سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی صفحه آرایی برای چه محتواهایی انجام میشود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 20:00:00 بازدید: 300 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی صفحه آرایی به محتوا وابسته است و دیده شدن محتوا نیز به طراحی صفحه آرایی، همچنین معیار های طراحی صفحه آرایی به محتوا وابسته هستند. یک ارتباط تنگاتنگ بین این دو جزء مهم برای هر محتوا در هر قالبی (کتاب، پایان نامه ها، نشریات، بروشورها، روزنامه ها و ...) وجود دارد که هر دو  را به هم وابسته می کند. اینکه بخواهیم برای یک سری از محتوا های خاص صفحه آرایی اختصاص دهیم و یک گروه دیگر از محتوا ها را بی نیاز و مصون از طراحی صفحه آرایی بدانیم، کاری به غایت اشتباه است.

می توان اینگونه ادعا کرد که «هرمحتوایی، طراحی صفحه آرایی لازم دارد». محتواهای هنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژی و غیره همگی به صفحه آراییِ مخصوص به خود نیازمند هستند. اگر تا قبل از خواندن این متن گمان می کردید که محتوای شما نیازی به صفحه آرایی ندارد، لطفاً تجدید نظر کنید. به چه خاطر؟

به این دلیل که بدون وجود صفحه آرایی برای محتوایتان، عملاً آن را بی ارزش می کنید. امروزه مخاطبان برای محتواهایی ارزش قائل هستند که جذابیت های بصری داشته باشد. دو صفحه ی متفاوت مربوط به یک مجله یا روزنامه یا کتاب را تصور کنید؛ یکی از آنها با متن، از ابتدا تا انتها پر شده است؛ دیگری دارای صفحه آرایی است. اولی جذاب تر است یا صفحه ای که دارای تصاویر، المان های گرافیکی یا تنظیم فضاهای خالی و اصطلاحاً منفی است؟ خودتان را جای مخاطب بگذارید و قضاوت کنید (برای درک بهتر می توانید این دو صفحه را داخل یک کتاب در عین سادگی صفحه آرایی با هم مقایسه کنید، تصویر پایین).

شما می توانید طراحی صفحه آرایی محتوا مجله، کتاب، روزنامه و ... را بدون توجه به موضوعیتِ آن به ما در ایران تایپیست برون سپاری کنید. ما با توجه به ماهیت محتوایی که به مخاطب منتقل می کنید، طراحی صفحه آرایی متناسب با آن را در نظر میگیریم و پس از انجام هماهنگی های لازم با شما، آن را ارائه می کنیم.

طراحی صفحه آرایی برای چه محتواهایی انجام میشود؟

سفارش طراحی صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

کلیه محتواها، زیرا محدودیتی وجود ندارد.

خیر، محاسبه هزینه به موضوع محتوا ارتباطی ندارد.

در ایران تایپیست امکان ثبت و تحویل سفارش به شکل فوری، وجود دارد.

خیر، برای کلیه محتواها (فارغ از زبان و فرم نوشتاری) امکان ثبت سفارش وجود دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 300 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی صفحه آرایی روزنامه طراحی صفحه آرایی مجله طراحی صفحه آرایی کتاب بهترین خدمات طراحی صفحه آرایی ارزانترین طراحی صفحه آرایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :