چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری فعل

نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/14 ساعت 15:13:16 بازدید: 1001 امتیاز 0 از 0 نظر

گاهی اوقات یک سفارش، نیاز به ویراستاری فعل، کلمه یا حتی یک حرف دارد. در این گونه از مواقع، می بایست تمامی این موارد را در هر یک از سفارش ها رعایت کرد. بنابراین برای ویراستاری فعل، می بایست دقت نظر بسیار زیادی را مبذول داشت. به این صورت که باید جمله به جمله هر عبارت را مورد بررسی قرار داد و آن ها را از نظر فعل های به کار گرفته شده، بررسی و تحلیل کرد. ایران تایپیست می تواند گزینه خوبی برای ثبت سفارش های شما باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

منظور از ویراستاری فعل چیست؟

همان گونه که گفته شد؛ گاهی تنها نیاز به ویراستاری فعل می باشد. به این صورت که یک ویراستار، می بایست تطابق میان فعل و فاعل جمله را به خوبی مورد بررسی قرار دهد. به این صورت که برای فاعل مفرد، بایستی حتما فعل مفردی هم بیاید و به همین ترتیب برای فاعل های جمع نیز باید حتما از فعل جمع استفاده شود. چرا که گاهی اوقات یک نویسنده و پژوهشگر به علت شتاب در نگارش متون مختلف خود، از این مسئله غافل می ماند. به همین علت می بایست متن نگاشته شده خود را به یک ویراستار بسپارد تا وی بتواند ویراستاری فعل سفارش وی را بر عهده بگیرد. ویراستار می تواند با دقت نظر خاص خود در این زمینه، تمامی فعل ها را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد. علاوه بر آن می توان گاهی اوقات از فعل های بهتری برای برخی از جملات استفاده کرد. ویراستاری که کار خود را به خوبی بداند؛ می تواند از فعل های مناسب تری برای جملات استفاده کند.

ویراستاری فعل

ویراستاری فعل

شما می توانید سفارش ویراستاری فعل خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. در این موسسه، افرادی هستند که می توانند به خوبی با دقت نظر و سرعت عمل بسیار بالایی، سفارش های شما را ویراستاری نمایند. بنابراین با توجه به سابقه دیرینه موسسه ایران تایپیست در ارائه امور ویراستاری، شما می توانید با خیال راحت سفارش های خود را در این موسسه به ثبت برسانید. ویراستاری فعل، به منظور بهینه سازی در ارائه فعل های مناسب در متون مختلف می باشد. این فعل ها می بایست به خوبی برای هر کلمه انتخاب شوند و به مفرد و جمع بودن آن ها با فاعل جمله نیز می بایست دقت نظر زیادی کرد. چرا که بسیاری از نویسندگان و پژوهشگران در اثنای نگارش خود، ممکن است به این مسئله توجه نکنند. البته معمولا این اشتباه ها در شتاب دهی و عجله نویسنده و پژوهشگر، خود را هویدا می سازد. ویراستارهای ایران تایپیست می توانند ویراستاری فعل تمامی سفارش های شما را به خوبی انجام دهند.

ویراستاری فعل

ویراستاری فعل در کتاب

خدمات ویراستاری فعل در کتاب

یک ویراستار در سفارش های مربوط به ویراستاری فعل کتاب های مختلف، خدمات شایان توجهی را از خود ارائه می سازد. انجام این دسته از ویراستاری ها به نویسندگان و صاحب کتاب های مختلف کمک می کند تا از نظر فعل های نگاشته شده در کتاب خود، با هیچ مشکلی رو به ور نشوند. نقش ویراستار و دقت و حوصله وی در این زمینه، می تواند بسیار حیاتی باشد. چرا که گاهی اوقات به علت سهل انگاری و دقت و تمرکز کم، از بسیاری از اغلاط به راحتی گذر می شود. اما در صورتی که شما ویراستاری فعل کتاب خود را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه تبحر و مهارت بالایی دارند؛ آن ها می توانند به خوبی سفارش های شما را به پیش ببرند. به گونه ای که دیگر هیچ گونه فعلی در کتاب های نویسندگان مربوطه، به اشتباه وارد نشده باشد. وقتی فعل های یک جمله به درستی مورد استفاده قرار گیرند؛ می توان یک جمله را به طور کلی ویرایش نمود.

ویراستاری فعل

ویراستاری فعل

بنابراین به طور کلی در ویراستاری فعل، خدمات شایان توجهی به دست ویراستارها، انجام می شود. از جمله این خدمات، به طور کلی می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • بکار بردن بهترین فعل ها در هر جمله
  • تطابق میان فعل و فاعل در هر جمله از نظر جنبه های مختلف
  • استفاده از فعل هایی با بار معنایی بهتر به جهت ارتقای سطح ادبی متن کتاب
  • ختم جملات با استفاده از فعل های مناسب برای آن جمله با مهارت بالای ویراستار
  • عدم استفاده از تتابع افعال و جداسازی افعال جمله به صورت پی در پی و تبدیل آن ها به دو جمله کوتاه و مفهومی تر
  • عدم استفاده از فعل های تکراری در دو یا سه جمله پشت سر هم و بکار بردن فعل های مترادف آن با تنوع بیشتر
  • و...

در نظر گرفتن این نکات در ویراستاری فعل، می تواند آن کتاب را به بهترین شیوه ویراستاری نماید. بنابراین بهتر است سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید.

ویراستاری فعل

ویراستاری فعل پایان نامه کارشناسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

خدمات ویراستاری فعل برای پایان نامه های کارشناسی

دانشجویان کارشناسی نیز از جمله افرادی هستند که نیاز به ویراستاری فعل دارند. چرا که آن ها در اثنای نگارش پایان نامه های کارشناسی خود، می بایست از بهترین و مناسب ترین فعل ها استفاده کنند. به همین علت این دسته از افراد می بایست در حین نگارش پایان نامه کارشناسی خویش، به فعل های بکار برده شده در آن توجه کنند. البته این امکان برای آن ها وجود دارد که بتوانند سفارش ویراستاری فعل پایان نامه های کارشناسی خود را به موسسه هایی بسپارند که در این زمینه، مهارت و تجربه لازم را دارند. با توجه به این مسئله حائز اهمیت که پایان نامه برای دانشجویان می تواند به عنوان هویت آن ها مطرح شود؛ بهتر است در حین نوشتن نکات بسیار زیادی را مدنظر قرار داد. بکار بردن مناسب ترین فعل ها در این راستا می تواند نقش تعیین کننده ای در کیفیت پایان نامه های کارشناسی داشته باشد. به همین علت بهتر است رول کار ویراستاری پایان نامه خود را به افراد باتجربه بسپارید.

کلیه خدماتی که در خصوص سفارش های ویراستاری فعل در بندهای بالا ارائه گشت؛ در خصوص پایان نامه های کارشناسی نیز مطرح اند. به این صورت که برای ویراستاری پایان نامه های کارشناسی نیز از نظر بکارگیری فعل های مورد استفاده شده، باید به آن نکات توجه کرد. موسسه ایران تایپیست در این زمینه می تواند بهترین گزینه روی میز شما به حساب آید. به این صورت که شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس سفارش ویراستاری فعل پایان نامه های کارشناسی خود را در این موسسه به ثبت برسانید. با توجه به مهارت و توانایی بالای موسسه ایران تایپیست در ارائه خدمات به دانشجویان، می توانید به هدف مورد نظر خود دست یابید. به این صورت که می توانید پایان نامه هایی را به اساتید خود تحویل دهید که از نظر بکارگیری فعل ها و جملات در آن، بی عیب و نقص ست. پس بهتر است هر چه سریعتر نسبت به ثبت سفارش ویراستاری فعل، در ایران تایپیست، اقدام کنید.

ویراستاری فعل

ویراستاری فعل در شعر

ویراستاری فعل در شعر چقدر زمان می برد؟

ویراستاری فعل در هر یک از سفارش ها، می تواند علاوه بر مشترکات، دارای نکات دیگری هم باشد. به این صورت که مثلا: فعل های بکار گرفته شده در شعرها با هر متنی متفاوت هستند. به این صورت که در کنار تغییر فعل در این نوع از سفارش ها، می بایست به وزن شعر نیز توجه داشت. بنابراین نمی توان هر نوع فعلی را جایگزین فعل های درج شده در اشعار کرد. بنابراین ویراستاری می بایست ویراستاری فعل در شعرها را بر عهده بگیرد که نسبت به اوزان عروضی هم مهارت و تبحر لازم را داشته باشد. بدین ترتیب وی می تواند با توجه به مدرک تحصیلی و دانشگاهی خویش، بهترین گزینه برای ویراستاری متون شعر شما باشد. چرا که نمی توان در این گونه از سفارش ها، از هر نوع فعلی استفاده کرد. اگر هم بخواهید فعلی را جایگزین فعل دیگر کنید؛ یا فعل مورد نظر باید هم وزن آن فعل باشد. یا با اضافات و کاستنی هایی آن را هم وزن کل بیت شعر کرد.

مدت زمان تحویل ویراستاری فعل در شعرها نیز بستگی به عوامل مختلفی دارد. از جمله: این عوامل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد ابیات شعر
  • تعداد افعال به کار رفته شده در این اشعار
  • سختی و زمان بر بودن ویراستاری افعال در اشعار شما
  • سطح و کیفیت اشعار نوشته شده شما
  • نوع شعرها به صورت شعر کلاسیک یا شعر نو
  • ویراستار و نوع مرکز ارائه شده برای ویراستاری
  • و...

با در نظر گرفتن هر یک از این نکات است که نمی توان زمان دقیقی را در جهت تحویل سفارش های ویراستاری فعل به مشتری اعلام کرد. بنابراین بایستی هر یک از این نکات را به طور کلی در نظر گرفت. سپس یک زمان تقریبی را به مشتری اعلام کرد. هر چند که موسسه ایران تایپیست با توجه به مهارت و تجربه ای که در این راستا دارد؛ می تواند سریعتر از سایر مراکز و موسسه های دیگر، سفارش های مشتریان خویش را به آن ها تحویل دهد.

ویراستاری فعل

برآورد آنلاین هزینه ویراستاری فعل

برآورد آنلاین هزینه ویراستاری فعل

اگر به دنبال آن هستید تا سفارش ویراستاری فعل را با هزینه های به صرفه ای به ثبت برسانید؛ باید به نوع سفارش خود توجه کنید. چون عوامل مختلفی وجود دارند که در هر سفارش، تعیین کننده هزینه ویراستاری آن می باشد. البته باید توجه داشت که همیشه این هزینه نیست که می بایست در اولویت کار شما قرار گیرد. چرا که کیفیت این نوع از سفارش ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. اما با توجه به این مسئله که امروزه بسیاری از دانشجویان، نیاز به ویراستاری فعل، دارند؛ می بایست هزینه را نیز در نظر گرفت. عوامل مختلفی که در برآورد هزینه ویراستاری تأثیرگذار باشند؛ عبارتند از:

  • تعداد افعال موجود در یک متن
  • حجم و تعداد صفحات و کلمات یک متن
  • نوع محصول مورد نظر به صورت مقاله، پایان نامه و کتاب و...
  • مدت زمان درخواستی کاربر برای تحویل سفارش
  • سطح کیفی متن مورد نظر
  • و...

بنابراین هزینه این سفارش ها با توجه به این عوامل، متغیر است.

هزینه های ویراستاری فعل ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، به مراتب نسبت به سایر موسسه های دیگر به صرفه تر می باشد. بنابراین شما می بایست در کنار آن که تمامی این نکات را در نظر می گیرید؛ نسبت به ثبت سفارش در ایران تایپیست، اهتمام ورزید. چرا که این موسسه علی رغم ارائه بهترین و با کیفیت ترین سفارش ها به دست مشتری، هزینه های به صرفه ای را نیز به آن ها ارائه می کند. ضمن اینکه شما می توانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. به همین علت این موسسه، امکان برآورد آنلاین هزینه ویراستاری فعل را برای شما مهیا گردانده است. به این صورت که شما می توانید تا پیش از ثبت سفارش های خود، وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس با توجه به فیلترهای مختلف، نسبت به برآورد هزینه سفارش ویراستاری فعل خود اقدام کنید. این گونه متوجه به صرفه بودن هزینه در قیاس با سایر مراکز خواهید شد.

ویراستاری فعل

ویراستاری فعل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش گرامری مقاله

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، قیمت سفارش خود را تخمین بزنید. سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. 

بستگی به سفارش شما و حجم و تعداد افعال آن دارد.

 بله؛ چنین امکانی برای شما میسر گشته است که بتوانید در ایران تایپیست، سفارش های خود را خیلی سریع دریافت کنید.

عواملی نظیر: تعداد ابیات و اشعار، تعداد افعال، کیفیت شعر، ویراستار مورد نظر و... نقش تعیین کننده ای در این زمینه دارند.


نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/14 ساعت 15:13:16 تعداد بازدید: 1001 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویراستاری فعل سفارش آنلاین ویراستاری فعل هزینه ویراستاری فعل خدمات ویراستاری فعل ویراستاری فعل فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :