شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طرح صفحه آرایی

نویسنده: ساره بیات صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 353 امتیاز 0 از 0 نظر

پیدا کردن یک طراح/ گرافیست ِخوب برای انجام پروژه های مربوط به طرح صفحه آرایی، مانند جُستن یک سوزن در انبار کاه است! بسیاری از طراحان وجود دارند که ادعا می کنند بهترین طراح صفحه آرا هستند و توانایی خلق صفحه آرایی ِکاملاً یونیک و دست اول و اصیل را دارند. برای اینکه جستجوی شما کوتاهتر شود و با ادعاهای رنگارنگ مواجه نباشید، در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بهترین طراح صفحه آرا را برای انجام طرح صفحه آرایی بِکر و خلاقانه بیابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایران تایپیست به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه ی طراحی صفحه آرایی، سعی در برداشتن ِگامی نوین جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی، با جمع آوری و گزینش ِبهترین طراحان و گرافیست ها از سراسر کشور داشته است. اینجا بهشت شما به عنوان یک مشتری برای سپردن ِکار ِ  طرح صفحه آرایی به ماست. در زمان و موعد مقرر سفارش صفحه آرایی شما بدون کم و کاست تحویل تان خواهد شد. همچنین می توانید در پیشبرد پروژه خود نظرات و نکات لازم را به طراح ِما بدهید، تا ظاهر ِ نهایی مجله، کتاب، روزنامه، پایان نامه و ... مورد نظر، کاملا مطابق با معیار های شما باشد. البته به جز معیار های شما به عنوان مشتری، اصول و قوانین پایه در صفحه آرایی به شکل عمومی رعایت خواهد شد. به علاوه اینکه قوانین کشور برای طراحی صفحه آرایی به همراه استاندارد های جهانی در دستور کار طراحان ِما در ایران تایپیست هست. کیفیت و اصالت طراحی معیار های بعدی است که در پروژه های ما به طور کامل هدف قرار می گیرند.

طرح صفحه آرایی با ایده هایی یونیک

طراحی، جلوه‌ی نبوغ است. - اَلینا ویلر

ایده های یونیک برای یافتن بهترین طرح صفحه آرایی از ذهن هایی خارج می شود و به مرحله‌ی اجرا می رسد که خلاق و نوآور باشد؛ این حرف ِبسیار تکراری (که ممکن است بارها شنیده باشید) اما مهم است، چرا که یک حقیقت انکار نشدنی است؛ طراحان خلاق همواره ایده های جدید تری دارند و می توانند پروژه های خاص و ویژه را به موفقیت برسانند. پشت ِسر هر پروژه ی موفق صفحه آرایی مجموعه از اطلاعات قرار دارد که به مرحله‌ی «کاربردی شدن» رسیده اند. یافتن استعداد های دارای خلاقیت زیاد برای رسیدن به طرح صفحه آرایی یونیک چندان سخت و پیچیده نیست. شما می توانید استعداد های متعدد در زمینه طراحی و صفحه آرایی را در ایران تایپیست بیابید. ما در ایران تایپیست ابتدا، هویت شرکت یا سازمان یا کسب و کار شما را بررسی کرده، سپس اهداف تان را از پروژه در نظر میگیریم و با توجه به نکاتی که از جانب شما به عنوان مشتری برای انجام صفحه آرایی ِدقیق و با کیفیت بیان می شود، پروژه را پیگیری می کنیم.

به جز موارد بیان شده، در نظر گرفتن زمانی که شما برای انجام کار (فوری، نیمه فوری) در نظر گرفته اید به همراه استفاده از تکنیک های طراحی صفحه آرایی که به خلق ظاهری جذاب و یونیک برای کتاب، مجله، روزنامه، پایان نامه و ... شما منجر می شود، را مد نظر قرار می دهیم. کلیه طراحان صفحه آرای ما در ایران تایپیست، درک خوبی از ماهیت پروژه های مختلف در این زمینه دارند؛ به این خاطر که سالهاست در این حوزه فعالیت کرده و دارای نمونه های کارهای فراوان هستند. بدون شک به شما این اطمینان را خواهیم داد که همه صفحه آرایان ِفعال در ایران تایپیست انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. با توجه به اینکه شروع و انجام یک طرح صفحه آرایی یونیک بسیار زمانبر و تا حدی دشوار است، ما به کمک نمونه کارهای قبلی و دانش به روز ِطراحانِ خود به شما کمک می کنیم این مسیر را آسان تر و سریع تر بپیمایید.

طرح صفحه آرایی

صفحه آرایی

طرح صفحه آرایی کتاب با کمترین قیمت

طراحی، بیشتر از اینکه هزینه هایتان را افزایش دهد، ارزش آفرینی می کند - جوئل اسپولسکی

مهمترین مِلاکی که در حین انتخاب طراح مناسب برای طرح صفحه آرایی یونیک و اصیل وجود دارد، قیمت است. در اصل، بیشترین سوالاتی که از ایران تایپیست در زمان شروع یک پروژه میشود، حول محور هزینه و قیمت صفحه آرایی می چرخد. منظور از اختصاص کمترین قیمت برای انجام طرح صفحه آرایی در ایران تایپیست، به کاهش هزینه های مربوط به معیارهایی است که روی قیمت ِنهایی یک پروژه تاثیر می گذارند. اگر به بخش هزینه  و زمان در سایت ما مراجعه کنید، خواهید دید که ما معیارهای مشخصی را نظیر زمان تحویل یا مدت انجام کار، حجم پروژه‌ی صفحه آرایی، نوع پروژه (کتاب، روزنامه، مجله و ...) را جزء معیارهای اصلی برای تعیین قیمت طرح صفحه آرایی در نظر گرفته ایم. در ایران تایپیست، خبری از پلن برای محاسبه قیمت طرح صفحه آرایی نیست. هر سفارش به صورت جداگانه بررسی شده و براساس ویژگی هایی که دارد، قیمت گذاری می شود. یکی از حسن های انتخاب این روش، پرداخت عادلانه و بسیار پایین ِهزینه برای طرح صفحه آرایی است. استفاده از پلن های صفحه آرایی و تعیین قیمت برای آنها، ظرافت های لازم را ندارد.

در بسیاری از این پلن های تعیین قیمت و هزینه سفارش، حالات باکیفیت، دارای کیفیت متوسط، دارای کیفیت پایین در نظر گرفته می شود اما در ایران تایپیست یکی از خط قرمز ها، «کیفیت» است. ما به هیچ وجه برای محاسبه هزینه طرح صفحه آرایی، روی کیفیت دست نمی گذاریم. کیفیت بالای پروژه های طراحی صفحه آرایی در ایران تایپیست زبانزد خاص و عام است؛ این تنها یک ادعای کلی و تبلیغاتی نیست. شما می توانید پیش از سپردن ِکار صفحه آرایی خود به ما، نمونه کارهای انجام شده در ایران تایپیست را مشاهده نمایید. سپس براساس کُلیتِ نمونه کارها، برون سپاری ِسفارش تان به ما بر عهده‌ی شما خواهد بود.

طرح صفحه آرایی

طرح صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طرح صفحه آرایی مطابق قوانین کشور

طرح باید ساده اما ژرف باشد - دون دراپر

هرچیزی که فکرش را بکنید مانند صفحه آرایی، قوانین خاص خودش را دارد. بدون قوانین ما عملاً در حال انجام  بخشی از این قوانین به داشتن درک اولیه و لازم از دنیای طراحی مربوط می شود و سپس به رعایت قوانینی که صفحه آرایی را به یک هنر و مهارت تبدیل می کند. پس از آن باید بررسی کرد و طرح صفحه آرایی را طبق قوانین عمومی کشور انجام داد. هر طرح صفحه آرایی، قوانین ِخاص خودش را دارد که آن را در یک قالب قرار می دهد. قوانینی که به طرح صفحه آرایی شکل می دهند و اجازه‌ی خروج از آن را به طراح و منتشر کننده‌ی محتواها در قالب های مختلف نمی دهند، پایه و اصول صفحه آرایی طبق قوانین کشور نام دارند. رعایت یکسری اصول و عدم استفاده از برخی طرح ها مسائلی است که اغلب توسط بسیاری از منتشر کنندگان محتواهای مجاز در ایران شناخته نشده است، اما توسط طراحان، به واسطه‌ی سالها فعالیت در این زمینه، قابل شناسایی است.

با توجه به اینکه طراحانِ صفحه آرا به پایه و اصول صفحه آرایی براساس قوانین کشور پایبند هستند، بنابراین صفحه آرایی برای مجله، کتاب، پایان نامه، روزنامه و .. را طوری انجام می دهند که شما در مراحل چاپ و نشر آنها دچار مشکل نشوید. درست است که ساختاردهی و سازماندهی هدف اصلی صفحه آرایی است، اما برخی تصاویر، اِلمان های گرافیکی هستند که در چارچوب ِقوانین تعیین شده برای صفحه آرایی قرار نمی گیرند. استفاده از این موارد، باعث میشود که مشتریان در مرحله چاپ به مشکل برخورد کنند و طرح صفحه آرایی رد شود. این بازگشت و تغییر طرح برای مشتریان ِما بسیار هزینه بر است. از این رو، غالباً مشتریان به دنبال طراحانی هستند که طرح صفحه آرایی مطابق با قوانین کشور را بدانند و طبق آن عمل کنند. مفتخریم که به شما نوید دهیم می توانید به طراحان صفحه آرای ما اعتماد کامل داشته باشید. طراحان در ایران تایپیست به جز تسلط بر روی قوانین کشور برای صفحه آرایی اصولی، از دنیای طراحی و تکنیک های آن برای خلقِ طرح صفحه آرایی یونیک، درکی کامل و جامع دارند.

طرح صفحه آرایی

صفحه آرا

محدودیت های موجود برای طرح صفحه آرایی در ایران چیست؟

برای ادامه مبحث طرح صفحه آرایی مطابق قوانین کشور، می توانیم به این موضوع بپردازیم که محدودیت هایی که در این باره به وجود می آیند چه هستند، تا کسانی که سفارش طرح صفحه آرایی در ایران تایپیست ثبت می کنند، ذهنیت ابتدایی از این موضوع داشته باشند. این قوانین، چندان دست و پا گیر نیستند و بیشتر کُلیت استاندارد سازی و زیبا سازی صفحه را شامل می شوند. تفاوت های بسیار زیادی بین طرحی که برای مجله زده می شود با طرح کتاب، طرح روزنامه، طرح پایان نامه، سایر نشریات و حتی محتواهای الکترونیکی وجود دارد. در نوشتن نام ِ اصلی کتاب، مجله و .. باید وضوح و ماندگاری آن در ذهن مخاطب هدف قرار گیرد. درک آسان و زیبایی نام در عین سادگی و سهولت، اولین و ابتدایی ترین قانون به حساب می آید. استفاده از قطع مناسب برای آن محتوای چاپی نیز مورد بعدی است تا کمترین مبلغ توسط خواننده و مخاطب پرداخت شود و در عین حال حمل و نقل ِآسان آن با توجه به حجم، ممکن باشد؛ به این کار، ایجاد تناسب و توازن بین محتوای مجله و اندازه آن می گوییم.

استفاده از تصاویر و الِمان های مجاز نیز موضوع بعدی است که باید به آن توجه شود. استفاده از تصاویر نامناسب می تواند به برداشت های نادرست فرهنگی منجر شود و روی مفاهیمی که منتشر کنندگان آن محتوا به دنبال بازتاب آن هستند، تاثیر بگذارد. انتخاب تصاویر و دُرشت کردن آنها داخل صفحات محتوا به طور ناخودآگاه این تصور را به مخاطبان می دهد که تمرکز نویسندگان و طراحان بر روی چه چیزی بوده است. همچنین طبق قوانین، استفاده از تصاویر و المان های گرافیکی به موضوع و محتوای صفحات هم وابسته است. طبعا استفاده از تصاویر کودکان در یک کتاب کودک یا مجله کودک (چه الکترونیکی و چه چاپی) بیشتر از یک مجله یا کتاب ورزشی است. مهم ترین قانونی که کُلیت قانون های بیان شده را در بر میگیرد، استفاده از طرح صفحه آرایی درخور و متناسب با محتوا و موضوع ِکتاب، مجله، روزنامه و .. است. به طور طبیعی، در صورتی که این نکته آخر را رعایت کنید، قوانین صفحه آرایی را رعایت کرده اید.

طرح صفحه آرایی

صفحه آرایی در ایران

آیا میتوانم در خلق طرح صفحه آرایی سفارشم مشارکت داشته باشم؟

همه‌ی طراحی ها باید روایت‌گر داستان خاصی باشند - لوریندا مامو

اولین نظر هایی که از جانب مشتریان برای طرح صفحه آرایی بیان می شود تا بر روی پیشبرد ِبهتر ِ پروژه تاثیر گذار باشد، مهم ترین ملاک های طراحان ایران تایپیست برای انجام کار است؛ چرا که نظر مشتری و احترام به نکاتی که از جانب وی مطرح می شود برای ما اولویت دارد. در اصل، رضایت مشتری از آنچه که انجام شده است بر روی ادامه‌ی همکاری با ما موثر خواهد بود. بنابراین شما در ابتدای ثبت سفارش طرح صفحه آرایی در ایران تایپیست می توانید نظرات و پیشنهادات ِکلی خود را در مورد سفارش تان مطرح کنید. این نظرات تا آنجا که طبق قوانین و قواعد اصولی طراحی صفحه آرایی باشد، توسط طراح ِصفحه آرا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و اجرایی خواهد شد.

ایجاد ارتباط بین شما و طراحِ مورد نظر برای انجام پروژه‌ی طرح صفحه آرایی، به شیوه کاملا درست و عاری از مشکل، هدف ِاصلی ما در ایران تایپیست است. بنابراین راه ارتباطی در طول انجام پروژه بین شما به عنوان مشتری و طراح / گرافیست که پروژه‌تان را در دست دارد، برقرار خواهد ماند. شما همچنین می توانید پس از به پایان رسیدن ِکار صفحه آرایی پیگیری های مورد نظر خود را انجام دهید. برای اینکه ایده و معیار های خاص خود را برای طرح صفحه آرایی مجله، کتاب، روزنامه، پایان نامه و ... داشته باشید می توانید نمونه کارهای سابق انجام شده در ایران تایپیست را بررسی نمایید.

یک پیشنهاد: اگر قبلا پروژه‌ی صفحه آرایی مجله، کتاب و .. خود را به طراح دیگری سپرده اید (مثلا یک طراح مستقل) و از نتیجه راضی نبوده اید، می توانید آن را به طراح ِما در ایران تایپیست نشان دهید؛ بسیاری از طراحان ما در ایران تایپیست قابلیت نقد و توصیف اشکالات بسیاری از طرح های صفحه آرایی و زدودن این اشکالات را دارند. این کار به شما کمک می کند تا در تعامل با طراح/ گرافیست مورد نظر به خوبی از میزان حرفه ای بودن ِوی مطلع شوید.

طرح صفحه آرایی

صفحه آرایی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتیصفحه آرایی-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

این فقط یک ادعا نیست؛ کافی است قیمتی که به شما اعلام می کنیم را با سایر شرکت های مشابه به صورت آنلاین مقایسه کنید.

بسته به نظر شما به عنوان مشتری، کلیه تکنیک ها قابل اجرا هستند.

از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

در صورتی که گرافیست ِخاصی مد نظرتان باشد، بله، چرا که نه!


نویسنده: ساره بیات صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 353 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طرح صفحه آرایی کتاب طرح صفحه آرایی مجله طرح صفحه آرایی روزنامه طرح جدید صفحه آرایی طرح صفحه آرایی پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :