شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه و تایپ

نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/21 ساعت 14:00:00 بازدید: 362 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه و تایپ در کنار هم گاهی به رسمیت شناخته شده و گاهی جدا از یکدیگر در نظر گرفته می شوند. ما در ایران تایپیست با حذف بخش هزینه ی تایپ تلاش کرده ایم تا با ارائه هدیه ای به مشتری، از هزینه های مرتبط با آن، بکاهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه محاسبه هزینه ترجمه و تایپ در ایران تایپیست چگونه است؟

آیا تا به حال ترجمه ی خود را برون سپاری کرده اید؟ آیا از هزینه ترجمه و تایپ آگاهی دارید؟ در بسیاری از موارد، مشتریان ملزم هستند تا در کنار هزینه ی ترجمه، هزینه تایپ آن را نیز بپردازند. هر ترجمه ای، نیاز به تایپ دارد و بدون این بخش ِ مهم، عملا ترجمه ای امکان پذیر نخواهد بود. در کلیه قالب‌ها و فرمت‌ها، تنها تایپ ترجمه مورد قبول است و به عنوان مثال، نسخه دست نویس و غیر تایپی آن عملا مفید و کاربردی نیست. اما با این وجود، ما هزینه ی تایپ را در کنار ترجمه محاسبه نکرده و آن را از شما مشتری گرامی دریافت نمی‌‌کنیم. نحوه محاسبه هزینه ترجمه و تایپ در ایران تایپیست با حذف بخش هزینه ی تایپ محاسبه می‌‌شود. در حقیقت ما هیچگونه هزینه ای را از مشتریان خود در قالب، تایپ دریافت نمی‌‌کنیم. این به تنهایی یکی از عوامل مهمی است که بر روی هزینه نهایی ترجمه تاثیر بسزایی می‌‌گذارد. با کاهش و از بین رفتن هزینه تایپ، شما تنها مبلغی که برای کل ترجمه می‌‌سپارید مربوط به برگرداندن آن از زبان اصلی به زبان مقصد با حفظ مفهوم و کیفیت است. این بدان معناست که هزینه های جانبی از جیب شما کسر نخواهد شد و حالت برد – برد، چه برای شما به عنوان مشتری و چه برای ما در ایران تایپیست و مترجم یکسان خواهد بود. در این روش، ما با از بین بردن هزینه ترجمه و تایپ در ایران تایپیست، و تنها محاسبه هزینه ترجمه به شما کمک می‌‌کنیم تا پرداخت رضایت مندانه ای داشته باشید. اما این امر چطور می‌‌تواند به حالت برد – برد برای مشتری تبدیل شود؟ اگر نگاهی به نرخ تایپ یا تعرفه تایپ بیندازید به خوبی متوجه خواهید شد که گران بودن هزینه تایپ، بسیاری از افراد را از برون سپاری ترجمه مقاله خود، منصرف می‌‌کند.

هزینه ترجمه و تایپ

هزینه ترجمه به همراه تایپ

صدور فاکتور هزینه سفارش ترجمه و تایپ چقدر طول میکشد؟

همانطور که در مورد هزینه ترجمه و تایپ اشاره کردیم، هزینه تایپ در کنار ترجمه از مشتری دریافت نمی‌شود. اما اگر شما به تنهایی نیاز به ثبت سفارش تایپ داشته باشید و ترجمه ای در میان نباشد، می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون به صرفه کار خود را به ما بسپارید تا آن را با متغیر‌های داده شده با بهترین کیفیت به انجام برسانیم. برای هزینه ترجمه و تایپ به صورت جداگانه هر کدام، یک فاکتور صادر می‌شود. شما می‌توانید در اسرع وقت پروژه خود را در سایت ما ثبت کنید و منتظر دریافت فاکتور در کمتر از پنج دقیقه بمانید. ما در ایران تایپیست بلافاصله پس از صدور فاکتور، آن را از طریق ایمیل و ارسال پیامک به شماره تلفن همراه تان به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد. کلیه مواردی که در فاکتور درج می‌شوند شامل تک تک اطلاعات ریز و جزئی در مورد هزینه ترجمه و تایپ بوده و می‌توانید پس از بررسی آنها اقدام به پرداخت نمایید. در صورتی که در این زمینه سوالاتی داشته باشید، امکان مطرح کردن آن با کارشناسان ما به واسطه شماره‌های درج شده خواهید داشت. اگر همزمان نیاز به ثبت و پرداخت هزینه ترجمه و تایپ دارید می‌توانید آنها را جداگانه ثبت کنید تا مبلغی که می‌بایست برای هر کدام بپردازید به صورت جدا محاسبه شود. این کار به این خاطر انجام می‌شود که نرخ تایپ با نرخ ترجمه مقالات، متون و کتاب‌ها متفاوت است. البته این مسئله برای هزینه ترجمه و تایپ زبان‌های مختلف و یا مقالات مختلف هم وجود دارد. ممکن است شما به ترجمه دو مقاله با دو زبان مختلف یا دو زمینه ی تحصیلی گوناگون نیاز داشته باشید یا اینکه نیاز به تایپ یک متن در دو زبان مختلف یا از روی یک نوشته ی بد خط و خوش خط داشته باشید؛ جزئیات مربوط به محاسبه هزینه برای هر یک از این حالات، متفاوت است.

هزینه ترجمه و تایپ

هزینه ترجمه و تایپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا شرایط ویژه ای برای هزینه ترجمه و تایپ کافی نت ها در نظر گرفته شده است؟

ما در ایران تایپیست جهت محاسبه هزینه ترجمه و تایپ و کلیه خدماتی که به مشتریان مان عرضه می‌کنیم، انعطاف خاصی را در نظر گرفته ایم. این انعطاف پذیری و نامحدود بودن ِگستره‌ی خدمات به ما و مشتریان کمک می‌کند تا همان حالت خاص "برد – برد" را در ثبت و پرداخت هزینه های سفارشات، داشته باشیک. یکی از جمله این خدمات در نظر گرفتن شرایط ویژه برای کافی نت ها است. اگر از همکاران ما هستید و کافی نت دارید می‌توانید برای کاهش قیمت ها و تخفیف ها با ما تماس حاصل کنید و از مزایای کار با ما اطلاعات لازم را کسب کنید. به همین منظور، شما می‌توانید با امور نمایندگی ما در ایران تایپیست با شماره‌ی 09198282040 تماس حاصل کرده و ارتباط برقرار کنید. کلیه سوالات و شرایط برای دریافت هزینه ترجمه و تایپ و تخفیف های مربوط به آن به شما اعلام خواهد شد. شما به این واسطه می‌توانید از مزایای ویژه ی همکاری با ما بهره مند شوید. این خدمات ویژه به شما کمک می‌کند تا برای پرداخت هزینه ترجمه و تایپ متحمل پرداخت پول مضاعف نشوید و بخش مهمی از بودجه ی خود را ذخیره سازی نمایید. این شرایط ویژه برای هیچ یک از افراد محدودیت ندارد و شامل قوانین ویژه نیز نمی‌شود. شما تنها کافیست شرایط خود را به ما اعلام کنید تا براساس آن به شما مشاوره ارائه دهیم. ما با حضور بیشتر از هزاران مترجم و تایپیست به طور تخصصی به شما این امکان را می‌دهیم تا انواع و اقسام سفارشات خود را با ما برون سپاری کنید. تیم متخصص ما دارای سالها تجربه در این زمینه بوده و فرصتی فراهم می‌کنند تا افراد و همکاران ما در کافی نت ها بتوانند از این مزایا ویژه بهره مند شوند. شما تنها کافیست قبل از ثبت سفارش تان با ما تماس حاصل کنید.

هزینه ترجمه و تایپ

ترجمه و تایپ

هزینه ترجمه و تایپ متون تخصصی

هزینه ترجمه و تایپ متون تخصصی، با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای شما محاسبه خواهد شد. شما می توانید سفارش ترجمه ی خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت کنید تا پس از بررسی های لازم، قیمت و هزینه ترجمه و تایپ  را برای شما محاسبه کرده و با در نظر گرفتن تخفیف و مزایای ذکر شده فاکتور آن را برای شما صادر نماییم. در سیاست های ایران تایپیست نظر بر این است که با کاهش هزینه ی ترجمه بتوان به مشتری کمک نمود تا بدون نگرانی از هزینه ترجمه و تایپ  اقدام به ثبت سفارش نماید. هزینه ترجمه و تایپ در ایران تایپیست با در نظر گرفتن اولویت ها و شرایط هر مقاله تعیین می شود. به عنوان مثال یک مقاله حجیم برای ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی، هزینه ی جداگانه ای نسبت به یک مقاله کم حجم برای برگرداندن از زبان فارسی به فرانسوی دارد. همه این موارد، بر روی تعیین هزینه ترجمه موثر هستند. همچنین زمان تعیین شده از سوی شما هم عاملی است که باعث افزایش یا کاهش هزینه ترجمه می شود. هزینه تایپ نیز در ترجمه متون در ایران تایپیست در نظر گرفته نمی شوند. اما اگر نیاز به ثبت سفارش تایپ داشته باشید هزینه آن به صورت جداگانه و براساس شرایط سفارش شما (همچو ترجمه و سایر سفارشات مشابه) در نظر گرفته می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل کنید. ما قیمت گذاری و شروع کار بر روی پروژه ی شما را از لحظه‌ی نخست پیگیری می کنیم، بدون اینکه احتیاج باشد برای آن پیگیری های مداوم و بی وقفه انجام دهید. انعطاف پذیری خدمات در ایران تایپیست بالا است و هر گونه سفارش تایپ و ترجمه بدون توجه به دشواری یا حجیم بودن آن قابل انجام است.

هزینه ترجمه و تایپ

هزینه ترجمه و تایپ فایل

هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی

یکی از خدمات بی نظیر یا کم نظیر و فاقد محدودیت ما امکان ثبت و محاسبه هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی است. هزینه‌ی ترجمه برای فایل‌های صوتی مانند فایل‌های متنی به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و این مسئله به پویا تر شدن روند محاسبه‌ی قیمت ترجمه می‌انجامد. شما می‌توانید سفارش ترجمه ی فایل صوتی خود را در سایت ما ثبت کنید و مانند روند محاسبه ی قیمت برای سفارشات ترجمه یا تایپ متنی، منتظر دریافت فاکتور بمانید. روند محاسبه ی هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی برای این دست سفارشات بر اساس حجم و تایم فایل تعیین می‌شود. در واقع برعکس ِ سفارشات متنی که مبنای قیمت و محاسبه هزینه ترجمه و تایپ، بر اساس کلمات و تعداد صفحات است، معیار ما تایم فایل صوتی است که می‌تواند از یک الی دو و سه ساعت به بالا هم باشد. لازم به ذکر است که ما محدودیت زبانی نیز برای محاسبه هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی نداریم. به همین دلیل شما می‌توانید با ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی به هر زبانی کار را به ما بسپارید و با کیفیت مثال زدنی آن را تحویل بگیرید. کاملا طبیعی است که برای برخی سفارشات که زمان فایل صوتی بیشتر از چندین ساعت است، هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی بیشتر از سفارشاتی باشد که تایم آن‌ها بر حسب دقیقه می‌باشد. همچنین نوع ِ زمینه ی کاری یا رشته ی تحصیلی روی محاسبه هزینه نهایی بسیار موثر است. همه این موارد، جزء یا در حقیقت اجزای تکرار شونده در محاسبه هزینه ترجمه و تایپ فایل صوتی و سایر فرمت‌های رایج هستند. اگر تا کنون با ما همکاری نداشته یا اقدام به ثبت سفارش نکرده اید می‌توانید با ثبت نام و سپس ثبت سفارش از طریق پنل خود، همکاری و برون سپاری پروژه‌های خود را به ما بسپارید.

هزینه ترجمه و تایپ

قیمت ترجمه و تایپ فایل صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه فرانسویهزینه ترجمه اسپانیولی

سوالات متداول

به دلیل حضور بیشتر از هزاران مترجم و عدم دریافت هزینه تایپ از مشتری.

زمان، زبان، حوزه انتخابی، حجم و نوع فایل از مهم ترین عوامل هستند.

بله با هزینه مضاعف آن را برای شما انجام می دهیم.

از نظر زبانی ما هیچ محدودیتی نداریم و می توانید برای کلیه زبان ها سفارش ثبت کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/21 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 362 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه با تایپ قیمت ترجمه و تایپ تعرفه ترجمه و تایپ نرخ ترجمه و تایپ دستمزد ترجمه و تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :