سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری متن انگلیسی

نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 435 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری متن انگلیسی را تنها افرادی می توانند انجام دهند که بر زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. ویرایش بدون آشنایی با ساختار آن زبان ممکن نیست. همان طور که ویراستارهای زبان فارسی با ساختار ادبیات فارسی آشنایی دارند، ویراستارهای زبان انگلیسی هم باید با گرامر زبان آشنایی کامل داشته باشند. در ویرایش متن های ترجمه شده نیز تسلط بر زمان مبدأ و مقصد لازم است. برای ویراستاری متن های انگلیسی می توانید به ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری متن انگلیسی آنلاین

ویراستاری متن انگلیسی را در ایران تایپیست کسانی انجام می دهند که سابقه و تجربه زیادی در ویرایش متن های انگلیسی دارند. وقتی یک متن از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه شده باشد نیاز است که متن انگلیسی با فارسی مقابله شود. اگر متن تخصصی باشد الزامی است که ویراستار و مترجم هر دو از موضوع متن آگاهی کامل داشته باشند. وقتی پای دو زبان در یک متن به میان می آید، دانستن هر دو زبان لازم می شود.  

ویراستاری متن انگلیسی را نمی توان به کسانی واگذار کرد که با این زبان آشنایی سطحی دارند. زیرا در ساختار زبان پیچیدگی هایی وجود دارد که فرد مترجم و ویراستار باید به عمق آنها پی ببرد. هر متنی که ویراستاری می شود یعنی جملات باید اصلاح شوند و در فهم بیشتر آنها به مخاطب کمک شود. جملات باید روان تر و ساده تر شوند تا خواننده به آسانی بتواند مطلب را متوجه شود.  

ویراستاری متن انگلیسی هم مانند فارسی در سطوح مختلفی انجام می شود. شاید از ویراستار انتظار رود که تنها به اصلاح اشتباهات تایپی و نشانه گذاری و سطربندی و پاراگراف بندی ها دقت کند. برای همین کار هم فرد باید زبان انگلیسی را بداند. وگرنه تغییرات ممکن است موجب شود که معنای جملات در متن تغییر کند و مفهوم آنها عوض شود.  

ویراستاری متن انگلیسی و هر تغییری که در متن انجام می شود باید با آگاهی کامل باشد. می توانید خدمات ویراستاری را به طور آنلاین از ایران تایپیست بخواهید. برای ثبت سفارش باید در وب سایت ثبت نام کنید. بعد از امکان ثبت سفارش خدمات ویراستاری به زبان انگلیسی در وجود دارد. بعد از ثبت سفارش هزینه اعلام می شود. با ثبت هزینه، کار ویرایش آغاز خواهد شد. خدمات آنلاین در این مرکز بر سرعت کار ویرایش افزوده است و هر سفارش دهنده ای از همه جای کشور می تواند به این خدمات دسترسی داشته باشد.  

اطلاعاتی درباره ویراستاری متن انگلیسی

ویراستاری متن انگلیسی مقاله علمی

صدور فاکتور ویراستاری متن انگلیسی به صورت رایگان

ویراستاری متن انگلیسی در ایران تایپیست با قیمت پایین و با کیفیت بالا انجام می شود. در هزینه ویراستاری چند عامل اثرگذار هستند. اولین و مهم ترین عامل را می توان حجم و تعداد کلمات متن دانست. هر چه حجم متن بیشتر باشد، هزینه نیز متعاقب آن بالاتر خواهد رفت. تعداد صفحات متن را نمی توان ملاک کار قرار داد. بلکه این تعداد کلمات موجود در متن هستند که با توجه به آنها می توان هزینه را تعیین کرد. فاکتور به صورت رایگان برای سفارش دهنده ارسال می شود.

ویراستاری متن انگلیسی و محاسبه هزینه علاوه بر حجم به مدت زمانی که صرف آن می شود نیز بستگی دارد. گاهی ویراستار مجبور می شود که برای اصلاح جملات زمان زیادی را صرف کند، همین مسئله بر هزینه ویرایش اضافه می کند. زمانی که صرف تحقیق بر روی معنی و مفهوم کلمات و جملات متن می شود. حتی ممکن است در ویرایش زبانی متن و اصلاح جمله ها و اصطلاحات گاهی مجبور شود که از نظر محتوایی نیز تغییراتی را در متن ایجاد کند.

ویراستاری متن انگلیسی ممکن است از فارسی کمی سخت تر و پیچیده تر باشد. برای کسی که بر زبان فارسی مسلط باشد و علم ویرایش را بداند ویرایش به زبان فارسی راحت است. برای کسی هم که زبان انگلیسی را خوب بداند و با گرامر آن آشنایی داشته باشد، ویرایش انگلیسی راحت تر خواهد بود. تسلط پیدا کردن بر یک کار آن را ساده تر می کند. ضمن این که ویرایش علاوه بر فن یک هنر هم محسوب می شود. در ویرایش متون انگلیسی هم به طور حتم تنها آشنایی با فنون ویرایش کمک کننده نخواهد بود.  

ویراستاری متن انگلیسی دارای ابعاد مختلفی است که نیاز است در زمان کار به آنها توجه شود. یک متن تخصصی که در آن اصطلاحات زیادی به کار رفته باشد باید به خوبی مطالعه شود و به آن اصطلاحات توجه ویژه شود. مانند متن فارسی یکدست کردن این اصطلاحات مهم است و نباید در یک جای متن از یک اصطلاح و در جای دیگر همان اصطلاح با کلمات دیگر و به یک شکل دیگر به کار رفته باشد.  

اطلاعاتی درباره ویراستاری متن انگلیسی

ویرایش متن انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری متن انگلیسی مقاله علمی

ویراستاری متن انگلیسی مقاله علمی را می توانید به ایران تایپیست واگذار کنید. به ویراستارهای متخصصی که سال ها است در زمینه ویرایش مقاله های علمی تجربه و مهارت کسب کرده اند. این مجموعه سال های متمادی است که در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت دارد. همین مسئله موجب شده است که بتواند افراد متخصص بسیار زیادی را از همه جای کشور به سوی خود جلب کند. از همه جای کشور نیز امکان بهره بردن از بهترین ویراستارها برای همه مهیا شده است. پیدا کردن یک ویراستار متخصص برای کسانی که ساکن تهران نیستند ساده نیست. اما در ایران تایپیست ساده شده است.

ویراستاری متن انگلیسی و مقاله های تخصصی تنها افرادی می توانند با کمترین نقص انجام دهند که پیش از این نیز متون شبیه به آن را ویرایش کرده باشند. افراد کم تجربه ممکن است با تغییراتی که از نظر خودشان کوچک است معنای جمله را به طور کامل عوض کنند. به همین دلیل هم نمی توان متون مهم را به هر کسی واگذار کرد. تغییرات ناشیانه و غیر حرفه ای می تواند به جای بهتر کردن متن می تواند از ارزش آن کم کند.

ویراستاری متن انگلیسی و هر تغییر که در متن داده می شود مهم است. به خصوص این که وقتی قرار باشد متن مقاله علمی به مراکز مهم و دانشگاه های معتبر  در دنیا فرستاده شود اهمیت بیشتری می یابد. داشتن اشتباه می تواند دانش علمی و اعتبار نویسنده متن را زیر سؤال ببرد. یک ویرایش خوب می تواند متن را از نابودی نجات دهد و جلوی این را که متن پر غلط به دست مسئولان برسد بگیرد. یک متن تر و تمیز و روان می تواند توجه را به خود جلب کند. متن بدون اشتباه به این معنا است که نویسنده برای مقاله اش ارزش قائل بوده و همه تلاشش را برای بهتر کردنش کرده است. بر عکس، یک متن پر اشتباه سیگنال های خوبی را به مخاطب نمی دهد.

ویراستاری متن انگلیسی در مقاله های علمی اهمیت بسیار زیادی دارد. مقاله ها برای ارتقای رزومه محققان و پژوهشگران و دانشجویان در رشته ها و مقاطع مختلف بسیار مهم تلقی می شوند. به خصوص مقاله ای که حرف مهمی برای اولین بار در دنیا در آن زده می شود. اما یک مقاله باید بدون هیچ اشتباهی باشد. باید از نظر ادبی هم بتواند مخاطبان را به خود جلب کند. یک مقاله وقتی می تواند مورد پذیرش واقع شود که از هر نظر بی عیب و نقص باشد.

اطلاعاتی درباره ویراستاری متن انگلیسی

ویراستاری متن انگلیسی در ورد

ویراستاری متن انگلیسی در ورد در کمترین زمان

ویراستاری متن انگلیسی مانند فارسی در نرم افزار ورد قابل انجام است. متخصصان ایران تایپیست می توانند این کار را در کمترین زمان ممکن برای سفارش دهندگان از پیش ببرند. نرم افزار ورد همان قدر که برای متون فارسی دارای امکانات است برای متون انگلیسی و ویرایش هم کاربرد دارد. از همان امکانات می توان برای ویرایش متن انگلیسی هم استفاده کرد. ضمن این که در این نرم افزار گزینه ای وجود دارد که با آن می توان املای کلمات انگلیسی را در صورت اشتباه بودن اصلاح کرد. البته این کار باید با دقت انجام شود و از میان گزینه های داده شده نرم افزار گزینه درست انتخاب شود.

ویراستاری متن انگلیسی در نرم افزار ورد از روی کاغذ با سرعت بیشتری انجام می شود. به خصوص اگر ویراستار با تایپ و جای حروف انگلیسی در صفحه کلید آشنایی داشته باشد. به این ترتیب سرعت کار بالاتر هم خواهد رفت. امکانات ورد برای ویرایش به ویراستار کمک می کند تا بهتر بتواند کلمات و اصطلاحات را پیدا کند و در صورت لزوم تغییر دهد.  

ویراستاری متن انگلیسی به طور دستی از نرم افزاری باید سخت تر و وقت گیرتر باشد. زیرا ویراستار ممکن است برای تصحیح اصطلاحات مجبور باشد زمان زیادی را صرف پیدا کردن آنها در متن کند. در صورتی که پیدا کردن آنها در ورد با یک دستور ساده امکان پذیر شده است. ضمن این که امکان درشت تر کردن کلمات برای بهتر دیدن آنها وجود دارد. اما در متن روی کاغذ این امکان وجود ندارد.

ویراستاری متن انگلیسی با نرم افزارهای دیگر هم انجام می گیرد. ویراستار باید با امکانات محیط نرم افزار به خوبی آشنایی داشته باشد تا بتواند از آنها در زمان مورد نیاز به خوبی بهره ببرد. ورد یک نرم افزار متنی است و به همین دلیل هم برای صفحه آرایی و اصلاح متن بسیار خوب است. متن شما در هر نرم افزاری که باشد در میان ویراستاران ایران تایپیست می توان متخصصانی را یافت که بتوانند با آن کار کنند.

اطلاعاتی درباره ویراستاری متن انگلیسی

بهترین سایت ویراستاری متن انگلیسی

بهترین سایت ویراستاری متن انگلیسی کدام است؟

ویراستاری متن انگلیسی در وب سایت ایران تایپیست به سادگی قابل ثبت است. کافی است در این وب سایت ثبت نام کنید. ثبت نام با وارد کردن اطلاعات بسیار کمی انجام می گیرد. نیازی نیست اطلاعات بسیار پیچیده ای را در زمان ثبت نام وارد کنید. بعد از آن یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید در آن سفارش را ثبت کنید. ثبت سفارش نیز بسیار ساده است. مهم است که اطلاعات به صورت دقیق وارد شوند. زیرا در تعیین قیمت اثرگذارند. مثلاً برای متن هایی که در فوریت ویرایش شوند هزینه دوبرابری در نظر گرفته خواهد شد. 

در زمان ثبت سفارش ویراستاری متن انگلیسی باید حتماً اشاره شود که متن به زبان انگلیسی است. به دلیل این که هزینه ویرایش متون غیر فارسی متفاوت است. حجم کار و زمانی که برای آن صرف می شود نیز در برآورد هزینه ویرایش مؤثر خواهد بود. اگر چند سفارش جداگانه دارید، باید آنها را به طور جدا ثبت کنید. برای هر متنی با توجه به ویژگی هایی که دارد پیش فاکتور جدا ارسال خواهد شد.   

ویراستاری متن انگلیسی را با خیال آسوده می توانید به ویراستارهای این مجموعه بدهید. پیدا کردن ویراستارهایی که تجربه و مهارت زیادی در این کار داشته باشند کار ساده ای نیست. ضمن این که اگر از کار یک ویراستار راضی نباشید، امکان عوض کردن آن وجود دارد. می توانید در همان ابتدای کار از او نمونه بخواهید. اگر ویراستار نتواند خواست شما را اجرا کند، می توانید از مجموعه بخواهید که ویراستار دیگری را به شما معرفی کند.

ویراستاری متن انگلیسی به صورت کتاب و مقاله و پایان نامه را می توانید در وب سایت این مجموعه ثبت کنید. ویراستارها می دانند که هر متنی پیچیدگی های خاص خود را دارد. آنها همه تلاش خود را می کنند که بهترین ویرایش را روی متون انجام دهند. یکی از ویژگی های این وب سایت داشتن ارتباط با ویراستار است. سفارش دهنده می تواند در کل کار با ویراستار در تماس باشد و از طریق بخش بحث و گفت و گو در پنل با ویراستار صحبت کند. در میان گذاشتن نظرها و پیشنهادها با ویراستار در حین انجام کار کمک کننده خواهد بود.

اطلاعاتی درباره ویراستاری متن انگلیسی

ویراستاری متن انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریهزینه ویرایش علمیویراستاریهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

خیر. ویراستاری متن های انگلیسی بر اساس گرامر این زبان و ویراستاری متن فارسی بر اساس دستور زبان فارسی انجام می شود.

این ویراستاری تخصصی را تنها کسانی می توانند انجام دهد که بر زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند.

ویراستارهای حرفه ای این مجموعه که زبان انگلیسی می دانند می توانند این کار را انجام دهند.

بله. در این نرم افزار با سرعت بیشتری می توان به ویرایش دست زد. ویراستاری روی کاغذ وقت گیرتر است.


نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 435 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری مقاله انگلیسی سفارش ویراستاری متن انگلیسی ویرایش متن انگلیسی سفارش آنلاین ویراستاری ویراستاری متون انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :