شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه زبان فرانسه به فارسی

نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:00:31 بازدید: 495 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از رایج‌ ترین ترجمه هایی که در ایران تایپیست وجود دارد، ترجمه فرانسه می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه زبان فرانسه به فارسی دارای متغیر های زیادی است و عوامل مختلفی می توانند به روی هزینه ترجمه زبان فرانسه به فارسی تاثیرگذار باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اگر شما یک متن فرانسوی دارید و می خواهید آن را به بهترین وجه بازگردانی کنید و به زبان فارسی تبدیل کنید. بهترین انتخاب شما می ‌تواند ایران ‌تایپیست باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای یکبار هم که شده ترجمه زبان فرانسه خود را به ایران تایپیست بسپارید. به طور کلی زبان فرانسوی یکی از دشوار ترین زبان های دنیا می باشد و به تبع هزینه ترجمه زبان فرانسه نیز به فارسی دارای قیمت بیشتری است. اما به شما مژده می دهیم که در ایران تایپیست این هزینه بسیار مقرون به صرفه بوده و نه تنها شما می توانید برای ترجمه زبان فرانسوی خود هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز پرداخت کنید.

بلکه می توانید از با کیفیت‌ ترین ترجمه ‌های ایران‌ تایپیست نیز بهره ببرید. ده ها مترجم فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه در ایران تایپیست وجود دارد. هر کدام از این مترجمین دارای تخصص بالایی در رشته های مختلف بوده و می توانند تخصص خود را در سطح ها و مراتب خاصی به شما ارائه دهند. شما نیز با بررسی فایل فرانسه خود می توانید مترجم خاص خود را با توجه به رشته ی مورد نظر، مترجم را انتخاب نموده و با کم ترین هزینه به ترجمه فایل مورد نظر خود بپردازید. با توجه به تعرفه سال ۱۳۹۹ به ازای ترجمه هر صفحه فرانسوی به فارسی مبلغ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و به ازای ترجمه هر صفحه فارسی به فرانسه ۲۷,۵۰۰ تومان شرکت ایران تایپیست از مشتریان خود دریافت می نماید. این مرکز تمام توان خود را می گذارد تا بهترین و با کیفیت ترین و استاندارد ترین ترجمه را در اسرع وقت به شما تقدیم نماید. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت ایران تایپیست از هزینه ‌های کامل ترجمه خود آگاه شوید.

هزینه ترجمه زبان فرانسه به فارسی

 ترجمه زبان فرانسه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه روسیهزینه ترجمه عربی

سوالات متداول

برای محاسبه دقیق سفارش خود با مشاورین ما تماس بگیرید تا زیر 10 دقیقه برایتان فاکتور صادر شود.

بله هزینه ترجمه فرانسه به فارسی ارزانتر ازترجمه فارسی به فرانسه است.

خیر صدور فاکتور در ایران تایپیست رایگان است.

خیر تایپ سفارشات ترجمه ای رایگان هستند و هدیه ای است از طرف ایران تایپیست به مشتریانش.


نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:00:31 تعداد بازدید: 495 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فرانسه به فارسی قیمت ترجمه متن فرانسه به فارسی نرخ ترجمه زبان فرانسه به فارسی هزینه ترجمه زبان فرانسه تعرفه ترجمه متن فرانسوی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :