دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه

نویسنده: سورنا احمدخانی استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 1189 امتیاز 0 از 0 نظر

هر دانشجو می بایست نسبت به قوانین استخراج مقاله از پایان نامه، پای بند باشد. این قوانین به دانشجو کمک می کند تا بتواند درست به مثابه شیوه نامه نگارش مقالات مستخرج از پایان نامه، مقاله خود را بنویسد. علاوه بر اصول استاندارد نگارش مقالات مستخرج از پایان نامه، هر دانشگاه نیز قوانین استخراج مقاله از پایان نامه خاص خود را دارد. بنابراین دانشجویان می بایست به تمپلیت های دانشگاه خود نیز در این راستا توجه داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه چیست؟

برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، قواعد و قوانین استخراج مقاله از پایان نامه خاصی وجود دارد. هر یک از آن ها می بایست به این قوانین متعهد و پای بند باشند. به این صورت بر دانشجویان واجب است که تا پیش از فرارسیدن جلسه دفاع از پایان نامه خود، مقاله ای را از پایان نامه خود نگارش کنند. توصیه می شود که دانشجویان پس از نوشتن پروپوزال خود، آن را گسترش داده و تبدیل به مقاله کنند. سپس اقدام به نوشتن فصل اول پایان نامه خود کنند. بدین ترتیب مقاله مورد نظر از دل همان پایان نامه ای بیرون می آید که دانشجو در حال نگارش آن می باشد. ملزم بودن به قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای هر یک از دانشجویان، لازم و ضروری است. یکی از همین قوانین این است که مقاله مورد نظر می بایست حتما در همان موضوع و حیطه نگارش پایان نامه باشد. اگر موضوع مقاله با موضوع پایان نامه، متفاوت باشد؛ آن مقاله نمی تواند تضمینی برای پایان نامه باشد.

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه

به همین دلیل در نظر گرفتن قوانین استخراج مقاله از پایان نامه، برای هر یک از دانشجویان، لازم و ضروری است. آن ها می بایست به کلیه این قوانین، پای بند باشند. جدا از این مسائل، ممکن است جزو تمپلیت های دانشگاه دانشجوی مورد نظر باشد که به عنوان مثال: از چه قلم و فونتی استفاده کند. رعایت کردن هر یک از این جزئیات به عنوان شیوه نامه و دستورالعمل های نگارشی به دانشجو کمک می کند تا مقاله ای درخور و شایسته ای را بتواند به نگارش درآورد. یکی دیگر از قوانین استخراج مقاله از پایان نامه، مربوط به نویسنده مسئول مقالات می باشد. به این صورت که امروزه بیشتر دانشگاه ها، نویسنده مسئول را دانشجو در نظر می گیرند. به این صورت که دانشجو می بایست اسم خود را در مقاله بالاتر از اسم استاد راهنما و مشاور خود بنویسد. ولی در کل اسم استاد راهنما یا مشاور نیز باید در مقاله قید گردد.

آیا ایران تایپیست قوانین استخراج مقاله از پایان نامه را رعایت می کند؟

همان طور که شد؛ قوانین استخراج مقاله از پایان نامه مختلفی وجود دارند که هر یک از شما می بایست به آن پای بند باشید. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که اگر ما سفارش های خود را در این راستا به ایران تایپیست بسپاریم؛ قوانین در سفارش های ما پیاده می شود یا خیر؟ موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین موسسه های پیش رو در این زمینه به شمار می آید. طبیعتا در این موسسه، پژوهشگران بسیار زیادی وجود دارند که سال ها در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه های رشته های مختلف، فعالیت حرفه ای داشته اند. بدیهی است که آن ها نسبت به قوانین استخراج مقاله از پایان نامه به طور کلی آشنایی دارند. چون سال ها در این زمینه، نیاز مشتریان بسیار زیادی را پاسخ داده اند. پس مسلما برای آن ها، این قوانین و قواعد را به کار گرفته اند. هر چقدر تجربه آن ها در این زمینه بیشتر می شود؛ بهتر می توانند پاسخ گوی نیاز مشتریان خود باشند.

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه

موسسه ایران تایپیست، متعهد به رعایت قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای تمامی مشتریان خود می باشد. در این موسسه، پژوهشگران بسیار زیادی هستند که آماده دریافت سفارش های استخراج مقاله از پایان نامه های شما می باشند. آن ها پیش از پذیرش سفارش های شما، طبیعتا به تمامی قوانین مربوط به استخراج مقاله از پایان نامه ها، آشنایی کامل دارند. حتی شما می توانید نوع دانشگاه خود را با آن ها در میان بگذارید. چرا که آن ها حتی می توانند با توجه به تمپلیت های دانشگاه شما، مقالات مستخرج شده را برای شما به رشته نگارش درآورند. بنابراین با توجه به وجود این افراد، نبایستی هیچ گونه نگرانی در خصوص رعایت کردن قوانین استخراج مقاله از پایان نامه،  داشته باشید. چرا که تمامی پژوهشگران ایران تایپیست، ملزم و پای بند به تمامی این قوانین هستند. تجربه کاری آن ها در این زمینه بسیار بالاست. همین عامل باعث می شود تا به تمامی این قوانین متعهد گردند و آن ها را برای شما پیاده سازی نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای همه رشته ها یکسان است؟

هیچ تفاوتی نمی کند که رشته شما چیست؟ قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای تمامی دانشجویان، الزام آور می باشد. از دانشجویان رشته های ادبیات و علوم انسانی تا دانشجویان علوم پایه و فنی و مهندسی و... همگی ملزم به رعایت سازی اصول و قوانین مربوط به استخراج مقاله از پایان نامه های خود هستند. بنابراین به طور کلی یک سری قوانین استخراج مقاله از پایان نامه استاندارد هستند که برای تمامی رشته ها و دانشجویان مختلف، الزام آور می باشد. حال ممکن است بنا به صلاحدید برخی از دانشگاه ها و رشته های خاص، یک سری قوانین و قواعد از این قوانین کم یا زیاد گردد. به این صورت که تمپلیت های آن دانشگاه یا شیوه نامه و آیین نگارشی آن دانشگاه، این چنین الزام می کند. پس دانشجویان می بایست به شیوه نامه های دانشگاه خود نیز تا پیش از اجرای دقیق مقاله مستخرج از پایان نامه، متعهد باشند. ولی به طور کلی نگارش مقالات مستخرج از پایان نامه، نیاز به رعایت قوانین کلی دارد.

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه

رعایت قوانین در همه رشته ها

بنابراین قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای تمامی دانشجویان به صورت یکسان است. هر یک از آن ها در هر رشته دانشگاهی که هستند؛ می توانند سفارش های خود را در این راستا به مراکز معتبر بسپارند. ایران تایپیست، یکی از همین مراکز به شمار می آید. شما می توانید به دو شیوه حضوری یا غیر حضوری، سفارش های خود را به ایران تایپیست، بسپارید. با توجه به وجود مولفین توانمند و پژوهشگران مجرب در این موسسه، با رعایت قوانین استخراج مقاله از پایان نامه، مقالات شما توسط آن ها نوشته می شوند. پس هیچ تفاوتی نمی کند شما در چه رشته ای مشغول به تحصیل هستید یا چه موضوعی را برای پایان نامه خود برگزیده اید؛ در هر صورت امکان ثبت سفارش در این موسسه وجود دارد. ضمن اینکه ممکن است زبان پایان نامه شما غیر از فارسی باشد؛ قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای این پایان نامه ها نیز قابل اجراست. تنها تفاوت آن با سایر سفارش ها، در قیمت گذاری سفارش می باشد.

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه در isi

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه برای مجلات علمی – پژوهشی هم قابل اجراست. به این صورت اگر شما بخواهید مقاله مستخرج از پایان نامه خود را در یکی از نشریه های علمی به چاپ برسانید؛ باید با قوانین آن سازگار باشید. همان طور که می دانید؛ هر مجله ای، قوانین خاص خود را دارد. به این صورت که می بایست طبق دستورالعمل های مقالات مستخرج از پایان نامه، اقدام به نگارش مقاله کنید. سپس با توجه به فرمت مجله علمی – پژوهشی مورد نظر، قواعد را با آن ها تطابق دهید. بنابراین برای مقاله های ISI، ممکن است قوانین استخراج مقاله از پایان نامه با قوانین کلی پیاده شده در آن مقاله، تفاوت هایی وجود داشته باشد. اما با توجه به این مسئله که شما مقاله خود را در آن مجله می خواهید به ثبت برسانید؛ بایستی با توجه به شیوه آن مجله، تغییرات را اعمال کنید. هر چند که ممکن است این تغییرات، خیلی جزئی باشند؛ اما در هر صورت رعایت کردن آن ها، الزام آور می باشد.

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه در isi

این را باید پذیرفت که قوانین استخراج مقاله از پایان نامه isi یا به طور کلی قوانین مربوط به مقالات در  هر یک از مجلات، مختص به آن هاست. به این صورت که هر مجله ای، ممکن است قواعد و قوانین خاص خود را داشته باشد. بنابراین شما می بایست ابتدا مشخص کنید که می خواهید مقاله خود را در کدام مجله یا نشریه علمی به چاپ برسانید؛ سپس بر اساس قوانین و دستورالعمل های نگارشی در ISI مورد نظر، قوانین استخراج مقاله از پایان نامه خود را با آن ها تطبیق دهید. در صورتی که می خواهید سفارش های خود را در این زمینه به یک موسسه خاص بسپارید؛ می بایست اسم مجله هم برای چاپ مقاله خود به آن ها بازگو نمایید. بدین ترتیب پژوهشگر مورد نظر می تواند در همان ابتدا، مقاله شما را طبق کدام دستورالعمل های نگارشی، تهیه و تنظیم نماید. شما می توانید مقالات خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید که در این زمینه، تجربه بالایی دارند.

اجرای قوانین استخراج مقاله از پایان نامه در ایران تایپیست

رعایت کردن و اجرای قوانین استخراج مقاله از پایان نامه، کار سخت و پیچیده ای نیست. فقط کافیست شما مقاله خود را به رشته نگارش درآورید. آنگاه بر اساس یک سری دستورالعمل ها یا آیین نگارشی، تغییراتی کوچک را در مقاله خود ایجاد نمایید. البته می توانید در همان ابتدا هم نسبت به رعایت کردن این دستورالعمل ها، پای بند باشید تا کاری افزون بر کار شما به وجود نیاید. موسسه هایی که در این زمینه، سفارش های مشتریان خود را پذیرش می کنند؛ به خوبی به قوانین استخراج مقاله از پایان نامه متعهد هستند. موسسه ایران تایپیست، از جمله همین موسسه ها به شمار می آید. شما می توانید سفارش های خود را در هر زمان و مکانی به این موسسه با سابقه بسپارید. در همین راستا موسسه ایران تایپیست، سعی کرده است تا پژوهشگرانی را به استخدام خود درآورد که به تمامی این قوانین و قواعد، پای بند هستند. پس در صورت ثبت سفارش در این موسسه، دیگر جایی برای نگرانی شما نیست.

قوانین استخراج مقاله از پایان نامه

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته در ایران تایپیست

پژوهشگران مجرب ایران تایپیست، به خوبی قوانین استخراج مقاله از پایان نامه را از بر هستند. آن ها بر حسب تجربه ای که در طی این سال ها فعالیت حرفه ای به دست آورده اند؛ می توانند به خوبی این قوانین را در مقالات شما پیاده کنند. برای ارتباط گرفتن با پژوهشگران ایران تایپیست، کافیست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس نسبت به ثبت درخواست خود، اقدامات لازم را صورت بخشید. بدین ترتیب شما اینترنتی و آنلاین، سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را به یک مرکز امن و بسیار مطمئن سپرده اید. در این مرکز، مولفین و پژوهشگرانی وجود دارند که با تمامی قوانین استخراج مقاله از پایان نامه، آشنایی دارند. پس بی هیچ عیب و نقصی، سفارش های شما را آماده و در موعد مقرر شده آن ها را تحویل شما می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجوییاستخراج مقاله از پایان نامهتبدیل پایان نامه به کتابهزینه استخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

بله؛ تمامی پژوهشگران در این موسسه، ملزم به رعایت سازی این قوانین و قواعد هستند. 

بله؛ ممکن است هر دانشگاه تمپلیت های خاص خود را داشته باشد. 

بله؛ ممکن است هر مجله، قوانین خاص خود را داشته باشد. 

منظور رعایت کردن یک سری قوانین مربوط به مجلات یا نشریه های علمی – پژوهشی می باشد. 


نویسنده: سورنا احمدخانی استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1189 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول استخراج مقاله از پایان نامه قواعد استخراج مقاله از پایان نامه نکات استخراج مقاله از پایان نامه روند استخراج مقاله از پایان نامه روش استخراج مقاله از پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :