شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه یک صفحه

نویسنده: مهدی فاضلی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/22 ساعت 22:00:00 بازدید: 324 امتیاز 0 از 0 نظر

محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه برای هر نوع متن و مقاله ی نوشتاری طبق معیار های مختلفی انجام می شود. اصلی ترین و دقیق ترین معیار برای محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه، بر مبنای تعداد کلمات داخل آن صفحه می‌باشد. بدین ترتیب، هزینه ترجمه یک صفحه و در نهایت کل مقاله بر اساس حجم برای سفارش، به طور دقیق محاسبه خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه یک صفحه متن عادی

برای محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه ملاک‌های زیادی دخیل هستند، تا مبلغی که از سوی مشتری پرداخت می شود، کاملا دقیق و منصفانه باشد. به همین جهت است که ما در ایران تایپیست همواره تاکید داریم که هزینه کلی ترجمه را با ثبت سفارش یا تخمین در سایت ما به دست آورید. در بسیاری از سایت‌های مشابه بسیاری از هزینه‌ها جهت ترجمه به صورت کلی و طبق معیار های غیر قابل تغییر در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال هزینه تایپ، هزینه ترجمه عالی، خوب و متوسط از جمله مواردی هستند که برای محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه و در نهایت کل سفارش ملاک هستند. این در حالی است که معیار کیفیت ترجمه در ایران تایپیست همواره «عالی بودن» ترجمه در هر دو بخش «عمومی» و «تخصصی» است و هزینه تایپ به عنوان یک هدیه جهت کاهش محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه و محاسبه کل هزینه سفارش، از شما مشتری گرامی دریافت نخواهد شد. معیار ها و ملاک های اصلی که تعیین کننده محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه عادی هستند (درست مانند یک ترجمه عمومی) زبان، زمان و زمینه ی ترجمه هستند. این 3 مورد، در نتیجه نهایی ترجمه نقش بسزایی ایفا می کنند، از این رو ما این ملاک ها را در ایران تایپیست به عنوان معیار های اصلی ِتعیین كننده محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه عادی (و چه بسا تخصصی) در نظر گرفته ایم. این موارد هم به مشتری کمک می نماید تا دید کامل و دقیقی از ریز هزینه هایی که مبلغ نهایی ترجمه وی را تعیین می کند به دست آورد، و همچنین به ارتباط پویا و موثر بین ایران تایپیست و مشتری برای سفارشات آتی کمک می نماید. شما می توانید لیست دقیق هزینه های ترجمه بر اساس زمان و زبان و زمینه ترجمه (رشته تحصیلی) را در بخش هزینه و زمان بررسی نمایید.

هزینه ترجمه یک صفحه

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه یک صفحه متون تخصصی

برای محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه از متن‌ها و مقالات تخصصی، اگرچه هزینه کمی افزایش می‌یابد، اما این مورد بسیار عادی و قابل پیش بینی است. چرا که در متون تخصصی ما با کلمات، جملات، idiom‌هایی سروکار داریم که در متون عمومی یافت نمی‌شوند. تصور کنید که محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه برای یک متن عمومی مشابه محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه تخصصی برای رشته پزشکی باشد! این موضوع ابدا امکان پذیر نیست، چرا که به طور واضح، مشتریان و درخواست کنندگان ترجمه به کیفیت آن اعتماد نخواهند کرد. بنابراین، کمی افزایش هزینه در محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه تخصصی، در ایران تایپیست به دلیل توجه به کیفیت و قیمت بالاتر کلمات است. در این حالت نیز هزینه نهایی سفارش براساس تعداد کلمات موجود در هر صفحه در نظر گرفته می‌شود. قیمت هر کلمه در هر صفحه ی تخصصی در مقایسه با قیمت هر کلمه در متون عمومی کمی بیشتر است. در صورتی که به بخش هزینه و زمان در ایران تایپیست مراجعه نمایید و این ارقام را با یکدیگر مقایسه کنید، به نتیجه ی جالبی دست می‌یابید. به عنوان مثال، هزینه در حالت ترجمه انگلیسی به فارسی (معمول‌ترین و پر درخواست‌ترین شکل ترجمه) برای 10 صفحه برای متون عمومی 22 و برای متون تخصصی هر کلمه 32 تومان است. در صورتی که به ترجمه تخصصی تر و ویژه تر نیاز داشته باشید این هزینه 39 تومان برای هر کلمه محاسبه خواهد شد. با مقایسه این اعداد به راحتی می‌توان متوجه شد که تفاوت ویژه و بسیار چشمگیری بین این اعداد وجود ندارد. همین مسئله به مشتریان کمک خواهد کرد تا برای انتخاب خدمات و پرداخت هزینه ترجمه یک صفحه ابهاماتی نداشته باشند؛ زیرا در اصل تفاوت چشمگیری از نظر کیفیت نیز مشاهده نخواهند کرد. شما می‌توانید قیمت‌های بیشتر را در بخش هزینه و زمان تحویل/ هزینه ترجمه، مشاهده کنید.

هزینه ترجمه یک صفحه

 هزینه ترجمه یک صفحه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

عوامل موثر در هزینه ترجمه یک صفحه

ما در ایران تایپیست از عوامل متنوعِ دخیل در تعیین و محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه، آگاه هستیم و به خوبی می‌دانیم که بسیاری از ترجمه‌ها، در حوزه ترجمه‌های سرنوشت ساز قرار می‌گیرند. به همین علت می‌بایست کیفیت انجام آنها بسیار دقیق بوده و در کنار آن، عوامل کم و محدودی برای کاهش محاسبه هزینه ترجمه متون در نظر گرفته شود. از این رو، ما در ایران تایپیست تلاش نموده ایم تا عوامل موثر بر هزینه ترجمه را کاهش دهیم و تنها به چند معیار مشخص و غیر قابل حذف شدنی رسیده ایم که برای محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه تخصصی/ عمومی شما تعیین کننده هستند. همانطور که در ابتدا به آنها اشاره کردیم، زمان، زبان و زمینه ترجمه (یا رشته تخصصی انتخابی) ملاک‌های اصلی هستند. به هر میزان ترجمه شما حجیم‌تر باشد، تخفیف بیشتری نصیبتان خواهد شد. این مورد، یکی از عوامل موثر بر روی محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه است اما ما با در نظر گرفتن این تخفیف تلاش کرده ایم تا تاثیر آن را کمرنگ تر از همیشه نماییم. بنابراین مشتریان با ثبت سفارش و برون سپاری ترجمه به ما در ایران تایپیست، نگرانی ویژه ای از بابت افزایش حجم ترجمه = افزایش هزینه ترجمه، نخواهند داشت. این در حالی است که در بسیاری از سایت های مشابه، به هر اندازه که تعداد کلمات داخل هر صفحه و تعداد صفحات مقاله یا متن مورد نظر شما افزایش پیدا کند، با بیشتر شدن مبلغی مواجه خواهید شد که ملزم هستید، آن را بپردازید. این در حالی است که پرداخت هزینه با افزایش حجم ترجمه، کمتر نیز خواهد شد! شما می‌توانید برای بررسی شرایط بهره مندی از این تخفیف به بخش هزینه و زمان در سایت مراجعه نمایید. یک عامل موثر مهم جهت افزایش هزینه ترجمه یک صفحه برای برخی رشته های خاص نیز، ضریب افزایشی آنها است.

هزینه ترجمه یک صفحه

هزینه ترجمه یک صفحه

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه یک صفحه

انجام ثبت سفارش در ایران تایپیست در عین حال که بسیار سریع انجام می شود، بسیار لذت بخش و هیجان انگیز نیز خواهد بود. به دلیل اینکه عمده مشتریان ترجیح می دهند اقدام به ثبت سفارش آنلاین و سریع داشته باشند. ثبت سفارش و محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه (تخصصی و عمومی) در شیوه آنلاین مدت‌هاست که به عنوان یکی از جمله خدمات دیجیتال و پویای ایران تایپیست انجام می پذیرد. بسیاری از مشتریان به این واسطه می توانند از هر کجای ایران، اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایند و سپس بعد از پایان کار آن را دانلود نمایند. به این شیوه خدمت رسانی، بسیار سریع تر و در دسترس تر خواهد بود. این در حالی است که ما خدمات حضوری نیز به شما مشتری گرامی ارائه می دهیم. در روند ثبت سفارش آنلاین، طبعا هزینه ترجمه یک صفحه و در نهایت کل مقاله به صورت آنلاین توسط کارشناس مربوطه محاسبه خواهد شد و در فاکتور آنلاین در پنل تان درج خواهد شد. شما پس از بررسی اطلاعات موجود در فاکتور ( و در صورت نیاز، با مطرح کردن پرسش یا دریافت راهنمایی‌های ویژه) می توانید پرداخت آنلاین خود را انجام دهید. در صورتی که امکان پرداخت به شیوه معمول و رایج را نداشته باشید، دو روش  دیگر مانند کارت به کارت یا واریز وجه در ایران تایپیست در نظر گرفته شده اند که به این روش‌ها امکان پرداخت هزینه ترجمه یک صفحه و در نهایت کل سفارش امکان پذیر خواهد بود. در نهایت، پس از پیش پرداخت و شروع انجام کار، شما برای دریافت پروژه در مرحله نهایی می توانید پرداخت بعدی را انجام دهید (پرداخت نهایی) و ترجمه را دریافت نمایید. محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه به صورت آنلاین بر اساس فاکتور‌های زبان مبدا و مقصد، زمان تحویل، و زمینه انتخابی توسط شما توسط کارشناس انجام می گیرد.

هزینه ترجمه یک صفحه

ترجمه ارزان قیمت

هزینه اعلام شده برای ترجمه یک صفحه بر چه اساسی است؟

وجود تعداد صفحات مختلف با تعداد کلمات متعدد در هزینه ترجمه بسیار تاثیر گذار هستند، چرا که هزینه ترجمه بر اساس صفحات و کلمات داخل آنها به دست می‌آید. هزینه ترجمه یک صفحه حاوی 250 کلمه ی استاندارد محاسبه می‌شود. در صورتی که تعداد کلمات داخل هر صفحه از این رقم بیشتر یا حتی کمتر باشد، باید شمارش کلمات داخل هر صفحه انجام شود. پس از شمارش تعداد کلمات داخل هر‌صفحه و جمع بندی همه آنها هزینه نهایی محاسبه خواهد شد. بر این اساس، بسته به تخصصی یا عمومی بودن ترجمه نیز شاهد افزایش قیمت ترجمه خواهیم بود (همانطور که قبلا توضیح داده ‌شد). نکته جالب برای محاسبه هزینه ترجمه یک صفحه در ایران تایپیست آن است که با افزایش تعداد صفحات، برای محاسبه قیمت هر کلمه تخصصی و عمومی شاهد کم و کمتر شدن قیمت می‌باشیم. به عنوان مثال برای ترجمه 10 صفحه و با در نظر گرفتن وجود 250 کلمه در هر صفحه به طور استاندارد، قیمت ترجمه عمومی 22 تومان و قیمت ترجمه تخصصی 32 تومان محاسبه خواهد شد. این در حالی است که هزینه ترجمه یک صفحه برای سفارشاتی که بالای 500 صفحه باشند، قیمت هر کلمه برای ترجمه عمومی 19 تومان و برای ترجمه تخصصی 27 تومان خواهد بود( دقت کنید که برای درک بهتر تفاوت قیمتها مثالی زده شد). این خدمات ویژه در ایران تایپیست به شما کمک می‌کنند تا برای افزایش هزینه ترجمه یک صفحه و سپس کل ترجمه تان نگرانی خاصی نداشته باشید. حتی در صورتی که به ترجمه تخصصی ویژه در سفارشات حجیم نیاز داشته باشید، باز‌هم هزینه کمتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد. با در نظر گرفتن حذفِ هزینه تایپ، عدم وجود هزینه برای محاسبه و ثبت فاکتور، عدم پرداخت هزینه رفت و آمد برای ثبت سفارش حضوری، بهره مندی از تخفیف حجمی و وجود کیفیت عالی در انواع ترجمه‌ها به هر زبانی، بهترین گزینه ایران تایپیست خواهد بود.

هزینه ترجمه یک صفحه

نرخ ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه فرانسویهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه روسی

سوالات متداول

250 کلمه. در صورت وجود کلمات بیشتر یا کمتر باید کل کلمات موجود در مقاله شمرده شود.

بله، چون زمان تقریبا کوتاه خواهد شد و مترجم مدت کمتری برای انجام کار وقت خواهد داشت.

خیر، دشواری های ترجمه برای برخی رشته ها، تعیین کننده ضریب افزایشی هستند.

تنها 5 دقیقه زمان میبرد که فاکتور را دریافت نمایید.


نویسنده: مهدی فاضلی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/22 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 324 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه یک صفحه نرخ ترجمه یک صفحه نعرفه ترجمه یک صفحه حق الزحمه ترجمه یک صفحه دستمزد ترجمه یک صفحه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :