پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه ی فارسی به انگلیسی جملات چگونه محاسبه می شود؟

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:19:47 بازدید: 431 امتیاز 5 از 1 نظر

تمامی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات بر اساس تعداد کلمات توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست محاسبه می شود. البته این هزینه های همیشه یکسان نمی باشند زیرا هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات عمومی با جملات تخصصی متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل وجود کلمات سخت و اصطلاحات دشوار متون تخصصی می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات به موضوع متن نیز وابسته می باشد. با این وجود هزینه های که در ایران تایپیست برای سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی جملات ارائه میشود، اصلا قابل مقایسه با دیگر مراکز نبوده و این قیمت ها بسیار مقرون به صرفه و رقابتی هستند و این در حالی است که همواره کیفیت بالا برای ترجمه فارسی به انگلیسی جملات با هزینه پایین ارائه میشود. به طور مثال اگر متن شما مرتبط با رشته های فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت و پتروشیمی، حقوق و ... باشد به ترتیب ضریب های 1/1، 1/2، 1/1، 1/1، 1/1، 1/15، 1/2 و ... در محاسبه هزینه نهایی ترجمه فارسی به انگلیسی اعمال خواهد شد.

معمولا هر صفحه ترجمه شامل 250 کلمه می باشد. تمامی اعضای ایران تایپیست تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت بالا و هزینه مناسب را به مشتریان ارائه دهند. البته ناگفته نماند ایران تایپیست به ازای تعداد صفحات سفارش تخفیف نیز می دهد. تخفیف های این موسسه بین 3 تا 13 درصد می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات در مجموعه ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه است زیرا مدیریت ایران تایپیست با استفاده از سیاست گذاری های صحیح توانسته است که خدمات مرغوبی را با هزینه مناسب در کمترین زمان ممکن به دانشجویان، اساتید، محققان و ... ارائه کند. لازم به ذکر است که محاسبه هزینه به صورت آنلاین انجام میشود و فاکتور هزینه به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 هزینه ترجمه ی فارسی به انگلیسی جملات چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه هزینه ترجمه توسط کارشناسان ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانصرفه جویی در سفارش ترجمهراهنمای سفارش آنلاین

سوالات متداول

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی معمولا بر اساس تعداد کلمات توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست محاسبه می شود و بسیار مقرون به صرفه است.

بله، هر چقدر که موضوع دشوار تر باشد، هزینه آن سفارش نیز بیشتر خواهد شد. به طور مثال در محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن های فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری و ... به ترتیب برابر ضریب های 1/1، 2/1، 1/1، 1/1 اعمال می شود.

بله ایران تایپیست بر اساس تعداد صفحات سفارش به مشتریان خود از 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد.

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی به تعداد کلمات، میزان دشواری کلمات و اصطلاحات، موضوع متن و ... بستگی دارد.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:19:47 تعداد بازدید: 431 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی جملات قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات ترجمه فارسی به انگلیسی جملات قسطی

دیدگاه کاربران

میثم خدام | 1400-8-19 ساعت 10:13:59 امتیاز :

خیلی ممنون که کمترین سود رو واسه خودتون درنظر میگیرین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :