شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

پاسخ به سوالات هزینه ترجمه قرارداد

نویسنده: بهرام حسینی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/14 ساعت 11:00:00 بازدید: 346 امتیاز 0 از 0 نظر

آمار ها نشان می دهد که در طی سالهای اخیر گرایش افراد به سمت برون سپاری ترجمه، افزایش یافته است. یکی از جمله گروه هایی که اقدام به انتخاب این روش می کنند، شرکت ها و کسب و کار ها هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

افزایش روز افزون کیفیت ترجمه ها سبب شده است تا بسیاری از ترجمه های تجاری توسط مترجمانی انجام شود که نیازی به حضور در آن شرکت نداشته و لزوما متعهد نیستند تا با قرارداد بلند مدت یا کوتاه مدت برای آن مجموعه فعالیت انجام دهند. افزایش هزینه ترجمه قرارداد یکی از این دلیل ها برای گرایش مدیران به برون سپاری ترجمه هاست.

از سویی دیگر، اغلب ترجمه ها باید به واسطه مترجمان زبده و دارای تخصص انجام شوند. یافتن یک مترجم ِ کاربلد همواره آسان نیست و نیاز به آزمون و خطا دارد. این در حالی است که به واسطه ثبت سفارش آنلاین در یک شرکت ِ مجرب و دارای سالها سابقه کار ترجمه، خیال ِ شما از بابت کیفیت نهایی کار ترجمه آسوده خواهد شد. از طرفی دیگر نیاز به حضور یا فعالیت مستمر یک مترجم در یک شرکت یا مجموعه ی کاری به طور دائمی وجود ندارد. به همین دلیل است که کار ترجمه پاره وقت از سوی کارفرمایان (چه برای قرارداد ها و متون بسیار حجیم و برعکس) محبوب ترین گزینه در دوره های نامنظم کاری است. همین مسئله دلیل مناسبی است تا یک مرکز ویژه و تخصصی را برای برون سپاری کار ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه قرارداد بسیار محدود  و کم انتخاب نمایید و چه گزینه ای بهتر از ایران تایپیست؟

در ایران تایپیست هزینه ترجمه قرارداد برای کلیه زبان های رایج و غیر رایج در دنیا و همچنین برای کلیه ی زمینه ها و حوزه های تخصصی ِ کاری انجام می پذیرد. در اصل محدودیت در ایران تایپیست ابدا تعریف شده نیست. شما می توانید پروژه ترجمه خود را با ما ثبت نموده و چه بلند مدت و چه کوتاه مدت از همکاری با مترجمان حرفه ای و دارای دانش ترجمه لذت ببرید.

پاسخ به سوالات هزینه ترجمه قرارداد

هزینه ترجمه قرارداد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه روسیهزینه ترجمه عربی

سوالات متداول

خیر، هزینه ترجمه قرارداد برای زبان های مختلف متفاوت می باشد.

براساس تعرفه مربوط به ترجمه هر زبان، هزینه متفاوت خواهد شد.

باید در ایران تایپیست ثبت نام و سپس ثبت سفارش انجام دهید.

خیر، ویرایش و بررسی مجدد ترجمه رایگان انجام می شود.


نویسنده: بهرام حسینی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/14 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 346 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سوالات هزینه ترجمه قرارداد محاسبه هزینه ترجمه قرارداد تعیین هزینه ترجمه قرارداد تخمین هزینه ترجمه قرارداد برآورد هزینه ترجمه قرارداد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :