دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری ساده

نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/11 ساعت 09:00:00 بازدید: 374 امتیاز 0 از 0 نظر

برای انجام اصول ویراستاری، گاهی نیاز به یک ویراستاری ساده است. چرا که متن مورد نظر، دارای کمترین عیب و ایراد نگارشی و علمی است. بنابراین نیازی به ویراستاری ساختاری در آن نیست. اما در عین حال برای همین نوع از ویراستاری ها نیز می بایست نهایت دقت نظر را اعمال کرد تا بتوان آن سفارش را عاری از هر گونه عیب و ایراد نمود. شما می توانید سفارش ویراستاری ساده خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

منظور از ویراستاری ساده چیست؟

ویراستاری ساده همان طور که از نام آن مشخص است؛ ساده ترین نوع ویراستاری به شمار می آید. در این نوع از ویراستاری ها، نیازی به اتلاف وقت زیاد نیست. کار ویراستار خیلی سخت و زمان بر نیست. به این صورت که وی می تواند با توجه به علم خود، به سرعت شروع به ویرایش سفارش های مشتریان خود کند. با توجه به مهارت بالای نویسنده و پژوهشگر مورد نظر، نیازی به ویرایش اصولی و اساسی متن نیست. اما در عین حال به یک بازنگری سطحی متن از ابتدا تا انتهای آن نیاز است که به آن ویراستاری ساده می گویند. برای همین می بایست نهایت دقت نظر در جهت ویراستاری ها اعمال شود. چرا که در غیر این صورت، عیوب نگارشی موجود در آن ها – و لو اندک- دیده نمی شود. به همین علت می بایست هر متنی را هر چند هم که در سطح بالایی نوشته شده باشد؛ به دست ویراستارها سپرد. آن ها می توانند با تغییرات جزئی، کیفیت متن شما را ارتقاء دهند.

به جهت ارتقای سطح کیفیت سفارش هاست که حتی بایستی به ویراستاری ساده هم توجه شود. شما می توانید تمامی سفارش های خود اعم از: مقالات، پایان نامه ها و کتب ترجمه ای و تألیفی را به مراکز معتبر بسپارید. یکی از همین مراکز و موسسه ها، ایران تایپیست می باشد. موسسه ایران تایپیست، خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان خویش، ارائه می دهد. به همین علت شما می توانید سفارش های ویراستاری ساده متون مختلف خود را به ایران تایپیست بسپارید. برای ثبت سفارش غیر حضوری و آنلاین، می بایست وارد وب سایت اینترنتی این موسسه شوید. سپس با توجه به نیاز خود، می توانید سفارش خود را با فرمت ورد، به این موسسه در هر زمان و مکانی بسپارید. ایران تایپیست، در همین راستا ویراستارهای بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. بنابراین شما می توانید از وجود تجربیات آن ها در زمینه ویراستاری ساده، نهایت بهره وری را داشته باشید.

ویراستاری ساده

ویراستاری ساده

ویراستاری ساده کتاب چقدر زمان نیاز دارد؟

ویراستاری دارای انواع مختلفی است. ویراستاری ساده، نوعی از انواع مختلف ویراستاری است. در این نوع از ویراستاری ها نیازی به ویراستاری های ساختاری و اساسی نیست. به گونه ای که زمان زیادی را از ویراستار بگیرد. این ویراستاری را می توان در مدت زمان کمتری هم انجام داد. اما در هر صورت می بایست اصول ویراستاری را به خوبی روی آن ها اجرا کرد. در ویراستاری ساده، نیاز است که حتما یک بازنگری کلی روی تک تک جملات و کلمات انجام گیرد. چرا که گاهی اوقات پیش می آید که نکات ریز و درشتی از قلم نویسنده افتاده و مورد فراموشی واقع شده اند. در این صورت می بایست حتما این ویراستاری ها را هم جدی گرفت و اقدام به ویراستاری تمامی کلمات و صفحات سفارش مورد نظر کرد. در ویراستاری کتاب نیز بایستی به تمامی نکات ویراستاری مربوط به کتاب ها توجه کرد. هر چند که آن کتاب به دست نویسنده های توانمند هم نوشته باشد؛ باز هم نیاز به یک بازنگری سطحی دارد.

هر چقدر حجم کتاب زیاد باشد؛ ممکن است ویراستار نیاز به زمان بیشتری برای ویراستاری ساده داشته باشد. به همین علت نمی توان زمان دقیقی برای تحویل محتوا به مشتری اعلام کرد. چرا که زمان تحویل سفارش، بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد. با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل، می توان مدت زمان تحویل سفارش ویراستاری را به مشتری تخمین زد. به طور کلی ویراستاری ساده، نسبت به سایر ویراستاری های دیگر، نیاز به زمان زیادی برای ویراستاری ندارد. البته باز بستگی به مهارت و سرعت عمل ویراستار و مرکز مورد نظر برای ویراستاری دارد. هر چقدر یک ویراستار در کار خود خبره باشد؛ می تواند سریعتر ویراستاری کتاب را به پیش ببرد. جهت تسریع در روند سفارش های خود، می توانید آن ها را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. در این موسسه، می توانید سریعتر به سفارش خود دسترسی داشته باشید. چرا که تجربه ویراستارهای ایران تایپیست در زمینه ویراستاری ساده، بسیار بالا و قابل توجه است.

ویراستاری ساده

زمان تحویل سفارش ویراستاری ساده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری ساده پایان نامه های مهندسی

دانشجویان بسیار زیادی هستند که هزینه ویراستاری ساده پایان نامه را جز اولویت خود قرار می دهند. چرا که آن ها درصدد آن هستند که سفارش خود را با هزینه های به صرفه تری دریافت کنند. البته در صورتی که بتوان هم از هزینه های به صرفه و هم از کیفیت بالا بهره مند بود که بهتر می باشد. به همین علت کیفیت و قیمت را به عنوان دو فاکتور اساسی باید در نظر گرفت. بنابراین هزینه صرف ویراستاری ساده پایان نامه های مهندسی برای دانشجویان، ملاک نیست. البته بسیاری از دانشجویان تصور می کنند که با ثبت سفارش پایان نامه های مهندسی خود در مراکز معتبر، می بایست حتما هزینه بیشتری را پرداخت نمایند. در صورتی که امروزه به جهت فضای رقابتی حاکم، این گونه نیست. چرا که اصل مشتری مداری، ملاک عمل بیشتر این مراکز قرار گرفته است. پس شما می توانید با قیمت های به صرفه و کیفیت بالا هم سفارش پایان نامه های مهندسی خود را در جهت ویراستاری ساده، به ثبت برسانید.

در بین این مراکز، می توان به ایران تایپیست اشاره کرد. ویراستاری ساده در این موسسه، با هزینه های به مراتب کمتری نسبت به سایر موسسه های دیگر، به مشتریان ارائه می گردد. ضمن اینکه موسسه ایران تایپیست، از جمله مراکز بسیار مطرح و شناخته شده ای است که از خود کیفیت بسیار بالایی را ارائه می سازد. شما می توانید با خیال راحت سفارش های ویراستاری خود را به این موسسه صاحب نام بسپارید. ایران تایپیست در راستای اصل مشتری مداری، گام های مثمر به ثمری برداشته است. به این صورت که تمامی سفارش های ویراستاری ساده از جمله پایان نامه های مهندسی دانشجویان را با هزینه به صرفه ای، پذیرش می کند. این در حالی است که شما می توانید سفارش های خود را با همان کیفیت بالای همیشگی از ایران تایپیست دریافت کنید. به همین دلیل است که دانشجویان بسیار زیادی سعی می کنند پایان نامه های خود را در جهت ویراستاری به این موسسه بسپارند.

ویراستاری ساده

ویراستاری ساده پایان نامه های مهندسی

ویراستاری ساده متون به صورت آنلاین

ویراستاری ساده نیز برای بسیاری از متون از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه یک نویسنده و پژوهشگر، بتواند متون نگاشته شده خود را بدون ایراد نگارشی چاپ کند؛ خیلی برای آن ها ارزشمند است. به همین علت، سعی می کنند تا بازنگری و اصلاحات سطحی متون خود را به دست ویراستارهایی بسپارند که در این زمینه مهارت بالایی دارند. به همین جهت مراکز و موسسه های بسیار مختلف، سفارش های ویراستاری ساده شما را بر عهده می گیرند. آن ها درصدد آن هستند تا رضایت شما را به خوبی به جای آورند. به همین علت نهایت دقت نظر را در سفارش های شما به کار می گیرند. به جهت تسریع و تسهیل در روند سفارش های مشتری در برخی از این مراکز، خدمات آنلاین و اینترنتی نیز ارائه می شود. به این صورت که شما می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی سفارش های خود را آنلاین به ثبت برسانید.

ثبت سفارش های ویراستاری ساده به صورت آنلاین برای هر یک از نویسندگان و پژوهشگران، بسیار حائز اهمیت است. چون از وقت و انرژی آن ها صرفه جویی می شود. به همین علت آن ها به دنبال بهترین مراکز آنلاین معتبر هستند تا سفارش های خود را در هر پاسی از شبانه روز به ثبت برسانند. یکی از بهترین این مراکز که برای همه شناخته شده است؛ ایران تایپیست نام دارد. شما می توانید سفارش های آنلاین متون خود را در جهت اعمال ویراستاری ساده روی آن ها در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست به ثبت برسانید. کافیست نام ایران تایپیست را در گوگل سرچ کنید. سپس با ورود به وب سایت اینترنتی این موسسه معتبر، می توانید به همین سادگی در کسری از ثانیه سفارش های خود را به ثبت برسانید. ایران تایپیست، یکی از موسسه های آنلاین و اینترنتی به شمار می آید که سال ها در زمینه ویراستاری، خدمات شایان توجهی را از خود به نمایش گذاشته است.

ویراستاری ساده

ویراستاری ساده به صورت آنلاین

ویراستاری ساده جزوه های دانشجویی و دانش آموزی با کمترین قیمت

ویراستاری ساده به طور کلی شامل انواع متون می باشد. چه برای جزوه های ساده دانشجویی و دانش آموزی و چه برای مقالات و پایان نامه های سطح بالای دانشگاهی، نیاز به ویراستاری است. دانش آموزان و دانشجویان نیز می توانند ویراستاری متون خود را به دست ویراستارهایی بسپارند که در این زمینه مهارت دارند. چرا که جزوه های دانشجویی بسیار مهم، برای بسیاری از دانشجویان حائز اهمیت است. دانشجویان و دانش آموزان به دنبال دستیابی به مراکز و موسسه های ارزان قیمت هستند. چرا که آن ها می خواهند با یک ویراستاری ساده، جزوه های دانشجویی و دانش آموزی خود را با قیمت کم، ویراستاری نمایند. بدین ترتیب می توانند برای امتحانات خود و سایر آزمون های پیش رو به خوبی از آن ها استفاده کنند. هزینه های به صرفه و ارزان قیمت این دسته از ویراستاری ها، سبب شده است تا بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان، بتوانند به راحتی سفارش های خود را به ثبت برسانند.

اگر به دنبال هزینه های ارزان قیمت ویراستاری ساده در کنار کیفیت بالا هستید؛ ایران تایپیست را انتخاب کنید. این موسسه، از جمله موسسه های بسیار مطرح و شناخته شده ای است که خدمات شایان توجهی را به مشتریان خود ارائه می دهد. ویراستارهای این موسسه با تجربه ای که در زمینه ویراستاری دارند؛ می توانند به خوبی جزوه های دانشجویی و دانش آموزی شما را اصلاح نمایند. بنابراین می توانید با خیال راحت و بی استرس، با قیمت های بسیار به صرفه، جزوه های خود را در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، بارگذاری کنید. مسئولان این موسسه، به خوبی سفارش های ویراستاری ساده شما را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند. در نتیجه می توانند با ویراستاری هایی که روی جزوه های دانشجویی و دانش آموزی شما انجام می دهند؛ جزوه با کیفیتی را تحویل شما دهند. نگران هزینه های ویراستاری هم در ایران تایپیست نباشید. ایران تایپیست به مشتریان خود به ویژه قشر دانشجو و دانش آموز، تخفیف هایی هم می دهد.

ویراستاری ساده

ویراستاری ساده جزوه های دانشجویی و دانش آموزی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویراستاری

سوالات متداول

منظور از این نوع از ویراستاری ها، بازنگری سطحی متون است تا بتوان تمامی عیوب نگارشی متون مختلف را برطرف کرد. 

بله؛ البته می بایست فاکتورهای مختلفی را در این راستا مدنظر قرار داد. 

به این صورت که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید. 

بله؛ ویژگی مثبت ایران تایپیست در این راستا، اعمال تخفیف های دانشجویی و دانش آموزی در کنار هزینه های به صرفه است. 


نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/11 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 374 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری ویراستاری ساده ویراستاری دانشجویی ویراستاری پایان نامه ویراستاری کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :