جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری نشریه های آموزشی چقدر طول می کشد؟

نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/23 ساعت 16:00:00 بازدید: 366 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری نشریه های آموزشی هم می تواند به افراد متخصص در این حوزه واگذار شود. تعیین زمان هر نوع ویرایشی به حجم آن بستگی دارد. هر چه تعداد کلمات و صفحه های متن آموزشی بیشتر باشد، به وقت بیشتری برای ویرایش آنها نیاز است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهتر است متن های آموزشی به دلیل حساسیتی که دارند به افرادی سپرده شوند که در موضوع مورد نظر تخصص داشته باشند. یعنی نمی توان یک متن آموزشی ریاضی را برای ویرایش به افرادی سپرد که از ریاضی چیزی نمی دانند. برای این که متن آموزشی برای مخاطبانش بازدهی داشته باشد، باید متنی روان و ساده و قابل فهم داشته باشد.

در ایران تایپیست می توان ویراستارانی را یافت که متن های آموزشی را در کمترین زمان ممکن ویرایش کنند. اگر نیاز داشته باشید که در زمان کمتری متن به شما تحویل داده شود، می توانید این مسئله را با ویراستار خود مطرح کنید. اما باید هزینه بیشتری را برای کار پرداخت کنید.

خدمات ویراستاری نشریه با هدف آموزش باید با وسواس بیشتری انجام شود. در موارد زیادی یک ویراستار حرفه ای باید متن را از نظر داشتن محتوای درست بررسی کند. دادن اطلاعات نادرست و اشتباه منجر به کاهش مخاطبان خواهد شد. حتی نشریه آموزشی که پر از غلط های تایپی و املایی باشد، کم کم اعتبارش را در نزد مخاطبان از دست خواهد داد. متنی که پاراگراف بندی نشده باشد و اصول اولیه نگارش هم در آن رعایت نشده باشد، خواننده را خسته می کند. ویراستاری نشریه در هر سطحی که انجام شود، هدفش روان کردن متن و دسترسی آسان تر مخاطب به مفهوم ارائه شده است. ویرایش فنی و ویرایش زبانی و ساختاری در یک متن همان قدر مهم است ویرایش محتوایی اهمیت دارد. هر کدام از آنها جایگاه خود را دارند و نمی توان یکی را از دیگری برتر دانست. بیشتر نویسنده ها در زمان نوشتن ممکن است تنها تمرکزشان بر محتوا باشد و دیگر موارد از جمله ویرایش تایپ از دستشان خارج شود و نیاز است که با ویراستاری نشریه موارد دیگر برطرف شود.    

ویراستاری نشریه های آموزشی چقدر طول می کشد؟

ویراستاری نشریه آموزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

زمان ویرایش ارتباط مستقیم با حجم متن شما دارد. برای تعیین وقت در سایت ثبت نام کنید و سفارش خود را وارد کنید. زمان به سرعت به شما اعلام خواهد شد.

هر متنی نیاز ویرایش دارد. از آنجا که مفاهیم نشریه های آموزشی باید برای مخاطب سهل الوصول باشند، بهتر است ویرایش شوند.

برای همکاری مداوم بین شما و این شرکت قراردادی به امضا خواهد رسید که آنها را ملزم به خدمات ماهانه به شما خواهد کرد.

بله. این مجموعه بسیار بزرگ است و افراد متخصص در هر زمینه ای در آن مشغول به کار هستند.


نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/23 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 366 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری نشریه های آموزشی ویرایش نشریه های آموزشی ویرایش نشریه علمی آموزشی ویراستاری نشریه علمی ویراستاری نشریه فرهنگی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :