چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مترجمین ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو در ایران تایپیست

نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 17:53:46 بازدید: 460 امتیاز 5 از 1 نظر

همانطور که اشاره شد، مترجم های که ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو را پذیرش می کنند، باید به زبان های فارسی و گویش های محلی انگلیسی کاملا مسلط باشند. بسیاری از افراد تنها مسلط بودن مترجم به زبان های مختلف را برای ترجمه نیتیو شرط اصلی می دانند اما در حقیقت مترجم باید علاوه بر مسلط بودن به زبان های دو طرف مقابل، با تجربه نیز باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرا مترجم باید به گونه ای از کلمات، اصطلاحات (ضرب المثل ها)، نگارش ها و ... استفاده کند که فرد انگلیسی زبان متن مورد نظر احساس راحتی کند و این حس برای او ایجاد شود که یک دوست برای او صحبت می کند. اگر این حس برای فرد انگلیسی زبان به وجود نیاید و این فرد یک متن خشک و نامفهوم را بخواند قطعا ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو تاثیرگذار نخواهد بود. همانطور که از نام ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای پیداست یعنی ترجمه محاوره ای انجام شود. ترجمه محاوره باید به گونه ای باشد که دو طرف احساس دوستی کنند و با اینکه زبان یکدیگر را به خوبی نمی دانند اما منظور هم را کاملا متوجه شوند و با حدس زدن پاسخ یکدیگر را ندهند.

ایران تایپیست با داشتن مترجمین با تجربه و مسلط به گویش های زبان انگلیسی قادر است تا سفارش های گوناگونی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو پذیرش کند.  مترجمین ایران تایپیست در ترجمه های فارسی به انگلیسی محاوره ای کاملا امانتدار می باشند و به هیچ عنوان جملات را حذف نخواهند کرد. زیرا در ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو حذف جملات کاملا منظور نویسنده را تغییر خواهد داد. مترجمین این مجموعه به مشتریان تضمین می دهند تا تمامی متن فارسی آنها را به صورت دقیق و روان برای فرد انگلیسی زبان ترجمه خواهند کرد. اگر مترجمی در ترجمه فارسی به انگلیسی امانتدار نباشد، ایران تایپیست پنل کاربری این مترجم را می بندد و سفارش را به فردی با تجربه واگذار خواهد کرد.

مترجمین ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو در ایران تایپیست

مترجمان با تجربه ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیاعزام مترجم به محلترجمه همزمان با اسکایپترجمه سریع

سوالات متداول

بله، تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. این مترجمین آنقدر به زبان انگلیسی و گویش های آن مسلط می باشند که بتوانند متن های فارسی را در کمترین زمان ممکن به انگلیسی روان ترجمه کنند.

ایران تایپیست با کمک کارشناسان با تجربه خود تمامی ترجمه های انجام شده را مورد بررسی قرار می دهد.

بله، تمامی مترجمان این مجموعه با تجربه می باشند. آنها قادر به ترجمه های فارسی به انگلیسی محاوره ای با هر گویش انگلیسی در سریع ترین زمان ممکن هستند.

بله، مترجمان این موسسه در ترجمه متون فارسی به انگلیسی کاملا امانتدار می باشند و اگر این نکته را رعایت نکنند، ایران تایپیست به صورت جدی و قانونی با آنها برخورد خواهد کرد.


نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 17:53:46 تعداد بازدید: 460 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مترجم فارسی به انگلیسی نیتیو مترجم حرفه ای فارسی به انگلیسی نیتیو مترجم تخصصی فارسی به انگلیسی نیتیو ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو یکروزه سفارش آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

دیدگاه کاربران

مصطفی عطار | 1400-8-11 ساعت 10:12:26 امتیاز :

کیفیت ترجمتون در حد المپیک بود. تیم خفنی دارین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :