جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه روسی به فارسی

نویسنده: دانیال فرهادی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1402/10/7 ساعت 14:50:45 بازدید: 925 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با هزینه ترجمه روسی به فارسی برای شما توضیح دهیم. لذا شما با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در این رابطه بدست خواهید آورد.پس به شما توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فیلم های روسی به فارسی

در ایران تایپیست انواعی از ترجمه‌ ها صورت می‌گیرد. هزینه ترجمه روسی به فارسی نیز با توجه به برخی از معیار ها قابل محاسبه است اما موضوع مهمی که ما می ‌خواهیم در رابطه با آن توضیح دهیم، هزینه ترجمه فیلم های روسی به فارسی می باشد. البته معمولاً فیلم های بسیار زیادی به زبان های مختلف در سراسر دنیا ساخته می‌ شوند. این فیلم ها برای تبلیغ فرهنگ یک کشور بایستی به زبان‌ های دیگر ترجمه شده و به سایر کشور های دیگر راه پیدا کنند. از این رو برخی از افراد برای افزایش تعداد مخاطبین سایت های خود به ترجمه فیلم های متفاوت به زبان مختلف می پردازند و آن فیلم ها را به صورت دوبله شده یا ترجمه شده در اختیار کاربران خود قرار می دهند. یکی از زبان هایی که مورد ترجمه قرار می‌ گیرد، زبان روسی است.

به همین دلیل افراد زیادی خواستار این هستند که فیلم های روسی را به فارسی ترجمه کنند و می خواهند که به محاسبه هزینه ترجمه روسی به فارسی در رابطه با فیلم های خود بپردازند. توجه داشته باشید بسته به این که شما چه نوع فایلی را به ایران تایپیست برای ترجمه تحویل می دهید، هزینه ترجمه روسی به فارسی شما می تواند متفاوت باشد. برخی از افراد فیلم، برخی دیگر فایل صوتی و برخی دیگر فایل های ورد و تایپی را برای ترجمه به ایران تایپیست می‌ سپارند. به تبع با توجه به این که مترجم چه عملکرد هایی در رابطه با این فایل ها داشته باشد، هزینه ترجمه روسی به فارسی محاسبه خواهد شد. برای مثال هزینه ترجمه فیلم های روسی به فارسی به مراتب بیشتر از هزینه ترجمه روسی به فارسی در مقالات می ‌باشد. چرا که مترجمی که به ترجمه فیلم می پردازد، باید مراحل مختلفی را انجام دهد. این مراحل زمان ‌بر بوده، از این رو آن مترجم هزینه بیشتری را برای ترجمه فیلم های روسی به فارسی دریافت می نماید.

هزینه ترجمه روسی به فارسی

هزینه ترجمه روسی به فارسی

پاسخ به سوالات هزینه ترجمه متون روسی به فارسی

در راستای هزینه ترجمه روسی به فارسی سوالات بسیار زیادی پرسیده می ‌شود. در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با سوالاتی که در مورد هزینه ترجمه متون روسی به فارسی پرسیده می ‌شود، توضیح دهیم. کاربران همواره در راستای هزینه ترجمه روسی به فارسی سوال های بسیار زیادی می پرسند. رایج ترین سوال های آن ها این است که چه عواملی می ‌توانند به روی هزینه ترجمه روسی به فارسی تاثیرگذار باشند؟ به طور کلی عوامل بسیار زیاد و متعددی هستند که باعث می شوند، هزینه ترجمه روسی به فارسی شما افزایش و یا کاهش پیدا کند. برای مثال برخی از این موارد را ما برای شما ذکر می کنیم تا بیش از پیش با آن‌ ها آشنا باشید. اولین مورد دشواری مقالات شما می باشد. اگر شما یک فایل متنی را به ایران تایپیست واگذار نمایید و خواستار ترجمه آن باشید، ابتدا کارشناسان ایران ‌تایپیست باید به‌ خوبی مقاله شما را مطالعه کنند و سطح دشواری آن را مشخص گردانند. معمولاً دو دسته دشواری برای مقاله ها وجود دارد، سطح اول عمومی بودن آن ها و دسته دوم تخصصی بودن آن ها می باشد.

اگر مقاله عمومی باشد، مسلماً هزینه ترجمه روسی به فارسی آن کاهش خواهد یافت. این در حالی است که مقاله های تخصصی نیاز به صرف هزینه ترجمه روسی به فارسی بیشتری دارند. تمامی عوامل موثر بر هزینه ترجمه روسی به فارسی نشأت گرفته از تخصصی بودن یا عمومی بودن مقاله ی شما می باشد. برای مثال اگر شما یک مقاله تخصصی را سفارش دهید، به تبع بایستی مترجمین حرفه ای تر آن را پذیرش کنند. در ایران تایپیست تمامی مترجمین حرفه ای بوده اما برخی از آن ها در یک رشته ی خاص تسلط فوق العاده ای دارند. به همین جهت مقاله های تخصصی به حرفه ای ترین مترجم ایران تایپیست در آن رشته ی خاص سپرده شده و او نیز باید زمان بسیار زیادی را صرفه ترجمه مقاله های تخصصی شما بکند. به همین خاطر است که مترجمین پول نسبتا بیشتری را بابت ترجمه مقاله های تخصصی دریافت می نمایند.

هزینه ترجمه روسی به فارسی

هزینه ترجمه روسی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فایل های صوتی روسی به فارسی بر چه اساسی محاسبه میشود؟

در راستای هزینه ترجمه روسی به فارسی سوال دیگری نیز پرسیده می ‌شود و آن هم این است که هزینه ترجمه فایل های صوتی روسی به فارسی بر چه اساسی محاسبه می شود؟ ابتدا بایستی بدانید که فایل های صوتی با فایل های متنی کاملاً متفاوت هستند. در زمان ثبت سفارش های صوتی مترجم باید چند مرحله را انجام دهد. این مراحل به شرح زیر می باشند:

 در مرحله اول مترجم بایستی فایل صوتی را به فایل متنی یا همان زبان محتوا، مبدل گرداند. به ازای هر صفحه برای این کار هزینه جداگانه ای محاسبه می ‌شود.

 در مرحله دوم مترجم متنی را که تهیه کرده است، ترجمه نموده و آن را به فایل متن فارسی تبدیل می کند.

 البته برخی از کاربران درخواست تبدیل فایل متنی فارسی به فایل صوتی را نیز دارند که این عمل از بخش ترجمه خارج شده و به بخش پادکست سازی ایران تایپیست انتقال پیدا می کند. با توجه به توضیحات بالا دریافتیم که نحوه محاسبه هزینه ترجمه روسی به فارسی در فایل های صوتی بر اساس دو مرحله صورت می پذیرد اما مورد دیگری نیز می ‌تواند به روی این هزینه تاثیرگذار باشد، ثبت سفارش فوری می باشد. در رابطه با ثبت فوری سفارش ترجمه نیز سوال های بسیار زیادی پرسیده می ‌شود. به طور کلی باید بدانید که معمولاً ایران ‌تایپیست زمان استانداردی را برای سفارش ها در نظر می گیرد. این زمان با توجه به حجم مقاله یا حتی حجم فیلم می تواند متغیر باشد. اگر شما خواستار دریافت سفارش خود، زودتر از زمان تعیین شده باشید. سفارش شما به صورت سفارش فوری ثبت می شود. هزینه ترجمه روسی به فارسی در سفارش‌ های فوری به مراتب بیشتر خواهد بود. در سایر مراکز، هزینه سفارش های فوری را تقریباً دو برابر سایر سفارش های عادی محاسبه می گردانند. اما ایران ‌تایپیست به خاطر رفاه حال مشتریان خود این کار را انجام نداده و تنها با اختلاف اندکی، هزینه ترجمه روسی به فارسی سفارش ‌های فوری را دریافت می نماید.

هزینه ترجمه روسی به فارسی

هزینه ترجمه روسی به فارسی

تضمین کیفیت پس از پرداخت هزینه ترجمه روسی به فارسی چگونه است؟

در رابطه با هزینه ترجمه روسی به فارسی تنها موارد ذکر شده در این مقاله و مقاله های قبل نیستند که می توانند تاثیر گذار باشند. بلکه کیفیت این مقاله ها نیز موضوع مهم و مورد بررسی است که کاربران توجه زیادی به آن می کنند. کاربرانی که دارای سابقه طولانی در ایران تایپیست هستند به خوبی می ‌دانند که کیفیت ترجمه در ایران تایپیست بسیار بالا می باشد. لذا آن ها دیگر نگران کیفیت ترجمه مقاله و حتی فیلم های خود نیستند. برای کاربران تازه کار کیفیت ترجمه می تواند موضوع مهمی باشد. از این رو ایران تایپیست با ارائه خدماتی به تضمین کیفیت ترجمه های مختلف می پردازد. این مرکز مهم ترین کاری که انجام می دهد ارائه یک ترجمه رایگان به کاربر است. کاربران تازه کار می توانند یک ترجمه کوتاه به صورت رایگان از ایران تایپیست دریافت نمایند.

لذا آن ها بعد از دریافت این ترجمه کیفیت را بررسی نموده و می ‌دانند که علاوه بر کم بودن هزینه ترجمه روسی به فارسی کیفیت بالا نیز از دیگر ویژگی ‌های مهم ایران ‌تایپیست می ‌باشد. حتی بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه روسی به فارسی نیز، ایران ‌تایپیست برای تضمین کیفیت موارد دیگری را ارائه می دهد. یکی از این موارد را می توان این موضوع دانست که ایران تایپیست بعد از ارائه سفارش، ضمانت چند روزه برای کاربر قرار می دهد. به این صورت که اگر کاربر از کیفیت ترجمه راضی نباشد، مترجم بار دیگر ترجمه به فارسی را برای او انجام خواهد داد. در صورتی که باز هم راضی نباشد این موضوع توسط کارشناسان ایران ‌تایپیست مورد بررسی قرار گرفته می ‌شود. در صورتی که کیفیت ترجمه ارائه شده توسط مترجم پایین ‌باشد، مترجم عوض شده و سفارش کاربر به فرد دیگری در راستای ترجمه تحویل داده می شود. از این رو کاربران با خیالی آسوده می توانند به پرداخت هزینه ترجمه روسی به فارسی بپردازند و بدانند که ایران‌ تایپیست، حامی کاربران خود است و هرگز نمی گذارد که کاربری از ارائه خدمات او ناراضی باشد.

هزینه ترجمه روسی به فارسی

هزینه ترجمه روسی به فارسی

آیا هزینه ترجمه روسی به فارسی و فارسی به روسی متفاوت است؟

در رابطه با هزینه ترجمه روسی به فارسی سوال رایج دیگری نیز پرسیده می شود و آن هم این است که آیا هزینه ترجمه روسی به فارسی و فارسی به روسی متفاوت است؟ باید بگوییم که بله، این هزینه می تواند متفاوت باشد. از آنجایی که مترجمین در ایران تایپیست به زبان فارسی تسلط بیشتری دارند، هزینه ترجمه روسی به فارسی می تواند کمتر از هزینه ترجمه فارسی به روسی باشد. زمانی که شما بخواهید یک مقاله به زبان دیگری را بنویسید، بایستی با آن زبان و ادبیاتش کاملا آشنایی داشته باشید. در واقع نحوه نگارش به زبان فرانسه بسیار دشوار است. به همین خاطر است که مترجمین بسیار حرفه ای برای ترجمه فارسی به روسی انتخاب خواهند شد. این مترجمین نیز هزینه بیشتری را بابت ترجمه خود دریافت می نمایند. لذا شما هم بایستی هزینه بیشتری نسبت به هزینه ترجمه روسی به فارسی برای ترجمه فارسی به روسی پرداخت نمایید. البته ایران تایپیست برای کاربران خود آپشن های ویژه ای در نظر گرفته است.

اگر شما توان پرداخت این هزینه را به صورت یکباره نداشته باشید، می توانید آن را به صورت قسطی پرداخت نمایید. به این صورت که شما ابتدا ۶۰ درصد از هزینه ترجمه را پرداخت نموده و سپس در پایان کار ۴۰ درصد باقی مانده را پرداخت خواهید کرد. ایران تایپیست شرکت معتبری است که در زمینه انواعی از ترجمه و سایر موارد فرهنگی دیگر فعالیت دارد. از این رو شما می توانید با اعتماد به سایت ایران تایپیست ترجمه های خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت دریافت نمایید. جالب است بدانید که کاربران قدیمی که دارای سابقه ی طولانی در ایران تایپیست هستند. به خوبی می دانند که اعتماد کردن به ایران تایپیست چه مزیت هایی دارد. این مجموعه برای مشتریان سابقه دار خود ارزش زیادی را قائل است و همواره سعی می کند تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد.

هزینه ترجمه روسی به فارسی

هزینه ترجمه روسی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیهزینه ترجمه روسیهزینه ترجمه اسپانیولیهزینه ترجمه آلمانی

سوالات متداول

این هزینه  بیشتر از سفارشات عادی می باشد.

نوع متن، فوری بودن آن، حجم مقاله یا محتوا و...

در مقاله های تخصصی هزینه افزایش خواهد یافت.

هزینه ترجمه فارسی به روسی بیشتر است.


نویسنده: دانیال فرهادی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1402/10/7 ساعت 14:50:45 تعداد بازدید: 925 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه روسی به فارسی نرخ ترجمه روسی به فارسی تعرفه ترجمه روسی به فارسی دستمزد ترجمه روسی به فارسی هزینه های ترجمه روسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :