پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری آنلاین متن

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/23 ساعت 12:00:00 بازدید: 703 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری آنلاین متن نیاز جامعه امروز است که کارها باید با سرعتی بیشتر از گذشته انجام شوند. وب سایت های زیادی هستند که سفارش های ویرایش را به صورت آنلاین می پذیرند. در میان آنها ایران تایپیست یکی از بهترین گزینه ها است. این وب سایت سال های متمادی است که در این حوزه فعالیت دارد و همین مسئله موجب شده است که بتواند امکانات بسیار خوبی را برای پذیرش سفارشات فراهم آورد. این وب سایت هیچ محدودیتی برای ثبت سفارش های ویرایش ندارد. برای ویرایش انواع کتاب، مقاله و پایان نامه با هر موضوعی می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری آنلاین متن را به کدام مرکز بسپاریم؟

ویراستاری آنلاین متن را باید به مرکزی واگذار کرد که از کیفیت کارش اطمینان حاصل شده باشد. ایران تایپیست سال های زیادی است که به دانشجویان خدمات ویژه ارائه می دهد. خدماتی از جمله تایپ، ترجمه و ویرایش از این دست هستند. این خدمات از ابتدا به دانشجویان ارائه شد و بعد از آن گسترش یافت. بعدها همان دانشجویانی که از این وب سایت خدمات می گرفتند، به افرادی تبدیل شدند که در این وب سایت خدمات ارائه می دهند. دانشجویانی که به متخصصانی در حوزه فعالیت های مختلف تبدیل شدند.

برای ثبت سفارش ویراستاری آنلاین متن در این وب سایت کافی است در آن ثبت نام شود. بعد از ثبت نام یک پنل در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توانند هر نوع سفارشی را در آن به ثبت برسانند. در زمان ثبت سفارش لازم است که فایل در وب سایت بارگذاری شود. اطلاعات لازم نیز باید در آن وارد شود. با توجه به همین اطلاعات است که پیش فاکتور برای کاربر ارسال می شود. پیش فاکتور در کمترین زمان ممکن و در عرض 5 دقیقه برای کاربران ارسال خواهد شد.

ویراستاری آنلاین متن در این وب سایت در کمترین زمان ممکن انجام می شود. سفارش ها به دو صورت ثبت می شوند. سفارش های معمولی آنهایی هستند که برای انجام آنها زمان لازم باید صرف شود. سفارش های فوری نیز آن دسته ای هستند که در زمان کمتری ویرایش می شوند. برای سفارش های فوری هزینه بیشتری باید پرداخت شود. در زمان ثبت سفارش هایی که باید در زمان کمتری انجام شوند باید به فوریت کار اشاره شود.  

ویراستاری آنلاین متن را می توانید با خیال آسوده به ویراستارهای متخصص وب سایت ایران تایپیست بسپارید. ویراستارهایی که آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند و همگی در کار خود تبحر دارند. این ویراستارها دوره های آموزشی ویرایش را گذرانده اند و از پس هر نوع ویرایشی بر می آیند. تجربه حرف اول را در کار ویرایش می زند که ویراستارهای این مجموعه در طی سال ها تجربه کافی را در ویرایش انواع متن ها در هر قالبی به دست آورده اند.  

ویراستاری آنلاین متن

ویراستاری آنلاین متن

ویراستاری آنلاین متن چقدر زمان نیاز دارد؟

ویراستاری آنلاین متن در ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن انجام می شود. زمانی که برای ویرایش یک متن تعیین می شود به چند عامل بستگی دارد. حجم متن یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار در وقت در نظر گرفته شده برای ویرایش آن است. ویراستاری در کل دارای وجوه مختلفی است که با توجه به متن برای آن مشخص می شود. اگر متن نیاز به ویرایش اساسی داشته باشد، به طور حتم ویراستار به زمان زیادی برای ویرایش آن نیاز خواهد داشت.

ویراستاری آنلاین متن به صورت سطحی و در حد ویرایش فنی و صوری به زمان کمتری از ویرایش های عمیق تر نیاز دارد. از آنجا که در ویرایش علمی و محتوایی در عمق متن دست برده می شود، ممکن است ویراستار به وقت زیادی هم برای این کار احتیاج داشته باشد. حتی ممکن است مجبور باشد که بخش هایی از متن را حذف یا بخش های دیگری را به آن اضافه کند. همین مسئله نشان می دهد که ویرایش علمی وقتگیرترین نوع ویرایش و عمیق ترین نوع آن است.

ویراستاری آنلاین متن در صورتی که در حد و اندازه ویرایش زبانی و ادبی باشد، به وقت بیشتری از ویرایش صوری و فنی و به زمان کمتری از ویرایش محتوایی و علمی نیاز دارد. در این نوع ویرایش به عمق بیشتری از متن دست برده می شود و گاهی نیاز است که ویراستار برای درک جملات و ایجاد تغییر صحیح چند بار آنها را مطالعه کند. گاهی باید به منابع مختلفی مراجعه کند تا صحت و سقم مطالب نوشته شده در متن را به تأیید برساند. حذف و اضافه مطلب در ویرایش متن به طور کلی کاری است که به زمان نیاز دارد، اما در نهایت به ارزش متن خواهد افزود.

ویراستاری آنلاین متن در نهایت در زمان تعیین شده به سفارش دهنده تحویل داده خواهد شد. البته این کار با توجه به تعداد کلمات متن صورت می گیرد و زمانی منطقی برای تحویل کار در نظر گرفته خواهد شد. ویراستاری که کار را پذیرش می کند موظف است فایل را در همین زمان برای سفارش دهنده ارسال کند. زمان کمتر و فشرده نباید در کیفیت کار اثرگذار باشد.  

ویراستاری آنلاین متن

کیفیت ویراستاری آنلاین متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کیفیت ویراستاری آنلاین متن چگونه است؟

ویراستاری آنلاین متن در ایران تایپیست با بالاترین کیفیت ممکن صورت می گیرد. ویرایش یک کار تخصصی است که هر کسی قادر به انجام آن نیست. نباید برای این کار به هر کسی اعتماد شود. یک ویراستار غیر متخصص و بی تجربه می تواند آسیب هایی را به متن وارد کند که جبران ناپذیر باشند. یک ویراستار تازه کار ممکن است در حین خواندن یک متن علمی و تخصصی طوری جملات را تغییر دهد که معنای آنها عوض شود.

ویراستاری آنلاین متن را تنها باید به افراد متخصص و مراکز با سابقه واگذار کرد. مراکزی که با افراد با تجربه کار می کنند و در کار ویرایش تخصص لازم را دارند. ایران تایپیست در استخدام ویراستارها همیشه وسواس به خرج داده است و همین مسئله موجب شده است که کیفیت کار در این مرکز به بالاترین شکل ممکن باشد. ویراستارهایی در این مرکز فعالیت می کنند که دست پیدا کردن به آنها به طور شخصی کار ساده ای نیست. ضمن این که هزینه زیادی هم باید بابت ویرایش کار پرداخت شود.

ویراستاری آنلاین متن در این مجموعه نه تنها با کیفیت بالا بلکه با هزینه پایین انجام می شود. این مجموعه در همه سال های فعالیت خود توانسته است قیمت ها را با سیاست های مدون کمتر از مراکز رقیب نگه دارد. برای برخی از سفارش دهندگان قیمت اهمیت دارد و برای بعضی دیگر اهمیت کیفیت بر قیمت پیشی می گیرد. اما در این مرکز کیفیت بالا و قیمت پایین منجر شده است که سفارش دهندگان به راحتی دست به انتخاب بزنند و بتوانند از مزایای این مرکز سود ببرند.

کیفیت ویراستاری آنلاین متن برای همه آنها که به دنبال ویراستار هستند اهمیت دارد. متن چه در قالب کتاب باشد، چه در قالب مقاله یا پایان نامه مهم است که به یک فرد ماهر و خبره واگذار شود. هر ویراستاری به طور معمول در یک نوع متن تجربه به دست می آورد. هرچند اصول ویرایش یکی است، اما اولویت ها برای هر متنی متفاوت است. برای ویرایش مقاله مسائلی باید مهم تلقی شوند که شاید در ویرایش کتاب کمتر به آنها پرداخته می شود.   

ویراستاری آنلاین متن

ویراستاری آنلاین پایان نامه

ویراستاری آنلاین متن برای پایان نامه

سفارش ویراستاری آنلاین متن برای پایان نامه را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. پایان نامه ها مهم ترین دستاورد دانشجویان در هر مقطع و رشته ای هستند. به دلیل این که موضوع بیشتر پایان نامه ها تخصصی است، ویرایش آنها باید به ویراستارهایی سپرده شود که خود در همان رشته تحصیل کرده باشند. چنین ویراستارهایی را می توانید در این مجموعه بیابید. همان دانشجویانی که روزی از این مرکز خدمات گرفته اند، بعداً تبدیل به کسانی شدند که در حوزه تخصصی خود به دانشجویان دیگر خدمات ارائه می دهند.

ویراستاری آنلاین متن پایان نامه را باید به افرادی واگذار کرد که سابقه ویرایش چنین متن هایی را داشته باشند. برای ویرایش پایان نامه نمی توان روی هر ویراستاری حساب کرد. پایان نامه ها اصول و قواعد خودشان را دارند. به طور معمول، هر دانشگاهی یک شیوه نامه برای نوشتن پایان نامه تدوین می کند که همه موظف هستند از آن پیروی کنند. در زمان ویرایش متن پایان نامه ها نیز باید از این شیوه نامه تبعیت شود.

وقتی ویراستاری آنلاین متن پایان نامه تخصصی به یک دانشجو سپرده شود که خود در همان رشته در دانشگاه تحصیل کرده است، جای هیچ نگرانی از بابت تغییرات ایجاد شده در متن وجود نخواهد داشت. معمولاً ویراستاری علمی و محتوایی پایان نامه های کارشناسی به دانشجویان مقاطع بالاتر مانند دکتری یا کارشناسی ارشد داده می شود. به این ترتیب، کیفیت کار بعد از ویرایش با قبل از آن قابل مقایسه نخواهد بود و تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد که سطح علمی آن را بالاتر خواهد برد.  

ویراستاری آنلاین متن برای پایان نامه را تنها می توان به دانشجویان سپرد و از آنها خواست که در زمان مقرر آن را تحویل دهند. زیرا تنها دانشجویان هستند که از اهمیت وقت برای این قشر باخبر هستند و می دانند که تأخیر در کارهای دانشجویی به معنای از دست دادن فرصت باارزشی است که دیگر ایجاد نخواهد شد. تنها دانشجو است که این مسئله را درک می کند و همه تلاش خود را خواهد کرد تا متن پایان نامه را در زمان مقرر شده به دست سفارش دهنده آن برساند.  

ویراستاری آنلاین متن

ویراستاری آنلاین کتاب

ویراستاری آنلاین متن برای چاپ کتاب

سفارش ویراستاری آنلاین متن پیش از چاپ کتاب را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. وب سایتی  که همه اطلاعات لازم برای ویرایش کتاب را در اختیار دارد. ویراستاری کتاب به خصوص کتاب های تخصصی دارای اهمیت است. هیچ کتابی در هیچ حوزه ای نباید بدون ویرایش به چاپ برسد. ویرایش به متن کتاب کمک بسیار زیادی می کند و می تواند بر ارزش آن بیفزاید.

ویراستاری آنلاین متن کتاب در مقایسه با مقاله ها که حجم کمتری دارند به وقت بیشتری نیاز دارد. کتاب ها دارای تعداد کلمات بیشتری هستند و به همین دلیل برای ویرایش آنها باید زمان زیادی گذاشته شود. ضمن این که کتاب ها معمولاً در تیراژ بیشتری وارد بازار می شوند و هر یک اشتباهی که بعد از چاپ کتاب دیده شود می تواند ضرب در تعداد تیراژ آن شود. مهم است که کتاب با کمترین اشتباهات ممکن به چاپ برسد.  

ویراستاری آنلاین متن کتاب های تخصصی دانشجویان که از پایان نامه استخراج شده اند نیز حائز اهمیت است. پایان نامه ها معمولاً در کتابخانه های دانشگاه ها می مانند، اما کتاب ها مخاطبان بیشتری دارند و نباید هیچ اشتباهی در آنها باقی بماند. مهم است که یک کتاب با ویرایش علمی و زبانی و فنی به بهترین شکل ممکن اصلاح شود. برای ویرایش کتاب ها می توان به ویراستارهایی مراجعه کرد که برای ویرایش این متن ها تجربه و مهارت های کافی را به دست آورده اند.

ویراستاری آنلاین متن کتاب های تخصصی و غیر تخصصی با هم فرق چندانی ندارد. نکته مهم این است که برای ویرایش کتاب های تخصصی باید از افرادی کمک گرفته شود که بر محتوای متن مسلط باشند. بدون تسلط بر محتوای متن کتاب ویرایش آن ممکن نیست. تنها کسانی می توانند ویرایش متن کتاب را به بهترین شکل ممکن انجام دهند که هم با اصول و قواعد کلی ویرایش آشنا باشند و هم تجربه لازم و کافی برای ویرایش کتاب را به دست آورده باشند.

ویراستاری آنلاین متن

ویراستاری آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویرایش فنیویراستاریهزینه ویراستاریهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

تخصصی یا غیر تخصصی بودن متن و نوع ویرایش علاوه بر حجم آن از مهم ترین عوامل اثرگذار بر زمان ویرایش متن هستند. 

برای محاسبه هزینه عوامل مختلفی در نظر گرفته می شوند که مهم ترین آن تعداد کلمات متن است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش هزینه ویراستاری مراجعه فرمایید.

در ویرایش پایان نامه باید مواردی در نظر گرفته شود که این اولویت ها در کتاب متفاوت هستند.

برای پذیرش ویرایش کتاب هیچ محدودیتی وجود ندارد. حتی برای ویرایش کتاب های چند جلدی هم می توان به این وب سایت مراجعه کرد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/23 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 703 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری آنلاین متون ویراستاری اینترنتی متن ویرایش آنلاین متن ویرایش آنلاین سفارش ویراستاری آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :