پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه ساخت پاورپوینت با صدا چگونه است؟

نویسنده: سیما خورشیدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 11:00:00 بازدید: 454 امتیاز 5 از 1 نظر

برای ساخت پاورپوینت با صدا در ابتدای کار باید صوتی که می‌خواهید در پس زمینه اسلایدها به کار بگیرید را انتخاب کنید. این صوت می‌تواند یک ترک از موسیقی یا توضیحات ضبط شده خودتان با استفاده از میکروفون باشد. استفاده از صوت و صدا بر روی اسلایدها از آن جهت که می‌تواند در انتقال مفاهیم موثر باشد، بسیار مفید خواهد بود. اما در تهیه پاورپوینت باید دقت کنید که توضیحات ضبط شده شما با زمان بندی مربوط به اسلایدها در هنگام پخش، همگام سازی شده باشند. بدین معنا که صوت و تصویر با یکدیگر هماهنگ بوده و در زمان پلی شدن با هم مرتبط باشند. بدین ترتیب بیننده‌ای که در حال مشاهده اسلایدهای شماست، هم از کیفیت پاورپوینت تهیه شده لذت می‌برد و هم بهتر با مطالب شما ارتباط خواهد گرفت. ساخت پاورپوینت با صدا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی بر روی تک تک اسلاید‌هایتان حرف بزنید و تیترها و عناوین را به صورت دلخواه توضیح داده و نکات غیر مندرج را با استفاده از صوت در پس زمینه پاورپوینت بیان کنید. حتی ساخت پاورپوینت با صدا برای وبسایت هایتان نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود و از این طریق امکان معرفی و ارائه تبلیغات را خواهید داشت.

ساخت پاورپوینت با صدا شاید کار سختی به نظر برسد، اما با وجود تیم حرفه‌ای ما در ایران تایپیست امری ممکن و لذت بخش خواهد بود. کافیست صدای مورد نظر خود را از طریق یکی از روش‌های، پنل کاربری، شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال لینک برای ما بفرستید و سفارش خود را ثبت کنید. حتی شما می‌توانید از خدمات گویندگی ایران تایپیست برای ساخت پاورپوینت با صدا استفاده کنید، که در این صورت، با همکاری گویندگان خبره و صدا مخملی ما بالاترین بازدهی را از پاورپوینت خود دریافت خواهید کرد. استفاده از این روش کاربردی در وبسایت ایران تایپیست به صورت آنلاین در دسترس همگان قرار گرفته است و در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمات می‌باشد. با اعتماد به کارشناسان با تجربه ما در تیم تهیه پاورپوینت، شایسته‌ترین‌ها را تجربه کنید.

نحوه ساخت پاورپوینت با صدا چگونه است؟

چگونگی ساخت پاورپوینت با صدا

سوالات متداول

شما می‌توانید از طریق پنل کاربری، تلگرام، واتساپ و یا حتی با ارسال لینک، صوت مورد نظر را برای ما بفرستید.

بله شما می‌توانید از خدمات گویندگی ایران تایپیست برای استفاده در پس زمینه پاورپوینت‌تان بهره ببرید.

یک اسلاید استاندارد حاوی 150 کلمه است.

بله، علاوه بر موزیک، هر صوت دلخواهی را می‌توانید در تهیه پاورپوینت استفاده کنید.


نویسنده: سیما خورشیدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/10 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 454 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نحوه ساخت پاورپوینت با صدا چگونگی ساخت پاورپوینت با صدا سفارش ساخت پاورپوینت با صدا ساخت پاورپوینت با صدا آنلاین ساخت پاورپوینت با وویس

دیدگاه کاربران

فرشاد حقانی | 1400-7-6 ساعت 09:31:40 امتیاز :

تو ساخت پاورپوینت یکی از بهترینا هستین. دقیق و تخصصی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :