یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

لوگو تایپ

نویسنده: ونداد سلیمی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:23:57 بازدید: 2192 امتیاز 0 از 0 نظر

لوگو تایپ یا به تعبیری دیگر داشتن برند تجاری برای کسب و کار مختلف یکی از الزمات و ضروریاتی به شمار می آید که هر شرکتی می بایست تمامی ایده های مختلف را در این راستا به کار گیرد تا در نهایت بتواند بهترین لوگو یا برند تجاری را برای خود برگزیند که هم از نظر زیبایی ظاهری به گونه مورد پسندی باشد و توجه ها را به خود جلب کند و هم دربردارنده معنا و مفهومی باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش لوگوتایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

لوگو تایپ

طراحی لوگو تایپ برای شرکت های مختلف

لوگو تایپ چیست؟

شاید ندانید لوگو تایپ چیست؟ ولی قطعا نام لوگو را شنیده اید و می دانید که هر شرکتی که به تازگی تأسیس می شود؛ به دنبال طراحی گرافیکی یک برند یا لوگو برای کسب و کار تجاری خویش می باشد. لوگو تایپ به همان لوگو یا برند تجاری می گویند که با هنرمندی و ظرافت به صورت نوشتاری ساده و پیچیده به شکل لوگو درآمده است. در واقع در این نوع طراحی ها افراد متخصص و خبره در این زمینه می توانند به گونه ای با حروف بازی کنند که آن ها را به صورت یک کلمه نمادین و با مفهوم درآورند که هم متناسب با نوع شغل و حرفه مشتریان خویش باشد و هم بتوان با تغییر در شکل ساختاری تایپ کردن حروف و کلمات بتوان ضمن خلق یک لوگو متمایز و خاص، شکلی با مفهوم را از آن برداشت نمود.

لوگو تایپ

لوگو تایپ

بنابراین به طور کلی در طراحی لوگو اوج ظرافت و خلاقیت افراد در این زمینه و هنرنمایی آن ها بروز پیدا می کند که با حروف چینی و پدید آوردن یک لوگو درخور نام شرکت مورد نظر بتوانند شکل با مفهومی را از آن استخراج کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش لوگوتایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه لوگو تایپ چگونه محاسبه می شود؟

هزینه لوگو تایپ به طور قطع به یقین با هزینه تایپ های معمولی بسیار متفاوت می باشد و با توجه به این مسئله که در تایپوگرافی ذهن و فکر فرد را حتی تا ساعت ها درگیر خود می کند تا یک لوگوی اختصاصی و کاملا منحصر به فرد و خاص را پدید آورد؛ هزینه آن به مراتب بالاست. ولی در عین حال هزینه لوگو تایپ می تواند بسته به موارد و عوامل گوناگون کاملا با یکدیگر متفاوت باشد. به این صورت که به نوع لوگو، گستردگی و پیچیدگی آن و مدت زمانی است که صرف طراحی و ساخت لوگوی مورد نظر بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت واحدی از این نوع از سفارش ها را ارائه کرد و هزینه آن را با توجه به موارد گفته شده و عوامل ریز و درشت دیگر در این راستا محاسبه می کنند و به مشتریان خود ارائه می بخشند.

لوگو تایپ چه فرقی با نشانه نوشتاری دارد؟

لوگو تایپ همان لوگو و برند تجاری هر یک از شرکت های مختلف می باشد که با نماد و تصویر و آرم برخی از شرکت ها که به صورت تصویری هستند؛ متفاوت می باشد. در لوگو تایپ صرفا به جای استفاده از تصاویر مربوط به آن کسب و کار و شرکت مورد نظر، از حروف چینی و ساخت کلمات با فونت های اختصاصی و متمایز استفاده می شود که هم به صورت خوانا بوده و مفهومی در پشت پرده آن وجود دارد و هم به خوبی می تواند هویت شرکت و کسب و کار مورد نظر را ابراز دارد. نشانه نوشتاری نیز نوعی لوگو تایپ است که از نشانه های نوشتاری و ساختار نوشتاری خاصی در پدید آوردن لوگوی مورد نظر در آن استفاده شده است. بنابراین لوگو تایپ یا نشانه نوشتاری با استفاده از حروف و کلمات نماد مورد نظر را تشکیل می دهند و این دو با سایر نمادها و آرم های شرکت های دیگر متفاوت می باشند که به جای استفاده از حروف و کلمات از تصاویر مختلف در نماد و لوگوی شرکت خویش استفاده می کنند.

لوگو تایپ

سفارش لوگو تایپ در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش لوگوتایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای سفارش لوگو تایپ باید به کجا مراجعه کنم؟

امروزه با توجه به این مسئله که افراد متخصص و کاربلدی در زمینه لوگو تایپ مشغول به کار و فعالیت هستند؛ دیگر نباید نگران این مسئله بود که سفارش لوگوی شرکت خود را خود را بایستی به کجا بسپاریم و کدام منبع معتبری در این راستا وجود دارد؟ بلکه با وجود هلدینگ ایران تایپیست و افراد خبره و کاربلد موجود در این وب سایت اینترنتی معتبر شما می توانید به محض ثبت کردن شرکت خود در هر کسب و کاری، لوگو یا برند تجاری خود را به دست این افراد بسپارید تا آن ها با بهره گیری از علم و دانش خود در این زمینه و هوش و ذکاوت و هنرمندی خویش در طراحی در زمینه لوگو تایپ بتوانند لوگویی درخور نام شرکت شما پدید آورند تا بتوانید هویت خود را مِن بعد با استفاده از این برند تجاری بشناسید و آن را نیز به دیگران هم معرفی سازید.

طراحی لوگو تایپ به چه مواردی بستگی دارد؟

طراحی لوگو تایپ به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. این که شما صاحب چه کسب و کار و شرکتی هستید و می خواهید برای شرکت خود لوگویی را طراحی بسازند؛ بستگی به موارد زیر دارد:

  • به گونه ای باشد که دوام زیادی داشته باشد و بتواند برای سالیان سال ماندگار باشد.
  • دارای فرم و شکلی بسیار مناسب و درخور نام شرکت مورد نظر باشد.
  • واضح و معنادار باشد.
  • خاص و متمایز از سایر لوگوهای دیگر باشد.
  • از رنگ های جالب توجه بسته به سلیقه و پسند شما برخوردار بوده باشد.
  • از هنرمندی و ظرافت خاصی برخوردار بوده باشد.
  • با چارچوب کلی شرکت مورد نظر همخوانی داشته باشد.
  • از زیبایی ظاهری خاص و منحصر به فردی برخوردار بوده باشد.
  • شکل کپی شدن یا شبیه به سایر نمادها و آرم های دیگر نباشد.
  • و...

هر یک از این موارد در طراحی لوگو تایپ و شکل نهایی آن بسته به نوع کسب و کار شما دخالت دارند که در نهایت می توان لوگویی اختصاصی را برای شما به وجود آورد.

طراحی لوگو تایپ در هلدینگ ایران تایپیست

لوگو تایپ و طراحی لوگوهای جذاب با ایده های بکر و منحصر به فرد در هلدینگ ایران تایپیست صورت می گیرد. هلدینگ ایران تایپیست با داشتن کادری مجرب و تایپیست های حرفه ای و کاربلد در این زمینه توانایی لازم را در زمینه انواع تایپ ها از جمله طراحی لوگو دارند و می توانند از پس هر گونه سفارشی بر بیایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش لوگوتایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیتایپفوری ترین تایپلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

لوگو تایپ به معنای تایپ نمود لوگو یا برند شرکت ها می باشد.

لوگو تایپ خود را بهتر است به هلدینگ ایران تایپیست بسپاریم.

بهترین طراحان لوگو تایپ در هلدینگ ایران تایپیست مشغول به فعالیت هستند.

هزینه لوگو تایپ بستگی به نوع طراحی و عوامل دیگر دارد.


نویسنده: ونداد سلیمی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:23:57 تعداد بازدید: 2192 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگو تایپ لوگو تایپ آنلاین لوگو تایپ حرفه ای لوگو تایپ فارسی سفارش لوگو تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :