دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی صفحه آرایی

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 16:00:00 بازدید: 495 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا از وجود آهن‌ربایی به اسم «صفحه آرایی» برای مخاطب، خبر دارید؟! این آهن ربا چیست و چه می کند؟ طراحی صفحه آرایی یا صفحه بندی ِزیبا برای یک مجله، کتاب، بروشور، پایان نامه، روزنامه و .. با هر موضوع و هر زبانی یک پروسه‌ی حساس و وقت گیر است. این پروسه چه برای طراح صفحه آرا و چه برای مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از مخاطبان یک محتوای خاص، بخشی از ذوق و شوق خود را برای خوانش و کسب اطلاعات بیشتر از یک مجله یا کتاب و ... با طراحی و صفحه بندیِ آن، کسب می کنند.

شما می توانید خود را جای مخاطب قرار دهید و به خوبی این حقیقت را احساس کنید که زیبایی یک صفحه و یک متن (چه بلند و چه کوتاه) در جلب نظر شما و اشتیاق تان برای مطالعه ی آن بسیار موثر است. حالا خود را به جای شخصی بگذارید که ارائه دهنده محتوا است؛ آیا برای ارائه هرچه بهتر زیبایی بصری محتوا، کاری انجام داده اید؟ البته لزومی ندارد که شما به طور اتوماتیک دست به کار شوید و به جز تولید محتوا به فکر طراحی صفحه آرایی هم باشید. تیم ایران تایپیست از قبل فکر تمامی جنبه های کار صفحه آرایی را کرده است. ما با در اختیار داشتن دانش و تجربه، نگاه ِبازار، شناخت مخاطب و ... به شما کمک می کنیم با زیباتر کردن محتوای خود (به شکلی کاملا حساب شده) مخاطب را جذب خود کنید. این آهن‌ربا در دستان ما است.

طراحی صفحه آرایی را چه کسانی انجام میدهند؟

طراحی صفحه آرایی همانطور که از نامش مشخص است، بر عهده ی طراح ِصفحه آرا می باشد. طراحی که به صورت آکادمیک یا تجربی، علم صفحه آرایی را کسب کرده باشد و از هویت ِهر تصویر یا اِلمان یا متن خاص در یک صفحه مطلع باشد، مخاطبان مختلف را بشناسد و توانایی برقراری ارتباط با آنها را به واسطه ی طراحی صفحه آرایی بداند، به خوبی می تواند برای هر نشریه یا کتابی صفحه آرایی انجام دهد.

انجام طراحی صفحه آرایی توسط فردی با این میزان دانش، هم زمانبر است و هم نسبتا زیاد. بسته به اینکه کتاب یا مجله ای که توسط طراح مورد صفحه آرایی قرار می گیرد، چه میزان حجم و کاری را نیاز داشته باشد، دستمزد و هزینه ی نهایی کار متفاوت خواهد بود. بسیاری از افرادی که طراحی صفحه آرایی انجام می دهند به طور مستقل کار می کنند و هزینه ای که برای انجام کار در نظر میگیرند متغیر است. اما طراحانی که زیر نظر یک شرکت یا مجموعه ی خاص فعالیت می کنند، همگی یک میزان دستمزد خواهند داشت. این کار باعث می شود تا پرداخت هزینه برای انجام ِکار طراحی صفحه آرایی، منسجم و دارای قاعده باشد.

ایران تایپیست در این میان، با هدف کاهش هزینه ها و آسان تر کردن یافتن برترین و زبده ترین طراحان صفحه آرا، به شما در ثبت سفارش و برون سپاری سفارش طراحی صفحه آرایی کمک می کند. شما می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در سایت ما ثبت کنید. سپس منتظر دریافت فاکتور و ریز هزینه های درج شده در آن بمانید. با بررسی فاکتور و دریافت مشاوره رایگان از سوی ما می توانید نسبت به پیش پرداخت، اقدام کنید. سپس منتظر دریافت سفارش طراحی صفحه آرایی ِخود شده و پس از آن مابقی هزینه ی کار را پرداخت نمایید. بدون هیچ ابهام و هیچ شکی، 99 درصد سفارشات مربوط به طراحی صفحه آرایی در ایران تایپیست به همین سرعت، سهولت و آسانی انجام می شوند و کلیه مشتریان از نتایج ِنهایی کاملاً راضی هستند. ما برای ادعای خود، نمونه کارهای موفق فراوانی داریم.

طراحی صفحه آرایی

طراحی صفحه آرایی

طراحی صفحه آرایی برای چه محتواهایی انجام میشود؟

طراحی صفحه آرایی به محتوا وابسته است و دیده شدن محتوا نیز به طراحی صفحه آرایی، همچنین معیار های طراحی صفحه آرایی به محتوا وابسته هستند. یک ارتباط تنگاتنگ بین این دو جزء مهم برای هر محتوا در هر قالبی (کتاب، پایان نامه ها، نشریات، بروشورها، روزنامه ها و ...) وجود دارد که هر دو  را به هم وابسته می کند. اینکه بخواهیم برای یک سری از محتوا های خاص صفحه آرایی اختصاص دهیم و یک گروه دیگر از محتوا ها را بی نیاز و مصون از طراحی صفحه آرایی بدانیم، کاری به غایت اشتباه است.

می توان اینگونه ادعا کرد که «هرمحتوایی، طراحی صفحه آرایی لازم دارد». محتواهای هنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژی و غیره همگی به صفحه آراییِ مخصوص به خود نیازمند هستند. اگر تا قبل از خواندن این متن گمان می کردید که محتوای شما نیازی به صفحه آرایی ندارد، لطفاً تجدید نظر کنید. به چه خاطر؟

به این دلیل که بدون وجود صفحه آرایی برای محتوایتان، عملاً آن را بی ارزش می کنید. امروزه مخاطبان برای محتواهایی ارزش قائل هستند که جذابیت های بصری داشته باشد. دو صفحه ی متفاوت مربوط به یک مجله یا روزنامه یا کتاب را تصور کنید؛ یکی از آنها با متن، از ابتدا تا انتها پر شده است؛ دیگری دارای صفحه آرایی است. اولی جذاب تر است یا صفحه ای که دارای تصاویر، المان های گرافیکی یا تنظیم فضاهای خالی و اصطلاحاً منفی است؟ خودتان را جای مخاطب بگذارید و قضاوت کنید (برای درک بهتر می توانید این دو صفحه را داخل یک کتاب در عین سادگی صفحه آرایی با هم مقایسه کنید، تصویر پایین).

شما می توانید طراحی صفحه آرایی محتوا مجله، کتاب، روزنامه و ... را بدون توجه به موضوعیتِ آن به ما در ایران تایپیست برون سپاری کنید. ما با توجه به ماهیت محتوایی که به مخاطب منتقل می کنید، طراحی صفحه آرایی متناسب با آن را در نظر میگیریم و پس از انجام هماهنگی های لازم با شما، آن را ارائه می کنیم.

طراحی صفحه آرایی

سفارش طراحی صفحه آرایی

فایل ارسالی برای سفارش طراحی صفحه آرایی در چه فرمتی باید باشد؟

صفحه آرایی، نرم افزار های مخصوص به خود را دارد. اغلب آنها مانند ورد، ایندیزاین، توسط طیف وسیعی از طراحان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از نرم افزار های مرسوم هم طراحی صفحه آرایی را آسان تر می کند و هم به مشتریان این اجازه را می دهد تا بدون نگرانی سفارش خود را برون سپاری کنند.

بهترین نرم افزاری که در حال حاضر برای صفحه آرایی توسط گرافیست های خِبره مورد استفاده قرار می گیرد، ایندیزاین است. این نرم افزار ایرادات بسیاری از نرم افزار های مشابه را ندارد، و با در دسترس قرار دادن ابزار های مختلف مربوط به صفحه آرایی، کاری می کند که شما از یک قالب ساده به یک طراحی حرفه ای برسید. بنابراین کلیه ی فرمت های مورد قبول در زمینه صفحه آرایی، در این برنامه قابل گشودن و تنظیم یا تغییر هستند.

صفحه آرا/ گرافیست هایی که در ایران تایپیست فعالیت می کنند، به طور کامل به این برنامه مسلط بوده و کلیه ی طراحی های لازم را در آن انجام می دهند. اما در صورتی که شما نیاز به صفحه آرایی در ورد، فتوشاپ و ... سایر برنامه های مربوط به صفحه آرایی داشتید، می توانید در زمان ثبت سفارش آن را با ما درمیان بگذارید. صفحه آرایی محتوای شما به واسطه ی آن نرم افزار انجام می شود تا باز کردن و ایجاد تغییر در آن، برای شما مشتری گرامی آسان و بی دردسر باشد.

به طور کلی، پیشنهاد ایران تایپیست برای انجام صفحه آرایی محتوای شما (در هر فرمتی) استفاده از نرم افزار ایندیزاین است. این نرم افزار برای صفحه بندی یا صفحه آرایی، مزایایی از قبیل استفاده برای کلیه قالب های محتوایی مانند مجلات، بروشورها، پایان نامه ها، کتاب های الکترونیکی یا ebook دارد. مدیریت تصاویر نیز با آن آسان تر است و به طور خاص برای کسانی که محتواهای تصویری بیشتری (مانند مجلات یا کتاب ها با موضوع عکاسی) دارند، مناسب تر است. با این حال، انتخاب بر عهده شماست. محدودیتی در ایران تایپیست از نظر فرمت فایل طراحی صفحه آرایی وجود ندارد و طراحان ما به کلیه ی نرم افزار ها و برنامه های مرتبط برای صفحه بندی آشنا هستند.

طراحی صفحه آرایی

صفحه آرایی

درخواست دریافت نمونه طراحی صفحه آرایی برای چه تعدادی ممکن است؟

برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان و محتوایی که به آنها ارائه می کنید، باید یک چارچوب حساب شده یا یک استراتژی از پیش تعیین شده داشته باشید تا بتوانید رضایت آنها را در حد لازم نگه داشته و به مرور به میزانِ آن بیفزایید. تولید اعتماد و ارتقای رضایت مخاطب، با صفحه آرایی یا صفحه بندی ایجاد می شود. برای اینکه صفحه بندی رضایت بخشی داشته باشید، نیاز به بررسی نمونه کارهای مشابه موفق در زمینه ی فعالیت خود دارید.

به طور طبیعی، طراحی صفحه آرایی یک مجله مربوط به امور اجتماعی و ادبیات نمی تواند برای یک مجله اقتصادی یا دارای محتوای مذهبی، مناسب باشد. همانطور که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، برای صفحه آرایی نیز باید موضوعیت و محوریت صحبت و محتوا در نظر گرفته شود. ما در ایران تایپیست برای ارتقای رضایت مشتریان و تغییر دیدگاه آنان نسبت به طراحی صفحه آرایی حرفه ای، نمونه کارهای سابق را ارائه خواهیم داد. به این واسطه، هم کیفیت کار طراحان در ایران تایپیست توسط شما به عنوان مشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت، و هم اینکه به یک جمع بندی برای صفحه آرایی و نوع صفحه بندی ِمحتوای خود (در هر قالبی ) می رسید.

بررسی نمونه کار های طراحی صفحه آرایی باعث ایجاد ایده های جدید و نوین می شود. در صورتی که این کار به خوبی انجام شود، رضایت مخاطبان شما نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین در سفارش های بعدی برای صفحه بندی و صفحه آرایی، می توانید بیش از پیش به ما اعتماد کنید. شما می توانید درخواست دریافت نمونه طراحی صفحه آرایی را به کارشناسان ما با برقراری تماس یا ارسال پیام در پیام رسان های ذکر شده در صفحه نخست سایت، اطلاع دهید. ما با بررسی شرایط، ویژگی ها و اولویت های شما برای سفارش صفحه آرایی تان، نمونه کارهای مرتبط را به شما ارائه خواهیم نمود.

طراحی صفحه آرایی

نمونه طراحی صفحه آرایی

طراحی صفحه آرایی در فتوشاپ

فتوشاپ، نرم افزاری است که بیشتر به دلیل تصویر محور بودن معروف است و کمتر کسی برای انجام صفحه آرایی از آن استفاده می کند؛ در حقیقت می توان گفت که با توجه به مزایای ایندیزاین برای طراحی و چاپ ِصفحه آرایی ِانجام شده بر روی یک محتوا، گرایش به سمت فتوشاپ کمتر است. اما با این حال، نمی توان از مزایای قابل توجه آن برای صفحه آرایی غافل ماند. شما می توانید طراحی صفحه آرایی پروژه خود را با نرم افزار فتوشاپ به ما بسپارید.

مزایای استفاده از فتوشاپ برای طراحی صفحه آرایی کم نیست؛ از جمله ی این مزایا می توان به: طراحی آسان تر جلد مجلات و کتاب های کاغذی(paperback) و جلد سخت (hard cover)، ایجاد صفحات عکس محور و .. اشاره کرد. بنابراین انجام صفحه آرایی های نسبتا ساده با تمرکز بر تصاویر، با فتوشاپ بهتر انجام می شوند. همچنین می توان یک صفحه آرایی نسبتا ساده را با این نرم افزار با محوریت متن ها به صورت ستونی انجام داد؛ بسیاری از اینفوگرافی ها و کتاب های الکترونیک که در بستر اینترنت دست به دست می شوند و طراحی قوی اما ساده ای دارند، توسط نرم افزار فتوشاپ صفحه بندی شده اند.

اگر به طور دقیق نمی دانید که محتوای شما باید به واسطه ی چه نرم افزاری، صفحه آرایی یا صفحه بندی شود، می توانید از ما در ایران تایپیست مشاوره دریافت کنید. در ایران تایپیست با در نظر گرفتن ویژگی های سفارش، بهترین نرم افزار را به شما پیشنهاد خواهیم داد. در نهایت، این شما هستید که با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های محتوای خود (پایان نامه، کتاب، مجله، روزنامه، بروشور، و ...) به همراه مشاوره های دریافت شده از سوی ایران تایپیست می توانید تصمیم گیری کنید. شما برای ثبت سفارش نخست خود، می توانید از طریق صفحه اول سایت ما اقدام کنید.

طراحی صفحه آرایی

طراحی صفحه آرایی در فتوشاپ

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مقاله انگلیسی

سوالات متداول

ما در ایران تایپیست کاربری، زیبایی، ارزش آفرینی و توسعه‌ی محتوای شما را به حد اعلا به مخاطب تان منتقل می کنیم.

خیر، محاسبه هزینه به موضوع محتوا ارتباطی ندارد.

بله، حجم پروژه بر روی قیمت آن اثر گذار است

پیش از قیمت و هزینه، کیفیت انجام کار در ایران تایپیست در اولویت است.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 495 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی و صفحه آرایی داخلی طراحی صفحه آرایی حرفه ای سفارش طراحی صفحه آرایی نمونه طراحی صفحه آرایی طراحی صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :