پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 17:45:55 بازدید: 788 امتیاز 5 از 1 نظر

شاید این سوال مطرح شود که ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو چه نوع ترجمه ای می باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا به این سوال به طور کامل پاسخ دهیم. ایران تایپیست یکی از موسسه های ترجمه معتبر است که خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مفهوم ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو و محاوره ای

در حقیقت مفهوم ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو این است که مترجم باید متن مورد نظر را برای یک فرد محلی با گویش خاص ترجمه کند. برای این کار مترجم باید به هر دو زبان مبدا و مقصد کاملا مسلط باشد. زیرا اگر مترجم برای ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو به زبان مقصد مسلط نباشد، قادر به ترجمه صحیح نخواهد بود و نمی تواند منظور نویسنده را به مخاطبان آن منطقه خاص برساند. این موضوع را می خواهم با یک مثال برای شما مطرح کنم. فرض کنید، شما یک مترجم انگلیسی زبان هستید. از شما درخواست شده است که متن انگلیسی را به زبان فارسی با گویش اصفهانی ترجمه کنید. حال اگر شما به زبان انگلیسی و گویش اصفهانی مسلط نباشید متن ترجمه ای شما هر چقدر هم که صحیح و با دقت ترجمه شده باشد منظور نویسنده انگلیسی زبان را نمی تواند به مخاطب اصفهانی برساند.

بنابراین در ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو مترجم باید کاملا به گویش های انگلیسی و نحوه نگارش انگلیسی محاوره ای آشنا باشد. ایران تایپیست با استخدام مترجمان مسلط و حرفه ای از سراسر ایران قادر به پذیرش سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو و محاوره ای می باشد. تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. شاید بپرسید که ایران تایپیست چرا از سطح کیفی مترجمان خود اطمینان دارد؟ زیرا موسسه ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی سطح تمامی این مترجمان را بررسی می کند و سپس با اطمینان کامل مترجمان مسلط و حرفه ای را استخدام می کند. مترجمان این مجموعه آنقدر مسلط به زبان انگلیسی هستند که به راحتی می توانند منظور نویسندگان فارسی زبان را به مخاطبان انگلیسی هر منطقه خاصی از جهان برسانند. برای اثبات این ادعا شما می توانید ابتدا یک سفارش کوچک را در ایران تایپیست ثبت کنید و پس از مشاهده کیفیت کار مترجمان سفارش اصلی خود را در سایت ایران تایپیست ثبت کنید.

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

مفهوم ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو چیست؟

بهترین مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

امروزه موسسه های زیادی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو فعالیت می کنند اما متاسفانه کیفیت در این موسسه ها یکسان نمی باشد. حال از کجا باید متوجه شویم که کدام یک از موسسه های ترجمه را انتخاب کنیم؟ معیار های زیادی برای انتخاب یک موسسه ترجمه وجود دارد. متاسفانه در کشور ما هزینه ترجمه یکی از معیار های انتخاب می باشد که کاملا معیار اشتباهی است. زیرا قیمت پایین همیشه بیانگر شرایط خوب نیست. برخی از موسسه های ترجمه برای پایین نگه داشتن قیمت از مترجمان مبتدی و یا نرم افزار های ترجمه استفاده می کنند. همین موضوع سبب کاهش کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو خواهد شد.

اصلی ترین معیاری که باید ابتدا برای انتخاب یک موسسه ترجمه به آن توجه شود، کیفیت متن ترجمه شده می باشد. برای اطمینان از کیفیت کار موسسه ابتدا یک ترجمه کوتاه مثلا چند خط یا 1 صفحه ای را از موسسه درخواست کنید و پس از مشاهده کیفیت به آن موسسه سفارش اصلی خود را دهید. مدت زمان تحویل یکی دیگر از معیار های مهم برای مشتریان می باشد. موسسه ایران تایپیست برای ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو به هیچ عنوان از نرم افزار ترجمه و یا مترجمان مبتدی استفاده نمی کند. اعضای این مجموعه تمامی تلاش خود را می کنند که خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای را با هزینه ای مناسب، کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند. در سالهای اخیر این موسسه ترجمه با داشتن مترجمان مسلط و همچنین کارشناسان با تجربه توانسته است که یکی از بهترین مراکز ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو در کشور باشد. گاها ایران تایپیست برای اثبات کیفیت ترجمه متن ها، سفارش های کوتاهی را به صورت کاملا رایگان به مشتریان هدیه می دهد. این کار سبب می شود تا مشتریان ابتدا از کیفیت ترجمه متن ها در ایران تایپیست اطلاع پیدا کنند و سپس سفارش اصلی خود را در سایت این مجموعه ثبت کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

ایران تایپیست بهترین مرکز ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کاربرد ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو در بسیاری از مراکز که روزانه با افراد خارجی بسیاری در ارتباط می باشند، کاربرد دارد. البته ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای تنها برای ارتباط برقرار کردن با افراد خارجی نیست، بلکه شما می توانید مقالات خود را نیز با ترجمه نیتیو کاملا حرفه ای به مجله های خارجی ارائه کنید. در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو به افراد کمک می کند تا ارتباط آسان تری را با افراد خارجی برقرار کنند و منظور خود را دقیق و صریح به آنها برسانند. زیرا در ترجمه های نیتیو از اصطلاحات خاص مانند: ضرب المثل ها، استفاده از کلمات محلی و ... استفاده می شود. ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای در بسیاری از مراکز مانند: هتل ها، آژانس های هواپیمایی، دانشگاه ها و .... کاربرد دارد. ایران تایپیست با همکاری مترجمان حرفه ای در زمینه نیتیو می توانند به افراد کمک کنند تا ارتباط راحتی را با افراد محلی دیگر کشور ها برقرار کنند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد. زیرا این موسسه با مدیریت صحیح، کارشناسان دلسوز و مترجمان با تجربه توانسته است که با سیاست گذاری های صحیح خدمات خود را با کیفیت بالا و هزینه مناسب ارائه کند.

ایران تایپیست کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو را کاملا تضمین می کند زیرا این متن ها توسط بهترین مترجم های ایران ترجمه می شود. این مجموعه توانسته است که با مترجم های با تجربه از سراسر ایران به صورت دورکاری همکاری داشته باشد. البته ناگفته نماند این موسسه در شهر های مختلف شعبه دارد و قادر به پذیرش سفارش های حضوری نیز می باشد. از مزیت ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای می توان به درک متقابل موضوع توسط دو فرد با زبان های مختلف اشاره کرد. بنابراین مترجمی که این ترجمه را انجام می دهد باید به هر دو زبان کاملا مسلط باشد تا بتواند منظور دو فرد را به یکدیگر برساند.

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

کاربرد ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای

مترجمین ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو در ایران تایپیست

همانطور که اشاره شد، مترجم های که ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو را پذیرش می کنند، باید به زبان های فارسی و گویش های محلی انگلیسی کاملا مسلط باشند. بسیاری از افراد تنها مسلط بودن مترجم به زبان های مختلف را برای ترجمه نیتیو شرط اصلی می دانند اما در حقیقت مترجم باید علاوه بر مسلط بودن به زبان های دو طرف مقابل، با تجربه نیز باشد. زیرا مترجم باید به گونه ای از کلمات، اصطلاحات (ضرب المثل ها)، نگارش ها و ... استفاده کند که فرد انگلیسی زبان متن مورد نظر احساس راحتی کند و این حس برای او ایجاد شود که یک دوست برای او صحبت می کند. اگر این حس برای فرد انگلیسی زبان به وجود نیاید و این فرد یک متن خشک و نامفهوم را بخواند قطعا ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو تاثیرگذار نخواهد بود. همانطور که از نام ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای پیداست یعنی ترجمه محاوره ای انجام شود. ترجمه محاوره باید به گونه ای باشد که دو طرف احساس دوستی کنند و با اینکه زبان یکدیگر را به خوبی نمی دانند اما منظور هم را کاملا متوجه شوند و با حدس زدن پاسخ یکدیگر را ندهند.

ایران تایپیست با داشتن مترجمین با تجربه و مسلط به گویش های زبان انگلیسی قادر است تا سفارش های گوناگونی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو پذیرش کند.  مترجمین ایران تایپیست در ترجمه های فارسی به انگلیسی محاوره ای کاملا امانتدار می باشند و به هیچ عنوان جملات را حذف نخواهند کرد. زیرا در ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو حذف جملات کاملا منظور نویسنده را تغییر خواهد داد. مترجمین این مجموعه به مشتریان تضمین می دهند تا تمامی متن فارسی آنها را به صورت دقیق و روان برای فرد انگلیسی زبان ترجمه خواهند کرد. اگر مترجمی در ترجمه فارسی به انگلیسی امانتدار نباشد، ایران تایپیست پنل کاربری این مترجم را می بندد و سفارش را به فردی با تجربه واگذار خواهد کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

مترجمان با تجربه ایران تایپیست

زمان مورد نیاز برای ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو کار چندان آسانی نیست و باید آن را به مترجمان حرفه ای سپرد. به همین دلیل ممکن است ترجمه این متن ها کمی زمان بر باشد. البته این جمله بدان معنی نیست که مترجم متن شما را پذیرش کند و مدت زمان زیادی طول بکشد تا متن ترجمه شود. بلکه منظور از این جمله این است که مدتی طول می کشد تا مترجم با تجربه و مسلط به گویش های انگلیسی خاص سفارش مشتریان را پذیرش کند. زیرا مترجمان با تجربه عمدتا سفارش های زیادی را پذیرش می کنند. ایران تایپیست با داشتن تعداد زیاد مترجم از سراسر ایران توانسته است که این مشکل را به حداقل برساند. مترجمان این مجموعه از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشد و توانایی پذیرش سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو را در کمترین زمان ممکن دارند. البته مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو به تعداد صفحات سفارش، میزان استفاده از کلمات تخصصی، ضرب المثل ها و ... نیز بستگی دارد.

به طور مثال یک سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو 10 صفحه ای بسیار سریع تر از یک سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای 40 صفحه ای است. البته مشتریان می توانند سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو را به صورت فوری ثبت کنند. تا مترجمان در کمترین زمان ممکن سفارش های آنها را تهیه کنند. تفاوت سفارش فوری با سفارش های معمولی در هزینه دستمزد مترجمان و مدت زمان ترجمه آنها می باشد. در سفارش های فوری ترجمه در مدت زمان کوتاهی انجام می شود اما دستمزد مترجم دو برابر دستمزد سفارش های معمولی می باشد. با توجه به دو برابر شدن دستمزد مترجم در سفارش فوری همچنان هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو در ایران تایپیست مقرون به صرفه تر از موسسه های ترجمه دیگر می باشد. معمولا هتل ها، افراد مهاجر، دانشجویان و ... از سفارش های فوری استفاده می کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو

ترجمه سریع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدریافت نمونه ترجمه رایگاناعزام مترجم به محلخدمات مقاله

سوالات متداول

در حقیقت ترجمه نیتیو به معنای ترجمه محاوره ای می باشد. به عبارت ساده تر مترجم باید به گونه ای متن را ترجمه کند که فرد انگلیسی زبان با گویش خاص منظور نویسنده فارسی زبان را متوجه شود.

 از معیار های مهم برای انتخاب یک موسسه ترجمه خوب می توان به کیفیت ترجمه، مدت زمان تحویل، هزینه های مناسب و ... اشاره کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی محاوره ای در مراکزی مانند: هتل ها، دانشگاه ها، آژانس های مسافرتی و ... کاربرد دارد.

بله، تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. این مترجمین آنقدر به زبان انگلیسی و گویش های آن مسلط می باشند که بتوانند متن های فارسی را در کمترین زمان ممکن به انگلیسی روان ترجمه کنند.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 17:45:55 تعداد بازدید: 788 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متن فارسی به انگلیسی نیتیو سایت ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو ارزان ترجمه فارسی به انگلیسی نیتیو فوری

دیدگاه کاربران

فرزین شهیدزاده | 1400-8-12 ساعت 09:22:24 امتیاز :

ترجمم اینقدر روون و عالی بود که خیلی کیف کردم. ممنون از تیم ترجمتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :