شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت طراحی و صفحه آرایی کتاب بر چه اساسی محاسبه می شود؟

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 20:00:00 بازدید: 330 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به تخصصی بودن سفارش های صفحه آرایی کتاب، همواره توصیه می شود که این گونه از سفارش های خود را در مراکز و موسسه های معتبر به ثبت برسانید تا از ارائه خدمات منحصر به فرد و شایسته در آن ها اطمینان حاصل نمایید. در کنار کیفیت ارائه خدمات، همواره قیمت نیز جزء چالش ها و سوالاتی بوده است که پیش روی مشتریان تا پیش از ثبت سفارش های خود قرار داشته است. به همین جهت ممکن است سوال شود که قیمت طراحی و صفحه آرایی کتاب بر چه اساسی مورد محاسبه واقع می شود؟ همان طور که می دانید؛ قیمت های ارائه شده در موسسه ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز دیگر بسیار به صرفه می باشد. اما در عین حال بایستی به این نکته هم توجه شود که قیمت هر یک از سفارش ها در این موسسه با همدیگر یکسان نیست؛ بلکه فاکتورها و معیارهایی وجود دارد که قیمت یک سفارش را نسبت به سایر سفارش های دیگر در یک زمینه واحد متفاوت و متمایز می گرداند.

از جمله این فاکتورها می توان به: طراحی های ساده یا خارق العاده جلد رویی و پشتی کتاب مورد نظر بر حسب نیاز مشتری، انتخاب تصاویر رنگی و با کیفیت بسیار بالا یا تصاویر معمولی، استفاده از قابلیت ها و امکانات بسیار زیاد به جهت زیبایی ظاهری و آراستن کتاب مورد نظر یا استفاده معمولی از قابلیت های موجود؛ زمان بر بودن سفارش ها نسبت به همدیگر، استفاده از روش دستی صفحه آرایی کتاب با استفاده از روش های خودکار با نرم افزارهای مختلف، استفاده از ایده پردازی های نوین یا طراحی های ساده و بی آلایش و... اشاره کرد. بنابراین قیمت هر سفارش بسته به نیاز مشتری متفاوت است. در صورتی که بخواهید حرفه ای ترین صفحه آرایی کتاب را برای کتاب خود انتخاب کنید و قیمت بیشتری را برای این کار در نظر گرفته اید؛ می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا از ارائه خدمات منحصر به فرد با ایده پردازی های نوین آن ها به خوبی بهره مند گردید.

قیمت طراحی و صفحه آرایی کتاب بر چه اساسی محاسبه می شود؟

محاسبه قیمت های صفحه آرایی کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

خیر؛ قیمت هر سفارش با توجه به قابلیت های موجود در آن بسته به نیاز مشتری، متفاوت است. 

قیمت های ارائه شده در این موسسه هر چند که نسبت به سایر موسسه های دیگر به صرفه تر است؛ اما در عین حال کیفیت سفارش هرگز افت نکرده تا با بالاترین کیفیت و محاسبه معقولانه قیمت ها، بتوانید به سفارش خود دست یازید.

عوامل بسیار زیادی از جمله: نوع طراحی، زمانبر بودن سفارش، استفاده از روش های گوناگون، میزان به کارگیری از قابلیت ها و امکانات صفحه آرایی و... روی قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.

هلدینگ ایران تایپیست با توجه به کیفیت بالا و قیمت های به صرفه در این زمینه یکی از بهترین هاست. 


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 330 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی و صفحه آرایی کتاب محاسبه قیمت های صفحه آرایی کتاب هزینه صفحه آرایی کتاب نرخ صفحه آرایی کتاب تعرفه صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :