دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری پاورپوینت

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/19 ساعت 11:00:00 بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری پاورپوینت از خدماتی است که در ایران تایپیست به آن دسترسی دارید. پاورپوینت ها امروزه لازمه همه همایش ها و کنفرانس ها و ارائه پایان نامه ها هستند. مخاطبان زیادی پاورپوینت ها را می بینند و از مطالب آنها یاد می گیرند. برای همین مهم است که مطالبی که در پاورپوینت آورده می شود درست و بدون اشتباه باشد. برای ویرایش پاورپوینت می توانید از افراد متخصص کمک بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری پاورپوینت را به کجا بسپارم؟

ویراستاری پاورپوینت را می توانید به ایران تایپیست بسپارید. هر جا متنی نوشته می شود نیاز به ویرایش دارد. پاورپوینت هم از این قاعده مستثنا نیست. درست است که بخش زیادی از پاورپوینت ها را عکس تشکیل می دهد، اما نمی توان از متن هایی که در آنها آورده می شود چشم پوشی کرد. به خصوص این که در پاورپوینت ها به طور معمول اطلاعات بسیار مهمی به مخاطب داده می شود. اطلاعاتی که می تواند به آنها استناد کند. مهم است که این اطلاعات عاری از هر گونه اشتباهی باشد.

ویراستاری پاورپوینت شاید به نظر کار ساده ای باشد. اما آن را می توان مانند همه انواع ویراستاری که بر روی متن ها انجام می گیرد دانست. ویراستاری در کل یک کار حرفه ای است که نیاز به گذراندن دوره های آموزشی دارد. به همین دلیل است که ویرایش کار هر کسی نیست. برای این که متن پاورپوینت برای مخاطبان قابل فهم و بدون اشتباه به نمایش در آید، به ویرایش نیاز خواهد داشت.  

ویراستاری پاورپوینت ممکن است افراد بدون داشتن تخصص در ویرایش متن سردرگم شوند و حتی مرتکب اشتباه شوند. یک ویراستار ناشی می تواند بخشی از متن را حذف کند بدون آنکه متوجه شود یا در زمان تصحیح جملات از آنها برداشت نادرست داشته باشد. این کار به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد. بدون آن ممکن است فرد به جای بهتر کردن متن آن را از قبلش نامفهوم تر کند.

ویراستاری پاورپوینت مانند ویرایش متون دیگر نیاز به تخصص خاص دارد. نویسنده و مترجم نمی تواند ویراستار متن خود باشد. یعنی بهتر است که یک نفر دیگر ویرایش متن را انجام دهد. زیرا چشم مترجم و نویسنده ممکن است به متن نوشته عادت کند و برخی از اشتباهات به سادگی از چشم در بروند. اشتباهاتی که یک نفر دیگر به راحتی آنها را خواهد دید. البته اگر نویسنده یا مترجم دوره های ویرایش را گذرانده باشند و در این حوزه تجربه کافی به دست آورده باشند، شاید بتوانند متن خود را ویرایش کنند. اما در پایان با توجه به اهمیتی که متن دارد می توان آن را برای نداشتن اشتباهات تایپی احتمالی به ویراستار داد.

اطلاعاتی درباره ویراستاری پاورپوینت

ویراستاری پاورپوینت درسی

ویراستاری پاورپوینت درسی و دانش آموزی به صورت فوری

ویراستاری پاورپوینت درسی و دانش آموزی در ایران تایپیست به شکل فوری انجام می شود. ارائه پروژه در حال حاضر به زمان دانشجویی محدود نیست. دانش آموزان نوجوان هم باید بتوانند از عهده ارائه پروژه بر بیایند. باید بتوانند با استفاده از امکاناتی مانند پاورپوینت پروژه خود را برای بقیه قابل فهم تر کنند. داشتن یک پاورپوینت برای خیلی ها ابتدا ساده به نظر می رسد. اما خیلی از تازه کارها در پیاده کردن مطالبشان دچار مشکل می شوند. در این مواقع دانش آموزان می توانند کارهای اولیه را در این نرم افزار انجام دهند. کارهای پیشرفته و اصلاحات بعدی را می توانند بر عهده ویراستارهای حرفه ای بگذارند.  

ویراستاری پاورپوینت برای ارائه بهتر لازم است. بیشترین کاربرد پاورپوینت ها برای ارائه مطالب آموزشی است. در واقع، از این امکانات برای کمک به فهماندن مطالب پروژه ها استفاده می شود. استفاده از عکس و تصویر در پاورپوینت ها در این مورد بسیار کمک کننده است. تصاویری که بتوانند با مخاطب همراه شوند و به او در درک مطالب کمک بیشتری بکنند. گاهی این تصاویر ساخته می شوند و نویسنده آنها را در نرم افزارهای دیگر می سازد. استفاده از رنگ های نزدیک به هم و یکسان نیز در زیبایی پاورپوینت مؤثر خواهد بود. اگر ویراستار بتواند در این موارد نیز پیشنهادات سازنده ای بدهد می تواند در بهتر شدن اسلایدها کمک کننده باشد.

ویراستاری پاورپوینت برای دانش آموزان می تواند به اضافه کردن مطالب بیشتر منجر شود. اگر مطلب به ویرایش محتوایی نیاز داشته باشد، ویراستار تغییرات اساسی را در متن ایجاد خواهد کرد. اگر اشتباهی در ارائه مطلب ایجاد شده باشد، ویراستار متوجه آنها خواهد شد و تا جای ممکن ویرایش محتوایی متن را انجام خواهد داد. البته ویرایش محتوایی را تنها ویراستاری می تواند انجام دهد که بر متن تسلط کافی داشته باشد.   

ویراستاری پاورپوینت ممکن است در حد ویرایش زبانی انجام شود. ویرایش زبانی بر اساس قواعد و دستور زبان و ادبیات فارسی انجام می شود. اگر مطالب پاورپوینت ترجمه شده باشند نیاز است که ویراستار به زبان مقصد نیز علاوه بر زبان مبدأ تسلط کافی داشته باشد. چنین ویرایشی می تواند جملات را ساده تر و روان تر کند تا مخاطب ارتباط بهتری با متن برقرار کند. حتی اگر لازم باشد ویراستار می تواند درباره تصاویر نیز نظر بدهد و آنها را در صورت لزوم با عکس و تصویر جدید عوض کند.  

اطلاعاتی درباره ویراستاری پاورپوینت

ویراستاری پاورپوینت با هزینه قسطی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری پاورپوینت با هزینه قسطی

پرداخت هزینه ویراستاری پاورپوینت در ایران تایپیست به صورت قسطی هم امکان پذیر شده است. هزینه ها در این مجموعه بسیار پایین در نظر گرفت شده اند. یکی از دلایل آن هم این بوده است کاربران این وب سایت و مجموعه دانشجویان و محققان و دانش آموزان هستند. یعنی کسانی به خدمات آنها نیاز دارند که ممکن است هنوز به درآمد مالی نرسیده باشند. به همین دلیل هم قیمت ها متناسب با آنها تعیین شده است. یعنی قیمت خدمات در این مجموعه در مقایسه با رقبا کمتر است.

اما امکان پرداخت هزینه ویراستاری پاورپوینت به صورت قسطی در این مجموعه وجود دارد. یک قسط پیش از شروع کار دریافت می شود. قسط دوم هم بعد از پایان کار دریافت خواهد شد. افرادی که بخواهند می توانند از این موقعیت استفاده کنند. پیش از ثبت سفارش می توانید با مشاوران مجموعه صحبت کند و راهنمایی های لازم را از آنها بگیرید. مشاورها به شما خواهند گفت که چطور در کمترین زمان ممکن و با هزینه پایین کار ویرایش به شما تحویل داده خواهد شد.

ویراستاری پاورپوینت در این مرکز با هزینه کم صورت می گیرد. هزینه ویرایش بر اساس چند عامل تعیین می شود. یکی از مهم ترین آنها حجم و تعداد کلمات است. هر چه تعداد کملات بیشتر باشد، هزینه پرداختی هم بیشتر می شود. هر چه تعداد کلمات متن پاورپوینت کمتر باشد، هزینه آن نیز پایین تر خواهد بود. زمانی که صرف کار می شود نیز در تعیین قیمت ویرایش اثرگذار است. اگر پاورپوینت به تغییرات اساسی نیاز داشته باشد، زمان بیشتری باید برای آن گذاشته شود و هزینه نیز متعاقب آن بالاتر خواهد رفت.  

ویراستاری پاورپوینت و هزینه آن به زبان متن نیز وابسته است. اگر متن پاورپوینت به زبانی غیر از فارسی باشد برای ویرایش به تخصص بیشتری نیاز دارد. ویراستاری به زبان انگلیسی یا زبان های دیگر هزینه بیشتری دارد. کسی که متن انگلیسی را ویرایش می کند باید به این زبان تسلط داشته باشد و بابت تخصصی که دارد مبلغ بیشتری را هم مطالبه می کند. برای ویرایش زبان های دیگر مانند فرانسوی و آلمانی و روسی و غیره نیز هزینه های متفاوتی دریافت می شود.  

اطلاعاتی درباره ویراستاری پاورپوینت

ویراستاری پاورپوینت در ایران تایپیست

ویراستاری پاورپوینت محدودیت تعداد اسلاید دارد؟

ویراستاری پاورپوینت در ایران تایپیست بدون محدودیت اسلاید انجام می شود. هر پاورپوینتی دارای اسلایدهای مختلفی است. در تعداد آنها در هر فایل هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر تهیه کننده فایل می تواند به تعدادی که می خواهد برای فایل مورد نظرش اسلاید اعم از تصویر و متن در نظر بگیرد. گاهی تصاویر شامل نمودارها و اطلاعاتی هستند که ویراستار باید برای ویرایش آنها نیز زمان بگذارد. باید از درج صحیح اطلاعات اطمینان حاصل کند.  

ویراستاری پاورپوینت و شامل همه اسلایدها می شود. ویراستار موظف است همه مطالب را از نظر بگذراند. آنها را دقیق ببیند و هر تغییری که لازم است در آنها ایجاد کند. نمودارها و تصاویر رسم شده در صورت داشتن اشتباه باید اصلاح شوند. نوشته ها باید متنی روان و خوانا داشته باشند. در غیر این صورت مخاطب ممکن است اصلاً متوجه منظور اسلاید نشود. به این ترتیب زحمات نویسنده و ارائه دهنده پاورپوینت ممکن است به هدر برود.  

ویراستاری پاورپوینت و اسلایدهای آن در موارد آموزش اهمیت بیشتری می یابد. آموزش دهندگان متن پاورپوینت را ممکن است بعد از کلاس در اختیار دانش آموزان و دانشجویان بگذارند. در این صورت، نباید بین گفته های ارائه دهنده و مطالبی که در اسلایدها آورده شده است مغایرتی وجود داشته باشد. ویرایش می تواند توجه نویسنده و ارائه دهنده را به این مطالب جلب کند. شاید هم او را وارد که درباره اسلایدها مطالعه بیشتری بکند تا در نهایت اطلاعات پربارتری را به مخاطب ارائه دهد.

ویراستاری پاورپوینت اسلاید به اسلاید انجام می شود. هیچ اسلایدی از چشم ویراستار دور نمی ماند. حتی ویراستار ممکن است تصمیم به حذف اسلایدهایی بگیرد یا لازم ببیند که اسلایدهایی را به فایل اضافه کند. صاحب فایل می تواند به چنین تغییراتی در زمان ثبت فایل اشاره کند و اگر تمایلی به چنین تغییرات اساسی نداشته باشد باید آن را با ویراستار در میان بگذارد. امکان گفت و گو با ویراستار در تمام مراحل کار از طریق پنل امکان پذیر است.

اطلاعاتی درباره ویراستاری پاورپوینت

ویراستاری پاورپوینت آنلاین

ویراستاری پاورپوینت آنلاین و غیر حضوری

ویراستاری پاورپوینت در ایران تایپیست به شکل آنلاین و غیر حضوری قابل ثبت است. به این معنا که هر کاربری می تواند از هر جای کشور که باشد برای ثبت ویرایش در وب سایت این مرکز اقدام کند. همه کاربران می توانند از امکانات بی نظیر این مجموعه بهره ببرند. برای ثبت سفارش در مرحله ابتدایی باید در وب سایت ثبت نام شود. ثبت نام ساده است و نیاز به وارد کردن اطلاعات پیچیده و مفصل ندارد. تنها وارد کردن چند اطلاعات کلی کافی خواهد بود.   

بعد از آن امکان ثبت سفارش ویراستاری پاورپوینت ایجاد می شود. در زمان ثبت سفارش بهتر است که اطلاعات دقیق وارد شود. در این صورت است که امکان اعلام هزینه به شکل دقیق وجود دارد. هر ویراستاری برای تعیین قیمت باید متن را ببیند. بارگذاری فایل پاورپوینت می تواند در تعیین هزینه دقیق کمک کند. در صورت هر گونه سؤال مشاوران مجموعه آماده پاسخ گویی هستند. اگر در نوع ویرایشی که باید روی متن انجام شود تردید دارید، می توانید از مشاوران کمک بگیرید. مشاوره با افراد متخصص می تواند جلوی به هدر رفتن زمان و هزینه های اضافی را بگیرد.  

ویراستاری پاورپوینت برای ثبت به زمان زیادی در این وب سایت نیاز ندارد. بعد از ثبت سفارش برای اعلام هزینه با سفارش دهنده تماس گرفته خواهد شد. کار بر روی فایل نیز بعد از تأیید پیش فاکتور شروع می شود. در صورتی که از وب سایت های دیگر نیز استعلام هزینه کرده باشید متوجه پایین بودن هزینه خدمات در این مرکز خواهید شد. هر ویرایشی هزینه خود را دارد. هر چه عمق ویرایش روی متن بیشتر باشد به زمان بیشتر نیاز دارد و هزینه آن نیز بالاتر می شود. اگر متن پاورپوینت تخصصی باشد لازم است که یک فرد متخصص که درباره موضوع اطلاعات کامل و جامعی دارد این کار را انجام دهد.

ویراستاری پاورپوینت در هر سطحی که باشد باید به دست فرد متخصص آن سپرده شود. برای این که بتوانید از ویراستاری بیشترین سود را ببرید، نباید آن را به دست هر فردی بدهید. اگر فکر می کنید دوستتان که در دانشگاه در رشته زبان و ادبیات فارسی درس خوانده است می تواند کار ویرایش را انجام دهد ممکن است در اشتباه باشید. دانش ویرایش نیاز به آموزش تخصصی دارد. البته که بیشترین بخش این آموزش ها در حین کار و با تجربه به دست می آید. بهترین ویراستارها افرادی هستند که سال های زیادی را صرف این کار کرده اند.  

ویراستاری پاورپوینت

ویراستاری پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریهزینه ویرایش فنیهزینه ویرایش گرامری مقاله

سوالات متداول

بله. در زمان ثبت سفارش باید به فوری بودن زمان آن اشاره کنید. فایل به طور حتم در زمان تعیین شده به مخاطب تحویل داده می شود. برای سفارشات فوری هزینه بیشتری دریافت می شود.

در ایران تایپیست ویرایش به هر زبانی انجام می شود.

بله. امکان پرداخت هزینه در دو قسط یکی پیش از شروع کار و دیگری بعد از اتمام کار وجود دارد.

هر سفارش دهنده ای می تواند درباره تغییراتی که فایلش به آن نیاز دارد با ویراستار صحبت کند.


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/19 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویرایش پاورپوینت سفارش ویراستاری پاورپوینت ویراستاری ویراستاری پاورپوینت فوری ویراستاری پاورپوینت آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :