سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای کتابهای الکترونیک

نویسنده: دنیا ذاکری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/25 ساعت 11:00:00 بازدید: 554 امتیاز 5 از 1 نظر

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد یکی از کارهایی مهم در نگارش مقالات می باشد. این کار حتما باید توسط پژوهشگران و متخصصان حرفه ای انجام شود. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین و استخدام پژوهشگران حرفه ای قادر است تا مقالات را با روش های گوناگون رفرنس نویسی مانند: SIST02، Turabian، MLA، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714،  Chicago، APA و ... نگارش کند. در حقیقت هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از مراکز موفق در زمینه رفرنس نویسی کتاب های الکترونیک، مقاله ها، مستندات علمی، پایان نامه ها و ... معرفی کرد. به طور کلی رفرنس نویسی به منظور تقدیر از نویسندگان مستندات مورد استفاده در نوشته ها می باشد. بنابراین این کار باید به بهترین شکل ممکن توسط افراد حرفه ای انجام شود. در نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد پژوهشگران باید به عواملی مانند: اسامی نویسندگان، تاریخ انتشار و چاپ کتاب یا نوشته، عنوان اصلی نوشته، مراکزی که نوشته در آن به چاپ رسیده است، اسم ناشر، شماره صفحه ای که نویسنده از آن برای نوشته خوب استفاده کرده است، توجه کنند.  

این عوامل باید در این شیوه رفرنس نویسی آورده شود. سال ویرایش نیز یکی دیگر از عواملی است که پژوهشگر در هنگام ذکر رفرنس های کتاب ها باید به آن توجه کند اما این موضوع گاها در برخی از کتاب ها عنوان نشده است. به همین دلیل در اینگونه شرایط پژوهشگر باید فرض کند این کتاب ویرایش اول می باشد و در نوشته خود صحبتی از ویرایش این کتاب نکند. در کتاب های الکترونیک معمولا از کتاب های گوناگونی استفاده شده است. بسیاری از این کتاب ها بیش از یک نویسنده دارند. به همین دلیل برای ذکر رفرنس شما باید از ترتیب اسامی کتاب و حرف اضافه «And» استفاده کنید. محققان می توانند رفرنس نویسی کتاب الکترونیک خود را به پژوهشگران ایران تایپیست بسپارند. پژوهشگران این هلدینگ کاملا با نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد آشنا می باشند و کتاب های الکترونیک را با بهترین کیفیت رفرنس نویسی خواهند کرد.

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای کتابهای الکترونیک

نحوه رفرنس نویسی هاروارد در ایران تایپیست

 

سوالات متداول

زیرا محققان با استفاده از رفرنس نویسی صحیح از نویسندگان اسناد خود تقدیر می کنند و مخاطبان خود را در صورت تمایل دعوت به خواندن رفرنس اصلی می کنند.

پژوهشگران باید به عواملی مانند: اسامی نویسندگان، تاریخ انتشار و چاپ کتاب یا نوشته، عنوان اصلی نوشته، مراکزی که نوشته در آن به چاپ رسیده است، اسم ناشر، شماره صفحه ای که نویسنده از آن برای نوشته خوب استفاده کرده است، توجه کنند.

باید کتاب را ویرایش اول فرض کنند. در متن نیز درباره سال ویرایش اثر هیچگونه صحبتی انجام ندهند.

رفرنس با روش هاروارد در زمینه های مختلفی مانند: رفرنس نویسی کتاب های الکترونیک، مقاله ها، مستندات علمی، پایان نامه ها و ... کاربرد دارد.


نویسنده: دنیا ذاکری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/25 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 554 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی هاروارد کتب رفرنس نویسی هاروارد کتاب الکترونیک رفرنس نویسی هاروارد e-book رفرنس نویسی به سبک هاروارد رفرنس نویسی با استایل هاروارد

دیدگاه کاربران

کتایون روزی طلب | 1400-6-29 ساعت 08:54:07 امتیاز :

به اصرار من دوستم کتابشو داد به شما و چقدرم عالی براش رفرنس نویسی کردین. ممنونم ازتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :