جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی و صفحه آرایی کتاب با ورد

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/26 ساعت 11:00:00 بازدید: 424 امتیاز 0 از 0 نظر

کتاب های ترجمه ای، ویراستاری و تألیفی برای چاپ نیاز به صفحه آرایی با ورد دارند. به این صورت که هر یک دانشجویان، نویسندگان و پژوهشگرانی که می خواهند رزومه خیلی قوی و ارزشمندی را با چاپ یک کتاب به نام خود به ثبت برسانند؛ بهتر است نسب به صفحه آرایی با ورد نیز اهمیت بسیار زیادی قائل شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای این منظور می بایست از طراحی های روی جلد کتاب با تصاویر خلاقانه و کاملا جدید و البته متناسب با موضوع کتاب مورد نظر استفاده کنند که در جذب نگاه مشتریان نیز می تواند تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. کسانی که به این گونه از مسائل توجه دارند؛ می توانند با جذب مشتری بیشتر، فروشی به مراتب بیشتری هم داشته باشند و دست به سودآوری قابل توجهی بزنند.

به همین علت بهتر است سفارش های خود را در این زمینه به دست کسانی بسپارید که تجربه و تخصص لازم را دارند و می توانند با توجه به تجربه بالای خود در این زمینه، بهترین صفحه آرایی با ورد را در کتاب های شما پیاده سازی نمایند و تمامی اصول و قوانین صفحه آرایی را در کتاب های شما رعایت نمایند. از جمله موسسه هایی که سال ها در این زمینه توانسته اند خدمات ارزنده و قابل توجهی به مشتریان خود ارائه دهد؛ می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. این موسسه با داشتن افراد بسیار توانمند و مسلط به نرم افزارهای مختلف در زمینه صفحه آرایی با ورد توانسته است در طول این سال ها نیاز مشتریان خویش را به بهترین نحو ممکن برآورده نماید. شما نیز می توانید در صورت نیاز به صفحه آرایی در ورد به صورت حضوری و غیر حضوری هر یک از سفارش های کتاب خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا در أسرع وقت به سفارش های شما رسیدگی شده و نیاز شما را با قیمت های به صرفه و کیفیت بسیار بالا و قابل توجه برطرف نمایند.

طراحی و صفحه آرایی کتاب با ورد

صفحه آرایی با ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتیصفحه آرایی

سوالات متداول

خیر؛ هر کتابی ساز و کار خود را دارد. هر چند که برخی از قوانین و اصول صفحه آرایی یکی است؛ اما طراحی روی جلد هر کتاب مختص به همان کتاب است. 

برای این منظور باید از ذهن خلاق و ایده پردازی های نوین و جدیدی بهره مند بود که بتوان طرح های جالب و قابل توجهی را به وجود آورد. 

بله؛ نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که بایستی سفارش های خود را به افرادی بسپارید که نسبت به این نرم افزارها کاملا مسلط هستند. 

شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را در این موسسه به صورت آنلاین به ثبت برسانید. 


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/26 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 424 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب با ورد سفارش صفحه آرایی کتاب با word صفحه بندی کتاب با ورد طراحی و صفحه آرایی کتاب با ورد صفحه آرایی آنلاین کتاب با ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :