پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری فوری

نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 768 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری فوری بر روی همه متن ها انجام می شود. برای استفاده از این خدمات فوری می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. ویراستارهای متخصص زیادی با این وب سایت همکاری دارند که آمادگی لازم برای پذیرش هر گونه سفارشی را دارا هستند. ویراستارهایی که همه مهارت های لازم برای ویرایش متون مختلف را دارند. برای ثبت هر نوع ویرایشی می توانید به این وب سایت مراجعه کنید. در زمان ثبت سفارش باید به فوری بودن آن اشاره شود. برای سفارش های ویراستاری سریع، هزینه بیشتری دریافت می شود. اما با توجه به این که در هر صورت کیفیت کار بالا است، هزینه ای که پرداخت می شود قابل توجه نخواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کیفیت کار در سفارش ویراستاری فوری چگونه است؟

ویراستاری فوری در ایران تایپیست در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود، اما موجب نمی شود که کیفیت کار پایین بیاید. این مرکز از معدود مراکزی است که خدمات را با قیمت پایین، فوری و با کیفیت بالا انجام می دهد. وقتی ویرایش فوری به افراد حرفه ای سپرده بشود، می دانند که چه تغییراتی در متن آن را به شکل بهتری در می آورد. در واقع، با بررسی متن متوجه می شوند که در زمان کمی که در اختیار دارند کدام یک از تغییرات در اولویت قرار دارند.

ویراستاری فوری شامل انواع ویرایش فنی و صوری، زبانی و ساختاری و محتوایی و علمی می شود. نوع ویرایش باید در زمان ثبت سفارش مشخص شود. ثبت نام در وب سایت پیش از ثبت سفارش لازم است. بعد از آن یک پنل کاربری در اختیار سفارش دهنده قرار می گیرد که می تواند در هر نوع سفارش ویرایشی را ثبت کند. این اطلاعات قابل تغییر هستند و بر اساس آن پیش فاکتور صادر می شود. با تغییر آنها مبلغ هم تغییر می کند. بعد از تأیید پیش فاکتور کار ادامه پیدا می کند.  

ویراستاری فوری را در این وب سایت می توان با ویراستارهای حرفه ای ادامه داد. اما اگر در میانه کار سفارش دهنده از کار رضایت نداشته باشد، می تواند ویراستارش را عوض کند. او می تواند در پنل با ویراستار گفت و گو کند و تغییراتی را که مد نظر دارد از او درخواست کند. می تواند از او بخواهد که بخشی از کار را به عنوان نمونه ویرایش کند. بعد از بررسی نمونه می توانند کار را با هم پیش ببرند.   

ویراستاری فوری در این مرکز در هر شرایطی با بهترین کیفیت انجام می شود. ویراستارهای زیادی در این وب سایت مشغول کار هستند که همگی برای شروع همکاری آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند. ویراستارهایی که با بالا رفتن سرعت از کیفیت کار آنها چیزی کم نخواهد شد. همه ویراستارها توان ویرایش بدون اشتباه در سرعت بالا را ندارند. درست است که برای سفارش های فوری قیمت بالاتری دریافت می شود، اما با توجه به زمان و کیفیت ارزشش را خواهد داشت.

ویراستاری فوری

ویراستاری فوری

ویراستاری فوری پایان نامه علوم انسانی

ویراستاری فوری پایان نامه همه رشته های علوم انسانی در هر مقطعی را می توانید در وب سایت ایران تایپیست ثبت کنید. دانشجویان زیادی از این وب سایت خدمات می گیرند. ضمن این که تعداد زیادی از همین دانشجوها در این وب سایت خدمات ویرایش ارائه می دهند. در بهترین حالت خوب است که برای ویرایش متن های تخصصی از ویراستارهایی کمک گرفته شود که خودشان در همان رشته تحصیلی موضوع متن در دانشگاه تحصیل کرده باشند. شاید به نظر برسد که ویرایش متن های علوم انسانی کار ساده ای است.

اما حقیقت این است که ویراستاری فوری متن های علوم انسانی را نمی توان به هر ویراستاری واگذار کرد. به خصوص اگر این متن پایان نامه ای باشد که برای مقاطع بالای تحصیلی نوشته شده باشد. پایان نامه های علوم انسانی در مقطع کارشناسی را می توان به دانشجویان ویراستار مقاطع کارشناسی ارشد سپرد و برای ویرایش متن پایان نامه های کارشناسی ارشد می توان به دانشجویان دکتری مراجعه کرد.

ویراستاری فوری محتوایی و علمی پایان نامه های علوم انسانی را تنها باید به ویراستارهایی واگذار کرد که خود در رشته های علوم انسانی تحصیل کرده و در آن رشته ها موفق عمل کرده باشند. درک مفاهیم علوم انسانی دشوار است و کوچک ترین تغییر نادرست در متن آنها می تواند به تغییر معنای جملات منجر شود. حتی برای ویرایش زبانی و ساختاری و ویرایش فنی و صوری هم باید به افراد متخصص اعتماد شود.  

در صورتی که ویراستاری فوری متن های علوم انسانی به افراد متخصص واگذار نشود، می تواند عواقبی را به دنبال داشته باشد که جبران آنها سخت است. ممکن است دانشجو مجبور شود برای متن پایان نامه اش که یک ویراستار ناشی و کم تجربه ویرایش کرده است، دوباره زمان بگذارد و هزینه صرف کند. همه دانشجویان قادر نیستند برای ویرایش دوباره اقدام کنند و بهتر است از همان ابتدا به ویراستارهای متخصص و کاربلد مراجعه شود.

ویراستاری فوری

ویراستاری فوری پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری فوری پایان نامه برای تبدیل به کتاب

ویراستاری فوری برای دانشجویان هم انجام می شود. دانشجویان برای ویرایش پایان نامه و مقاله های خود می توانند به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنند. یکی دیگر از کارهایی که دانشجویان از آن سود می برند تبدیل کردن پایان نامه به کتاب است. این کار امتیاز خوبی برای آنها به همراه دارد. تبدیل پایان نامه به کتاب کار ساده ای نیست و برای این که بتوان از دل یک پایان نامه یک کتاب استخراج کرد، لازم است که کارهای زیادی روی آن انجام گیرد.

برای ویراستاری فوری برای کتابی که از دل یک پایان نامه بیرون آمده است، می توان روی ویراستارهای این مجموعه حساب کرد. مراحل مختلفی باید طی شود که بتوان یک کتاب را به چاپ رساند. یکی از مهم ترین آنها ویرایش است. حتی اگر برای ویرایش پایان نامه وقت و هزینه صرف شده باشد، باز هم لازم است که برای ویرایش آن زمان گذاشته شود. در حین درآوردن مطالب از پایان نامه احتمال بروز اشتباه وجود دارد و با ویرایش می توان این اشتباهات را اصلاح کرد.   

ویراستاری فوری و در زمان کمتر کمک بسیار زیادی به دانشجویان می کند. سرعت عمل ویرایش برای دانشجوها اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از آنها به دلیل نداشتن زمان مرحله ویرایش را حذف می کنند. اما ویرایش به صورت فوری به آنها کمک می کند که بتوانند در زمان کمتری متن پایان نامه یا کتاب را آماده کنند. استخراج کتاب از پایان نامه کار ساده ای نیست. به خصوص این که دانشجو برای این کار زمان کافی هم در اختیار نداشته باشد. وجود یک ویراستار در کنار او می تواند از بروز اشتباهات جبران ناپذیر در حین این جا به جایی جلوگیری کند.

ویراستاری فوری به همه سفارش دهنده ها کمک می کند که بتوانند در زمان کمتری به هدف خود برسند. زمان اهمیت بسیار زیادی برای نویسنده ها، مترجم ها و دانشجوها دارد. اگر کتاب یک نویسنده به موقع به چاپ نرسد ممکن است دیگر کارایی خودش را از دست بدهد. در صورت دیر چاپ شدن کتاب یک مترجم ممکن است در میان رقبا به عقب رانده شود و دیگر کسی به سراغ آن نرود. اگر پایان نامه و کتاب دانشجو به موقع به دست او نرسد، ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شود. ویراستارهایی که کارهای فوری را می پذیرند با همه این مسائل به خوبی آشنایی دارند.    

ویراستاری فوری

سفارش ویراستاری فوری

کدام مرکز سفارش ویراستاری فوری قبول می کند؟

ویراستاری فوری را ویراستارهای متخصص مرکز ایران تایپیست قبول می کنند. در این مرکز تعداد زیادی ویراستار مشغول کار هستند. این ویراستارها توانسته اند در آزمون های سخت قبول شوند. به همین دلیل هم فقط ویراستارهای متخصص و کاربلد با این وب سایت همکاری می کنند. فقط ویراستارهای متخصص هستند که می توانند کار ویرایش را به صورت فوری و با سرعت انجام دهند. ویراستارهای بی تجربه توان ویرایش سریع را ندارند و احتمال بروز اشتباه در کار آنها زیاد است.

برای ثبت سفارش ویراستاری فوری به هر ویراستاری نمی توان اعتماد کرد. اشتباهاتی که در حین ویرایش پیش می آید کم نیستند. ممکن است ویراستار در زمان ویرایش متن به جای اصلاح کردن و ایجاد تغییراتی که به بهتر شدن متن کمک کند، موجب بدتر شدن آن شود. تغییرات در جملات می توانند معنای آنها را عوض کنند. اگر ویراستار تخصصی در موضوع متن نداشته باشد، می تواند تغییراتی را در متن به وجود آورد که به بهتر شدن آن منتهی نشود. ویرایش فوری می تواند احتمال بروز این خطاها را بالا ببرد. 

ویراستاری فوری را هر ویراستاری قبول نمی کند. ویرایش فوری به دقت نظر بالایی نیاز دارد. همه ویراستارها نمی توانند چنین دقتی را در حین ویرایش داشته باشند. اکثر افرادی که در این حوزه حرفه ای می شوند با تجربه توانسته اند بر مهارت های خود بیفزایند. درست است که بدون گذراندن دوره های ویرایش امکان وارد شدن به این حرفه ممکن نیست، اما یادگیری اصول و قواعد برای حرفه ای شدن در آن کافی نیست. برای این که ویراستار بیاموزد چگونه این اصول و قواعد را در بر روی متن پیاده کند نیاز به کسب تجربه دارد.  

ویراستاری فوری را هر مرکزی نمی پذیرد. تنها مرکزی مانند ایران تایپیست که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت گسترده دارد می تواند پذیرای سفارش های ویرایش فوری باشد. مرکزی که توانسته است با ویراستارهای با تجربه و مطمئن همکاری کند. همه ویراستارها فرصت تجربه کردن را ندارند. اما به دلیل این که سفارش های زیادی که در این وب سایت ثبت می شود، این ویراستارها همیشه دستشان کار دارند.

ویراستاری فوری

ویرایش فوری

آیا ویراستاری فوری با نرم افزار انجام می شود؟

ویراستاری فوری در مرکز ایران تایپیست هم با نرم افزار و هم به صورت دستی و روی کاغذ انجام می شود. در گذشته ویرایش فقط به صورت دستی و روی کاغذ انجام می شد. این کار به زمان زیادی نیاز داشت. به این ترتیب که ابتدا لازم بود یک نسخه کاغذی از کار تهیه شود و به دست ویراستار برسد. بعد از آن تغییرات باید روی متن اعمال می شد. در مرحله بعدی لازم بود یک نسخه جدید از کار آماده شود تا ویراستار بتواند تغییرات اعمال شده را بررسی کند تا همه آنها به درستی در متن جایگزین شده باشند.  

ویراستاری فوری اما امروزه روی فایل متن و در نرم افزارهای مختلف مانند زرنگار، ورد یا ایندیزاین انجام می شود. ویرایش در نرم افزار به سرعت کار افزوده است و روند کار سریع تر شده است. دیگر لازم نیست که بعد از ویرایش اعمال اصلاحات بر روی متن کنترل شود. خود ویراستار تغییرات را با اطمینان در متن پیاده می کند و نیازی به کنترل نهایی نیست. هر کدام از این نرم افزارها دارای ویژگی های خاص خودشان هستند که آشنایی با آنها برای ویرایش الزامی است.

ویراستاری فوری در زمان کمتری در مقایسه با سفارش های معمولی انجام می شود. عامل تعیین کننده زمان ویرایش حجم متن است. هر چه حجم متن و تعداد کلمات آن بیشتر باشد، برای ویرایش آن باید زمان بیشتری صرف شود. اما در سفارش هایی که به صورت فوری ثبت می شوند، این زمان در بیشتر موارد به نصف کاهش می یابد. حتی اگر نیاز باشد این سفارش ها به دو بخش های کوچک تر تقسیم می شوند و هر بخش در یک سفارش به صورت جداگانه ثبت می شود.   

ویراستاری فوری با نرم افزار ورد در کمترین زمان ممکن را می توان از ویراستارهای متخصص این وب سایت خواست. ویراستارهایی که با همه ابزارهای این نرم افزار کار کرده و می توانند از آنها بهترین استفاده را بکنند. ویراستاری تخصصی هر نوع متنی از جمله پایان نامه، کتاب و مقاله ها در این وب سایت قابل ثبت است. ویراستارها توانایی ویرایش فنی و صوری و ویرایش زبانی و ساختاری و همچنین ویرایش محتوایی و علمی را دارند. ویراستارهایی ویرایش علمی و محتوایی را انجام می دهند که بر موضوع متن تسلط داشته باشند.

ویراستاری فوری

ویرایش فوری متون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

بله. با این که کار ویرایش فوری در زمان کمتری انجام می شود، اما باعث نمی شود که از کیفیت آن کاسته شود.

خیر. برای ویرایش فوری هزینه بالاتری دریافت می شود.

مشاوران به شما کمک می کنند که بتوانید زودتر درباره فوری یا معمولی بودن ویرایش خود تصمیم بگیرید.

برای ویرایش فوری هر نوع متنی از جمله کتاب ها و مقاله ها می می توانید از طریق این وب سایت اقدام کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 768 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری سریع ویرایش فوری ادیت فوری ویراستاری یک روزه سفارش ویراستاری فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :