جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متون به زبان آلمانی

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/9 ساعت 08:41:07 بازدید: 929 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه به زبان آلمانی نسبت به سایر زبان ها از جمله زبان انگلیسی گران تر می باشد. علت گران تر بودن آن دشواری زبان آلمانی است. از همه مهم تر اینکه زبان آلمانی، زبانی بس دشوار بوده و تعداد افراد محدودی به یادگیری آن می پردازند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

لذا تعداد مترجمانی که در راستای ترجمه به زبان آلمانی مهارت دارند، بسیار کم بوده و یافتن آن ها و همچنین استخدام کردن آن ‌ها در شرکت ایران تایپیست کاری بس دشوار است. از طرف دیگر دستمزدی که این مترجمین دریافت می کنند. به مراتب بالاتر از دستمزد مترجمینی است که زبان های فارسی و انگلیسی را بازگردانی می نمایند. اگر بخواهیم به طور قاطع بگوییم که هزینه ترجمه متون به زبان آلمانی چقدر است؟

باید به این اشاره کنیم که در ایران تایپیست این هزینه کاملاً واضح نگارش شده است. هزینه را معمولا بر حسب هر صفحه تعیین می کنند. لذا شما نیز باید هزینه کلی مقاله خود را با توجه به تعداد صفحه و تعداد کلمات محاسبه نمایید. معمولاً به طور استاندارد هر صفحه را ۲۵۰ کلمه می دانند. لذا با توجه به اینکه هر صفحه، حدود ۲۵۰ کلمه است. ایران ‌تایپیست تعداد صفحات را ابتدا مشخص نموده و سپس به ضرب کردن تعداد صفحات در هزینه هر صفحه می نماید. به طور کلی هزینه ترجمه به زبان آلمانی به ازای هر صفحه حدود ۴۲ هزار تومان می باشد. جالب است بدانید که تبدیل زبان فارسی به زبان آلمانی به خاطر دشوار تر بودن آن دارای هزینه ‌ای بیشتر است. ایران تایپیست شرکت بسیار معتبری بوده که سعی دارد همواره به خاطر افزایش رضایت مشتریان خود نه‌ تنها هزینه ترجمه به زبان آلمانی را کاهش داده بلکه کیفیت خود را بالا ببرد. با این حال شما نیز می ‌توانید با ارائه تعداد صفحات بیشتر برای ترجمه، از تخفیفات ویژه این مرکز بهره مند شوید.  بهترین مرکز برای ارائه ی ترجمه، ایران تایپیست می باشد. علت این موضوع را در ادامه درمی یابید.

هزینه ترجمه متون به زبان آلمانی

هزینه ترجمه به زبان آلمانی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه متنهزینه ترجمه آلمانیترجمه دانشجوییترجمه مقاله

سوالات متداول

این هزینه با توجه به تعداد صفحات مشخص می گردد، هر صفحه باید ۲۵۰ کلمه باشد.

هزینه ترجمه به زبان آلمانی به ازای هر صفحه حدود ۴۲ هزار تومان برای تبدیل زبان آلمانی به فارسی و حدود ۵۲ هزار تومان برای تبدیل زبان فارسی به زبان آلمانی خواهد بود.

شما می توانید با افزایش تعداد صفحات مقاله مورد نظر از تخفیف های ویژه ایران ‌تایپیست بهره مند گردید.

برای این امر شما می توانید با کارشناسان معتبر شرکت ایران ‌تایپیست تماس حاصل نمایید. این کارشناسان ممکن است چنین امکانی را به شما بدهند.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/9 ساعت 08:41:07 تعداد بازدید: 929 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه آلمانی نرخ ترجمه متون به آلمانی قیمت ترجمه متون به زبان آلمانی تعرفه ترجمه متن آلمانی قیمت ترجمه آلمانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :