جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مفهوم صفحه آرایی کتاب چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 14:00:00 بازدید: 953 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی کتاب برای پژوهشگران و دانشجویان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. چرا که هر یک از آن ها می خواهند کتاب ترجمه شده یا ویراستاری شده یا کتاب تألیفی خود را جدا از نظر علمی و ادبی، از نظر ظاهری نیز به گونه ای بیارایند که در همان نگاه اول، ذهن و فکر مشتری را مبهوت خود گرداند. پژوهشگرانی که به صفحه آرایی کتاب های خود توجه ویژه ای می ورزند؛ می توانند سریعتر کتاب های خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و نام و آوازه خود را بر سر زبان ها بیندازند. بنابراین صفحه آرایی کتاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

منظور از صفحه آرایی، رعایت کردن برخی امور به جهت زیباتر جلوه دادن صفحه رویی و پشتی کتاب و نیز تمامی صفحات کتاب مورد نظر شما از نظر حاشیه های اطراف صفحات، طراحی گرافیکی صفحات، انتخاب تصاویر با کیفیت و متناسب با متن اصلی، طراحی های خلاقانه و بسیار بکر که در دید خواننده تأثیر مثبتی می گذارد؛ استفاده از بهترین فونت ها تا خواننده را هنگام قرائت کتاب مورد نظر خسته و ملول نسازد، فاصله خطوط مناسب، اندازه کلمات و به طور کلی هر گونه طراحی های خلاقانه و جذابی که سبب زیباتر شدن ظاهر کتاب شما می گردد و همین مسئله روی نگاه مشتری تأثیرات بسیار مثبتی می گذارد. برای دستیابی به این مهم شما می توانید سفارش های خود را به دست افراد طراح و بسیار حرفه ای بسپارید که در این زمینه با ایده پردازی های نوین و ذهن خلاق خود می توانند بهترین طراحی ها را برای شما اعمال کنند. موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین گزینه ها در این خصوص می باشد که شما می توانید با سپردن صفحه آرایی کتاب خود به آن ها از وجود طراحی های خلاقانه ای بهره مند شوید که سبب زیبنده تر شدن کتاب شما از نظر ظاهری شده و حتی موجبات فروش گسترده آن را نیز برای شما فراهم می سازد.

مفهوم صفحه آرایی کتاب چیست؟

صفحه آرایی کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

منظور از صفحه آرایی که در کتاب ها می بایست رعایت گردد؛ اصول و قوانینی است که در کل سبب زیباتر جلوه دادن کتاب یا کتاب های شما می گردد.

صفحه آرایی برای پژوهشگران و دانشجویان از آنجایی اهمیت و ارزش دارد که در صورت طراحی های بکر و خلاقانه ممکن است فروش کتاب شما بیشتر شده و تأثیر مثبت و بهتری در دید مشتریان داشته باشد. 

شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست با طراحی های نوین و خلاقانه به ثبت برسانید تا از نتایج آن ها به خوبی بهره مند گردید. 

هلدینگ ایران تایپیست بهترین گزینه پیش روی شما در این راستا به شمار می آید. 


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 953 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مفهوم صفحه آرایی کتاب صفحه آرایی کتب روند صفحه آرایی کتاب روشهای صفحه آرایی کتاب سفارش صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :