یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نرخ ترجمه 1401

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/3/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 4357 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا به دنبال نرخ ترجمه 1401 در ایران تایپیست هستید؟ باید بدانید که ما بهترین و ارزان ترین تعرفه ترجمه را برای شما در نظر گرفته ایم. برای درک بهتر پیشنهاد می دهیم ادامه این مطلب را بررسی نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ ترجمه 1400

تعرفه ترجمه

نرخ ترجمه 1401 نسبت به سال1400چند درصد افزایش یافته است؟

نرخ ترجمه 1401 طبق اصول و معیار های اساسی و استاندارد تعریف شده توسط انجمن مترجمان تعیین می شود. معیار هایی که تشکیل دهنده تعرفه ترجمه هستند ثابت می باشند و افزایش یا کاهش مبلغ ها و ارقامی که برای هریک از آنها در نظر گرفته می شود به سال و زمان بستگی دارد. طبعا شما اگر پنج سال پیش درخواست برون سپاری ترجمه را به یک گروه ترجمه می سپردید، یک مبلغ کلی را به عنوان دستمزد و هزینه ترجمه پرداخت می کردید و حالا در سال 1401 و طی سالهای اخیر هزینه بیشتری را می پردازید. طبعا با افزایش قیمت ها، هزینه ترجمه هم دستخوش تغییر می شود که تماما به نرخ ترجمه 1401 مربوط است. نرخ ترجمه 1401 در ایران تایپیست البته با افزایش عادی و نه چندان متفاوت با سال 1400 محاسبه می شود. شما می توانید به بخش هزینه و زمان ترجمه در سایت مراجعه نمایید و به راحتی متوجه این تغییر نه چندان زیاد شوید. ما در ایران تایپیست همیشه رای به کاهش هزینه ها داده ایم تا به این واسطه بتوانیم رضایت مشتریان را جلب نموده و امکانی را فراهم کنیم تا همه افراد چه دانشجو، چه غیر دانشجو، مدیران کسب و کارها، محققان و غیره بتوانند ترجمه خود را برون سپاری نمایند.

لازم به ذکر است که نرخ ترجمه 1401 برای کلیه زبان ها کم هزینه و مقرون به صرفه در نظر گرفته می‌ شود. ما همواره در ایران تایپیست تلاش می نماییم تا نهایتِ رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماییم. به همین جهت علاوه بر کاهش هزینه ترجمه که به نرخ ترجمه 1401 مربوط می شود، تلاش کرده ایم تا کیفیت را ارتقا دهیم و آن را از قیمت و مبلغی که مشتری به عنوان دستمزد می پردازد، جدا نماییم. از این رو، ما به شما تضمین می دهیم که هزینه ای که برای ترجمه مقاله، متن یا محتوای تصویری و صوتی خود می  پردازید، هیچ ارتباطی به کیفیت آن ندارد.

نرخ ترجمه 1400

مناسب ترین تعرفه ترجمه

کدام مرکز مناسب ترین تعرفه ترجمه سال 1401 را ارائه میدهد؟

از کجا می توان تعرفه مناسب و نرخ ترجمه 1401 را یافت؟ نرخ ترجمه در طول هر سال دستخوش تغییر و افزایش قیمت می شود که می توان دلیل آن را عوامل مختلفی دانست. تعرفه ترجمه به افرادی که ِترجمه خود را  برون سپاری می کنند، این امکان را می دهد تا ذهنیت ِجامع و کاملی از هزینه ای که می پردازند داشته باشند. داشتن ذهنیت آگاهانه به مفید و با کیفیت بودنِ ترجمه ای که توسط مترجم انجام می شود، منجر شده و برای مشتریان این فرصت به وجود می آید تا بتوانند به هزینه ی ترجمه ی معقول اعتماد نمایند. بنابراین در پاسخ به سوال اینکه نحوه یافتن مناسب ترین نرخ ترجمه 1401 چگونه است؟ یا کدام مرکز بهترین نرخ ترجمه 1401 را ارائه می کند باید مرکزی را بیابید که براساس تعرفه ی کلی و از پیش شده ترجمه قیمت گذاری های خود را انجام دهد و برای هر سفارش طبقِ هریک از این معیار های مربوط به نرخ ترجمه 1401 و سالهای دیگر، محاسبه هزینه ترجمه را صورت دهد. طبق این روند، شما می توانید مطمئن باشید که هزینه ای که بابت برون سپاریِ ترجمه خود می پردازید کاملا منصفانه و کاملا دقیق و منحصراً برای سفارش شما محاسبه می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این حالت با پرداخت هزینه ترجمه به صورت کلی و بدون توجه به جزئیات ِهر سفارش متفاوت است چرا که باعث می شود مشتریان گمان کنند، هزینه ای مضاعف و غیر منصفانه را برای کار ترجمه ی خود می پردازند. ما در ایران تایپیست به اهمیت نرخ ترجمه 1401 و محاسبه دقیق هزینه ترجمه برای هر مشتری واقف هستیم و از این رو، با ارسال و صدور فاکتور آنلاین به شما کمک می کنیم تا بلافاصله بعد از ثبت سفارش و وارد کردن اطلاعات درخواست شده مانند زبان مبدا و مقصد، تعداد کلمات و تعداد صفحات مقاله یا کتاب یا متن خود، از هزینه نهایی براساس نرخ ترجمه 1401 مطلع شوید.

نرخ ترجمه 1400

تعرفه ترجمه

لیست نرخ ترجمه 1401

ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نرخ ترجمه 1401 مربوط به ایران تایپیست می باشد. شما می توانید هزینه ی ترجمه ی اعلامی از سوی ما را با مراکز مشابه مقایسه نمایید تا به راحتی متوجه این تفاوتِ واضح و آشکار شوید. کاهش هزینه ترجمه و نرخ ترجمه 1401 در ایران تایپیست به معنای کم بودن کیفیت ترجمه ای که به شما مشتری عزیز تحویل داده می شود نیست و بیشتر به حضور ِبیشترین تعداد مترجم (بالاتر از هزار مترجم) مربوط می شود. ما با حضور تعداد مترجم های مختلف در همه ی زمینه های تخصصی مانند پزشکی، علوم فقه، هنر، علوم انسانی، علوم ارتباطات، مهندسی، علوم پایه و غیره در تلاش هستیم تا خدمات نامحدودی به شما مشتری عزیز عرضه نماییم. علاوه بر این حجم ِگسترده از تسلط این امکان را فراهم کرده ایم تا به غیر از زبان های رایجی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره، شما بتوانید برای ثبت سفارش ترجمه در زبان های دیگر مانند روسی، ژاپنی، کره ای، عربی، ترکی استانبولی و غیره اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که در محاسبه نرخ ترجمه 1401 در ایران تایپیست محدودیت از دو جنبه ی زبانی و زمینه ی ترجمه بی معنا و بی مفهوم است. ترجمه ی شما به هر نوع فرمتی که نیاز داشته باشید قابل ارائه است. ترجمه صوتی، ترجمه متنی و درج ترجمه روی محتواهای تصویری( عکس یا فیلم و .. ) از جمله ی رایج ترینِ این موارد می باشند. شما می توانید برای بررسی این عوامل موثر بر قیمت ترجمه که فاکتور های اساسی و غیر قابل نرخ ترجمه 1401 هستند به بخش هزینه و زمان تحویل/ هزینه ترجمه مراجعه نمایید. در این بخش از سایت ما به تفکیک، هزینه ترجمه براساس تعداد کلمه، حجم ترجمه را برای ترجمه عمومی، تخصصی، تخصصی ِویژه قرار داده ایم (به علاوه ی تاثیر تخفیف حجمی). به جز این بخش، ضریب های افزایشی مربوط به برخی رشته های خاص نیز درج شده اند.

نرخ ترجمه 1400

ترجمه

نرخ ترجمه 1401 بر چه اساسی محاسبه میشود؟

نرخ ترجمه 1401 طبق معیار ها و نرخ ترجمه برای یکسال محاسبه می شود. ممکن است در طول یک سال نرخ ترجمه تغییر کرده و به همین علت نرخ ترجمه 1401 هم دستخوش تغییر و تفاوت شود، اما این اتفاق بسیار نادر است. به هر روی آنچه که باعث تغییر تعرفه ترجمه در هر سال میشود، اتمام سال و بررسی یا بازنگری روی نرخ ترجمه ها است. با این حال، تعرفه ترجمه در ایران تایپیست طی هر سال  و من جمله سال 1401 به صورتی محاسبه شده است که برای شما مشتری عزیز کمترین میزان پرداخت هزینه ترجمه پیش آید. شما می توانید در سایت ایران تایپیست ثبت سفارش انجام دهید و سپس از هزینه ترجمه ی خود براساس نرخ ترجمه 1401 مطلع شوید. پس از ثبت سفارش یک فاکتور آنلاین برای شما صادر می شود. این فاکتور بلافاصله بعد از صدور از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی می شود. به محض کسب اطلاع از دریافت ِپیامک شما می توانید پرداخت خود را انجام دهید تا مراحل ِ ترجمه شروع شود و براساس زمانی که برای تحویل در نظر گرفته شده است، به شما ارائه شود.

لازم به ذکر است که پرداخت نرخ ترجمه 1401 در ایران تایپیست در دو مرحله انجام می شود. یک مرحله مربوط به پیش پرداخت است که به قبل تحویل فایلِ ترجمه مربوط می شود و در مرحله دوم باقی مانده ی هزینه ترجمه توسط شما واریز خواهد شد. پرداخت یکجای هزینه ترجمه برای بسیاری از مشتریان (به خصوص افرادی که اقدام به ثبت سفارش حجیم می کنند) بسیار سخت و هزینه بر است. به همین روی، شما با پرداخت دو مرحله ای می توانید هم بدون نیاز به پرداخت ِکامل هزینه سفارش خود را برای پردازش ارسال نمایید و هم از خدماتِ منعطف ما در گروه ایران تایپیست به طور عمومی بهره مند شوید.

نرخ ترجمه 1400

نرخ ترجمه 1401

آیا نرخ ترجمه 1401 برای دانشجویان مناسب است؟

نرخ ترجمه 1401 برای کلیه اقشار منعطف محاسبه می شود. دانشجویان یکی از جمله مهمترین اولویت ها در ایران تایپیست برای محاسبه هزینه ترجمه به حساب می آیند به دلیل اینکه پردرخواست ترین ترجمه ها به طور کلی توسط دانشجویان ثبت و درخواست می شود. ما تخفیفات متنوعی را بسته به زمان و شرایط مختلف برای دانشجویان در نظر میگیریم تا این گروه از افراد محتمل پرداخت هزینه ترجمه زیاد نشوند. برای اینکه از نحوه دریافت تخفیف در ایران تایپیست به عنوان یک دانشجو مطلع شوید می توانید با ما تماس حاصل نمایید. به طور کلی، تخفیف های حجمی برای بسیاری از دانشجویان کاملا مطلوب است. بنابراین اگر بیشتر از هزار صفحه مقاله داشته باشید می توانید از مزایای تخفیف ما در ایران تایپیست بهره مند شوید. برای ترجمه فایل های صوتی و تصویری نیز امکان دریافت تخفیف وجود دارد که بسته به حجم و بزرگی پروژه ی ترجمه شما قابل ارائه است و برای کسب اطلاعات جهت دریافت تخفیف می بایست با ما تماس حاصل نمایید.

در صفحه ی نخست سایت اطلاعات مربوط به تماس با ایران تایپیست و یا کارشناسان ما به طور تفکیک شده وجود دارد و کار شما را برای انتخاب شماره مورد نظر آسان می کند. اگر تا کنون در سایت ایران تایپیست ثبت نام نکرده و اقدام به ثبت سفارش نکرده اید می توانید از طریق همان صفحه اصلی و ثبت سفارش اقدام نمایید. انتخاب نوع سفارش ترجمه و سپس وارد کردن اطلاعات یک روند روتین و اساسی در ایران تایپیست است که برای محاسبه نرخ ترجمه 1401 و هزینه ی اصلی پروژه شما ضروری است. پس از آن همکاری شما با ما در ایران تایپیست آغاز می شود. می توانید در موعد مقرر سفارش خود را تحویل گرفته و از تخفیف یا خدمات منعطف ما لذت ببرید. مفتخریم که اعلام کنیم، به ایران تایپیست خوش آمدید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه چینیهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه اسپانیولی

سوالات متداول

رشته های پزشکی، حقوق، فلسفه، ادبیات، اسناد تجاری، فقه، علوم انسانی، نفت و گاز و پتروشیمی.

به دلیل اینکه بیشتر از هزار مترجم فعال در ایران تایپیست فعالیت می کنند.

در بخش هزینه و زمان تحویل/ هزینه ترجمه ما اطلاعات تعرفه ترجمه را دقیق و جزء به جزء درج کرده ایم.

بسته به هزینه ای که می پردازید، سهم مترجم 50 درصد آن خواهد بود.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/3/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 4357 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه 1401 تعرفه های ترجمه 1401 نرخ ترجمه متون 1401 قیمت ترجمه 1401 محاسبه تعرفه های ترجمه 1401

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :