پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی اسلاید و ساخت پاورپوینت پیشرفته آنلاین

نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 16:00:00 بازدید: 2222 امتیاز 5 از 1 نظر

طراحی اسلاید حرفه ای و ساخت پاورپوینت پیشرفته نیاز به تخصص دارد و هر کسی که صرفا آشنایی حدودی با این نرم افزار داشته باشد قادر به انجام آن نخواهد بود. یک پاورپوینت زمانی ارزشمند است که وقت و مهارت لازم  برای اجرای تک تک جزئیات آن صرف شده باشد و تمامی نکات لازم با ظرافت و دقت رعایت شود و تنظیمات لازم برای نمایش بر روی پرده صورت گیرد. علاوه بر نکات گفته شده، ریزه کاری‌های دیگری نیز برای ساخت پاورپوینت پیشرفته  و طراحی اسلایدهای آن وجود دارد که کارشناس مربوطه اگر تجربه و مهارت لازم را در این زمینه داشته باشد، با تک تک آن‌ها آشنا خواهد بود و متناسب با سفارش آن‌ها را اجرایی خواهد کرد. اما در این میان سوالی به ذهن میرسد. در اطرافتان چند مرکز را می‌شناسید که توانایی ساخت پاورپوینت پیشرفته را به معنای واقعی کلمه دارند؟ یا چند نفر هستند که می‌توانند برای ساخت پاورپوینت پیشرفته دست به کار شوند؟ راه‌های دسترسی به آن‌ها چیست؟ هزینه‌های ساخت پاورپوینت پیشرفته چقدر است؟

هلدینگ ایران تایپیست به دلیل آن که از افراد تحصیل کرده تشکیل شده است، دغدغه‌ی همه‌ی افراد آکادمیک و سخنرانان را میشناسد، با ایجاد تیم حرفه‌ای برای ساخت پاورپوینت پیشرفته‌، این نگرانی را از میان برداشته و علاوه بر ارائه خدماتش در تهران و شهرهای دارای نمایندگی، لاین عرضه به صورت غیرحضوری و اینترنتی را برای سایر شهرها فعال کرده است تا همگان بتوانند به صورت آنلاین از این خدمات بهره لازم را ببرند و به بهترین کیفیت‌ها دسترسی داشته باشند.

ایران تایپیست علاوه بر ارائه تخفیفات حجمی، آپشن‌های دیگری نیز برای کمتر شدن هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته  در نظر گرفته است. بدین صورت که اگر در پنل کاربری خودتان و از قسمت دعوت از دوستان، به 30 نفر دعوتنامه بفرستید، یک کوپن تخفیف 6 درصدی برای تمامی سفارشات شما به صورت اتوماتیک لحاظ می‌شود و از این طریق می‌توانید هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته خود را کمتر کنید. البته این نکته را همواره مد نظر قرار دهید که ایران تایپیست تمامی تعرفه‌ها وهزینه‌هایش را به صورت رقابتی و مقرون به صرفه عرضه می‌کند تا کسی نباشد که به دلیل مشکلات مالی نتواند از این خدمات ارزشمند استفاده کند.

طراحی اسلاید و ساخت پاورپوینت پیشرفته آنلاین

طراحی اسلاید و ساخت پاورپوینت پیشرفته غیرحضوری

سوالات متداول

خیر. تمامی خدمات ایران تایپیست علاوه بر ارائه حضوری در تهران و شهرهای دارای نمایندگی به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز در دسترس شماست.

این امکان از طریق پنل کاربری و گفتگوی مستقیم با محقق تهیه پاورپوینت برای شما فراهم شده است.

خیر. به هیچ عنوان. تمامی سفارشات از بالاترین کیفیت برخوردارند و تفاوتی در نوع ثبت سفارش شما وجود ندارد.

بله، علاوه بر تخفیفات حجمی شما میتوانید با ارسال دعوتنامه به دوستانتان از طریق پنل کاربری، از کوپن های تخفیف 6 درصدی هم استفاده کنید که این تخفیف برای تمامی سفارشات شما لحاظ خواهد شد.


نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 2222 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ساخت پاورپوینت پیشرفته آنلاین ساخت پاورپوینت پیشرفته غیرحضوری ساخت پاورپوینت پیشرفته اینترنتی ساخت اسلاید پیشرفته آنلاین ساخت اسلایدهای پیشرفته پاورپوینت

دیدگاه کاربران

مژده عالیانی | 1400-6-23 ساعت 08:27:55 امتیاز :

پاورپوینت ما خیلی تخصصی باید میشد که از حق نگذریم درجه یک تحویل دادین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :