یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه رمان به فارسی

نویسنده: مهدی فاضلی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/9/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 754 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می خواهیم به توضیح کاملی از هزینه ترجمه رمان به فارسی بپردازیم. باید به شما بگوییم که مراکز بسیار زیادی هستند که به ترجمه رمان می پردازند. در این میان ما بهترین مرکز یعنی ایران تایپیست را به شما معرفی می نماییم  و برای ادعای خویش دلایل موجهی داریم. پس با ما همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کسب مشاوره رایگان برای محاسبه هزینه ترجمه رمان به فارسی

کسب مشاوره رایگان برای محاسبه هزینه ترجمه رمان به فارسی نیاز به افرادی با تجربه و با مهارت دارد. لذا در ایران تایپیست کارشناسانی را برای مشاوره دادن به مشتریان خود قرار دادند. این کارشناسان با مشاوره رایگانی که دارند باعث می شوند که مشتریان بهتر از قبل با درخواست ها و نیاز های خود آشنا شده و آن ها را بتوانند در ایران تایپیست برآورده سازند. زمانی که شما می ‌خواهید به ترجمه رمان بپردازید، ممکن است هیچ گونه ذهنیتی از این ترجمه نداشته باشید. لذا تنها تبدیل یک زبان به زبان دیگر برای شما از ترجمه رمان مفهوم داشته باشد. اما قطعاً تنها ترجمه رمان به فارسی ظاهر قضیه است. زمانی که شما این موضوع را دقیق تر و گسترده تر  بررسی می کنید، درمی‌یابید که تنها ترجمه به زبان فارسی بخش کوچکی از هزینه ترجمه رمان به فارسی می باشد.

لذا از عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌ توانند روی هزینه ترجمه رمان به فارسی تاثیر داشته باشند. از جمله مهمترین عامل، نوع زبانی است که آن رمان دارد. زمانی که شما به مشاوره در ایران تایپ می پردازید و ضمن اینکه این مشاور کاملا رایگان بوده و با حوصله توسط کارشناسان به شما ارائه می شود. شما نوع زبان رمان خود را متوجه شده و حتی این مشاوران به شما لهجه دار بودن یا نبودن آن را نیز می گویند. به همین جهت شما بعد از مشاوره دیدن رایگان توسط ایران ‌تایپیست دید بسیار روشن و بازتری  نسبت به هزینه ترجمه رمان به فارسی خود دارید. از این رو یکی از مهمترین ویژگی ‌های ایران ‌تایپیست کسب مشاوره رایگان توسط  مشتریان می باشد. پس از اینکه مشاوره لازم را دریافت کردید و با هزینه ترجمه رمان به فارسی خود آشنا شدید، می توانید به خوبی فکر کرده و در صورتی که تمایل داشتید به ثبت سفارش در ایران تایپیست بپردازید.

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان عربی به فارسی

همانطور که گفته شد در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی، مهمترین موضوعی که وجود دارد زبان رمان می باشد. یعنی می توان به جرات گفت که نوع زبان رمان با هزینه ترجمه رمان به فارسی رابطه مستقیم دارد. به همین خاطر در صورتی که زبان اصلی رمان شما جزو زبان های کمیاب یا به عبارتی دیگر دشوار باشد. هزینه ترجمه رمان به فارسی افزایش می یابد. البته اگرچه این افزایش چشمگیر است اما در شرکت ایران تایپیست شما می توانید مناسب ترین هزینه ها را مشاهده کنید و بدانید که در صورتی که رمان شما به سخت ترین زبان نیز باشد، هزینه های بسیار مناسب برای ترجمه آن پرداخت خواهید نمود. در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی اگر زبان اصلی آن عربی باشد، این هزینه کاملاً مناسب و مقرون به صرفه است. چراکه زبان فارسی و  عربی دو زبان کاملاً شبیه به هم بوده و به همین جهت هزینه ترجمه آن نسبت به سایر زبان های دشوار مناسب خواهد بود.

با این وجود شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی می ‌توانید با مشاوران ایران‌ تایپیست تماس حاصل نموده و از مشاوره های مفید آن ها استفاده کنید. البته تنها نوع زبان رمان، موثر در هزینه ترجمه رمان به فارسی نمی باشد. چراکه با فرض اینکه زبان اصلی رمان شما عربی باشد، باید این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است زبان عربی دارای لهجه و یا بدون لهجه باشد. به همین جهت هزینه ترجمه رمان به فارسی با زبان اصلی عربی در نوع لهجه دار و بدون لهجه متفاوت خواهد بود. لهجه دار بودن یا نبودن رمان شما را کارشناسان ایران تایپیست تشخیص خواهند داد. از این رو زمان ورود شما به مرکز ایران تایپیست هیچ گونه ابهامی برای شما وجود ندارد. همه چیز در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی واضح بوده و مشتری احساس اطمینان می کند.

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان پرداخت هزینه ترجمه رمان در چند مرحله وجود دارد؟

یک قانون کلی در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی وجود دارد که در تمامی مراکز یکسان می باشد و آن هم این قانون است که مشتری بایستی در ابتدای کار تمامی هزینه ترجمه را بپردازد. البته این که فایل اصلی رمان باشد یا مقاله و یا حتی شعر، هیچگونه تفاوتی ندارد. اما مسلماً این که شما بتوانید به صورت اقساطی یک هزینه را پرداخت کنید، بسیار بهتر از این است که به صورت یکباره هزینه را پرداخت نمایید. از این رو ایران ‌تایپیست برای رفاه حال مشتریان خود هزینه ترجمه رمان به فارسی را به صورت اقساطی و یا به عبارت بهتر دو قسطی دریافت خواهد نمود. شما ۶۰ درصد از هزینه کل ترجمه را پرداخت می نمایید. سپس زمان کافی دارید تا ترجمه کتاب یا مقاله شما و یا حتی رمان شما پایان پذیرد و پس از آن در زمان تحویل گرفتن ترجمه رمان خود می توانید مابقی هزینه که ۴۰ درصد می باشد، را پرداخت نمایید.

در واقع ترجمه رمان بسیار زمان بر است و شما این زمان را دریافت می کنید تا قسط دوم هزینه ترجمه رمان به فارسی خود را بپردازید. پرداخت قسطی در کمتر مراکزی صورت می گیرد و این موضوع می ‌تواند یک آپشن بسیار برجسته برای شرکت ایران تایپیست باشد. البته در این میان افرادی هم وجود دارند که تمایلی به پرداخت قسطی هزینه ترجمه رمان به فارسی را ندارند و به همین خاطر در همان ابتدا که پیشنهاد پرداخت قسطی از جانب ایران ‌تایپیست با آنها می‌شود آن ها داده می شود، این موضوع را نمی‌ پذیرند و به طور یکباره هزینه را پرداخت می ‌کنند. پس می ‌توان گفت که پرداخت مرحله یا به عبارت دیگر پرداخت قسطی هزینه ترجمه رمان به فارسی اجباری نیست. در صورت تمایل هر یک از مشتریان حتی مشتریانی که تازه با ایران تایپیست آشنا شده اند، نیز می ‌توانند از این آپشن استفاده کنند.

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان به فارسی

کدام موسسه بهترین و مناسبترین هزینه ترجمه رمان را ارائه میدهد؟

در رابطه با سوالی که در ذهن تمام کسانی که می خواهند به ترجمه فایل خود بپردازند، یعنی این سوال که کدام موسسه بهترین و مناسب ترین هزینه ترجمه رمان به فارسی را ارائه می ‌دهد؟ باید بگوییم که بی شک بهترین و مناسبترین مرکز که هزینه ترجمه رمان به فارسی در آن بسیار مقرون به صرفه است، ایران ‌تایپیست نام دارد. البته تنها به گفتن نام این مرکز اکتفا نمی‌ کنیم. چرا که زمانی که ایران تایپیست را به‌ عنوان بهترین مرکز برای مناسب بودن هزینه ترجمه رمان به فارسی معرفی می کنیم، دارای ادعا ها و دلایل قانع کننده ای هستیم و از این گفته خود هیچگونه هراس و شکی نداریم. بهترین هزینه ترجمه رمان به فارسی در ایران تایپیست است زیرا ایران تایپیست قبل از هر چیز سعی می کند با به کارگیری متخصص ترین مترجمین کیفیت ترجمه های خود را افزایش دهد. پس در واقع زمانی که شما به ایران تایپیست مراجعه می ‌کنید از کیفیت ترجمه خود اطمینان لازم را دارید. متاسفانه برخی از مراکز اگرچه دارای هزینه های پایینی هستند اما کیفیت ترجمه آن ها به هیچ عنوان مناسب نیست.

چرا که آن‌ ها ترجمه خود را به بهترین مترجمین نمی‌ سپارند. به همین خاطر ما باید به شما بگوییم که شما می توانید در ایران تایپیست از بهترین هزینه ترجمه رمان به فارسی و بالاترین کیفیت ترجمه بهره مند شوید. از طرف دیگر پرداخت هزینه به صورت چند مرحله ‌ای که در ایران تایپیست وجود دارد، خود عاملی دیگر است که باعث می ‌شود ما ایران ‌تایپیست را به عنوان مناسبترین و بهترین مرکز به شما معرفی کنیم. چرا که شما زمانی که اولین هزینه را پرداخت می کنید، زمان کافی را برای پرداخت قسط بعدی را دارید و میتوانید از این زمان نهایت استفاده را بکنید. شما با انتخاب ایران تایپیست به خود شانس ویژه ای هدیه داده اید.

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان خارجی به فارسی برای چاپ کتاب

در ایران افراد زیادی هستند که به ترجمه رمان های خارجی پرداخته و با تبدیل این رمان های خارجی به زبان فارسی به چاپ کتاب آن می‌ پردازند. لذا درآمدی که از این طریق دریافت می کنند نیز بسیار مناسب است. چرا که دیگر نیازی نیست افراد برای به دست آوردن رمان های خارجی بخواهند به ترجمه آن ها بپردازند. در واقعاین امر یک نوع کسب و کار می باشد. از این رو این افراد تمایل دارند، مکانی را برای ترجمه رمان خارجی خود انتخاب کنند که مناسب ترین هزینه ترجمه رمان به فارسی را داشته باشد. بدون شک می توان گفت ایران ‌تایپیست همان مرکزی است که این افراد دنبال آن می گردند. در واقع ایران‌ تایپیست زمانی که شما یک رمان خارجی را به او تحویل می دهید، اولین کاری که انجام می دهد ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود است. زمانی که مشاوره رایگان خود را ارائه داد، مشتری می ‌داند که هزینه ترجمه رمان به فارسی چقدر خواهد بود و می تواند این هزینه را با هزینه سایر مراکز مقایسه کند.

با مقایسه هزینه ترجمه رمان به فارسی مشتریان در می یابند که ایران تایپیست بهترین مرکز برای سپردن فایل های ترجمه است. زیرا کیفیت بالا و هزینه مناسب آن زبانزد همه می باشد. به طوری که مشتریان همگی از آن راضی بوده و ثبت سفارش های بعدی خود را به سرعت انجام می دهند. البته افرادی که در ابتدا می خواهند به ایران تایپیست مراجعه کنند، در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی خود استرس دارند چرا که تصور می ‌کنند هزینه ترجمه رمان بسیار بالا است. اما وقتی که مشاوره رایگان در رابطه با هزینه ترجمه رمان به فارسی برای آن ها ارائه می ‌شود، درمی‌ یابند که ایران تایپیست تا چه حد به فکر رفاه حال مشتریان خود است و هزینه های این مرکز چقدر مناسب می باشد. به همین خاطر است که ایران ‌تایپیست مشتریان دائمی و بسیار زیادی دارد. از این رو همواره در راستای حفظ رضایت و خشنودی آن ها تلاش می‌ کند.

هزینه ترجمه رمان به فارسی

هزینه ترجمه رمان به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه روسیهزینه ترجمه ترکی استانبولی

سوالات متداول

مشاور کاملاً به صورت رایگان به صورت می ‌پذیرد.

به این صورت است که شما ابتدا باید ۶۰ درصد هزینه و در پایان کار ۴۰ درصد باقی مانده را پرداخت نمایید.

پرداخت مرحله ای هزینه ترجمه می باشد.

خیر کیفیت بالای ترجمه نیز می ‌تواند عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان باشد.


نویسنده: مهدی فاضلی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/9/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 754 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه رمان به فارسی تعرفه ترجمه رمان به فارسی قیمت ترجمه رمان به فارسی دستمزد ترجمه رمان به فارسی هزینه های ترجمه رمان به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :