سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه رفرنس نویسی مقاله انگلیسی چگونه است؟

نویسنده: آیدا وحدت رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/24 ساعت 11:00:00 بازدید: 955 امتیاز 5 از 1 نظر

شیوه رفرنس نویسی در مقالات انگلیسی نیز قواعد خاص خود را دارد. به این صورت که هر از مجله های بین المللی در دانشگاه های مختلف، نحوه استاندارد و صحیحی را برای مجله مورد نظر خود در نظر گرفته اند. بنابراین پژوهشگرانی که قصد چاپ مقاله خود در یکی از این مجله های بین المللی را دارند؛ می بایست با توجه به مجله بین المللی مدنظر خود، اصول رفرنس نویسی را به درستی رعایت سازند. در مقالات انگلیسی یا مقالاتی که به زبان انگلیسی نگاشته می شوند؛ شیوه های مختلفی برای رفرنس نویسی وجود دارد که این بستگی به دستورالعمل یا شیوه رفرنس نویسی صحیح و استانداردی دارد که هر یک از دانشگاه های مختلف برای مجله خویش در نظر گرفته اند. روش هاروارد، apa، شیوه رفرنس نویسی به صورت درج آن در پاورقی و روش ونکوور از جمله رایج ترین روش های رفرنس نویسی برای مقاله های انگلیسی هستند. البته امروزه کمتر از شیوه رفرنس نویسی یا ارجاع دهی درون متنی در پاورقی استفاده می شود و به جای درج در پاورقی بیشتر به صورت ارجاع دهی درون متنی با استفاده از پرانتز و گیومه برای ارجاع های غیر مستقیم و مستقیم استفاده می شود که شیوه رایج و متداول تری به شمار می آید.

بنابراین به طور کلی در نظر داشته باشید که نحوه رفرنس نویسی برای ارجاع های درون متنی دقیقا در دل متن با بکارگیری علائم پرانتز و گیومه صورت می پذیرد و نحوه نگارش منابع پایانی نیز ترتیب بندی خاص خود را دارد که ممکن است در هر یک از مجله های مختلف با سایر مجله های دیگر متفاوت باشد. در هر صورت مهم است که شما می خواهید مقاله انگلیسی نگاشته شده خود را در کدام یک از مجله ها به انتشار بگذارید تا متناسب با اصول رفرنس نویسی همان مجله، شیوه رفرنس نویسی را رعایت کنید. هلدینگ ایران تایپیست از جمله شرکت های پیشرو در این زمینه است که شما می توانید سفارش رفرنس نویسی های خود را به این مرکز بسپارید.

نحوه رفرنس نویسی مقاله انگلیسی چگونه است؟

رفرنس نویسی مقاله انگلیسی

سوالات متداول

شیوه رفرنس نویسی یا نحوه رعایت اصول مربوط به آن تقریبا مشابه مقاله های فارسی است با این تفاوت که هر مجله اصول خاص خود را دارد. 

در صورتی که قصد انتشار مقاله انگلیسی خود را دارید؛ می بایست اصول مربوط به رفرنس دهی را با توجه به شیوه رفرنس نویسی رایج در مجله مورد نظر خود رعایت کنید. 

انواع شیوه رفرنس نویسی مقاله های انگلیسی عبارتند از: روش هاروارد، apa، شیوه رفرنس نویسی به صورت درج آن در پاورقی و روش ونکوور

هلدینگ ایران تایپیست را می توان بهترین مرکز در جهت رعایت اصول و شیوه رفرنس نویسی دانست.  


نویسنده: آیدا وحدت رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/24 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 955 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی مقاله انگلیسی روش رفرنس نویسی مقاله رفرنس نویسی مقالات چگونگی رفرنس نویسی مقاله سفارش رفرنس نویسی مقاله

دیدگاه کاربران

Armita | 1400-6-30 ساعت 08:11:45 امتیاز :

یه مقاله داشتم که هم واسم ترجمه کردین هم رفرنس نویسی. کارتون عالی بود

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :