پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

منظور از ویراستاری و مدیریت خبر چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/11/14 ساعت 22:00:00 بازدید: 920 امتیاز 0 از 0 نظر

به طور کلی یکی از مسائلی که در زمینه ویراستاری و مدیریت خبر همواره مطرح می گردد؛ مدیریت زمان و ویراستاری های بسیار دقیق در کمترین زمان ممکن می باشد. به این صورت که معمولا کسانی که اقدام به نشر خبرهای مختلف به عنوان خبرنگار می کنند؛ اولین و مهمترین مسئله ای که ذهن آن ها را به خود مشغول می دارد؛ القای خبر مورد نظر می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما صرف نشر یک خبر بدون ویراستاری و مدیریت خبر امکان پذیر نیست. به این صورت که می بایست به مخاطب آن خبرها هم توجه داشت تا خبرهایی پر از ایرادهای مختلف زبانی و... را به آن ها ارائه نداد که منظور از عبارت های مختلف را به درستی متوجه نشوند و زبان نگارش خبر مورد نظر گنگ و نامفهوم باشد. برای محفوظ ماندن از این معضل بزرگ پیش روی هر یک از خبرنگاران و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند؛ مسلما می بایست راهکاری جدی وجود داشته باشد. چرا که به طور کلی ویراستاری و مدیریت خبر کار ساده ای نیست و از عهده هر کسی به راحتی برنمی آید که در کمترین زمان ممکن، بتواند دست به ویراستاری های بسیار دقیق و سنجیده ای بزنند. به همین منظور نیاز به ویراستارهای بسیار توانمندی به خوبی حس می شود که نسبت به ویراستاری و مدیریت خبر تسلط و تخصص بالایی داشته باشند تا به پشتوانه تخصص و تجربه خود بتوانند نیاز مشتریان خود را در این راستا به خوبی برطرف سازند. شما می توانید هم از خدمات حضوری و هم خدمات غیر حضوری و آنلاین ایران تایپیست استفاده نمایید. چرا که ویراستاری و مدیریت خبر در موسسه پیش رو به جهت وجود ویراستارهای بسیار خبره و توانمند، با کیفیت بالایی انجام می شود و آن ها به خوبی از عهده مدیریت خبر چه از نظر زمانی و چه از نظر سر و سامان بخشیدن به خبرهای مدنظر برمی آیند تا خبرها در نهایت با کیفیت بالایی ویراستاری شده و به دست مخاطبین برسند.

منظور از ویراستاری و مدیریت خبر چیست؟

ویراستاری و مدیریت خبر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریهزینه ویرایش فنیویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

ویراستاری و مدیریت خبر به این معناست که ضمن رعایت اصول ویراستاری، می بایست هم مدیریت زمان داشت و هم مطالب موجود در خبر را سر و سامان داد. 

 تنها کسانی می توانند با کیفیت بالایی به این مهم دست یابند که تجربه و تخصص بالایی در این زمینه دارند. 

کسانی که در این زمینه مهارت و تبحر دارند که جملگی آن ها در موسسه ایران تایپیست گرد هم جمع شده اند که می توانید سفارش های خود را اینترنتی به آن ها بسپارید.

بله؛ در صورتی که شما سفارش های خود را به کسانی بسپارید که تجربه کافی در این زمینه دارند؛ می توانند در کمترین زمان، بهترین ویراستاری ها را با مدیریت زمان و اصلاح جملات و عبارت ها به شما تحویل دهند. 


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/11/14 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 920 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری و مدیریت خبر چیست خدمات ویراستاری و مدیریت خبر ویراستاری و مدیریت خبر آنلاین ویراستاری و مدیریت اخبار ویراستاری خبر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :