سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه پروژه

نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 12:00:00 بازدید: 660 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می خواهیم در رابطه با هزینه ترجمه پروژه برای شما توضیح دهیم. همانند هر متن یا مقاله دیگری پروژه ها نیاز به ترجمه دارند، اما انتخاب بهترین مرکز برای ترجمه پروژه امری حائز اهمیت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه پروژه های مناقصه ای در خارج از کشور

موضوع بسیار مهمی که در رابطه با ترجمه های مختلف وجود دارد، هزینه ترجمه پروژه های مناقصه در خارج از کشور است. به طور کلی همواره مناقصه های زیادی در خارج از کشور صورت می پذیرد. افراد زیادی تمایل دارند که به ترجمه این مناقصه ها بپردازند، اما متاسفانه به خاطر تخصصی بودن زبان مناقصه ‌ها ترجمه آن ها بسیار دشوار است. به همین خاطر بایستی با مهارت ترین مترجمان به ترجمه این مناقصه ها بپردازند. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، همواره در پی آنند تا مرکزی را پیدا کنند که بتواند با کمترین هزینه ترجمه پروژه های مناقصه ای را انجام دهد. اما در انتخاب میان چندین مرکز دچار چندگانگی شده و نمی دانند که کدام مرکز را انتخاب کنند. به طور کلی ما در این مقاله قصد داریم که شرکت ایران تایپیست را به‌ عنوان بهترین مرکز برای ترجمه معرفی کنیم. البته معرفی کردن ایران تایپیست توسط ما دارای دلایل محکم و مهمی است.

از جمله این دلایل می توان به این اشاره نمود که هزینه ترجمه پروژه های مناقصه ای در ایران تایپیست نسبت به تمامی مراکز دیگر مناسب  تر است. همچنین کیفیت ترجمه که امر بسیار مهمی می باشد، در مرکز ایران تایپیست مورد اهمیت واقع می شود. اگر بخواهیم به طور کلی هزینه ترجمه پروژه‌ های مناقصه در خارج از کشور را بررسی کنیم، درمی‌ یابیم که این هزینه بسیار گران است. اما اگر شما به ایران تایپیست مراجعه کنید، می توانید با کمترین هزینه ترجمه پروژه های مناقصه ای در خارج از کشور را انجام دهید. به همین خاطر است که زمانی که فردی با ایران تایپیست آشنا می شود، برای همیشه مشتری آن باقی مانده و هرگز از این همه مزایا و سود دل نمی کند. لذا ما به شما عزیزانی که قصد ترجمه پروژه های خود را دارند، توصیه می نماییم حتما به ایران تایپیست مراجعه نمایند.

هزینه ترجمه پروژه

هزینه ترجمه پروژه

هزینه ترجمه پروژه های دانشجویی در رشته های مختلف

مشتریان ایران تایپیست در رابطه با هزینه ترجمه پروژه های دانشجویی در رشته‌ های مختلف سوالات بسیار زیادی را می پرسند. از جمله این سوالات قیمت دقیق و یا همان هزینه ترجمه پروژه های دانشجویی است. لذا آن ها می‌ خواهند دقیقا بدانند هزینه ترجمه پروژه های دانشجوییشان چقدر است. در رابطه با این سوال‌ های مختلف باید توضیحاتی مختصر و کوتاه را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. به همین منظور باید بدانید که هزینه ترجمه پروژه های دانشجویی بسته به این که دارای چه حجمی باشند و در خصوص چه رشته هایی باشند، می ‌تواند متفاوت باشد. اما این را بدانید که در ایران تایپیست مترجمین بسیار زبده و با مهارتی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای تخصص بسیار بیشتری در رشته ای نسبت به سایر رشته‌ های دیگر می باشد.

به همین خاطر زمانی که شما پروژه های دانشجویی خود را به شرکت ایران تایپیست تحویل می دهید، ابتدا آن ها در کوتاهترین زمان بررسی هزینه ترجمه پروژه های دانشجویی شما و رشته مربوطه آن را تشخیص داده و به مرتبط ترین مترجم می‌ سپارند. در واقع این امر باعث می ‌شود که شما ترجمه ای با بالاترین کیفیت داشته باشید. با توجه به این که رشته مربوطه پروژه دانشجویی شما در چه سطح دشوار باشد و این که حجم پروژه شما چه اندازه باشد، هزینه ترجمه پروژه دانشجوییتان مشخص خواهد شد. برای اطلاع پیدا کردن از هزینه ترجمه ابتدا می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و به جدول هزینه ‌ها نگاهی بیاندازید. لذا در صورتی که بخواهید هزینه ترجمه پروژه های دانشجویی خود را به صورت کاملا دقیق به دست آورید، می توانید با شماره کارشناسان ایران‌ تایپیست تماس حاصل نموده و از آن ها راهنمایی بخواهید. این کارشناسان بسیار دلسوزانه شما را راهنمایی نموده و برای شما توضیحات مفیدی را ارائه می دهند.

هزینه ترجمه پروژه

هزینه ترجمه پروژه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه برای پروژه های دانش آموزی

موضوع مهم بعدی هزینه ترجمه پروژه های دانش آموزی می باشد. به طور کلی همانطور که کاملاً واضح و روشن است، پروژه های دانش آموزی نسبت به پروژه های دانشجویی بسیار ساده تر و راحت تر هستند. اگر دانش‌آموزان بخواهند که پروژه های دانش آموزی خود را از طریق ترجمه مقاله های خارجی تهیه کنند، تنها کافیست که مقاله مورد نظر خود را پیدا نموده و آن را به ایران تایپیست بسپارند. پس از آن کارشناسان ایران‌ تایپیست نوع ترجمه زبانان و تخصصی و عمومی بودن آن را تعیین می نماید. معمولاً مقاله هایی برای پروژه های دانش آموزی در نظرگرفته می شود که از دشواری خاصی برخوردار نیست. لذا می‌ توان گفت که پروژه های دانش آموزی همواره در سطح عمومی قرار دارند. به همین دلیل هزینه ترجمه پروژه های دانش آموزی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. البته باید بدانید که این هزینه در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مراکز دیگر می ‌باشد. چرا که همواره ایران ‌تایپیست به فکر رفاه حال مشتریان خود است. دانش آموزان در طول سال همواره نیاز به تهیه ی پروژه‌ های زیادی دارند.

به خصوص در این روز ها که نوع تدریس آن ها متفاوت شده و به صورت غیر حضوری به تحصیل می پردازند، افزایش تعداد پروژه های دانش آموزی باعث شده است که ایران تایپیست هزینه ترجمه پروژه های دانش آموزی را کاهش دهد. تا دانش آموزان با خیالی راحت بتوانند به ترجمه مقاله های مورد نیاز خود در ایران تایپیست بپردازند. برای آگاهی از هزینه ترجمه پروژه های دانش آموزی تنها کافی است که به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و شماره کارشناسان را از آن سایت دریافت کرده و با آن ها تماس حاصل کنیم. پس از تماس شما کارشناسان شما را راهنمایی کرده و به صدور فاکتور رایگان خواهند پرداخت. بعد از صدور فاکتور شما هیچ اجباری ندارید که به ثبت سفارش بپردازید. بلکه می توانید به خوبی فکر کرده و در صورتی که می خواهید به ترجمه بپردازید و تصمیم به ثبت سفارش در ایران تایپیست بگیرید.

هزینه ترجمه پروژه

هزینه ترجمه پروژه

آیا هزینه پروژه های ترجمه برای زبان های مختلف متفاوت است؟

رایج‌ ترین سوالی که در رابطه با هزینه ترجمه پروژه ها در ایران تایپیست پرسیده می شود، این است که آیا هزینه پروژه‌ های ترجمه به زبان های مختلف متفاوت است. به صورت کاملاً قاطعانه باید بگویم که بلی، پاسخ این سوال مثبت می باشد. از آنجایی که زبان های مختلف دارای سطوح دشواری متفاوتی هستند و نیاز به زمان های متفاوت برای ترجمه می باشند. هزینه ترجمه پروژه ‌های مختلف به زبان های متفاوت کاملاً دیگر فرق دارد. از این رو زمانی که شما به ایران تایپیست مراجعه می‌کنید در راستای تعیین هزینه ترجمه پروژه های شما کارشناسان ابتدا فایل مورد نظرتان را برای ترجمه دریافت می‌ کنند و پس از اندکی زمان به شما اعلام می ‌کنند که زبان فایل مورد نظر شما چیست و چه سطح دشواری دارد. همچنین با در نظر گرفتن نوع زبان هزینه ترجمه پروژه های شما تعیین می گردد. برای مثال زبان های رایج زبان انگلیسی دارای هزینه ترجمه مناسب تری نسبت به زبان دشواری مثل زبان فرانسه می باشد.

علت افزایش هزینه، میزان زمانی است که مترجمین با مهارت ایران ‌تایپیست برای ترجمه این زبان ها صرف می کنند. لذا شما می توانید با در نظر گرفتن نوع زبان پروژه خود به تعیین هزینه ترجمه پروژه ‌های خود بپردازید. به طور کلی تنها زبان پروژه شما عامل موثری در هزینه ترجمه پروژه هایتان نخواهد بود. بلکه رشته‌ ای که پروژه شما در آن رابطه می باشد، نیز مهم است البته تفاوت رشته ها باعث افزایش چشمگیر هزینه ترجمه پروژه هایتان نخواهد شد. بلکه رشته های مورد نظر پروژه های شما تعیین کننده مترجم از جانب ایران تایپیست هستند. در ایران تایپیست با مهارت ترین و بهترین مترجمان وجود دارند. در میان این مترجمان عده ‌ای به رشته ‌های خاصی تسلط بیشتری داشته و عده ‌ای دیگر به رشته دیگری تسلط کافی را دارند. یعنی می ‌توان گفت که در ایران تایپیست مجموعه ‌ای از مترجمین با مهارت گرد هم آمده و می توانند به ترجمه انواعی از مقاله‌ ها، پروژه‌ ها، اشعار متن های مختلف به زبان های متفاوت بپردازند.

هزینه ترجمه پروژه

هزینه ترجمه پروژه

تفاوت هزینه پروژه های ترجمه عادی و فوری

در رابطه با هزینه ترجمه پروژه های مختلف شما توضیحات زیادی داده شد، اما مهم ترین سوال و موضوعی که ذهن کاربران ایران ‌تایپیست را به خود مشغول کرده است. این است که آیا هزینه ترجمه پروژه ‌های عادی با هزینه پروژه‌ های فوری متفاوت است؟ باید به شما بگویم که بلی، به خاطر اینکه ایران تایپیست برای ترجمه های فوری نیاز به برنامه ریزی های خاص و انتخاب مترجمین متعدد دارد. هزینه ترجمه پروژه های فوری افزایش خواهد یافت. معمولاً قانونی در رابطه با هزینه ترجمه پروژه های فوری وجود دارد و آن هم این است که هزینه آن باید دو برابر هزینه سفارش های عادی باشد. اگر چه این قیمت زیاد به نظر می ‌رسد اما در نظر بگیرید که هزینه اولیه یا به عبارتی دیگر هزینه ترجمه پروژه ‌های مختلف در ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز بسیار مقرون به صرفه تر است. زمانی که این هزینه را دو برابر کنید، باز هم هزینه نسبت به هزینه ترجمه پروژه های فوری در مراکز دیگر به مراتب پایین تر خواهد بود.

پس به طور کلی اگرچه شما نیاز به ترجمه پروژه‌ های عادی یا فوری داشته باشید، فرقی نمی‌کند. بلکه با مراجعه به ایران تایپیست می ‌توانیم در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی نموده و از مناسب ترین هزینه ‌های ترجمه بهره مند شوید. اما موضوع مهم و حائز اهمیت در مرکز ایران تایپیست این است که تنها هزینه ترجمه پروژه های شما نیست که مقرون به صرفه است، بلکه کیفیت ترجمه موضوع مهمی است که ایران تایپیست به آن اهمیت زیادی داده و ترجمه ‌های شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ارائه می دهد. لذا ایران ‌تایپیست به خاطر داشتن هزینه های مقرون به صرفه و کیفیت در ترجمه توانسته است، نام درخشانی در ایران کسب کند. هر فردی که نیاز به ترجمه داشته باشد، ایران تایپیست را به عنوان مترجم پروژه ها، مقاله ها، اشعار و کتاب و آرمان ‌های خود انتخاب نمایید.

هزینه ترجمه پروژه

هزینه ترجمه پروژه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فرانسویهزینه ترجمه عربیهزینه ترجمه زبان های دیگر

سوالات متداول

کیفیت بالای ترجمه ی این مرکز است.

به حجم پروژه ها و رشته مربوطه آن ها بستگی دارد.

بله، تا حدودی روی هزینه ها تاثیر دارد.

هزینه ترجمه پروژه های فوری نسبت به پروژه های عادی تقریباً دو برابر می باشد.


نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 660 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه پروژه نرخ ترجمه پروژه تعرفه ترجمه پروژه دستمزد ترجمه پروژه هزینه پروژه های ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :