سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

پذیرش سفارش ترجمه

نویسنده: ونداد سلیمی سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/6/21 ساعت 14:01:51 بازدید: 840 امتیاز 0 از 0 نظر

پذیرش سفارش ترجمه در ایران تایپیست به شکل 24 ساعته و از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر در ساعات اداری و از 6 تا 12 شب در ساعات غیر اداری به شکل آنلاین و به شکل آنی امکان پذیر است. ضمنا شما مشتریان عزیز می توانید با دریافت تخفیف های ویژه، سفارشات سازمانی نیز ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

وب سایتی که به صورت 24 ساعته سفارش ترجمه را پذیرش میکند.

پذیرش سفارش ترجمه در ایران تایپیست به شکل 24 ساعته است و در هر ساعتی از روز که مایل باشید همکاران واحد ترجمه در ساعات اداری یعنی از ساعت 8 تا 6 و سپس بخش غیر اداری یعنی از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب آماده پاسخگویی و صدور فاکتور سفارش می باشند. ارسال درخواست پذیرش سفارش ترجمه به دلایل مختلف ممکن است در ساعات مختلفی از روز انجام شود و به همین دلیل مهم است که یک وب سایت ترجمه بتواند در ساعات مختلف و بازه زمانی طولانی و شبانه روزی ثبت سفارش داشته باشد تا مشتریان با خیالی راحت در هر زمان سفارش خود را نهایی کنند. به همین دلیل گفته می شود که هر مؤسسه ترجمه ای باید در کنار ارائه خدمات به شکل کیفیت بالای ترجمه ها، تحویل در زمان مقرر، قیمت مناسب و تخفیف های عالی، به فکر ارائه خدمات در بازه های زمانی طولانی باشد و همواره اپراتورهای آن امکان پاسخگویی و رفع مشکلات و صدور پیش فاکتور در اسرع وقت را داشته باشند تا سفارشات با حداقل تأخیر زمانی تحویل مترجمین تخصصی و حرفه ای گردد.

پذیرش سفارش ترجمه

ثبت و پذیرش سفارش ترجمه به شکل 24 ساعته در هلدینگ ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قوی ترین سایت برای پذیرش آنی سفارش ترجمه

پذیرش سفارش ترجمه لازم است که در کمترین تأخیر زمانی انجام شود و در هر ساعتی نیز امکان ثبت سفارش وجود داشته باشد. معمولا مشتریان وارد سایت های ترجمه ای که پروسه پذیرش سفارش ترجمه و استارت آن طولانی و زمانبر است نخواهند شد یا چنانچه متوجه چنین موضوعی شوند، پروسه پذیرش سفارش خود را کنسل خواهند کرد. به همین دلیل هلدینگ ایران تایپیست خدمات خود را به نحوی ارائه می کند که از لحظه ثبت سفارش توسط مشتری و صدور فاکتور رایگانِ سفارش ترجمه توسط کارشناسان مربوطه که در آن قیمت نهایی همراه با توضیحات کامل درج شده، نهایتا 10 دقیقه زمان خواهد برد که متعاقبا از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می شود. به همین دلیل به جرأت می توان گفت که در زمینه پذیرش فوری سفارش ترجمه متن، هلدینگ ایران تایپیست قویترین سایت کشور محسوب می شود. با این رویه نیاز به تماس تلفنی و انتظار برای پاسخگویی و ارتباط گیری سخت و زمانبر نیست و کل پروسه به شکل آنلاین پیگیری می شود تا در وقت و هزینه ها به شدت صرفه جویی گردد و ثبت و پذیرش سفارش ترجمه در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

فرایند پذیرش سفارش ترجمه به صورت آنلاین

پذیرش سفارش ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست کاملا به شکل آنلاین انجام می شود و نیازی به تماس تلفنی و انتظار برای ارسال درخواست نیست و با این کار در وقت و هزینه مشتریان صرفه جوی بسیار زیادی می گردد. برای اینکار تنها کافیست در سایت عضو شده و یک حساب کاربری بسازید. سپس در قسمت راست پنل کاربری روی عبارت «ثبت سفارش ترجمه» کلیک کنید. کادری برای شما باز خواهد شد تا در آن پارامترهای مختلف را مشخص کنید مثل تعداد کلمات، زمینه تخصصی، نوع سفارش مثل عمومی یا تخصصی یا تخصصی ویژه تا در نهایت براساس این موارد و زمان تحویل، قیمت نهایی ترجمه به شکل پیش فاکتور رایگان برای شما صادر شود. کل این پروسه از لحظه ساخت حساب کاربری تا ثبت سفارش در سایت نهایتا 15 دقیقه زمان ببرد و این زمان بسیار مناسبی است. پس از مشاهده پیش فاکتور و اعلام موافقت می توانید به شکل آنلاین یا کارت به کارت هزینه را پرداخت کنید تا پروسه ترجمه فایل ارسالی شما مشخص گردد. ضمنا کارشناسان واحد ترجمه نیز هنگام پذیرش سفارش ترجمه آن را براساس پارامترهای مختلف جهت قیمت گذاری و صدور فاکتور بررسی خواهند کرد.

پذیرش سفارش ترجمه

فرایند ارسال درخواست پذیرش سفارش ترجمه کاملا آنلاین انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا برای پذیرش سفارش ترجمه باید پولی پرداخت گردد؟

پذیرش سفارش ترجمه در ایران تایپیست بدین شکل است که کلا نحوه پرداخت قسطی است یعنی درصدی از مبلغ کل سفارش یعنی 60% آن را به عنوان پیش پرداخت باید واریز کنید تا ترجمه فایل استارت بخورد لذا برای ثبت و پذیرش سفارش ترجمه باید هزینه ای پرداخت شود. پذیرش سفارشات ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست چه به شکل حجمی و یا غیر حجمی به صورت مرحله ای است و در مرحله ثبت سفارش باید مقداری از هزینه کل واریز گردد که به شکل آنلاین و کارت به کارت امکان پذیر است. این مورد هم برای تضمین شما به ایران تایپیست است که قصد جدی برای انجام ترجمه دارید و هم کمک ایران تایپیست به شما عزیزان است به نحوی که تا کیفیت فایل نهایی از نظر شما تأیید نشده با مترجم تسویه نشود. لذا علاوه بر پرداخت مرحله ای امکان ثبت اعتراض بین 3 تا 10 روز پس از دریافت فایل ترجمه نیز وجود دارد. برای پذیرش سفارش ترجمه به شکل حجمی نیز می توانید از طریق هماهنگی با همکاران، به شکل فصل به فصل پرداخت داشته باشید که اولین پرداخت آن موقع پذیرش ترجمه است.

آیا پذیرش سفارشات ترجمه سازمانی انجام میشود؟

پذیرش سفارش ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست هم به شکل فردی مثل دانشجویی و مقالات مختلف انجام می شود و هم به شکل سازمانی که در آن پروژه های سنگین و عظیم دانشگاهی یا سازمان و شرکت های مختلف ثبت می گردند. در ایران تایپیست با توجه به اینکه هزاران مترجم حرفه ای و تخصصی حضور دارند و بیش از 100 زمینه تخصصی در بیش از 37 زبان زنده دنیا پوشش داده می شوند، تقریبا برای هر زمینه صدها مترجم ماهر و کاملا حرفه ای مشغول به کار هستند که تضمین کننده کیفیت بسیار بالا و تحویل به موقع است. در پذیرش سفارش ترجمه به شکل پروژه های سازمانی، دانشگاهی و غیره به دلیل تعداد زیاد مترجمین، امکان تقسیم فایل پروژه بین آنان وجود دارد تا در کمترین زمان و با حفظ کیفیت بالا به دست مشتریان برسد. ضمنا برای سفارشات ترجمه سازمانی به دلیل اینکه در دسته سفارشات حجیم قرار می گیرند، تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته ایم.

پذیرش سفارش ترجمه در ایران تایپیست در کمترین زمان، به شکل آنلاین و 24 ساعته انجام می گیرد که امکان ثبت درخواست انجام سفارشات سازمانی، دانشگاهی و کلیه سفارشات حجیم نیز وجود دارد. این مؤسسه با در اختیار داشتن هزاران مترجم حرفه ای تضمین کننده کیفیت و تحویل به موقع سفارشات است.

پذیرش سفارش ترجمه

پروسه ثبت و پذیرش سفارش ترجمه در ایران تایپیست آنی و فوری است

پذیرش سفارش ترجمه در موسسه های حضوری و سایت های اینترنتی

امروزه پذیرش سفارش ترجمه نه تنها در موسسه های ترجمه حضوری، بلکه در وب سایت های اینترنتی نیز امکان پذیر شده است. بنابراین شما می توانید سفارش های ترجمه خود را به هر یک از دو شیوه مرسوم در ثبت سفارش، به مراکز ذی ربط ارسال نمایید. در هر یک از این حالت ها، مترجمانی وجود دارند که می توانند با توجه به نیاز شما سفارش مربوطه را با کیفیت بالایی انجام و به دست شما برسانند. در وب سایت های اینترنتی از وجود مترجمان دورکاری و در مراکز حضوری از مترجمین حضوری در شرکت مذکور، استفاده می کنند. در هر حالت امکان پذیرش سفارش ترجمه و ارسال آن به دست مترجم مرتبط با موضوع و زبان سفارش شما در هر یک از این دو حالت وجود دارد. شما در ثبت سفارش های خود به هر یک از این شیوه ممکن، کاملا مختار هستید.

پذیرش سفارش ترجمه

پذیرش سفارش ترجمه

موسسه های با سابقه ترجمه که سالیان سال در امر پذیرش سفارش ترجمه مشتریان مختلف تجربه داشته اند؛ برای خود سایت اینترنتی طراحی نموده اند. بدین ترتیب هر یک از دو شیوه مرسوم ثبت سفارش در این موسسه ها میسر شده است. از جمله این موسسه های قدیمی و با سابقه، می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره نمود. در صورتی که ساکن تهران هستید؛ می توانید به دفتر مرکزی این موسسه واقع در میدان انقلاب تهران رفته و سفارش خود را حضوری ثبت کنید. کما اینکه می توانید از خدمات اینترنتی و آنلاین این موسسه نیز در هر پاسی از شبانه روز استفاده کنید. پذیرش سفارش ترجمه به شکل آنلاین و اینترنتی برای شما محدودیت های سفارش های حضوری را ندارد. چرا که در این نوع شیوه ثبت سفارش، شما می توانید در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل هم سفارش های خود را ثبت کنید.

پذیرش سفارش ترجمه در تمامی زبان های زنده دنیا در یک موسسه بزرگ

پذیرش سفارش ترجمه در موسسه ها و مراکز زیادی حضوری و غیر حضوری انجام می گیرد. اما در برخی از این موسسه ها، خدمات بهتر و جامع تری به مشتری ارائه می گردد. یکی از همین خدمات مربوط به پشتیبانی از تمامی زبان های زنده دنیاست که همه آن ها در یک موسسه امکان پذیر می باشد. چرا که پشتیبانی از تمامی زبان ها ممکن است در هر موسسه ای به طور کامل ارائه نشود. موسسه هایی که امکان پذیرش سفارش ترجمه در تمامی زبان ها را دارند؛ برای هر زبانی، چندین و چند مترجم حرفه ای را استخدام نموده اند. بدین ترتیب دیگر نگرانی برای شما باقی نمی ماند. چرا که زبان سفارش شما هر چه باشد و موضوع متن شما در هر حوزه ای هم که باشد؛ امکان ثبت سفارش را در این موسسه ها دارید.

پذیرش سفارش ترجمه

پذیرش انواع ترجمه

هلدینگ ایران تایپیست، بزرگترین موسسه ای است که امکان پذیرش سفارش ترجمه را در تمامی 32 زبان زنده دنیا برای شما میسر نموده است. این مرکز ترجمه با استخدام مترجمان زبده و کارکشته بسیار زیاد در هر یک از زبان ها، خدمات شایسته ای را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با توجه به خدمات گسترده ای که در این موسسه ارائه می شود؛ تمامی سفارش های ترجمه خود را در آن به ثبت برسانید. به گونه ای که دیگر نیازی به مراکز ترجمه دیگر نخواهید داشت. مترجم های موجود در این موسسه با پذیرش سفارش ترجمه شما در تمامی زبان ها و متون عمومی و تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت خود، رضایت را برای شما به ارمغان خواهند آورد. بدین ترتیب شما می توانید سفارش های خود را در موسسه ای ثبت کنید که شما را از این خدمات بهره مند می سازد. ایران تایپیست، می توان گزینه خوبی برای شما باشد.

درخواست اعزام مترجم به محل مورد نظر مشتری با ثبت سفارش اینترنتی

مراکز ترجمه که هر گونه امکان پذیرش سفارش ترجمه را در موسسه خود فراهم آورده اند؛ خدمات متنوعی را ارائه می کنند. از جمله این خدمات، می توان به درخواست اعزام مترجم همزمان برای ترجمه شفاهی در مکان مورد نظر مشتری اشاره کرد. برای انجام این نوع از سفارش ها، نیاز به مترجمانی است که در هر یک از مهارت های چهارگانه زبانی تسلط کاملی دارند. آن ها می توانند در همایش ها و کنفرانس های بین المللی و یا در نمایشگاه های فرهنگی، هنری، تجاری و... ترجمه شفاهی شما را بر عهده بگیرند. مراکز با سابقه ترجمه با پذیرش سفارش ترجمه شفاهی شما امکان اعزام مترجم را به مکان درخواستی شما میسر می گردانند. بنابراین فرقی نمی کند که شما در چه مکانی هستید و نمایشگاه یا همایش مذکور در کجا دایر خواهد شد. در هر صورت امکان ثبت درخواست خود را به شکل اینترنتی خواهید داشت.

پذیرش سفارش ترجمه

اعزام مترجم

امکان پذیرش سفارش ترجمه شفاهی یا همزمان تنها در موسسه هایی محقق می گردد که از مترجمان متخصص در این راستا در شرکت خود استفاده می کنند. چرا که مترجم های کتبی با مترجم های شفاهی و خدمات ارائه دهنده توسط هر یک از این گروه ها با همدیگر بسیار متفاوت می باشد. معمولا مراکز ترجمه از مترجم های کتبی زیادی بهره می جویند. اما برای استفاده از مترجمان شفاهی یا همزمان می بایست مترجمانی را استخدام نمایند که از مهارت های 4 گانه زبانی به خوبی بهره می برند. مترجم های شفاهی می توانند در زمره مترجم های نیتیو باشند که بی هیچ آموزش و مدرکی هم می توانند ترجمه های شما را بر عهده بگیرند. بنابراین حتی امکان پذیرش سفارش ترجمه های شفاهی توسط مترجم های نیتیو در موسسه های معتبر وجود دارد. ایران تایپیست از مترجمین نیتیو با کیفیتی در موسسه خود استفاده می کند.

پذیرش سفارش ترجمه ارگان ها و اداره جات مختلف در ایران تایپیست

پذیرش سفارش ترجمه که در موسسه های معتبر انجام می شود؛ تنها برای سفارش های دانشجویان نیست. علاوه بر دانشجویانی که سفارش های ترجمه خود را به مراکز و موسسه های مطرح و شناخته شده ترجمه می سپارند؛ افراد و اقشار دیگری هم به ترجمه نیاز دارند. سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی و انواع اداره جات و شرکت های مختلف هم به ترجمه نیاز خواهند داشت. چرا که بخشی از فعالیت آن ها مربوط به حوزه بین الملل می باشد. به جهت مراودات تجاری، فرهنگی، ورزشی و... خود با طرفین قرارداد خارجی خویش آن ها هم به دنبال دستیابی به بهترین مرکز ترجمه هستند. به همین جهت پذیرش سفارش ترجمه در موسسه های معتبر برای هر یک از این افراد و اقشار مختلف هم امکان پذیر خواهد بود. البته آن ها بهتر است از موسسه های با سابقه و معتبری برای ثبت سفارش های خود بهره جویند.

پذیرش سفارش ترجمه

ترجمه شرکت ها و ارگان های بین المللی

در موسسه های مطرح و شناخته شده، انواع پذیرش سفارش ترجمه را می توان روزانه مشاهده کرد. سفارش هایی که توسط هر یک از افراد و اقشار مختلف از جمله افراد دانشگاهی و غیر دانشگاهی به ثبت می رسند. هر یک از افرادی که نیاز به ترجمه متون مورد نیاز خود را دارند؛ به منظور اهداف و اغراض مختلفی اقدام به ثبت سفارش می کنند. موسسه ایران تایپیست با پذیرش سفارش ترجمه هر یک از شما، خدمات متنوع و گوناگونی را به شما ارائه می دهد. شما به عنوان یک دانشجو برای متون دانشگاهی و مقالات خود می توانید سفارش های ترجمه را به ثبت برسانید. همان طور که در ادارات و ارگان های مختلف، سفارش ترجمه قراردادهای تجاری، فرهنگی، ورزشی و... در این موسسه ها به ثبت می رسند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمهلیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه سریع

سوالات متداول

در ایران تایپیست همکاران بخش اداری از ساعت 8 تا 6 و بخش غیر اداری از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 آماده خدمات رسانی و پذیرش سفارشات مشتریان هستند.

ایران تایپیست قویترین و بهترین سایت برای پذیرش سفارش آنی ترجمه است که پیش فاکتور رایگان آن هم نهایتا در طی 10 دقیقه صادر می شود.

روند ثبت سفارش ترجمه در ایران تایپیست کاملا آنلاین است.

بله کلیه سفارشات اعم از فردی مثل دانشجویی و سازمانی و پروژه های سنگین دانشگاهی و شرکت های مختلف را می توان در ایران تایپیست ثبت کرد.


نویسنده: ونداد سلیمی سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/6/21 ساعت 14:01:51 تعداد بازدید: 840 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پذیرش سفارش ترجمه آنلاین پذیرش سفارش ترجمه تخصصی سایت پذیرش سفارش ترجمه پذیرش سفارش ترجمه فوری پذیرش سفارش ترجمه کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :