چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه جملات تخصصی بر چه مبنایی محاسبه می‌شود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 12:56:41 بازدید: 331 امتیاز 4 از 1 نظر

یکی دیگر از موضوعاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران و مشتریان مهم باشد، محاسبه هزینه ثبت سفارش برای ترجمه جملات تخصصی متون و مقالات با موضوعات مختلف است. در واقع هزینه‌های مورد نیاز برای ترجمه جملات تخصصی با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می‌شود و نمی‌توان مقداری ثابت برای سفارش‌های مختلف ترجمه تخصصی تعیین کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یکی از مهم‌ترین نکات در باب ثبت سفارش برای ترجمه جملات تخصصی در سایت ایران تایپیست آن است که با این که کار ترجمه تخصصی توسط تیم مترجمان متخصص این سایت با کیفیتی بسیار بالا انجام می‌شود، هزینه‌ای که برای ثبت سفارش ترجمه در این سایت لازم است پرداخته شود بسیار مناسب بوده و شما با سپردن کار ترجمه خود به تیم مترجمان حرفه‌ای و متخصص این سایت، علاوه بر این که نتیجه‌ای بسیار مطلوب دریافت خواهید کرد و کار شما به دقیق‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد، بلکه در هزینه‌های مورد نیاز برای انجام کار ترجمه نیز به شکل قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد. به طور کلی ترجمه جملات تخصصی در ایران تایپیست نسبت به رسانه‌های دیگر با مناسب‌ترین هزینه انجام می‌شود.

با این حال همانطور که اشاره شد، هزینه مورد نیاز برای ثبت سفارش ترجمه جملات تخصصی در سایت ایران تایپیست، به عوامل موثر گوناگونی وابسته است. یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در محاسبه این هزینه، تعداد کلمات هر جمله است؛ به عبارتی به میزانی که تعداد کلمات تشکیل دهنده این جملات زیادتر شود، هزینه‌ای که برای ترجمه این جملات تخصصی لازم است پرداخته شود بالاتر می‌رود. علاوه بر تعداد کلمات، مدت زمان انجام کار ترجمه تخصصی جملات نیز در هزینه ترجمه این جملات تاثیر خواهد گذاشت؛ به عبارتی در صورتی که شما سفارشی را برای ترجمه متنی تخصصی با جملات طولانی ثبت کرده و درخواست کنید که کار ترجمه در سریع‌ترین زمان انجام شود، هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی جملات مورد نظر خود باید بپردازید بالاتر خواهد رفت. علاوه بر آن زبان مبدا و مقصد تعیین شده برای ترجمه نیز در هزینه ترجمه تخصصی جملات تاثیر می‌گذارد.

هزینه ترجمه جملات تخصصی بر چه مبنایی محاسبه می‌شود؟

 هزینه ترجمه جملات تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهویرایش گرامری مقاله انگلیسیتنظیم مقاله به فرمت مجلهترجمه کتاب

سوالات متداول

هزینه ترجمه تخصصی جملات در ایران تایپیست بسیار مناسب است و برای اطلاع دقیق از آن میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تعداد کلمات، زبان مبدا و مقصد ترجمه و زمان انجام ترجمه.

هر چه تعداد کلمات این جملات بیشتر باشد، هزینه ترجمه نیز بیشتر خواهد شد.

بله. با توجه به ثبت سفارش‌ برای ترجمه مقالات تخصصی با جملات طولانی، امکان پرداخت هزینه به شکل قسطی وجود دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 12:56:41 تعداد بازدید: 331 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه ترجمه جملات تخصصی نرخ ترجمه جملات تخصصی قیمت ترجمه جملات تخصصی هزینه ترجمه جملات تخصصی تعرفه ترجمه جملات تخصصی

دیدگاه کاربران

محمود آبائی | 1400-8-16 ساعت 10:29:07 امتیاز :

یه ترجمه داشتم. خیلی قیمتش خوب شد. مرسی از سایت باحالتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :