پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مفهوم صفحه آرایی ساده و با نشاط در مجله کودکان چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 16:03:35 بازدید: 501 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی برای مجلات کودکان نباید با رنگ های تماماً تیره، عکس های نامناسب برای آن گروه سنی (مثل عکس های مربوط به بزرگسالان)، اِلمان های تکراری و نخ نما، عدم در نظر گرفتن محتوا و صفحه آرایی برای آن، تصویر و طراحی جلد نامناسب برای گروه سنی ِمربوطه، انتخاب فضای خالی یا منفی در هر صفحه به اندازه‌ی مناسب و .. پُر شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سادگی در عین به کار بردن رنگ های مختلف و شاد، باید در صفحه آرایی مجله کودک رعایت شود. برخی اوقات در صفحه آرایی مجله کودک رعایت اصول و قواعد صفحه آرایی در نظر گرفته نمی شود. به عنوان مثال یا صفحه آرایی بسیار ساده است و تصاویر آن کاملاً مینیمال است، یا اینکه بسیار شلوغ، رنگارنگ و شلخته است.

اما گرافیست های ایران تایپیست همیشه اصول اولیه مربوط به صفحه آرایی مجله کودک را در رعایت و حفظ تعادل به کار می گیرند؛ به عنوان مثال به هر اندازه که در بخشی از یک صفحه از مجله، از المان ها و عناصر مختلف صفحه آرایی استفاده می شود، بخش دیگر همان صفحه (یا صفحه مقابلِ آن) تقریبا با کمترین میزان متن و عکس یا نمودار و غیره پُر می شود تا چشم را خسته نکند، کودکان را گیج نکند و تجربه ی لذت بخشی از خواندن آن مجله و دیدن تصاویرش به آنان دست دهد.

صفحه آرایی مجله کودک و نوجوان، بیشتر نقش یک انتقال حسِ قوی را ایفا می کند. پس با استفاده از بهترین عناصر در صفحه و تنظیم ظاهر متون با سایز و فونت مناسب، می توانیم در یادگیری و ترغیب حس خلاقیت کودک، نقش بسزایی ایفا کنیم. برای ایجاد، طراحی و صفحه آرایی مجله کودک باید سن کودکان را نیز در نظر داشت.

مثلا یک کودک 7 ساله نسبت به یک کودک 10 ساله نیاز به صفحات مجله با فضای خالی بیشتر، تصاویر بیشتر و متون کمتر است. به طبع هر چه سن مخاطب شما بیشتر شود، امکان جای دادن کلمات بیشتر و کوچک یا محدود کردن تصاویر و عناصر بصری وجود دارد. این نکته تنها یکی از هزاران موردی است که در ایران تایپیست جهت حفظ و ارتقا کیفیت صفحه آرایی مجله کودک و نوجوان در نظر گرفته می شود.

مفهوم صفحه آرایی ساده و با نشاط در مجله کودکان چیست؟

صفحه آرایی

سادگی صفحه آرایی مجله کودک در عین تحریک روح و روان آن ها

صفحه آرایی مجله کودک، همانند مجلات بزرگسالان، خیلی نیاز به متن زیادی ندارد. به جای استفاده از متون مختلف برای مجلات حوزه کودک و نوجوان، بهتر است از تصاویر بیشتری استفاده شود. بنابراین پیچیدگی های مربوط به صفحه آرایی مجلات بزرگسالان خیلی در مجلات حوزه کودک مورد نیاز نیست. آنچه در اینجا خیلی حائز اهمیت است؛ سادگی در عین تحریک روح و روان کودکان است. یک طراح می بایست با هنر و ظرافت خود در صفحه آرایی مجله کودک، شور و نشاط را به آن ها منتقل کند. همان گونه که یک کودک از برنامه های کودک تلویزیونی لذت می برد؛ می تواند از مطالعه مجلات کودک هم لذت ببرد. این به هنر طراح و گرافیست بستگی دارد که تا چه میزان می تواند عواطف کودکان را درگیر مجلات کودک مزین شده به نکات صفحه آرایی کند.

مفهوم صفحه آرایی ساده و با نشاط در مجله کودکان چیست؟

جذب کودک به مجله

هر چند که صفحه آرایی مجله کودک، پیچیدگی های مجلات رده های سنی بالاتر را ندارد؛ اما روند کار هم به همین سادگی ها نیست. چون روح تازه دادن به کودکان با استفاده از زیباسازی مجلات حوزه کودک، کار به مراتب سخت تری نسبت به رعایت نکات صفحه آرایی است. چرا که گرافیست و طراح این مجلات می بایست از کلمات و تصاویر مرده، جان تازه و شور و نشاط کودکانه ای را به مخاطب خود القاء نماید. البته طراحانی که سابقه درخشانی در صفحه آرایی مجله کودک دارند؛ به خوبی به این مسائل واقف هستند. آن ها بر حسب تجربه و توانایی های خود می توانند دست به این اقدام بزرگ بزنند. شما هم می توانید از هنر و استعداد و البته ذوق و قریحه سرشار آن ها به خوبی بهره مند شوید. برای این منظور می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس درخواست خود را به طراحان موجود در این موسسه، بسپارید.

ربودن گوی سبقت از رقبا با توجه به نکات ظریف و لطیف صفحه آرایی

مجلات کودک بسیار زیادی وجود دارند که نکات روانشناسی صفحه آرایی مجله کودک در برخی از آن ها رعایت و در برخی از آن ها هم رعایت نشده است. کودکی که برای مطالعه مجلات با مجله های کودک زیادی مواجه می شود؛ در ابتدا ممکن است سردرگم شود. اما با بررسی مجله های مختلف، به خوبی و بی وقفه مجله دلخواه خود را انتخاب می کند. صاحبان مجله به جهت ربودن گوی سبقت از رقبای خود در این فضای رقابتی، دست به هر کاری می زنند تا خود را در رأس امور قرار دهند. سپردن سفارش های صفحه آرایی مجله کودک به طراحان درجه یک و حرفه ای، یکی از همین راهکارهای لازم است. یک طراح می تواند با هنر خود، روح و روان کودکان را درگیر کرده و شور و نشاط ویژه ای را به آن ها منتقل کند. طراحان موسسه ایران تایپیست از این امتیاز بهره می برند.

مفهوم صفحه آرایی ساده و با نشاط در مجله کودکان چیست؟

 مجلات کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مقاله انگلیسی

سوالات متداول

شما می توانید پیش از شروع کار، نمونه کارهای انجام شده توسط ما را بررسی کنید.

خیر، رایگان انجام می شود.

پرداخت اقساطی تنها یکی از خدمات ویژه در ایران تایپیست است و بسته به ماهیت پروژه ی شما (سنگین بودن و حجیم بودن) امکان قسط بندی آن وجود دارد.

بله امکان دریافت قالب آماده در ایران تایپیست وجود دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 16:03:35 تعداد بازدید: 501 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی خلاقانه مجله کودک صفحه آرایی تخصصی مجله کودک صفحه آرایی آنلاین مجله کودک بهترین صفحه آرایی مجله کودک صفحه آرایی حرفه ای مجله کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :