شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

منظور از صفحه آرایی چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 18:00:00 بازدید: 394 امتیاز 0 از 0 نظر

در این بخش بیشتر به این سوال پرداخته می شود که صفحه آرایی چیست؟ با توجه به این مسئله که هر یک از دانشجویان و پژوهشگران مختلف، نیاز به صفحه آرایی در کتب، مقالات و پایان نامه های خود دارند؛ می بایست اصول صفحه آرایی هر یک از تألیفات آن ها به افراد و اقشار حرفه ای و متخصص در این خصوص سپرده شود. افراد متخصصی که به خوبی می دانند اصول استاندارد صفحه آرایی چیست؟ و چگونه می بایست این اصول را در هر یک از تألیفات و آثار ترجمه ای و ویراستاری مشتریان خود پیاده سازی کنند؟ به طور کلی در نظر داشته باشید هر یک از اصول استانداردی که برای صفحه آرایی به کار گرفته می شود؛ همگی برای زیباسازی و یک دست شدن تألیفات مختلف می باشد. به این صورت که اگر شما به عنوان نویسنده کتابی، قصد فروش بیشتر کتاب خود را داشته باشید؛ بهتر است حتما به فکر طراحی جلد رویی و پشتی کتاب مورد نظر خود باشید و اصول صفحه آرایی از جمله: حاشیه های دور هر صفحه، اندازه استاندارد فاصله خطوط، فاصله استاندارد عرضی و طولی مطالب درج شده در هر صفحه طبق استانداردهای لازم در این زمینه، استفاده از فونت و قلم مناسب، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و بسیاری از نکات دیگر در این راستا که همگی نشان دهنده اهمیت به اصول صفحه آرایی یا آراستن صفحات یک کتاب دارند.

در صورت توجه به این نکات هست که شما می توانید کتاب پرفروش تری را در اختیار داشته باشید و کتاب شما فارغ از مسائل درج شده در آن با توجه به نوع طراحی جلد آن و توجه بسیار زیاد روی مسائل صفحه آرایی آن در همان نگاه اول مشتری سبب جذب آن شده و باعث به فروش رفتن تعداد بیشتری نسبت به سایر کتاب های دیگر می شود. پس با توجه به این مسئله که موسسه ایران تایپیست به خوبی می داند منظور از صفحه آرایی چیست؟ و چه کارهایی می بایست در این راستا به صورت استاندارد انجام دهد؛ بهتر است سفارش های خود را به این موسسه بسپارید.

منظور از صفحه آرایی چیست؟

صفحه آرایی چیست؟

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

منظور رعایت کردن یک سری اصول استاندارد می باشد که بهتر است به جهت زیباسازی هر یک از تألیفات مختلف نویسندگان و پژوهشگران رعایت گردد. 

اصول صفحه آرایی شامل طراحی جلد رویی و پشتی، توجه به حاشیه و فاصله خطوط، استفاده از تصاویر باکیفیت رنگی و... است. 

افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارند و می توانند به خوبی نیاز شما را برطرف کنند. 

هلدینگ ایران تایپیست با سابقه و تجربه بسیار زیاد در این زمینه یکی از بهترین مراکز به شمار می آید. 


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 394 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: منظور از صفحه آرایی صفحه آرایی صفحه بندی قواعد صفحه آرایی صفحه آرایی و تنظیم متن اصول صفحه آرایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :