یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی کتاب عکس

نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 09:00:00 بازدید: 586 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا به دنبال مرکزی معتبر برای خدمات صفحه آرایی کتاب عکس هستید؟ ایران تایپیست سالهاست که این خدمت ارزنده را به مشتریان خود ارائه می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی کتاب عکس به چه معناست؟

کتاب های عکس، معمولا دو هدف دارند؛ یا عکاسی را آموزش می دهند یا مجموعه ای از تصاویری به هم مرتبط هستند که زیر چتر یک موضوع ِخاص کنار هم جمع شده اند. خرید کتاب عکس، چه برای عکاس ها و چه برای افراد غیرعکاس، لذتی غیروصف دارد. همیشه قرار نیست که کتاب ها دارای متن باشند تا بتوان از آنها اطلاعاتی دریافت کرد (البته کتاب های عکس ِمخصوص آموزش عکاسی مجزا از این مقوله هستند). اما در هر صورت، هر کتابی به صفحه ارایی نیاز دارد.

صفحه آرایی کتاب عکس حساسیت بالایی دارد. به همین خاطر این نوع از سفارش ها در ایران تایپیست به صفحه بند ها یا گرافیستی ارجاع داده می شود که در این زمینه تجربه کاری کافی داشته باشد. یا دست کم به صفحه بند هایی داده می شود که در این زمینه تحصیلات آکادمیک دارند. مثلا گرافیستی که تحصیلات مرتبط با رشته عکاسی، طراحی گرافیکی دارد می تواند از پس صفحه بندی این نوع کتاب ها به خوبی برآید. بنابراین چنین شخصی می تواند کاملا مطابق با اصول و قوانین کتاب های عکس، صفحه آرایی را انجام دهد. مخاطب با دیدن صفحه آرایی قوی و با کیفیت برای خرید آن کتاب عکس اقدام می کند.

اگر به صفحه آرایی کتاب عکس برای نمایشگاه عکاسی نیاز داشتید، باز هم بدون نگرانی می توانید سفارش خود را به تیم ایران تایپیست بسپارید. ما تجربه‌ی کافی در این زمینه داریم. به همین خاطر می توانیم مُبلغ نمایشگاه عکاسی شما در ایران (یا حتی فراتر از مرز های جغرافیایی) باشیم.

همچنین اگر به صفحه آرایی کتاب عکس به عنوان یک عکاس آماتور نیاز دارید و نمی توانید در این زمینه بودجه گزاف خرج کنید می توانید سفارش کارتان را به ما بسپارید. ما با هزینه کم و در زیباترین شکل ممکن، پروژه تان را انجام خواهیم داد. اغلب عکاس های آماتور و تازه کار، با سپردن کار صفحه آرایی کتاب های عکس خود به ما، توانسته اند موفقیت های داخلی و بین المللی کسب کنند.

صفحه آرایی کتاب عکس

ایران تایپیست

صفحه آرایی کتاب عکس ویژه آتلیه ها

بسیاری از افرادی که به عنوان عکاس یا ناشر به دنبال صفحه آرایی کتاب عکس هستند، طراحیها و دیزاین های خلاقانه و یونیک را می پسندند. در اصل، چه شخصی را می توان یافت که به دنبال ایده های جدید و یونیک نبوده و از آنها استقبال نکند؟ هیچ شخصی از طرح های تکراری و صفحه آرایی بی روح و فاقد خلاقیت استقبال نمی کند. ماجرا در مورد صفحه آرایی کتاب هایی که صرفا عکس دارند و متن در آنها فقط 1 درصد اهمیت دارد نیز صدق می کند.

برای صفحه آرایی کتاب عکس برای آتلیه ها خدمات متعددی ارائه می شود. به عنوان یک آتلیه، داشتن نمونه کار جهت ارائه به مشتری اهمیت ویژه ای دارد. شما می توانید گروهی از نمونه کارهای خود را در زمینه های مختلف در یک کتاب جمع آوری کنید و سپس کار صفحه بندی ِآن را به ما بسپارید. اینکه آتلیه شما در چه زمینه ای از رشته عکاسی فعالیت می کند، مهم نیست.

ما کار صفحه آرایی کتاب عکس را برای شما انجام می دهیم. مثلا اگر آتلیه عکاسی کودکان هستید، یا اینکه صرفاً عکاسی پرتره انجام می دهید، یا اگر در حوزه عکاسی صنعتی و ... فعالیت می کنید، می توانید دیزاین دقیق نمونه کارهایتان را به صفحه بند ها و گرافیست های خلاق ایران تایپیست بسپارید. شما با ثبت سفارش در سایت ما به صورت آنلاین از تخفیف ویژه و خدمات نامحدود بهره مند خواهید شد. اگر هیچ اطلاعی در این زمینه ندارید، پیشنهاد ما به شما دو چیز است. اول اینکه می توانید در سایت ما یک سفارش آزمایشی و کوچک ثبت کنید تا به طور نامحسوس از میزان کیفیت خدمات مان آگاه شوید. روش دوم این است که می توانید با شماره های درج شده جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ارائه مشاوره به مشتریان کاملاً رایگان است و از این بابت هزینه ای از شما اخذ نخواهد شد.

صفحه آرایی کتاب عکس

صفحه آرایی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی کتاب عکس با تعرفه پایین برای چاپخانه ها

صفحه آرایی کتاب عکس – همانطور که اشاره شد – برای کلیه مراکز، افراد یا شرکت ها انجام می شود. چاپخانه ها هم یکی از این گروه ها هستند. ما در ایران تایپیست از سمت بسیاری از چاپخانه ها در تهران، یا سایر شهر ها سفارش صفحه آرایی کتاب عکس پذیرش می کنیم. این موضوع نشان دهنده استقبال چاپخانه ها از کیفیت و نرخ مقرون به صرفه هزینه انجام صفحه آرایی در ایران تایپیست است.

برای همین، به آن شدیداً افتخار می کنیم. در صورتی که شما هم به عنوان یک چاپخانه معتبر و فعال در ایران فعالیت می کنید و نیاز به دریافت خدمات صفحه آرایی، به خصوص برای کتاب های عکس دارید، می توانید در سایت ما ثبت سفارش کنید. سپس می توانید از خدمات ارزان و مقرون به صرفه ما بهره مند شوید. نرخ و هزینه ای که برای صفحه آرایی در نظر گرفته شده است، در منوی «هزینه و زمان» در سایت ما درج شده است. زمانی که این منو را انتخاب کنید به چند زیر منوی دیگر برخورد می کنید. پس باید برای اطلاع از هزینه های صفحه آرایی برای کتاب های مخصوص عکس، روی  گزینه هزینه صفحه آرایی کلیک کنید. پس از آن وارد صفحه‌ی دیگری می شوید که در آن به طور جزء به جزء، هزینه و نرخ صفحه آرایی در ایران تایپیست درج شده است.

اگر از به روز ترین شیوه های صفحه آرایی کتاب عکس خبر ندارید، پیشنهاد می کنیم که در سایت ما حتما یک سفارش یا پروژه آزمایشی ثبت کنید. سپس خروجی را با نمونه کارهای سایر شرکت ها مقایسه نمایید. مزیت استفاده از خدمات آنلاین صفحه آرایی در ایران تایپیست این است که می توانید بدون محدودیت نمونه کارهای ما را بررسی و مقایسه نمایید. پس از آن می توانید برای ثبت سفارش ِجدید صفحه آرایی اقدام کنید. اگر صفحه بند یا گرافیست خاصی را در مجموعه ایران تایپیست می شناسید و قصد همکاری با وی را دارید می توانید در زمان ثبت سفارش درخواست همکاری با ایشان را مطرح کنید.

صفحه آرایی کتاب عکس

صفحه آرایی کتاب عکس

صفحه آرایی کتاب عکس کودک در سایز A4

اگر نیاز داشتید تا سفارش صفحه آرایی کتاب عکس خود را سریعتر از روال عادی تحویل بگیرید کافی است موقع ثبت سفارش صفحه آرایی یا در زمان دریافت مشاوره رایگان به ما اعلام کنید که قصد دارید نتیجه ی نهاییِ سفارش تان را به صورت ِتحویلِ «فوری» یا «نیمه فوری» دریافت کنید. ما حتما آن را در زمان تعیین شده و به شکل فوری به شما تحویل خواهیم داد.

صفحه آرایی کتاب عکس در سایز های مختلف قابل انجام است. اگر به طور خاص نیاز داشتید تا صفحه آرایی کتاب تان در یک سایز مشخص مانند a4 یا حتی a3 انجام شود، می توانید درخواست دهید. مزیت استفاده از خدمات شرکت ایران تایپیست، نامحدود بودن ِآن است.

به این معنا که صفحه آرایی کتاب عکس در ایران تایپیست برای کلیه قطع های موجود و رایج انجام می پذیرد. اندازه و قطع کتاب های مخصوص چاپ عکس کاملا مشخص و متمایز است. با این حال، اگر شما سایز دیگری برای چاپ در نظر داشتید، می توانید موقع ثبت سفارش اندازه‌ی کتاب خود را اعلام کنید. در نهایت این وظیفه صفحه بند یا گرافیست است تا سفارش شما را براساس اندازه کتاب تان به پایان برساند.

همانطور که ممکن است بدانید، اندازه هر کتاب در شیوه صفحه بندی آن موثر است. بنابراین وقتی سفارش صفحه آرایی کتاب عکس را در سایر a4 درخواست می دهید باید بدانید که صفحه بند طبق همین سایز، تنظیمات و تغییرات لازم را اعمال خواهد کرد. اگر به هر دلیلی (مثلا سهل انگاری) اندازه کتاب خود را موقع ثبت سفارش نادرست اعلام کنید، در خروجی نتیجه‌ی خوشایند و جذابی دریافت نمی کنید. پس در همین ابتدای کار به شما توصیه می کنیم موقع ثبت سفارش جدید در ایران تایپیست دقت کنید و تک تک جزئیات مربوط به کتاب عکس خود را به ما اعلام کنید. در نتیجه گرافیست یا صفحه بند می تواند با کیفیت بهتر و دید شفاف تری پروژه شما را به انجام برساند. اگر در مورد قطع یا سایز کتاب خود اطلاعاتی ندارید، می توانید با شماره های درج شده با ما تماس بگیرید. ما در ایران تایپیست به شما مشاوره رایگان ارائه خواهیم کرد.

صفحه آرایی کتاب عکس

سفارش صفحه آرایی

صفحه آرایی حرفه ای کتاب عکس به صورت آنلاین

شاید از خودتان بپرسید چرا هزینه صفحه آرایی کتاب عکس در ایران تایپیست کم است؟ این سوال برای بسیاری از مشتریان بالقوه ما پیش می آید. برای این سوال، ما همیشه جواب مشخص و شفافی داریم.

برای محاسبه هزینه‌ی صفحه آرایی کتاب عکس، به حجم پروژه ی شما، موضوع آن و مدت زمان انجام کار توجه می شود. اگر زمان تحویل پروژه خود را به شکل تحویل سریع و فوری انتخاب کنید باید هزینه ای دو برابر بیشتر از حالت تحویل عادی و معمولی پرداخت نمایید. اما اگر سفارش تان به شکلِ تحویل عادی ثبت شود، هزینه ای کاملاً مقرون به صرفه را می پردازید. البته در روال تحویل فوری یا نیمه فوری (با دو برابر شدن هزینه) بازهم هزینه ای که می پردازید، چندان گران نخواهد بود. برای اطلاع دقیق از میزان مقرون به صرفه بودن هزینه های ثبت سفارش و تحویل فوری یا عادی در ایران تایپیست، پیشنهاد می کنیم به منوی هزینه و زمان در سایت ما مراجعه کنید. ما در این بخش، به طور دقیق در مورد عوامل موثر بر هزینه توضیح داده ایم.

حتی زمانی که برای ثبت سفارش آنلاین صفحه آرایی کتاب عکس اقدام می کنید، در فاکتور ریز هزینه های موثر بر هزینه کلی سفارش تان را می توانید مشاهده کنید. مثلا در فاکتور درج می شود که هزینه پاراگراف بندی در صفحه آرایی چقدر است.

هریک از عوامل مهم و موثر در روال انجام سفارش صفحه آرایی کتاب عکس در فاکتور قید می شوند. این یکی از مهمترین نقاط قوت در ایران تایپیست است که مشتریان را علاقه مند به همکاری با ما می کند. بسیاری از مراکز صفحه آرایی  به جای ارائه ریز هزینه ها و جزئیات پرداخت به طور شفاف، هزینه های کلی ثبت سفارش را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. یکی از روش های رایج انجام این کار در سایر شرکت ها ارائه پلن های پیشنهادی است. پلن ها هیچ جزئیاتی ندارند و شامل فاکتور های کلی هستند. به این شیوه مشتری دقیقا متوجه نخواهد شد که چه میزان هزینه ای را بابت چه خدماتی پرداخت کرده است. اما در ایران تایپیست از این شیوه به هیچ وجه استفاده نخواهد شد.

صفحه آرایی کتاب عکس

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی نامه اداری

سوالات متداول

تنظیم محل قرارگیری تصاویر با توجه به موضوع عکس ها، درج کپشن برای هر عکس، درج شماره صفحه، تنظیم فاصله ها، حاشیه و غیره.

بله، شما می توانید برای ثبت سفارش صفحه آرایی کتاب عکس به هر زبانی در ایران تایپیست اقدام کنید. از این نظر هیچ محدودیتی متوجه تان نیست.

هزینه صفحه آرایی در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه است. با این حال، شما می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و درخواست تان را مطرح کنید. پس از انجام بررسی های لازم، به شما تخفیف و خدمات ویژه – مطابق با شرایط پروژه تان – ارائه خواهد شد.

خیر، صدور فاکتور آنلاین رایگان انجام می شود.


نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 586 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی کتاب عکس صفحه آرایی کتب عکاسی صفحه آرایی کتاب فتوگرافی صفحه آرایی برای کتاب سفارش آنلاین صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :