چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری نشریه به صورت آنلاین

نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/23 ساعت 18:00:00 بازدید: 570 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری نشریه را می توان به صورت آنلاین هم واسپاری کرد. مهم ترین مسئله در کارهایی که به صورت آنلاین انجام می گیرند، جلب اعتماد کاربر و مخاطب است که در موارد بسیاری این اتفاق به سادگی نمی افتد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از آنجا که بیشتر دانشجوها و محققان برای کارهایشان زمان کمی دارند، سپردن کارشان برای ویرایش به افراد غیر حرفه ای می تواند منجر به هدر رفتن زمان مفید آنها شود. حتی در مواردی ممکن است از خیر کار زمانبری مثل ویراستاری نشریه بگذرند تا بتوانند مقاله خود را به موقع برای چاپ به یک نشریه تحویل دهند. به این افراد می توان ایران تایپیست را معرفی کرد. مرکزی که سال ها است در زمینه تایپ و ویرایش انواع  کتاب و مقاله و نشریه و پایان نامه فعالیت می کند و ویراستاران حرفه ای و کاربلدی در آن مشغول فعالیت هستند. کار با آنها نه تنها وقت را هدر نخواهد داد، بلکه باعث سرعت بخشیدن به روند کار نیز خواهد شد.

کافی است برای سفارش ویراستاری نشریه به صورت آنلاین وارد سایت شوید و در آن ثبت نام کنید. بعد هم می توانید در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ پیچیدگی سفارش ویرایش خود را در پروفایلتان ثبت کنید. فاکتور به سرعت برای شما ارسال می شود و پس از تأیید شما کار آغاز خواهد شد. بدون این که نیاز باشد حضوری به مکان آنها مراجعه کنید، می توانید روند کار را مدیریت کنید. در ابتدا می توانید درخواست کنید که ویراستار برای شما یک نمونه از متن را ویرایش کند و در صورتی کار را ادامه خواهد داد که شما رضایت خود را اعلام کنید. حتی می توانید در صورت نداشتن رضایت ویراستار خود را عوض کنید. حتی می توانید از او بخواهید کار ویراستاری نشریه را در بخش های مختلف برای شما ارسال کند تا بتوانید بر کار نظارت کافی داشته باشید.  

ویراستاری نشریه به صورت آنلاین

ویرایش نشریه به صورت آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

شما می توانید از طریق بخش بحث و گفت و گو به طور مستقیم با ویراستار خود ارتباط داشته باشید و تمام نظرهای خود را به او انتقال دهید.

بله. در ایران تایپیست رضایت مشتری از کار ویرایش مهم ترین مسئله است.

هزینه ویرایش با توجه به حجم متن و زمانی که برای آن صرف می شود تعیین می شود.

خیر. در این مجموعه امکانات کافی برای سفارش آنلاین برای همه مخاطبان از تمام کشور در نظر گرفته شده است.


نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/23 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 570 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری نشریه به صورت online ویراستاری نشریه به صورت انلاین ویراستاری نشریه به صورت اینترنتی ویراستاری نشریه به صورت غیرحضوری ویراستاری نشریه از طریق سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :