شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/10 ساعت 09:00:00 بازدید: 797 امتیاز 0 از 0 نظر

چگونه با اولین کتاب ِشعر خود بتوانیم به شهرت برسیم؟ طراحی و صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین به بسیاری از شاعران ناشناخته و تازه کار کمک می کند تا بهتر شناخته شوند. همچنین، صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین که توسط نشر های نوپا به چاپ میرسد، می توانند در فروش بهتر تاثیر بسزایی داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین با پرداخت قسطی

هر کتابی، فراخور موضوعی که دارد باید صفحه آرایی شود. مثلا کتاب های شعر دارای قالب و ساختار متفاوتی با کتاب های داستان یا کتاب های علمی، آموزشی هستند. اگر بخواهیم همه‌ی کتاب ها را در یک ساختار صفحه آرایی کنیم، ارزش آنها را نادیده گرفته ایم، به مخاطب احترام نگذاشته و برای خوانش بهتر کتاب یا نحوه‌ی برقراری مخاطب با کتاب هیچ چارچوبی قائل نشده ایم. هر کجای دنیا که بروید و از هر شخص – غیر متخصص – هم که بپرسید به شما خواهد گفت که کتاب هایی که تا به امروز در زندگی اش دیده از نظر ظاهر با هم کاملا متفاوت هستند و این تفاوت ها هستند که این کتاب ها را زیبا می کنند. وقتی صحبت از صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین می شود باید بدانید که هر کتاب شعری با توجه به قالبی که دارد، یک نوع صفحه آراییِ خاص لازم دارد. مثلا اشعار ِنو، باید در قالب و ساختاری متفاوت با اشعار کلاسیک قرار بگیرند. همچنین نوع انتشاراتی که اقدام به چاپ این اشعار می کند در تعیین ِنوع صفحه آرایی بسیار مهم است. صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین باید با توجه به شعار، اهداف و ماهیت یک نشر انجام شود. بنابراین امضای هر نشر را می توان نوع صفحه آرایی ِآن داخل نرم افزار ایندیزاین دانست.

چرا صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین؟ برای جواب دادن به این سوال باید یک پرسش دیگر مطرح کرد: چرا از ایندیزاین برای صفحه آرایی استفاده نکنیم؟ این نرم افزار محصولی بسیار ویژه و قدرتمند است که به شما اجازه می دهد انقلابی در طراحی و صفحه آرایی کتاب شعر ایجاد کنید. هر طراحِ خبره ای باید نحوه کار با این نرم افزار را بلد باشد و بتواند به خلق طراحی های نو و یونیک دست بزند. البته در ایران تایپیست از سایر نرم افزار های مخصوص صفحه آرایی کتاب شعر هم استفاده می شود. اما شاخص ترین ِاین نرم افزار ها را می توان برنامه‌ی ایندیزاین دانست.

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین

هزینه صفحه آرایی کتاب

هزینه صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین به چه عواملی بستگی دارد؟

برخی عوامل هستند که بر روی افزایش هزینه‌ی صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین تاثیر می گذارند. اطلاع داشتن از این عوامل به شما به عنوان مشتری کمک می کند تا از همین ابتدا معیار های ایران تایپیست را برای افزایش هزینه، ارائه تخفیف، کاهش هزینه برای رضایت مشتریان، تفاوت نرخ صفحه آرایی با سایر شرکت ها یا مجموعه های مشابه و ... را بدانید. این کار به تصمیم گیری شما جهت مشخصی خواهد داد و کمک می کند بدانید که چرا و به چه دلیلی برای شروع همکاری در زمینه ‌ صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین با ایران تایپیست همکاری خود را شروع می کنید. عوامل تعیین کننده هزینه‌ی صفحه آرایی یک کتاب شامل موارد زیر می باشند:

  1. حجم پروژه
  2. زمان تحویل
  3. اندازه‌ی کتاب (یا قطع کتاب)

این عوامل ِنامبرده، از اصلی ترین عواملی هستند که هزینه‌ی صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین‌ را مشخص می کنند. تکلیف حجم پروژه روشن است. حجم پروژه به میزان کاری اشاره دارد که در یک بازه‌ی زمانی (تا ددلاین یا زمان تحویل) باید انجام شود. کاملا عادی است که هرچه حجم پروژه بیشتر باشد، هزینه نیز افزایش خواهد یافت. اما زود قضاوت نکنید. در ایران تایپیست تدبیری اندیشیده شده است تا این اتفاق با سرعت کمتری رخ دهد. شاید تعجب کنید اما حقیقت دارد. چطور؟ ما تخفیف حجمی را برای چنین شرایطی در نظر  گرفته ایم. به این صورت که هرچه حجم پروژه افزایش یابد، میزان تخفیفی که بر روی کل هزینه‌ی صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین اعمال می شود، بیشتر خواهد شد. این یکی از جمله دلایلی است که به رضایت اکثریتِ مشتریانِ ما دامن می زند. از این رو، روز به روز به تعداد کسانی که تصمیم به همکاری با ایران تایپیست می گیرند، افزوده می شود. شما می توانید این ادعا را با ثبت یک سفارش و شروع همکاری با ما امتحان کنید. و یک حالت بُرد – بُرد را تجربه نمایید.

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین

صفحه آرایی و تایپ کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی و تایپ کتاب شعر در ایندیزاین

یکی از جمله خدماتی که در ایران تایپیست انجام می شود – یعنی به جز صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین – تایپ متن شعر می باشد. البته شایان ذکر است که ارائه خدمات تایپ از صفحه آرایی مجزا است و برای دریافت این خدمات باید به صورت جداگانه سفارش ثبت کنید. اهمیت تایپ سریع، درست و دقیق ِیک کتاب شعر بسیار بالا است. در نظر بگیرید که زمانی را برای تحویل کتاب شعر ِمورد نظر به مخاطب وعده داده اید و آن را دیرتر از زمان مقرر تحویل می دهید. یا اینکه کتاب تان دارای غلط های املایی، نگارشی و ضعف های فراوان است. اگر از هر فرد علاقه مند به شعر بپرسید به شما پاسخ خواهد داد که با دیدن یک غلط ِواضح و مشخص داخل یک کتاب شعر – یا هر نوع کتاب دیگری – اعتمادش را نسبت به محتوای آن از دست خواهد داد. این موضوع بر روی وجهه و جایگاه شاعری که برای اشعار ِخود وقت بسیار زیادی صرف کرده است بسیار موثر خواهد بود. چنین شرایطی بیشتر زمانی رخ می دهد که تایپ و صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین را به یک فرد کار نابلد بسپارید. یا آن را به شخصی دهید که هیچ تعهدی نسبت به انجام ِآن کار ندارد. کاملا بدیهی است که برای ویرایش های مجدد و متوالی بعد از تحویل پروژه باید زمان بیشتری را صرف کنید و منتظر رفع ِکامل ِایرادات باشید. این به نفع شما نیست و آن حالت ِبُرد – بُرد که از آن صحبت کردیم هرگز برایتان پیش نخواهد آمد. برای اینکه متحمل ِچنین ضرر های بزرگی نشوید، پیشنهاد می کنیم کار تایپ و صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین را به متخصصانِ مجرب در ایران تایپیست بسپارید که به خوبی از حساسیت های مشتریان مختلف آگاه هستند. به واسطه‌ی تجربیات کسب شده در این زمینه، ما می توانیم کیفیت ِمورد انتظارتان را به شما تحویل دهیم.

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین

صفحه آرایی کتاب شعر

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین برای دریافت مجوز فیپا

مجوز فیپا یکی از جمله مجوزهایی است که برای چاپ کتاب -بعد از صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین – باید آن را اخذ نمایید. فیپا اختصاری از عبارت « فهرست نویسی پیش از انتشار کتاب» است. منظور از فهرست نویسی در واقع اشاره به استاندارد هایی دارد که در کل دنیا پذیرفته شده اند. رعایت این استاندارد ها قبل از نشر کتاب بسیار مهم هستند. فهرست نویسی کمک می کند تا اطلاعات کتاب به طور دقیق ثبت شود و شناسایی یا بازیابی ِآن – در زمان آینده – به راحتی میسر باشد. در واقع این فهرست نویسی است که کمک می کند یک کتاب در گروهی مشخص طبقه بندی شود و در یک چارچوب ِکلی قرار بگیرد. درج اطلاعات مربوط به فهرست نویسی معمولا در صفحات ابتدایی – یعنی پس از نام کتاب و نام نویسنده – قرار می گیرد که دست کم یک بار آن را مشاهده کرده اید. دریافت این مجوز دقیقا بعد از انجام کلیه تغییرات و  صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین و درج محتوا داخلِ آن انجام می شود. این کار باعث می شود تا هویت ِکتاب به طور رسمی و دقیق ثبت شود.

هیچ کتابی بدون مجوز فیپا چاپ نخواهد شد و حتی به چاپخانه هم نخواهد رسید. بنابراین دریافت آن بسیار اهمیت دارد و جزء ضروریات است. به عنوان مثال می توانید شخصی را تصور کنید که شناسنامه ندارد، هویت نامشخص او برای زندگی در اجتماع باعث می شود تا به مشکلات زیادی برخورد کند. این موضوع برای کتاب های فاقد مجوز فیپا نیز صدق می کند. اگر قصد دارید کتاب خود را هر چه زودتر به مرحله دریافت مجوز فیپا و راهی شدن به چاپخانه برای رسیدن به دست مخاطب برسانید، پیشنهاد می کنیم که همکاری با ایران تایپیست را در زمینه‌ی صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین امتحان کنید تا از خدمات سریع و با کیفیت ما بهره مند شوید. برای شروع کافی است تا یک سفارش ِصفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین در سایت ما ثبت کنید و منتظر دریافت صورتحساب بمانید. پس از انجام پرداخت می توانید در موعد مقرر، پروژه خود را تحویل بگیرید.

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین

ایندیزاین

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین برای دریافت مجوز ارشاد

آخرین مرحله از جمله مراحلی که باید برای انتشار کتاب طی شود، دریافت مجوز ارشاد است. بسیاری از کتاب ها در این مرحله اجازه چاپ نمی گیرند یا برای ویرایش مجدد و صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین برگشت داده می شوند. در صورتی که صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین درست و اصولی انجام شده باشد، می توانید مطمئن باشید که کتاب شما مجوز ارشاد را دریافت خواهد کرد. البته استاندارد های ارشاد برای اختصاص مجوز متفاوت است و طبیعی است که شما به عنوان نویسنده کتاب ندانید که این استاندارد ها دقیقا چه هستند. از همین رو توصیه می شود که با دریافت راهنمایی ها و مشاوره از سوی کارشناسان ِایران تایپیست، از این مرحله‌ی حساس نیز عبور کنید و کتاب خود را به دست علاقه مندان بسپارید.

پس از دریافت مجوز ارشاد شما می توانید کتاب شعر خود را به چاپ برسانید و پس از آن تاثیر گذاری بر روی مخاطب آغاز می شود. یعنی درست زمانی که هزینه‌ای که بابت صفحه آرایی در ایندیزاین پرداخت کرده اید برای شما سودآوری خواهد کرد: مخاطب کتاب را می بیند، جذبِ ظاهر و جلوه‌ های بصری آن می شود. تصمیم به خرید کتاب می گیرد و الی آخر. در پایان این مرحله، رویایتان برای فروش کتاب شعرتان به حقیقت تبدیل خواهد شد.

درست است که همه‌ی شعرا از همان ابتدا مشهور نبوده اند و مردم به واسطه‌ی نام و آوازه‌شان اقدام به خرید کتاب هایشان نمی کردند، اما راهی تحت عنوانِ صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین وجود دارد که کمک می کند مخاطب را جذب خود کنید. توجه داشته باشید، در صورتی  که کتاب مورد نظر بتواند نظر بسیاری از مردم را به واسطه‌ی صفحه آرایی جلب کند، پس از آن راه سختی برای شناخت ِشما به عنوان یک شاعر خوش آتیه وجود نخواهد داشت. برای اینکه پیش از معروف شدن به شهرت دست پیدا کنید، تنها کافی است تا اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین کنید، مجوز های لازم را اخذ نمایید و به رویایتان برسید.

صفحه آرایی کتاب شعر در ایندیزاین

صفحه آرایی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتاب

سوالات متداول

ما در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما مشتری گرامی هستیم.

بله، برای دریافت نمونه کارهای ایران تایپیست کافی است که با کارشناسان ِما درخواست خود را مطرح کنید.

منظور سه حالت تحویل ِسفارشات به شکل عادی، نیمه فوری و فوری است. اگر حالت فوری انتخاب شود هزینه 2 برابر و در حالت نیمه فوری هزینه 1.5 برابر خواهد شد

بله، شما می توانید برای دریافت این قالب های آماده با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/10 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 797 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب شعر صفحه بندی کتاب شعر در ایندیزاین صفحه آرایی شعر در ایندیزاین صفحه آرایی کتاب شعر در InDesign صفحه آرایی در ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :