یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هدف بازنویسی

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/23 ساعت 18:00:00 بازدید: 409 امتیاز 0 از 0 نظر

بازنویسی تنها یک هدف دارد و تنها هدف آن نیز اشاعه علم و ادب و معرفت است. در اصل نمی‌توان تعریف دیگری برای هدف بازنویسی بیان نمود. اما بازنویسی انواع و حوزه‌های مختلفی دارد که در هر کدام از آنها هدف بازنویسی به نحوی دیگر تعریف می‌شود. در ادامه قصد داریم به بررسی همین مورد بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هدف کلی بازنویسی در متون چیست؟

با اینکه بازنویسی انواع و اقسام مختلفی دارد اما هدف بازنویسی در تمام پروژه‌های بازنویسی مشترک و یکسان است. هدف بازنویسی نگارش متنی است که از متن اصلی دور باشد و به زبانی دیگر به خلق اثری جدید بیانجامد. زمانی که بازنویسی چنین شرایطی نداشته باشد عملا متن نگارش شده بازنویسی نیست و هدف نهایی نیز محقق نشده است. اما بازنویسی باید طبق چه شرایطی نگارش شود تا هدف بازنویسی تحقق یابد؟ ابزارهای بازنویسی کدامند؟ بازنویسی در اصل یک شرط بسیار مهم و اساسی دارد که سنگ بنای بازنویسی است. اصلی‌ترین شرطی که در بازنویسی مورد بررسی قرار میگیرد عدم تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی و یا همان منبع است. چنانکه می‌توان چنین ادعا نمود که بازنویسی در مسیر تحقق همین امر کشف شده است. افرادی که سعی در نگارش متنی جدید به کمک متنی دیگر را داشته‌اند به کشف حرفه بازنویسی رسیده‌اند. در صورتی که به این مورد توجه کافی نشود، متن با مسئله‌ای به نام سرقت ادبی مواجه می‌شود، یعنی زمانی که متن بازنویسی شده بسیار شبیه به متن اصلی است. در راستای عدم بروز این مشکل ابزارها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که به شخص بازنویسنده بسیار کمک می‌کند. از این ابزارها می‌توان به نرم‌افزارهای تشخیص کپی در متن اشاره نمود. راهکارها نیز آنهایی هستند که به تغییر جمله‌بندی‌ها در متن کمک می‌کنند. البته اگر بازنویسنده به حرفه بازنویسی واقف باشد نیازمند ابزارها و یا بهره‌مندی از تمامی راهکارهای مختلف نیست. یک بازنویسنده حرفه‌ای متن را می‌خواند و با قلم روان خود متنی جدید نگارش می‌کند. اما اگر در پی یافتن چنین بازنویسنده‌هایی هستید جای بسیاری درستی را انتخاب کرده‌اید. ایران تایپیست همان مجموعه‌ای است که تمام تیم آن متشکل از بازنویسنده‌های مجرب، کاری و ماهر است. جهت سفارش انواع متون بازنویسی و اطلاع از شرایط سفارش محتوا مورد نظرتان با ما در تماس باشید.

هدف بازنویسی

هدف بازنویسی

رابطه هدف بازنویسی و عدم تشابه در پایان نامه

یکی از مهم‌ترین انواع بازنویسی که کاربرد بسیار بالایی دارد بازنویسی پایان‌نامه است. هدف بازنویسی حتی در چنین بازنویسی‌هایی نیز مطرح است و می‌بایستی به جد گرفته شود. اما چه رابطه‌ای بین هدف بازنویسی و نگارش پایان‌نامه به کمک بازنویسی وجود دارد؟ بیایید در ابتدا هدف از بازنویسی پایان‌نامه را مشخص کنیم سپس به سراغ هدف بازنویسی برویم. هدف بازنویسی پایان‌نامه ارائه مقاله‌ای معتبر با موضوعی مشخص به دانشگاه است. این مقاله به استادهای مربوطه ارائه می‌شود و پس از تایید شما فارغ التحصیل می‌شوید. اما اگر در بازنویسی پایان‌نامه خطایی وجود داشته باشد پایان‌نامه تایید نشده و برای بررسی‌های مجدد به دانشجو ارجاع داده می‌شود. از مهمترین مسائلی که به عدم تایید پایان‌نامه منجر می‌شود، تشابه مقاله بازنویسی شده به مقالات و یا کتب منبع است که اصطلاحا به آن سرقت ادبی گفته می‌شود. در این میان هدف بازنویسی و رابطه آن با نگارش پایان‌نامه قدم پیش می‌گذارد. چرا که هدف بازنویسی نگارش مقالات و متونی است که به متن اصلی نزدیک نباشد و اتهام سرقت ادبی را نیز رفع کند. همانطور که مستحضر هستید بروز سرقت ادبی از شایع‌ترین عوامل عدم تایید مقالات پایان‌نامه است. اما جلوگیری از بروز چنین مواردی نیز راهکارهای خود را دارد و آن نیز بهره‌مندی از تکنیک‌های مختلف بازنویسی است. زمانی که هدف بازنویسی وجود داشته باشد قطعا تکنیک بازنویسی نیز وجود دارد. این تکنیک‌ها رو مقالات منبع پیاده می‌شوند و در بازنویسی متن به نحوی که متن اصلی شبیه نباشد کمک می‌کند. چنانچه همچنان در بازنویسی مقالات پایان‌نامه و آماده‌سازی آنها مشکل دارید می‌توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. این مجموعه از نامی‌ترین و پر‌آوازه‌ترین موسسه‌هایی است که می‌تواند در مسیر بازنویسی مقاله پایان‌نامه‌تان در کنار شما باشد. تیم ایران تایپیست به تمام موضوعات تخصصی و عمومی در حوزه نگارش پایان نامه واقف است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هدف بازنویسی

هدف بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هدف بازنویسی در نگارش مقالات علمی و پژوهشی

برای نگارش مقالات علمی و پژوهشی به کمک بازنویسی باید به هدف بازنویسی آن مقاله توجه داشته باشید. نگارش چنین مقالاتی نیازمند دانش و توجه بسیار است. دانشی که در تمام مراحل نگارش مقاله به کار گرفته شود و هدف بازنویسی آن مقاله را به تحقق بپیوندد. اما هدف بازنویسی در دو نوع عمومی و اختصاصی مطرح است. یعنی برای بازنویسی مقالات علمی و پژوهشی دو هدف می‌توان تعریف نمود. هدف بازنویسی عمومی همان هدفی است که برای تمام بازنویسی ها تعریف می‌شود. چرا که هدف بازنویسی برای تمامی پروژه‌های بازنویسی نگارش متنی جدید به کمک متنی دیگر است. اما هدف بازنویسی اختصاصی متون علمی چیست؟ هدف بازنویسی متون علمی ارائه آن به دستگاه‌ها و هیئت‌‎های علمی مربوطه است به نحوی که شما را نیز در رده اشخاصی قرار دهند که سطح علمی بالایی دارند. برای نگارش از این دست مقالات می‌بایستی در ابتدا منابع مورد نظرتان را تهیه کنید. به دنبال انواع مقالات، کتاب‌ها، مجله‌ها و برنامه‌های ضبط‌شده بروید. هر چقدر دایره موضوعات را تنگ‌تر کنید به منابع بهتری دست پیدا خواهید نمود. پس از یافتن منابعی که بتواند در نگارش مقاله کمک حالتان باشد نوبت به شروع بازنویسی می‌شود. بازنویسی مقالات علمی در ابتدا نیازمند مطالعه تمام منابعی است که آنها را جمع‌آوری کرده اید. پس از فهم آنها نوبت به بازنویسی می‌شود. بازنویسی هر یک از منابع تکنیک خاص خود را میطلبد. پس از آنکه تمام منابع را بازنویسی نمودید نوبت به جمع‌بندی نهایی می‌رسد. اما به قول خودمان، کی میره این همه راهو!" برای جلوگیری از اتلاف وقت و رسیدگی به اموری که اولویت بیشتری نسبت به نگارش مقاله علمی برایتان دارند بهتر است چنین اموری را به ما بسپارید. البته سفارش بازنویسی مقالات علمی به ایران تایپیست نشان از عدم توانایی شما در بازنویسی مقاله نیست بلکه قصد داریم در مسیر پیشرفت علم کمکی کرده باشیم.

هدف بازنویسی

هدف بازنویسی

هدف بازنویسی در مدیریت وبسایت ها و شبکه های اجتماعی

مقالاتی که برای وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نگارش می‌شوند اهداف دیگری دارند. اما هدف بازنویسی مقاله در مدیریت وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی چه می‌تواند باشد؟ چه تکنیک‌هایی در پس بازنویسی مقاله برای چنین کاربردهایی نیاز است؟ هدف بازنویسی از بازنویسی مقاله برای سایت‌ها و محیط‌های مجازی جذب مخاطب است. جذب مخاطب در فضای مجازی دلایل بسیاری می‌تواند داشته باشد. برخی افراد به ارائه انواع محصولات برای فروش می‌پردازند و برخی دیگر تنها جذب بیننده برایشان اهمیت دارد. بازنویسی مقاله برای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با بازنویسی سایر مقالات تفاوتی ندارد. تنها تفاوتی که بر آنها واقع می‌شود پیاده‌سازی اصول سئو در حین بازنویسی مقاله است. اصول سئو در بازنویسی چنین مقالاتی آنقدر اهمیت دارد که بدون رعایت آنها عملا بارگذاری مقاله بی‌فایده خواهد بود. اگر بخواهیم اصول سئو را به صورت ساده بیان کنیم چنین می‌توان گفت :

"اصول سئو در اصل جایگذاری کلیدواژه‌هایی در متن است که باعث بالا آمدن مقاله در حین جستجو می‌شود."

پس از آنکه چنین کلیدواژه‌هایی را در متن جایگذاری کردید، هدف بازنویسی مقاله برای وبسایت‌ها و شبکه‌های مجازی کلید می‌خورد. همان هدفی که در پی آن جذب مخاطب صورت می‌گیرد و جز وبسایت‌هایی می‌شوید که در صدر گوگل قرار دارند. البته آشنایی با کلمات و عباراتی که در پی آنها می‌توان به بالا آمدن مقاله در موتور جستجوگر فکر کرد، در گرو آشنایی با اصول سئو و آشنایی با نحوه انتخاب آنهاست. از آنجایی که اکثر افراد عادی با چنین اصولی آشنایی ندارند و آموزش‌های لازم را ندیده اند بهتر است پروژه بازنویسی چنین مقالاتی را به ما محول کنید. ایران تایپیست از سری مجموعه‌های مشهور در زمینه بازنویسی انواع مقالات سئو شده است. تیم بازنویسی مجموعه ایران تایپیست به تمامی اصولی که به نگارش مقالات سئو شده ربط دارد آشنایی دارد و مقالات این چنینی را با کیفیت تمام به مشتری تحویل می‌دهد.

هدف بازنویسی

هدف بازنویسی

مفهوم و هدف از بازنویسی در جلوگیری از امکان سرقت ادبی چیست؟

اگر هدف بازنویسی به درستی در ذهن شخص بازنویسنده پیاده شده باشد، هیچگاه متن بازنویسی شده به اتهام مواردی مانند سرقت ادبی متهم نمی‌شود. تمام هم و غم بازنویسنده باید در راستای هدف بازنویسی و در خدمت فن بازنویسی باشد. تا متنی را ارائه دهد که احتمال بروز سرقت ادبی در آن راه نداشته باشد، شبیه به هیچ متن دیگری در دنیا نباشد، یونیک باشد و درصد کپی در آن حتی به 1 درصد هم نرسد! اما چرا عدم بروز سرقت ادبی در بازنویسی انواع متون علمی و ادبی چنین مهم است؟ از آنجایی که علم پیشرفت می‌کند، افراد بسیاری در حوزه‌های علمی فعالیت می‌کنند و بازار ارائه ایده‌های نوین و جهانی در این حوزه‌ها بسیار داغ است، هیچ محقق و یا نویسنده‌ای نمی‌خواهد نتیجه زحماتش در بخشی دیگر و با نامی غیر از نام او منتشر شود. در این فضا استفاده از متون و نوشته‌هایی که متعلق به دیگران است تنها یک راه دارد و آن نیز بازنویسی است. البته سرقت ادبی نه تنها از لحاظ قانونی اشکال دارد بلکه به لحاظ اخلاقی نیز جایز نیست. شخصی که در حوزه علم و فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند قطعا سعی دارد از چنین اتهاماتی دور باشد. خوشبختانه مطابق هدف بازنویسی با ارائه تکنیک‌های بازنویسی و انواع ابزارهایی که به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند، تمامی اتهامات مربوط به سرقت ادبی سریعا قابل رفع است. البته وجود کپی در متن در مراکز عالی علمی بسیار اهمیت دارد و در بخش‌هایی مانند مدرسه و دبیرستان مدنظر نیست. اما ایران تایپیست به تمامی افرادی که در حوزه علم و ادب فعالیت می‌کنند توصیه می‌کند تا امر بازنویسی و نبود سرقت ادبی در متن را جدی بگیرید تا سریعا به شکوفایی برسید. ایران تایپیست نیز می‌تواند در نگارش مقالات و پایان نامه هایی که نمی‌توان هیچگونه اتهام سرقت ادبی به آنها وارد کرد در کنارتان باشد.

هدف بازنویسی

هدف بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنرفرنس نویسیبازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)

سوالات متداول

هزینه بازنویسی انواع مقالات علمی و ادبی و مانند آن در ایران تایپیست به نوع مقاله بستگی دارد. فاکتورهایی مانند موضوع مقاله و حجم مقاله بسیار دخیل‌اند.

بله، چنانچه تمام تمرکزتان روی هدف بازنویسی و تکنیک‌های بازنویسی باشد به راحتی می‌توانید پایان نامه هایی را نگارش کنید که هیچ ایرادی نمی توان به آنها وارد کرد.

بله ایران تایپیست در زمینه بازنویسی انواع مقالات علمی تبحر کافی دارد و در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا آن را به شخص مشتری تحویل می‌دهد.

بله، هدف بازنویسی در نگارش مقالات سئو شده با هدف بازنویسی در مقالات دیگر متفاوت است. از این رو رعایت آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/23 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 409 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هدف پارافرایز هدف بازنویسی متون دلیل بازنویسی هدف بازنویسی کتاب هدف بازنویسی مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :