پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:15:33 بازدید: 433 امتیاز 4 از 1 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات یکی دیگر از خدمات ویژه ایران تایپیست است. در حقیقت ایران تایپیست با همکاری مترجمان با تجربه قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی جملات عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه می باشد. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مرکز برای ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

می خواهم شما را با بهترین مرکز برای ترجمه فارسی به انگلیسی جملات آشنا کنم. در حقیقت امروزه موسسه های ترجمه زیادی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات فعالیت می کنند اما کیفیت ترجمه این موسسه ها و هزینه ترجمه آنها کاملا متفاوت می باشد. به طور مثال برخی از موسسه های ترجمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی جملات از نرم افزار های ترجمه استفاده می کنند که باعث می شود کیفیت متن های ترجمه شده بسیار کاهش پیدا کند. در اینگونه موسسه ها معمولا هزینه ترجمه پایین تر می باشد. در حقیقت ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز ترجمه فارسی به انگلیسی جملات است که بدون استفاده از نرم افزار های ترجمه و مترجمان مبتدی خدمات خود را با هزینه مناسب در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می کند.

ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی توانسته است که مترجمان با تجربه و مسلط را در رشته های مختلف از سراسر ایران استخدام کند. سطح کیفی مترجمان این مجموعه بسیار بالا می باشد به همین دلیل ایران تایپیست کیفیت تمامی سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی جملات را تضمین می کند. مترجمان ایران تایپیست تمامی نکات مرتبط با ترجمه فارسی به انگلیسی جملات را رعایت می کنند و به مشتریان اطمینان می دهند که ترجمه با کیفیتی را تحویل خواهند گرفت. از مهمترین نکاتی که در ترجمه متن ها باید به آنها توجه شود، می توان به روان ترجمه شدن، عدم غلط های املایی، رعایت نکات نگارشی و گرامری، حفظ امانتداری متن و ... اشاره کرد. امانتداری متن یکی از نکات بسیار مهم در ترجمه متن های تخصصی و تخصصی ویژه به شمار می رود. زیرا اگر مترجم در ترجمه متن امانتدار نباشد مخاطبان انگلیسی زبان با خواندن جملات تخصصی متوجه منظور جمله نخواهند شد و شاید منظور نویسنده را اشتباه برداشت کنند. در ادامه با ترجمه فارسی به انگلیسی جملات در ایران تایپیست بیشتر آشنا خواهید شد.

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

انتخاب بهترین موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

ترجمه ی فارسی به انگلیسی جملات چقدر طول می کشد؟

مجموعه ایران تایپیست ترجمه فارسی به انگلیسی جملات را در کمترین زمان ممکن به مشتریان تحویل می دهد. زیرا این مجموعه با مترجمان بسیار زیادی از سراسر ایران فعالیت می کند. البته مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی در این موسسه به عوامل مختلفی نیز وابسته می باشد. یکی از مهمترین عواملی که در مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی بسیار تاثیر گذار است تعداد کلمات متن ها و میزان تخصصی بودن جملات می باشد. هر چقدر که متن دارای کلمات و اصطلاحات دشوار تری باشد قطعا به مدت زمان بیشتری برای ترجمه نیاز خواهد داشت. ترجمه های فوری نیز یکی دیگر از خدمات ویژه و منحصر به فرد ایران تایپیست است که به مشتریان امکان می دهد با ثبت سفارش فوری، ترجمه متن خود را بسیار سریعتر تحویل بگیرند. سفارش های فوری توسط مترجمان حرفه ای و کاملا مسلط به زبان انگلیسی انجام می شود.

هزینه دستمزد این مترجمان در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد. البته ناگفته نماند تمامی مترجمان ایران تایپیست با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی می باشند اما منظور از استفاده مترجمان حرفه ای ایران تایپیست در سفارش های فوری این است که سفارش های فوری به دست مترجمانی سپرده خواهد شد که سابقه بیشتری در زمینه ترجمه دارند. تمامی مجموعه ایران تایپیست تلاش خود را می کند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه کند. زیرا اصالت این مجموعه بر اساس مشتری مداری می باشد. مدت زمان تحویل سفارش ها یکی از نکات مهمی است که مشتریان به آن توجه ویژه ای دارند. به همین دلیل مترجمان ایران تایپیست تمام تلاش خود را می کنند تا ترجمه فارسی به انگلیسی جملات را در سریع ترین زمان ممکن با هزینه مناسب انجام دهند. تحویل سریع سفارش ها در ایران تایپیست به هیچ عنوان به کیفیت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی لطمه ای نخواهد زد. زیرا تمامی این سفارش ها توسط مترجمان با تجربه انجام خواهد شد. ایران تایپیست تمامی این ترجمه ها را کاملا تضمین می کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

مدت زمان ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه ی فارسی به انگلیسی جملات چگونه محاسبه می شود؟

تمامی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات بر اساس تعداد کلمات توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست محاسبه می شود. البته این هزینه های همیشه یکسان نمی باشند زیرا هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات عمومی با جملات تخصصی متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل وجود کلمات سخت و اصطلاحات دشوار متون تخصصی می باشد. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات به موضوع متن نیز وابسته می باشد. با این وجود هزینه های که در ایران تایپیست برای سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی جملات ارائه میشود، اصلا قابل مقایسه با دیگر مراکز نبوده و این قیمت ها بسیار مقرون به صرفه و رقابتی هستند و این در حالی است که همواره کیفیت بالا برای ترجمه فارسی به انگلیسی جملات با هزینه پایین ارائه میشود. به طور مثال اگر متن شما مرتبط با رشته های فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت و پتروشیمی، حقوق و ... باشد به ترتیب ضریب های 1/1، 1/2، 1/1، 1/1، 1/1، 1/15، 1/2 و ... در محاسبه هزینه نهایی ترجمه فارسی به انگلیسی اعمال خواهد شد.

معمولا هر صفحه ترجمه شامل 250 کلمه می باشد. تمامی اعضای ایران تایپیست تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت بالا و هزینه مناسب را به مشتریان ارائه دهند. البته ناگفته نماند ایران تایپیست به ازای تعداد صفحات سفارش تخفیف نیز می دهد. تخفیف های این موسسه بین 3 تا 13 درصد می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات در مجموعه ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه است زیرا مدیریت ایران تایپیست با استفاده از سیاست گذاری های صحیح توانسته است که خدمات مرغوبی را با هزینه مناسب در کمترین زمان ممکن به دانشجویان، اساتید، محققان و ... ارائه کند. لازم به ذکر است که محاسبه هزینه به صورت آنلاین انجام میشود و فاکتور هزینه به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

محاسبه هزینه ترجمه توسط کارشناسان ایران تایپیست

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات متون تخصصی نیازمند تجربه و مهارت در زمینه خاص می باشد. به عبارت دیگر ترجمه فارسی به انگلیسی جملات متن ها تخصصی و تخصصی ویژه مانند: مقالات ISI و ... را نمی توان به هر مترجمی سپرد زیرا اگر مترجم با موضوع تخصصی متن آشنا نباشد قطعا نمی تواند از کلمات و اصطلاحات تخصصی  مرتبط با متن استفاده کند و منظور نویسنده را به زبان انگلیسی به مخاطبان برساند. بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی باید به مترجم با تجربه و مسلط سپرده شود. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی توانسته است که مترجمان با تجربه ای را از سراسر ایران استخدام کند و همین امر سبب شده است تا این موسسه بتواند سفارش های گوناگون را در زمینه عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه پذیرش کند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی با متن های عمومی بیشتر می باشد زیرا ترجمه این متن ها کمی دشوار می باشد. اغلب مشتریانی که به ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی نیاز دارند از دانشجویان، اساتید، محققان و ... می باشند. در حقیقت مترجمان با تجربه ایران تایپیست به دانشجویان، اساتید، محققان و ... کمک می کنند تا کمبود وقت خود را جبران کنند. ایران تایپیست به تمامی مشتریان خود این تضمین را می دهد که تحویل سریع سفارش ها به هیچ عنوان در کیفیت آنها تاثیر نخواهد گذاشت و مشتریان در نهایت یک سفارش بی نقص و با کیفیت را تحویل خواهند گرفت. مترجمان در ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی بسیار امانتدار می باشند و تمامی متن را به صورت انگلیسی ترجمه خواهند کرد. اگر مترجم در ترجمه امانتدار نباشد، ممکن است که مخاطبان انگلیسی زبان به درستی منظور نویسنده را متوجه نشوند. اگر در موسسه ایران تایپیست مترجمی در ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی امانتدار نباشد. ایران تایپیست به صورت جدی با او برخورد خواهد کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

ترجمه متون تخصصی

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات محاوره ای

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات محاوره ای نیز مانند ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی کار نسبتا دشواری می باشد و نمی توان این متن ها را به مترجمان مبتدی سپرد یا به وسیله نرم افزار های ترجمه، آنها را ترجمه کرد. شاید برخی از افراد فکر را کنند که ترجمه فارسی به انگلیسی متن های محاوره ای کار راحتی می باشد. اما در واقعیت قضیه برعکس می باشد زیرا زبان محاوره و گفتار با ترجمه ادبی و زبان انگلیسی که بسیاری از افراد با آن آشنایی دارند کاملا متفاوت می باشد. در زبان فارسی گویش های مختلفی وجود دارد که ممکن است در این گویش ها از کلمات و اصطلاحات ویژه ای استفاده شود.

به طور مثال گویش افرادی که در یزد زندگی می کنند با افرادی که در مازندران زندگی می کنند، متفاوت می باشد. در زبان انگلیسی نیز زبان محاوره در مناطق متفاوت می باشد بنابراین فردی که سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی متون محاوره ای را پذیرش می کند باید به گویش های مختلف زبان انگلیسی مسلط باشد تا بتواند با استفاده از کلمات و اصطلاحات صحیح منظور نویسنده را به مخاطبان برساند. البته ایران تایپیست با مترجمان توانایی خود قادر به پذیرش این سفارش ها می باشد. در این سفارش ها تمامی نکات مانند: حفظ امانتداری متن، عدم غلط های املایی، نگارش صحیح و ... رعایت می شود. ایران تایپیست برای اطمینان از کیفیت خدمات خود به مشتریان، متن های ترجمه شده را توسط کارشناسان این مجموعه به صورت دقیق بررسی می کند و اگر سفارش بدون نقص باشد فایل را برای مشتریان ارسال می کند. بنابراین مشتریان می توانند با خیالی آسوده متن های فارسی محاوره ای خود را که می خواهند ترجمه کنند؛ به موسسه ایران تایپیست بسپارند تا متن آنها در کمترین زمان ممکن توسط بهترین مترجم های ایران ترجمه شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی جملات

ترجمه متن های محاوره ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیخدمات مقاله تقویت رزومه

سوالات متداول

زیرا کیفیت در موسسه های ترجمه کاملا متفاوت می باشد و متاسفانه برخی از موسسه های ترجمه به جای استفاده از مترجمان مسلط از نرم افزار های ترجمه استفاده می کنند.

بله، ایران تایپیست خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می کند.

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی معمولا بر اساس تعداد کلمات توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست محاسبه می شود و بسیار مقرون به صرفه است.

بله، ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه قادر به پذیرش ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی در تمامی زمینه ها می باشد.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:15:33 تعداد بازدید: 433 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی جمله ترجمه فارسی به انگلیسی جملات تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی جملات محاوره ترجمه فارسی به انگلیسی جملات آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی جملات فوری

دیدگاه کاربران

سهراب ملی نژاد | 1400-8-19 ساعت 10:25:03 امتیاز :

واقعا ممنون که از مترجمای باتجربه و حرفه ای استفاده میکنین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :