شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مناسب‌ترین هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون را کدام موسسه ارائه می‌دهد؟

نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 12:00:00 بازدید: 289 امتیاز 4 از 1 نظر

مسلما یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های ما این است که تمام کارهای مورد نظر خود را با صرف کمترین هزینه‌ها، انجام دهید و هزینه‌ای که می‌پردازید مناسب و مقرون به صرفه باشد. مسلما هزینه‌ی ترجمه تخصصی به نسبت ترجمه عادی بیشتر خواهد بود؛ اما خواسته اصلی ما این است که ترجمه تخصصی نیز به شکل کاملا ارزان و مناسب تمام شود. انتخاب مترجمی که علاوه بر انجام ترجمه به شکل با کیفیت هزینه‌ای کاملا مناسب را برای انجام کار ترجمه تخصصی دریافت می‌کنند، ممکن است کار سختی باشد و امکان دسترسی به این مترجمان وجود نداشته باشد. همانطور که اشاره شد، یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف در سایت ایران تایپیست، کیفیت بالای ترجمه در عین قیمت بسیار مناسبی است که برای انجام کار ترجمه دریافت می‌شود.

در واقع با در نظر گرفتن این که ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف به نسبت موارد عادی ترجمه باید توسط مترجمانی انجام شود که کاملا مسلط عمل کرده و تخصص و توانایی اصلی آن‌ها به موضوع متون تخصثی مختلف ربط پیدا می‌کند، گمان می‌رود که هزینه‌ی ترجمه تخصصی چنین متن‌هایی بسیار زیاد بوده و ممکن است گران تمام شود؛ اما ایران تایپیست این معادله را به هم زده است. با وجود این که تیم ترجمه هلدینگ معتبر ایران تایپیست از مترجمانی متخصص و بسیار حرفه‌ای تشکیل شده است که توانایی آن‌ها در انجام ترجمه تخصصی به وسیله آزمون‌هایی کاملا تخصصی و به نسبت پیچیده به چالش کشیده شده است و به این ترتیب می‌توان به کیفیت کار ترجمه توسط این مترجمان مطمئن بود، هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف از کاربران توسط این مترجمان متخصص دریافت می‌شود، به نسبت سایر مراکز و هولدینگ‌ها مناسب‌تر و ارزان‌تر است. علاوه بر آن طرح‌هایی تخفیفی متنوعی برای انجام کار ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است، که افراد حین ثبت سفارش ترجمه می‌توانند از این طرح‌های تخفیفی بهره ببرند.

مناسب‌ترین هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون را کدام موسسه ارائه می‌دهد؟

مناسب‌ترین هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه تخصصیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله. امتیاز اصلی برای کاربرانی که در این هلدینگ بزرگ سفارش ثبت می‌کنند، کیفیت بالای ترجمه در عین قیمت بسیار مناسب ترجمه است.

بله. زبان ترجمه، یکی از عوامل تعیین کننده هزینه ترجمه است.

خیر. کیفیت بالای ترجمه در عین هزینه مناسب آن، اصلی‌ترین مزیت ثبت سفارش ترجمه تخصصی در این سایت است.

خیر. تمامی معیارها برای محاسبه هزینه ترجمه یکسان است و بر اساس تعداد کلمات محاسبه خواهند شد.

 


نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 289 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه تخصصی متون ترجمه تخصصی ارزان متون مرکز ترجمه تخصصی ارزان بهترین هزینه ی ترجمه تخصصی کمترین هزینه ی ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

پدرام امینی | 1400-7-24 ساعت 11:53:06 امتیاز :

مبلغای ترجمتون از اول همیشه خوب بوده. مرسی که همچین سایت باحالی دارین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :