سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری قیمت

نویسنده: مهدی فاضلی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/13 ساعت 09:00:00 بازدید: 264 امتیاز 0 از 0 نظر

در سفارش های ویراستاری قیمت را بایستی در کنار کیفیت مورد توجه قرار داد. چرا که بدون توجه به قیمت سفارش ها، کمتر کسی است که اقدام به ثبت سفارش های خود در یک مرکز و موسسه می کند. چرا که قیمت های ارائه شده سفارش های ویراستاری در هر موسسه ای متفاوت می باشد. به همین جهت، می بایست اقدام به ثبت سفارش ویراستاری قیمت پایین با کیفیت بالا در یک مرکز کرد که ایران تایپیست، بهترین گزینه در این راستاست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای سفارشات ویراستاری قیمت ها چگونه برآورد می شوند؟

همان گونه که گفته شد؛ در سفارش های ویراستاری قیمت را بایستی به عنوان یکی از عوامل موثر، مورد توجه قرار داد. اختلاف قیمت های مختلف و گوناگون در هر موسسه، بستگی به یک سری عوامل دارد. عواملی که در هر یک از موسسه ها، سبب به وجود آوردن قیمت های مختلف شده اند. البته کاربر و مشتری حق دارد تا حتما در خصوص چگونگی محاسبه و برآورد قیمت سفارش خود مطلع گردد. به همین علت است که معمولا در موسسه های معتبر به منظور شفاف سازی در سفارش های ویراستاری قیمت آن ها و چگونگی محاسبه آن ها را به کاربر، اعلام می دارند. بدین ترتیب وی می تواند با خیال راحت و با توجه به مقایسه قیمت سفارش های ارائه شده در این موسسه با سایر مراکز دیگر، تصمیم نهایی خود را بهتر بگیرد. در این خصوص باید یادآور شد که همیشه نباید به دنبال ارزان ترین قیمت ها باشید. چون گاهی قیمت های ارزان را در کنار کیفیت پایین به شما عرضه می دارند.

در سفارش های ویراستاری قیمت ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، نسبت به سایر موسسه های دیگر به صرفه تر می باشد. البته قیمت های به صرفه ارائه شده در این موسسه، در کنار کیفیت بالایی است که آن ها به مشتری تحویل می دهند. به طور کلی قیمت این سفارش ها در ایران تایپیست، بستگی به عوامل زیر دارد:

  • نوع سفارش شما. به عنوان مثال: مقاله، پایان نامه یا کتاب و...
  • حجم صفحات درج شده در سفارش
  • نوع ویراستاری. به عنوان مثال: ویراستاری علمی، ادبی، فنی، علائم نگارشی و...
  • سخت بودن کار و تخصصی بودن آن یا ساده بودن آن سفارش
  • زمان بر بودن سفارش مربوطه
  • میزان عیب و ایرادهای موجود در آن سفارش
  • سطح و کیفیت سفارش مربوطه
  • و...

وجود این مسائل است که در سفارش های ویراستاری قیمت را تحت تأثیر خود قرار داده اند. بنابراین اگر در ثبت سفارش خود متوجه اختلاف قیمت می شوید؛ بایستی این گونه موارد را مورد بررسی قرار دهید.

ویراستاری قیمت

ویراستاری قیمت

برای ثبت سفارش ویراستاری قیمت کدام مرکز مناسب تر است؟

معمولا دانشجویان در سفارش های ویراستاری قیمت را مدنظر قرار می دهند. با توجه به این مسئله بسیار مهم که آن ها خواهان دستیابی به مراکز مناسب تر از نظر قیمتی هستند؛ مراکز بسیار زیادی آماده سرویس دهی به آن ها هستند. چرا که آن ها با جذب بیشتر و حداکثری مشتریان به سمت خود، می توانند نام خود را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازند. علاوه بر تمامی نکات و عواملی که در خصوص عوامل تأثیرگذار در قیمت سفارش ها مرور گشت؛ نوع مرکز ویراستاری نیز در قیمت ها، موثر است. به این صورت که در سفارش های ویراستاری قیمت ارائه شده در یک شرکت با سایر شرکت های دیگر با همان عوامل هم یکسان نیست. به همین علت است که می بایست پیش از ثبت سفارش، به نوع مرکز ویراستاری هم توجه ویژه ای داشته باشید. در نهایت بهتر است مرکز و موسسه ای را برای ثبت سفارش های خود برگزینید که قیمت های مناسب تری را به مشتریان خود ارائه می کنند.

در بین این موسسه های فعال در زمینه ویراستاری قیمت های مختلف، می توان به ایران تایپیست اشاره کرد. چرا که میزان رضایت مشتری از خدمات ارائه شده در این موسسه، همواره بالا بوده است. این سطح کیفی بالا در کنار قیمت های به صرفه و ارزانی بوده است که سبب جلب بیشتر رضایت مشتری شده است. بنابراین شما می توانید به جای ثبت سفارش های خود در مراکز مختلف، اقدام به ثبت سفارش ویراستاری قیمت مناسب در ایران تایپیست کنید. در این موسسه، امکان ثبت سفارش اینترنتی نیز برای شما میسر گشته است. به این صورت که شما می توانید در هر زمان و مکانی، درخواست خود را آنلاین ثبت کنید. این اقدام باعث می شود تا شما بتوانید از هزینه های خود، صرفه جویی کنید. به این صورت که دیگر نیازی به گشت و گذار در سطح شهر برای یافتن مرکز مناسب ویراستاری قیمت پایین نیست. چرا که در منزل خود می توانید از این مزیت در ایران تایپیست، بهره مند گردید.

ویراستاری قیمت

ثبت سفارش ویراستاری قیمت مناسب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه آنلاین قیمت ویراستاری علمی و فنی و ادبی

در کنار اهمیتی که کیفیت ویراستاری دارد؛ در سفارش های ویراستاری قیمت را نیز بایستی مورد توجه قرار داد. اینکه به واقع قیمت های ارائه شده انواع ویراستاری، در هر یک از مراکز به چه نحوی محاسبه می شود؟ برای هر یک از نویسندگان و پژوهشگران، مهم است. چرا که آن ها همواره نیاز به ثبت سفارش های ویراستاری خود دارند تا بدون ایراد نگارشی، بتوانند سفارش های خود را به چاپ برسانند. بنابراین بایستی به دنبال مناسب ترین مرکز برای ویراستاری باشند تا بدین ترتیب همیشه سفارش های ویراستاری قیمت مناسب خود را در آن دسته از مراکز، ثبت کنند. همان طور که می دانید؛ قیمت سفارش ویراستاری علمی با فنی و ادبی یکسان نیست. بنابراین می بایست نوع ویراستاری را در تعیین قیمت سفارش های ویراستاری، دخیل دانست. با بررسی هر یک از این عوامل، طبق درخواست مشتری است که در نهایت می توانیم به قیمت سفارش های ویراستاری مشتری، دست یابیم.

موسسه ایران تایپیست به منظور شفاف سازی در زمینه سفارش های ویراستاری قیمت مناسب، سعی در محاسبه آنلاین قیمت به مشتری کرده است. به این صورت که هر یک از مشتریان این موسسه، می توانند وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوند. سپس با در نظر گرفتن فاکتورها و فیلترهای مختلف مربوط به سفارش آن ها، قیمت ویراستاری آن ها، آنلاین مورد محاسبه قرار می گیرد. یکی از همین فیلترها مربوط به نوع ویراستاری، اعم از ویراستاری ادبی، علمی و فنی و.. است. به این صورت که شما می بایست نوع ویراستاری خود را تعیین کنید. سپس تعداد صفحات و حجم و نوع سفارش و... خود را نیز تعیین کنید. تا در ویراستاری قیمت سفارش شما به صورت آنلاین توسط نرم افزار، تخمین زده شود. بدین ترتیب می توانید تا پیش از ثبت سفارش محتوای خویش، نسبت به قیمت آن مطلع شوید. در نهایت می توانید با توجه به قیمت درج شده در برابر خود، تصمیم به ثبت سفارش یا عدم ثبت در آن موسسه بگیرید.

ویراستاری قیمت

سفارشات ویراستاری قیمت پایین در ایران تایپیست

چرا سفارشات ویراستاری قیمت کمی در ایران تایپیست دارند؟

همان طور که گفته شد؛ نوع مرکز و موسسه نیز در سفارش های ویراستاری قیمت را تحت تأثیر خود قرار می دهند. به این صورت که ممکن است قیمت یک سفارش ویراستاری در یک موسسه، ارزان یا گران تر از سایر مراکز دیگر باشد. در موسسه ایران تایپیست، ما شاهد قیمت های به صرفه تری نسبت به سایر موسسه های دیگر هستیم. البته همان گونه که می دانید؛ قیمت های ارزان و به صرفه ارائه شده در این موسسه، به منزله افت سطح کیفی آن ها نیست. چرا که موسسه ایران تایپیست، همواره تمامی هم و غم خویش را برآن داشته است تا بتواند قیمت های به صرفه ای را به مشتریان خویش ارائه کند. در عین حال که هیچ گاه از کیفیت سفارش های خود نمی کاهد. ثبت سفارش ویراستاری قیمت پایین و کیفیت بالا در ایران تایپیست، باعث جذب بیش از پیش مشتریان زیاد به این موسسه شده است. شما نیز می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید.

اما در کنار این مسائل حتما از خود می پرسید: چرا سفارش های ویراستاری قیمت پایینی در ایران تایپیست، به مشتری ارائه می گردد؟ در پاسخ باید اذعان داشت که این موسسه، با این راهکار، گام بزرگی در راستای اصل مشتری مداری برداشته است. به این صورت که آن ها با ارائه قیمت پایین و به صرفه به مشتریان خویش، سعی کرده اند که مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. پس در سفارش های ویراستاری قیمت های پایینی در ایران تایپیست به مشتریان، عرضه می گردد. بدین ترتیب نویسندگان و پژوهشگران زیادی سعی می کنند تا سفارش های ویراستاری خود را در این موسسه به ثبت برسانند. چون هم می توانند از وجود قیمت های به صرفه آن ها نهایت بهره را ببرند. هم از کیفیت بالای ارائه خدمات بهره مند شوند. ایران تایپیست، توانسته است با این راهکار، مشتریان زیادی را به خود جلب کند. بنابراین یک چوب دو سر طلا می باشد. هم ایران تایپیست و هم مشتری از ویراستاری قیمت پایین، استفاده می کنند.

ویراستاری قیمت

محاسبه آنلاین قیمت ویراستاری

برای انجام ویراستاری قیمت کتاب و مقاله متفاوت است؟

یکی از عوامل تأثیرگذار در ویراستاری قیمت ها، نوع سفارش ویراستاری شماست. به این صورت که گاهی اوقات، شما قصد ویراستاری کتاب های ترجمه ای و ویراستاری خود را دارید. اما گاهی اوقات نیز مترصد ویراستاری سفارش های مقاله های خود هستید. اینکه نوع سفارش ویراستاری شما چگونه است؟ روی قیمت نهایی سفارش شما می تواند بسیار موثر واقع افتد. بنابراین نبایستی تصور شود که در سفارش های ویراستاری قیمت کتاب و مقاله، یکسان است؟ چون سطح و کیفیت هر یک از آن ها و همچنین تعداد صفحات هر یک از این سفارش ها با هم یکسان نیست. هر چقدر کیفیت سفارش و تعداد صفحات آن بیشتر باشد؛ به مراتب قیمت سفارش های شما هم بیشتر می شود. به همین دلیل است که ممکن است شما در سفارش های ویراستاری قیمت های متفاوتی را مشاهده کنید. چرا که نوع سفارش های شما با سایر سفارش های دیگر، متفاوت است.

هر چند که در سفارش های ویراستاری قیمت انواع ویراستاری های متفاوت با هم یکسان نیست. اما در عین حال می بایست به نوع مرکز و موسسه مورد نظر هم برای ثبت سفارش، توجه داشته باشید. چرا که ممکن است در یک موسسه ای بتوانید سفارش های خود را با قیمت های پایین تری به ثبت برسانید. پیشنهاد ما به شما موسسه ایران تایپیست می باشد. چرا که شما می توانید در این موسسه، سفارش های ویراستاری قیمت پایین خود را به ثبت برسانید و از وجود کیفیت ویراستاری هم بهره مند شوید. قیمت سفارش های ویراستاری کتاب و مقاله و هر نوع محتوا و متن دیگری در ایران تایپیست، نسبت به سایر مراکز دیگر به صرفه تر می باشد. بنابراین به جای ثبت سفارش های خود در موسسه های دیگر، بهتر است از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، اقدام کنید. به این صورت که می توانید سفارش های ویراستاری خود را آنلاین به ثبت برسانید.

ویراستاری قیمت

انجام ویراستاری قیمت مناسب کتاب و مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

بله؛ چون قیمت هر سفارش با سایر سفارش های دیگر، متفاوت است. 

چون در هر سفارش، بستگی به نوع درخواست مشتری، عواملی وجود دارند که در تعیین قیمت ویراستاری، تأثیرگذار هستند. 

چون موسسه ایران تایپیست، سعی کرده است تا گام بزرگی در راستای اصل مشتری مداری بردارد. 

شما می توانید ویراستاری مقاله و کتاب های خود را با قیمت های به صرفه و کیفیت بالایی به موسسه ایران تایپیست، به ثبت برسانید. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش اینترنتی نیز برای شما هموار گشته است. 


نویسنده: مهدی فاضلی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/13 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 264 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ویراستاری قیمت ویراستاری ویراستاری ارزان ویراستاری قیمت مناسب ویراستاری فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :