شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طریقه بازنویسی متن مطابق اصول سئو

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 20:00:00 بازدید: 742 امتیاز 0 از 0 نظر

طریقه بازنویسی برای تمامی بازنویسی‌‎ها تقریبا یکسان است. اما در این میان تفاوت‌هایی وجود دارد که آنها را کاربرد مقاله مورد نظر مشخص می‌کند. برای مثال کاربرد مقاله پایان‌نامه با کاربرد مقاله‌ای که برای سایت نوشته شده است تفاوت دارد. در این بند موضوع هدف بررسی طریقه بازنویسی مقاله براساس اصول سئو است. مقاله‌ای که برای بارگذاری در سایت نگاشته می‌شود. اما پیش از بررسی طریقه بازنویسی چنین مقاله‌هایی بهتر است نگاهی کلی به اصول سئو داشته باشیم. از خودمان این سوال را بپرسیم که اصول سئو چیست؟ اصول سئو عبارت است از قوانینی که روی محتوا متنی پیاده می‌شود. از آنجایی که چنین محتوا‌هایی قرار است روی سایت قرار بگیرند می‌بایستی از این قوانین پیروی کنند. اما اصول سئو چه می‌گوید؟ اصول سئو قوانین و راهکارهایی را مطرح می‌کند که به کمک آنها می‌توان متن را بر اساس اصول سئو نگاشت. یکی از آن روش‌ها کشف و تکرار کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی است.

اما کلمات کلیدی چیستند؟ کلمات کلیدی عباراتی هستند که قرار است متن به کمک آنها به صفحه اول جستجو منتقل شود. برای مثال اگر موضوع مقاله شما "علائم عفونت لب بر اثر تزریق ژل" است می‌بایستی کلمات کلیدی را حول همین موضوع انتخاب کنید. برای مثال "علائم عفونت لب پس از تزریق ژل" کلمه کلیدی مناسبی است. در همین حین کلمه‌ای مانند "عفونت لب" نمی‌تواند کلمه کلیدی مناسبی باشد. چرا که عفونت لب می‌تواند در زمینه‌های مختلفی اتفاق بیفتد. اگر همین روال را در پیش بگیرید پس از مدتی می‌توانید به طریقه بازنویسی بر اساس اصول سئو دست پیدا کنید. اگر وقت کافی برای نگارش چنین مقاله‌ای ندارید می‌توانید راهکارهای دیگری را در نظر بگیرید. این راهکار می‌تواند همکاری با تیم ایران تایپیست باشد. ایران تایپیست و تیم قدرتمند این مجموعه تمام رازها و اسراری که به نگارش یک مقاله سئو‌شده منتهی می‌شود میداند.

طریقه بازنویسی متن مطابق اصول سئو

طریقه بازنویسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتحلیل آماریکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

طریقه بازنویسی بر اساس اصول سئو هیچ تفاوتی با سایر بازنویسی‌ها ندارد. تنها تفاوت چنین بازنویسی‌هایی رعایت اصول سئو است. برای بررسی این اصول به گوگل مراجعه کنید.

ایران تایپیست از روش‌های معمول، تخصصی و تکنیکی برای بازنویسی متون سئو‌شده بهره می‌گیرد. هزینه چنین مقاله‌هایی به حجم مقاله, موضوع مورد نظر و نوع آن بستگی دارد.

بهترین روش برای بازنویسی هر نوع متنی خواندن آن است. با مطالعه مکرر متن می‌توان به مفهوم آن دست یافت و به بازنویسی صحیح آن فائق آمد.

انتخاب طریقه بازنویسی بر اساس موضوع و کاربرد مقاله است. هنگامی مشتری سفارش خود را برای بازنویسی در اختیار تیم ایران تایپیست قرار می‌دهد، عوامل اجرایی و بازنویسنده‌های برای انتخاب طریقه بازنویسی تصمیم گیری می‌کنند.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 742 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طریقه بازنویسی متن قواعد بازنویسی متن مطابق اصول سئو طریقه بازنویسی با سئو طریقه بازنویسی متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :