفاده می کنند. بیشترین حجمی که در این مجلات بکار گرفته می شود؛ تصاویر و قالب بندی های مختلفی است که طراح آن ها را مورد استفاده قرار می دهد. هر چقدر طراح در خلق صفحه آرایی مجله کودک، موفق عمل کند؛ می تواند به واسطه آن کودکان بیشتری را تشویق به مطالعه و خرید آن مجله کند. پس اجرای این فرآیند توسط طراحان از اهمیت خارق العاده ای برخوردار می باشد. چون مستقیما روی فروش محصول، تأثیر شگرفی خواهد گذاشت. به همین جهت است که شما می بایست در انتخاب طراح و موسسه فعال در این زمینه، وسواس بیشتری مبذول داشته تا بهترین آن ها را برگزینید.

چرا صفحه آرایی برای مجله کودک اهمیت زیادی دارد؟

صفحه آرایی مجله کودک

از جمله نکات حائز اهمیت دیگری که در صفحه آرایی مجله کودک باید به آن توجه کرد؛ رده های سنی مختلف کودکان است. نکاتی که برای زیباسازی مجلات رده 3 تا 5 سال رعایت می شود با نکاتی که برای کودکان 5 تا 7 سال رعایت می شود؛ بایستی متفاوت باشد. حتی دختر و پسر بودن و متناسب با جنس آن ها اقدام به صفحه آرایی کردن نیز در همین راستا بسیار مهم است. پس به طور کلی صفحه آرایی مجله کودک بسیار مهم می باشد و کار طراح نیز در این زمینه بسیار سخت است. البته طراحی که تجربه بالایی در این زمینه داشته است؛ می تواند با شور و شوق بیشتر و با هنرمندی تمام تر اقدام به طراحی کند. چنین طراحی به واسطه همین ذوق و قریحه و البته استعداد سرشار خود، می تواند بهترین مجلات کودک را پدید آورد. شما می توانید با سپردن سفارش های خود به موسسه ایران تایپیست از آن ها بهره مند شوید.

مشاهده نمونه کارهای صفحه آرایی تا پیش از ثبت سفارش

شما این امکان را دارید که تا پیش از ثبت سفارش صفحه آرایی مجله کودک، نمونه کارهایی را مشاهده کنید. برای دانلود این نمونه کارها در موسسه ایران تایپیست، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. ایران تایپیست، تمامی نمونه کارهای صفحه آرایی پیشین خود را در موضوعات مختلف، رایگان در سایت خود قرار داده است. کافیست در این سایت، ثبت نام کنید. سپس با ورود به سایت مربوطه، می توانید همه نمونه کارها را دانلود و مشاهده کنید. در صورتی که از کیفیت نمونه کارهای صفحه آرایی مجله کودک در این موسسه رضایت داشتید؛ می توانید سفارش خود را آنلاین به ثبت برسانید. حتی می توانید درخواست خود را با طراحان این موسسه، مطرح سازید تا یک مجله کودک زیبنده و فوق العاده شیک را در اختیار داشته باشید.

چرا صفحه آرایی برای مجله کودک اهمیت زیادی دارد؟

صفحه آرایی مجله کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

هزینه صفحه آرایی بر اساس حجم پروژه و زمان تحویل آن حساب می شود.

بله، می توانید از طریق پنل کاربری خود اقدام کنید.

در صورتی که صفحه آرا/ گرافیست خاصی را می شناسید، می توانید پروژه خود را به ایشان ارجاع دهید.

این میزان، بسته به پروژه‌ی شما تعیین می شود و ثابت نیست.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 13:35:43 تعداد بازدید: 485 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی حرفه ای مجله کودک صفحه آرایی تخصصی مجله کودک صفحه آرایی online مجله کودک مرکز صفحه آرایی مجله کودک صفحه آرایی نشریات کودکان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :